Bij Saar vallen de maten van 4FF zoals ze moeten vallen, een maat groter hoeft dus denk ik niet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Kan ik gewoon maat 74/80 bestellen van funky4flavours? Of een maatje groter?
Tja, Fan het kan op Anne der verjaardag net zo'n lekker weer zijn als gisteren, dat weet je helaas niet. En die jas is echt leuk maar iets te prijzig voor mij
Dit had ik beter niet kunnen lezen...quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef octopussy het volgende:
Ohhh, ik zie net dat www.oldnavy.com ook nu naar NL verzendt
Dat vond ik helemaal niet!quote:Op maandag 5 september 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
rokjes bij baby'sals er iets onhandig is
Als jongensmama lijkt het me juist heel praktisch. Rokje omhoog, luier verschonen en rokje omlaag. Als jongensmama blijf je broekjes aan en uittrekken (en optrekken).quote:
In de doek zijn jumpsuitjes lekker (nu snap ik eindelijk waarom jij zo'n berg jumpsuitjes hebt voor Pollequote:Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik heb t over dat rokje dat gepost werd en spijkerrokjes, ik vond t ondingen maar dat komt natuurlijk omdat ik r altijd in de draagdoek had ookdan kruipt t op. en meestal als ze een rokje aan had dan zat ie na een kwartier ergens halverwege r rug
en beenwarmersquote:Op maandag 5 september 2011 13:46 schreef pessie het volgende:
[..]
In de doek zijn jumpsuitjes lekker (nu snap ik eindelijk waarom jij zo'n berg jumpsuitjes hebt voor Polle).
Maar ik hoop ook nog wel een foto te zien van die mooie kinderwagen als hij in gebruik is genomen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is wel vervelend ja.. nouja elin heeft een keer of 5 in de kinderwagen gelegen.. verder altijd gedragen. en nu met een tweede op komst kan ik me geen beter item wensen dan de doek, polle erin, elin in de buggy of zelf lopen
Zien!quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
en omdat ik mijzelf zo goed kan verantwoorden heb ik net 2 jumpsuits van Ej sikke lej gekocht, mijn nieuwe favo merk
heb je een link?? en ik vind Snoozy ook erg leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef wickie het volgende:
Pssstt, BJ.. jij moet ook even bij 4FF kijken, is ook erg leuk voor jou meisjes.
Hoe snel zijn ze met bezorgen TM?
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!quote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
plaatjes!!! of foto's
en me loves jumpsuits; snap nie dat ik bij Evie niet meer heb gekocht...
(heb wel veel van GMK)
Liene heeft ook 2 jumpsuits van DPAM (overgenomen van Sofietje van KJ) en die staan zo leuk!!
(maat 6 mois... uhhh echt niet dus)
Daar heeft ze vast niet sinds 18 maanden ingezeten?quote:
jawel, heel lang! in 22/23quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast niet sinds 18 maanden ingezeten?Anders teken ik er voor, Dik een jaar met 1 maat.
idd je kan t proberen, vooral omdat ie eigenlijk nog in een kleinere maat zit, 86/92 valt wel op ware grootte maar staat dus niet als je kind die maat heeftquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
hmmmz dan twijfel ik KD
Maar ik laat niet bedrukken! dus dan kan ik terugsturen
Foto is altijd leuk!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, waarom gaan die maten nou van 74/80 naar 86/92 bij heel veel winkels?
Emma zwerft er net een beetje tussenin maar ik heb geen zin om vanalles in een losse maat 80 te kopen.![]()
Foto KD! Die groene vinnik ook leuk trouwens!
Oh, Spewey, dat blommetjesbroekje, hoe bevalt die? Ik heb besloten dat E. er 1 krijgt omdat ze kan lopen. Dan kan ze er tenminste fatsoenlijk gaten invallen ofzo. Goede reden toch?![]()
welke, met die sterren?quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef SacreCoeur het volgende:
geef nou's die site joh voor dat zwart/blauwe molo pakje
uhuhhhhhhhhhhhh JA of deze maand al!quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Spewey het volgende:
Volgende maand gewoon.Foto's van knappe Polle in z'n te mooie jumpsuits.
Valt ook erg mee, Ryan liep met 11 maanden dus met 12 maanden eerste schoentjes gekocht en dat was maat 22.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef pessie het volgende:
Wat betreft schoenmaat, laatst laten opmeten en toen kwam er 20 uit. Ik vond et echt zo groot klinken en heb totaal niet het idee dat hij zulke mega voeten heeft.
Nee, uitgerekende datum, 19 oktober.quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuhhhhhhhhhhhh JA of deze maand al!
Ja dan geef ik wel een gil. (gil, volgende week mag ik weer van mezelfquote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Keshet het volgende:
Als je gaat bestellen, roep je dan even?
Hoe lang is Zoë nu?
Maar, als ik kijk naar hoe de maat 80 kleertjes vallen vind ik dat echt een goede tussenmaat. Daarnaast snap ik dubbele maten sowieso niet. Kleertjes vallen zoals ze vallen en soms is dat klein (zoals Mexx) en soms groot (zoals Z8). Als ik maat 86/92 zia staan vraag ik me echt af wanneer mijn kind dat zou passen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Keshet het volgende:
Als je gaat bestellen, roep je dan even?
Hoe lang is Zoë nu?
Pessie, dat is wel zo, maar toch vind ik het stom. 80/86 zou hele logische tussenmaat zijn, zeker als kindjes zo lang in die maten zitten.
ty very much =Dquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.kidsstore.nl/nl/product/molo-freddy-black-star/3517
?
nee hoor, maar t kanquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee, uitgerekende datum, 19 oktober.(gelijk met mn grote)
Of ben je het erg zat, dan mag het wel eerder.![]()
+1quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
koning koos van t zandkasteel, die is pas eng
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:
Ik heb helemaal niks met Molo. Ik snap 't gewoon niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |