mijn dingen zijn niet zo heel boeiend hoor haha, het zijn basics eigenlijk, hemdjes, broekjes, een zomerjurkje, dat werk. Maar juist daarom, lekker veel goed basisspul (en kleding voor mezelf en een kadootje voor een ander), heel fijn voor maar 25 incl. verzendenquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:46 schreef wickie het volgende:
Mn 4FF bestelling is binnen!!! Helemaal happy, wat een mooie kleertjes zeg!!
![]()
Dat pakje voor propje2.0 met de kerst als het dan al past![]()
En het tuniekje voor Mette met de donkere legging voor haar verjaardag (o god mijn muppie wordt over minder dan 2 maanden gewoon al 2)
't Is een vinkje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Spewey het volgende:
Net voor Ryan gekocht:
[ afbeelding ]
En voor Zoë deze: (weliswaar uit de jongenscollectie maar roodborstje)
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef oeke het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje kleertjesmoe.
quote:
Ik als meisjemama zijnde, zou echt heul blij zijn met zo'n mooie Duns Jurk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben eendjes onderweg voor TIenus
[ afbeelding ]
en voor mijn petekindje
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is zo'n jurk duurder dan een jumpsuit, terwijl je er nog een legging of maillot onder moet kopen.... Zal wel met de hoeveelheid stof te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Omdat ik em best duur vondheb ik het even overlegd met de mama. Ik vond em meteen geweldig, maar ja, dat vind vast niet iedereen.
denk je?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:47 schreef pessie het volgende:
Juud wat veel! Jongens zijn wel echt goedkoper dan meisjes
Voor je het weet past je baby'tje er inquote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben ook alleen maar Mexx gekocht omdat t in de aanbieding was, anders vind ik t te duur..
Dus ik probeer me heftig in te houden
Heb ook al maat 68 in de kast hangen omdat ik leuke shirts zag voor ¤3,-
Mijn baby van bijna 5 maanden draagt nu 74quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Nirak het volgende:
Mijn buurjongen is nu 11 maanden en die loopt nog in 62 rond... Maar die is ook wel erg klein..
Maar idd, slik! Want dan groeit je beeb heul hard
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn meisje van bijna 11 net 19 maanden zit nu in 74/80.
Een wattesquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef SacreCoeur het volgende:
awh iemand die voor mij even een Minnetonkaatje in de sale kan vinden? maatje 26, lange versie.
Ik koop ze anders toch wel, maar goedkoper is altijd leuker![]()
Owh leuk, voor kinderen vind ik ze echt wel leukquote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Minnetonka schoenen.. moet je van houden, iesje vind het geweldig beetje voor pocahontas spelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |