deze....quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Ik snap je welquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Dat is m'n favo shirtje van Zoë!quote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Ja ik ben er ook helemaal weg van, hele mooie kleuren en de lieveheersbeestjes, zo'n geweldig detail.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef becky27 het volgende:
ik ben al geen fan van jumpsuites laat staan in de hysterie van Molo. Qua shirtjes vind ik het soms nog wel gaan.
Maar die Noortje daar aan heeft................die is zo leuk
jeumigquote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:54 schreef becky27 het volgende:
Mignonne, ik begrijp wat je bedoeld, vond het ook toen ik pasgeleden een foto van je jongste zag.
haha dat was het eerste wat ik dacht! Denk alleen niet dat ze ook zo blond wordt, zit niet in d'r genen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervan![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zal ik voorlopig mn mond moeten houdenik vraag de hele tijd aan manuel of ik een poesje mag
Kan je m nog steeds niet volgen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:02 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
@Becky, neh niet echt. 1 oma is donkerblond/lichtbruin. (B.'s moeder)
Ze heeft voorlopig een beetje een bruin/rossige kleur, wat kastanje-achtig zeg maar. Ik had dat als kind ook, we verwachten dat t rood-bruin of gewoon bruin wordt. B. heeft zwart haar en ik bruin.
Ik zie trouwens wel al een paar beginnende krullenik ben benieuwd of ze net zo'n coupe-ontploft aan het opsparen is als haar grote zus.
En On Topic over kleertjes, ik hoop vandaag mn pakketje van H&M te ontvangen maar ik heb geen flauw idee waar ie ergens hangt
need help?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zoek Het!! Eerste pakje ... Maar vind niks leuks.. En weet ook niet wat ik wel wil dan
ik vind will en grace mooierquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik twijfel hier overigens tussen lettertype Candice en Will&Grace, jurkje voor Isa
Altijd welkom . Heb al wel 2 potentiele.. Maar nog niet heel erg het HET gevoel .quote:
3 letterwoord zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
niet bij het woordje wat ik heb, dat staat onwijs raar
Haha niet eensquote:
mijn dingen zijn niet zo heel boeiend hoor haha, het zijn basics eigenlijk, hemdjes, broekjes, een zomerjurkje, dat werk. Maar juist daarom, lekker veel goed basisspul (en kleding voor mezelf en een kadootje voor een ander), heel fijn voor maar 25 incl. verzendenquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:46 schreef wickie het volgende:
Mn 4FF bestelling is binnen!!! Helemaal happy, wat een mooie kleertjes zeg!!
![]()
Dat pakje voor propje2.0 met de kerst als het dan al past![]()
En het tuniekje voor Mette met de donkere legging voor haar verjaardag (o god mijn muppie wordt over minder dan 2 maanden gewoon al 2)
't Is een vinkje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Spewey het volgende:
Net voor Ryan gekocht:
[ afbeelding ]
En voor Zoë deze: (weliswaar uit de jongenscollectie maar roodborstje)
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef oeke het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje kleertjesmoe.
quote:
Ik als meisjemama zijnde, zou echt heul blij zijn met zo'n mooie Duns Jurk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben eendjes onderweg voor TIenus
[ afbeelding ]
en voor mijn petekindje
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is zo'n jurk duurder dan een jumpsuit, terwijl je er nog een legging of maillot onder moet kopen.... Zal wel met de hoeveelheid stof te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Omdat ik em best duur vondheb ik het even overlegd met de mama. Ik vond em meteen geweldig, maar ja, dat vind vast niet iedereen.
denk je?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:47 schreef pessie het volgende:
Juud wat veel! Jongens zijn wel echt goedkoper dan meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |