ongelijkquote:
Lijkt mij welquote:Op zondag 11 september 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Dat moet dan toch wel takke veel pijn om zo te dansen?
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPENquote:
Nothing what a good dose of Vicodin won't fix.quote:Op zondag 11 september 2011 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Dat moet dan toch wel takke veel pijn doen om zo te dansen?
Nee, deze persoon heeft respect van mij om persoonlijke redenenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPEN
Inderdaad, als je pas een maand weer normaal kan lopen/dansen iets..quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef IbeBen het volgende:
Ze springt anders nu wel rond alsof het 0 moeite kost
Smakeljk eyquote:Op zondag 11 september 2011 20:43 schreef CyberJesus het volgende:
Even verder met mijn tonijn pasteitjes
Ja, dat.quote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
shit als zij doorgaat , elke aflevering JA DAT MEISJE DIE ENE DIE 4 JAAR OP KRUKKEN HEEFT GELOPEN
Ja verder wel respect hoor, ik zou waarschijnlijk voor niet lopen kiezenquote:
Ben nog bezig ze te bereiden, jarenplanquote:
Dat dus. Het wordt wel vaak gedramatizedquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja verder wel respect hoor, ik zou waarschijnlijk voor niet lopen kiezenMaar het is altijd zo'n drama bij SYTYCD met zulke dingen
en nu is de reclame al afgelopenquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben nog bezig ze te bereiden, jarenplan
Ja schiet niet op zo.. Deze meid was goed btw.quote:
Modernquote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Ik wil eigenlijk geen moderne dansaudities meer zien
Ze was wel goed jaquote:Op zondag 11 september 2011 20:52 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja schiet niet op zo.. Deze meid was goed btw.
Thank god niet.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze was wel goed jaZe gaat wel zo de boel onderkotsen though
quote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan de volgende wel makkelijker over de vloer glijden
Hahah!! ik zie ze al gaanquote:Op zondag 11 september 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan de volgende wel makkelijker over de vloer glijden
Hahaquote:
Vind het juist veel mooier......quote:Op zondag 11 september 2011 20:58 schreef CyberJesus het volgende:
Zo vervelend hoe Belgen energie uitspreken...
quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens een mannetje geworden PomPoen
Boezemquote:
Ik mis wel de pinup jurkjes van vorig jaar. Dit gewaad vind ik toch minder leuk.quote:
Ja die mis ik ook! Maar die waren volgens mij alweer van 't seizoen daarvoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik mis wel de pinup jurkjes van vorig jaar. Dit gewaad vind ik toch minder leuk.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Direct door naar de liveshows zeg ik!
Die heeft Elliot wel vaak op jaquote:
bazen nrquote:
Dan leer je je hond apporteren.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil nieuwe fristi, maar niet lopen
En nu je wil je dat iemand van ons hem komt brengen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil nieuwe fristi, maar niet lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |