De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit er een beetje stijf uitzien, maar ik zit er vaak wel naast.
Ja, dat. Zonder doorzettingsvermogen kom je nergens. Kom op, wil je nou of niet?!quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef jcdragon het volgende:
echt sneu zeg.. alsof ze als dansers nooit afgewezen zullen worden. Pro dansers worden heel vaak afgewezen
quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die 2 alsnog de choreo dansen en dan alsnog worden afgewezen
Inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Nog beter!quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar niet![]()
Dat zou nog mooier zijn... want zij is de grote boosdoenerquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem door laten gaan en haar niet![]()
Zonde! Geen hd-recorder dat je terug kunt spoelen?!quote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik was naar de wc maar hij was dus goed?
Vond je de auditie niks of houd je niet van de stijl?quote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
NOu, leuk voor m.
Ik vond t niks, maar ik gun het hem wel.
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.quote:
Ik hou niet van die stijl en daardoor keek ik maar met een half oog.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vond je de auditie niks of houd je niet van de stijl?
Laat hem dan alsjeblieft doorgaan met dansen. les nemen of een opleiding volgen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.
Dat denk ik ook. Zonde maar verstandig.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat moet hij echt niet doen. Hij wordt helemaal gek dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |