De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit er een beetje stijf uitzien, maar ik zit er vaak wel naast.
Ja, dat. Zonder doorzettingsvermogen kom je nergens. Kom op, wil je nou of niet?!quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef jcdragon het volgende:
echt sneu zeg.. alsof ze als dansers nooit afgewezen zullen worden. Pro dansers worden heel vaak afgewezen
quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die 2 alsnog de choreo dansen en dan alsnog worden afgewezen
Inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Nog beter!quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar niet![]()
Dat zou nog mooier zijn... want zij is de grote boosdoenerquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar niet![]()
Zonde! Geen hd-recorder dat je terug kunt spoelen?!quote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik was naar de wc maar hij was dus goed?
Vond je de auditie niks of houd je niet van de stijl?quote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
NOu, leuk voor m.
Ik vond t niks, maar ik gun het hem wel.
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.quote:
Ik hou niet van die stijl en daardoor keek ik maar met een half oog.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vond je de auditie niks of houd je niet van de stijl?
Laat hem dan alsjeblieft doorgaan met dansen. les nemen of een opleiding volgen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.
Dat denk ik ook. Zonde maar verstandig.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.
Lorenzoquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef WillemijnB het volgende:
Tssk. Lorenzo dat ie 'nog niet eersteklas vliegt'.
Oh, het is tóch een reality serie?! Ik was al helemaal in de war of 't nu een making of van de film was of een making of van de making of van de film, of een serie over dansers die acteren dat ze gaan acteren voor een reality serie over dansers die gaan acteren in een film. Ehm, huh?!quote:
Ja, ja en jaquote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Godver, de choreo is geweest en net voor de uitslag kapt m'n recorder ermee.
Maar uit de commentaren in dit topic kan ik dus concluderen dat:
- 27 jarige danslerares exit is
- fotomodel exit is
- vriend van luie muts door is?
Vond het wel een mooie aflevering, jammer dat die autistische jongen heeft besloten niet naar de bootcamp te gaan maar tegelijkertijd heel begrijpelijk!
Ja, dat had ik vorige week nou ook.quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef June. het volgende:
Euh, heb het gemist en wilde het net terugkijken op de site; moet je er voor betalen![]()
I Jelly muchquote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
Zelfgemaakt sushi op tafel en laat maar beginnen!
Amerika en Cuba liggen elkaar niet zo goedquote:Op zondag 11 september 2011 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeej, het is weer begonnen!Ik las trouwens op de site dat Dan niet welkom was in Cuba!
Ik heb nog geen Hollander gelijk zien dansen. Zelfs de vogeltjesdans nietquote:
I know, maar toch stom!quote:Op zondag 11 september 2011 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerika en Cuba liggen elkaar niet zo goed
quote:Op zondag 11 september 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
WTF, Holland in Tha Hood is toch pas weer volgende week?!
quote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
ChaggyIk hoop die nog te zien in een gastchoreo
Dat weten ze toch van te voren zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Pheno het volgende:
Dat Holland Next TopmodelElk jaar moet het kapsel anders en elk jaar janken ze
Tuurlijk weten ze dat. Net zoals ik weet dat Plusreclames kut zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat weten ze toch van te voren zeker?Doe anders lekker niet mee ofzo
wat dacht je van deze NS reclamequote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk weten ze dat. Net zoals ik weet dat Plusreclames kut zijn.
Ook een topperquote:
Hij zou zich niet kunnen verstoppen in ieder geval.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Virgil net zag, vaag achter Jeffrey, maar dat zal wel niet
quote:
Ja hij ging in het begin zo naar achter en toen zag je zijn ribben super erg en zijn buik zag er zo eng uit en enquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja hij ging in het begin zo naar achter en toen zag je zijn ribben super erg en zijn buik zag er zo eng uit en en
britney spears de titel van het nr: ben ik vergetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef Chuphinh het volgende:
wat was dat nummer wat we net hoorden?
miss ongelijkquote:
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.quote:
BGT in hun gevalquote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.
Maar het zijn belgen?quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.
Dan kopen ze een paspoort op de zwarte markt.quote:
Ze kunnen niet lezen of zo.quote:
Isabelle zou ook gaan huilenquote:
Die heeft aandelen kleenex.quote:
Ze zijn allemaal zo overtuigd van het eigen kunnen dat ze van de jury verwachten een uitzondering op de regel te maken...quote:
Ik vermoed toch dat de jury daar weinig over te zeggen heeftquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo overtuigd van het eigen kunnen dat ze van de jury verwachten een uitzondering op de regel te maken...
Helaas niet. Thanks anywayzquote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
britney spears de titel van het nr: ben ik vergeten
maar wel een bazen nr
Jij Isabelle!quote:
Shit, je was me net voorquote:
till the world ends heet het nrquote:Op zondag 11 september 2011 20:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Helaas niet. Thanks anywayz
Ik word er gek van. Morgen even terug kijken op internet!
ongelijkquote:
Lijkt mij welquote:Op zondag 11 september 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Dat moet dan toch wel takke veel pijn om zo te dansen?
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPENquote:
Nothing what a good dose of Vicodin won't fix.quote:Op zondag 11 september 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Dat moet dan toch wel takke veel pijn doen om zo te dansen?
Nee, deze persoon heeft respect van mij om persoonlijke redenenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPEN
Inderdaad, als je pas een maand weer normaal kan lopen/dansen iets..quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef IbeBen het volgende:
Ze springt anders nu wel rond alsof het 0 moeite kost
Smakeljk eyquote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef CyberJesus het volgende:
Even verder met mijn tonijn pasteitjes
Ja, dat.quote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPEN
Ja verder wel respect hoor, ik zou waarschijnlijk voor niet lopen kiezenquote:
Ben nog bezig ze te bereiden, jarenplanquote:
Dat dus. Het wordt wel vaak gedramatizedquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja verder wel respect hoor, ik zou waarschijnlijk voor niet lopen kiezenMaar het is altijd zo'n drama bij SYTYCD met zulke dingen
en nu is de reclame al afgelopenquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben nog bezig ze te bereiden, jarenplan
Ja schiet niet op zo.. Deze meid was goed btw.quote:
Modernquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Ik wil eigenlijk geen moderne dansaudities meer zien
Ze was wel goed jaquote:Op zondag 11 september 2011 20:52 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja schiet niet op zo.. Deze meid was goed btw.
Thank god niet.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze was wel goed jaZe gaat wel zo de boel onderkotsen though
quote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan de volgende wel makkelijker over de vloer glijden
Hahah!! ik zie ze al gaanquote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan de volgende wel makkelijker over de vloer glijden
Hahaquote:
Vind het juist veel mooier......quote:Op zondag 11 september 2011 20:58 schreef CyberJesus het volgende:
Zo vervelend hoe Belgen energie uitspreken...
quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens een mannetje geworden PomPoen
Boezemquote:
Ik mis wel de pinup jurkjes van vorig jaar. Dit gewaad vind ik toch minder leuk.quote:
Ja die mis ik ook! Maar die waren volgens mij alweer van 't seizoen daarvoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik mis wel de pinup jurkjes van vorig jaar. Dit gewaad vind ik toch minder leuk.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Direct door naar de liveshows zeg ik!
Die heeft Elliot wel vaak op jaquote:
bazen nrquote:
Dan leer je je hond apporteren.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil nieuwe fristi, maar niet lopen
En nu je wil je dat iemand van ons hem komt brengen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil nieuwe fristi, maar niet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |