quote:
Ja hij ging in het begin zo naar achter en toen zag je zijn ribben super erg en zijn buik zag er zo eng uit en enquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja hij ging in het begin zo naar achter en toen zag je zijn ribben super erg en zijn buik zag er zo eng uit en en
britney spears de titel van het nr: ben ik vergetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef Chuphinh het volgende:
wat was dat nummer wat we net hoorden?
miss ongelijkquote:
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.quote:
BGT in hun gevalquote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.
Maar het zijn belgen?quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan mee met HGT, hier mogen ze toch niet door.
Dan kopen ze een paspoort op de zwarte markt.quote:
Ze kunnen niet lezen of zo.quote:
Isabelle zou ook gaan huilenquote:
Die heeft aandelen kleenex.quote:
Ze zijn allemaal zo overtuigd van het eigen kunnen dat ze van de jury verwachten een uitzondering op de regel te maken...quote:
Ik vermoed toch dat de jury daar weinig over te zeggen heeftquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo overtuigd van het eigen kunnen dat ze van de jury verwachten een uitzondering op de regel te maken...
Helaas niet. Thanks anywayzquote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
britney spears de titel van het nr: ben ik vergeten
maar wel een bazen nr
Jij Isabelle!quote:
Shit, je was me net voorquote:
till the world ends heet het nrquote:Op zondag 11 september 2011 20:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Helaas niet. Thanks anywayz
Ik word er gek van. Morgen even terug kijken op internet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |