http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:ITquote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo,
Heeft er iemand nog de link voor die leggings/mailoots van ebay?
Dank u
Niet in het centrum trouwens, maar in winkelcentrum Paddepoel!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:26 schreef SacreCoeur het volgende:
geen idee of iemand dichtbij of in Groningen woont maar 14-09 gaat de kids store (van H&M) daar open.
Isa verzoop met zes maanden nog in 68... Maar goed, ze is nog steeds niet een van de langstenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn baby van bijna 5 maanden draagt nu 74
Er komt alleen een kinderafdelingquote:Op donderdag 8 september 2011 13:28 schreef Mula het volgende:
Pessie, ik ook! Dat loopafstand bedoel ik. Heb geen kinderen, dus dan is kinderkleren kopen uberhaupt niet aan de orde.
Bespaart weer geld!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Er komt alleen een kinderafdeling.
neh ik (SC dus) in Rotterdamquote:Op donderdag 8 september 2011 13:16 schreef pessie het volgende:
SC en Mula, jullie ook in Groningen? Ik woon op loopafstand van Paddepoelhelaas nog bijna nooit iets gekocht bij de H&M voor Nathan, maar wat niet is kan nog komen!
Thx!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Stonken die van jou ook zo? Man, wat een meur kwam daar vanaf toen ik de envelop open maakte...quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Stonken die van jou ook zo? Man, wat een meur kwam daar vanaf toen ik de envelop open maakte...
Heb je de link misschien nog? Ik zou 'm doorsturen naar iemand, maar ik kan 'm zo snel niet terugvinden... Never mind, al gevonden!
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef octopussy het volgende:
Mijn e-bay slofjes zijn binnenZe zijn echt heel erg leuk. Het leer is nog een beetje stug, maar dat zal bij gebruik wel soepeler worden. Ze stinken wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |