deze....quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Ik snap je welquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Dat is m'n favo shirtje van Zoë!quote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Ja ik ben er ook helemaal weg van, hele mooie kleuren en de lieveheersbeestjes, zo'n geweldig detail.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef becky27 het volgende:
ik ben al geen fan van jumpsuites laat staan in de hysterie van Molo. Qua shirtjes vind ik het soms nog wel gaan.
Maar die Noortje daar aan heeft................die is zo leuk
jeumigquote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:54 schreef becky27 het volgende:
Mignonne, ik begrijp wat je bedoeld, vond het ook toen ik pasgeleden een foto van je jongste zag.
haha dat was het eerste wat ik dacht! Denk alleen niet dat ze ook zo blond wordt, zit niet in d'r genen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervan![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zal ik voorlopig mn mond moeten houdenik vraag de hele tijd aan manuel of ik een poesje mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |