abonnement Unibet Coolblue
pi_101568135

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:

1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboekdorp
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboekzombie
7. Bartjebart Profiel | Fotoboek | Historymaffia
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture Profiel | History | Fotoboekcupido
10. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek
12. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
13. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
14. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekmaffia
16. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
17. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
18. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
19. Lynda Profiel | History | Fotoboekdorp
20. MaJo Profiel | History | Fotoboekmaffia
21. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek dorp
22. EllaN Profiel | History | Fotoboekdorp
23. Marsan Profiel | History | Fotoboek
24. heloef Profiel | History | Fotoboek


Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Puntenslijpsel en gewoonfaye

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht3

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonfaye op 04-09-2011 21:11:52 ]
Anonimity is a bliss
pi_101568170
En vanaf nu weer :X
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:04:42 #3
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101568182
Hello.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 4 september 2011 @ 21:05:14 #4
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101568215
well hello!
Wat doe ik hier?
pi_101568257
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef lynda het volgende:
En vanaf nu weer :X
Het is moeilijk. ;(

En spelfout in de TT. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101568301
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is moeilijk. ;(

En spelfout in de TT. :X
kuttttt
Anonimity is a bliss
  zondag 4 september 2011 @ 21:07:11 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101568326
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is moeilijk. ;(

En spelfout in de TT. :X
Corpe brides?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 september 2011 @ 21:07:17 #8
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101568337
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

kuttttt
er is vast wel een modje aanwezig die dat wil veranderen

nu hints zoeken!
Wat doe ik hier?
pi_101568368
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Corpe brides?
Corpse brides. ;)

En ik ben weer stil. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101568372
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:

[..]

er is vast wel een modje aanwezig die dat wil veranderen

nu hints zoeken!
Ik hints zoeken? :')
Anonimity is a bliss
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:08:24 #11
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101568401
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik hints zoeken? :')
Dat was een roep tegen ons.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101568408
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik hints zoeken? :')
Ja. Huphup. Zoeken!
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:08:56 #13
169210 liesje1979
pi_101568429
wil iemand even de hints die honkey en ik gevonden hadden even bij elkaar plakken? mij lukt dat nu niet. :@
pi_101568435
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ja. Huphup. Zoeken!
Oké oké, ik weet het, zal ik zeggen?
Anonimity is a bliss
pi_101568448
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oké oké, ik weet het, zal ik zeggen?
Nee, dat maakt het spel minder leuk :s)
  zondag 4 september 2011 @ 21:09:41 #16
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101568469
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Corpse brides. ;)

En ik ben weer stil. :X
Yeah, i figured it out. ;)

Ik kruip ook mijn stille graf weer in. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101568531

Kill 1
Het was een mooie zomeravond toen TheVulture aan de oever van de rivier zat. Hier ging hij wel vaker heen als hij zijn ei kwijt moest. Hij deed dit in de vorm van gedichten. Hij vond alles wat er in het dorp gebeurde verschrikkelijk en het was aan hem te zien. Mensen schatten hem dagelijks ouder in en nu er zoveel dood en verderf was, leken er iedere dag wel weer jaren op zijn gezicht erbij te zijn gekomen.

Hij schreef over de moorden, het leven, de vogels, de vissen in het water en de zon aan de hemel. TheVulture was net lekker bezig toen hij ineens geritsel en stemmen hoorde. Hij liet van schrik zijn pen vallen en keek om. Hij zag hoe iemand met een schop in zijn hand van een fiets afsprong. Hij vloekte erbij. TheVulture kreeg een ferme klap tegen zijn achterhoofd met een hark en raakte bewusteloos. ‘Je laat blauwe plekken achter!’ ‘Boeiend? Onder de grond of in zijn kont?’ Vroeg de man en hij hield zijn schop omhoog. ‘Schop deels in de kont, deels in de grond.’ En zo eindige het leven van TheVulture (Cupido) met zijn hoofd in de wolken en zijn voeten van de grond.

Kill 2
IJsdraakje (zombie) was net wakker, toen ze zich realiseerde dat haar broer bijna jarig was. Het was een heerlijke dag en ze had haar ramen wijd open gezet. Ze had haar kopje koffie op en had heerlijk gebadderd, dus nu was het tijd om het dorp in te gaan. De dag is weer begonnen en IJsdraakje had er zin in. Ze deed een vreugdedansje, om een of andere reden was ze echt vrolijk. Misschien had het iets te maken met het feit dat ze ook nog eens bijna ging trouwen. Ze was zo blij. Alles zou rood en wit zijn. Oh wat had ze er zin in.

Enfin, ze moest een cadeautje kopen. Maar nu nog niet, eerst weer eens haar prachtige trouwjurk passen. Ze wist al precies wat ze zou zeggen op de bruiloft. Ze had het al helemaal uitgestippeld, de duiven, de taart en het kapelletje vol met kleurige glas-in-loodramen waarbij ze dan naar diezelfde ramen zou wijzen en zou zeggen:’Jij brengt kleur in mijn leven.’ De telefoon ging en met bruidsjurk en al liep ze naar de telefoon in haar slaapkamer. Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’

Kill 3
Tha_Erik zat op een dag onder een boom. Hij sliep. Hij droomde over de dood en verderf in zijn dorp. Hij glimlachte er een beetje bij. Oh ja, de maffia schepte chaos en Tha_Erik hield ervan. Die vloedgolf van moorden, hij sliep er echt niet minder om. Hij had zijn maatjes en het dorp was te stupide om de juiste daders te vinden. Hij lachte in zijn vuistje, maar wie het laatst lacht, lacht het best.

Een man ging naast hem zitten. Tha_Erik stelde zich netjes voor. Deze man had klasse en stijl, deze man, oh ja, hij zag ineens een toekomst met hem. Het werd erg gezellig tussen de twee. Tha_Erik wilde zijn hand op zijn been leggen, toen de man van zijn dromen hem ineens keihard in zijn kruis sloeg. ‘Deze is voor het stelen van mijn plekje onder de boom’ Hij sloeg Tha_Erik tegen zijn hoofd. ‘Deze is voor mijn arme zusje’ De man pakte een jachtgeweer en verloste Tha_Erik(maffia) uit zijn lijden. ‘En deze, deze is gewoon voor mij.’ De man liep weg met geweer in zijn hand en verdween aan de horizon.

Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’

Disclaimer: Hij/zij is willekeurig.

PART DEUX.

Het sloeg in als een bom toen Lynda (dorp) hoorde dat haar geliefde Tha_Erik overleden was. ‘Waarom?!’ Smeekte ze richting de sterrenhemel ‘Waarom nou? Waarom koos je voor dit pad? Waarom ging je dood? Oh lieve Tha_Erik, waar jij gaat, ga ik.’ Lynda pakte alle drank die ze in de kast had staan en begon te drinken. De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf en leefde samen met haar geliefde verder in de hemel.

In het holste van de nacht schraapte IJsdraakje haar gekraakte hoofd van de straat. Ze wilde wraak en ze wilde het snel. Met trouwjurk en al holde ze richting het huis van bartjebart(maffia), die op dat moment lekker lag te slapen. ‘Ik zou gaan trouwen!’ Schreeuwde ze. De lucht van haar rottende lichaam, deed bartjebart smeken om genade, maar IJsdraakje was onverbiddelijk. Ze draaide zijn nek 360 graden om en viel naast hem in een diepe, vredige, eeuwige slaap.

Dit stukje bevat geen hints.
Anonimity is a bliss
  zondag 4 september 2011 @ 21:11:10 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101568553
Ik ben echt een kei in hints zoeken, niet dus. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:11:31 #19
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101568574
quote:
5s.gif Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
wil iemand even de hints die honkey en ik gevonden hadden even bij elkaar plakken? mij lukt dat nu niet. :@
ben er mee bezig
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101568633
Ik zoek morgen nog wel wat hints, ik ben nu veel te afgeleid door allerlei msn gesprekken omdat goed te kunnen doen :P
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:12:35 #21
169210 liesje1979
pi_101568634
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt een kei in hints zoeken, niet dus. :')
doe eens een poging zou ik zeggen.
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:13:19 #22
169210 liesje1979
pi_101568678
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ben er mee bezig
dank je.
pi_101568683
Toch snap ik dat stukje over Liesje niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:14:33 #24
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101568740
kill 1 is van Erik vergeef me dat ik geen linkjes zoek enzo. (aldus liesje)

gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel
Dit gaat over Tdrone

Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 4 september 2011 @ 21:15:18 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101568772
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

doe eens een poging zou ik zeggen.
Ik doe mijn best.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101568829
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef marsan het volgende:
Toch snap ik dat stukje over Liesje niet.
Ik heb er serieus lang over nagedacht, en ik denk dat ze is gebusdrived met één van de andere kills, en dat dat haar uiteindelijk gered heeft... Ik weet niet of dit kan, maar ik vond het wel een logische verklaring *O*
pi_101568942
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik heb er serieus lang over nagedacht, en ik denk dat ze is gebusdrived met één van de andere kills, en dat dat haar uiteindelijk gered heeft... Ik weet niet of dit kan, maar ik vond het wel een logische verklaring *O*
Dat klinkt eigenlijk vrij aannemelijk.

Maar waarom zou de mafia haar willen vermoorden?

ze had nog 2 bodyguards. De mafia kon haar dus niet eens vermoorden.

Of snap ik de rol van de bodyguards niet?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 4 september 2011 @ 21:18:19 #28
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101568948
kill 4: ze zag een man onder een Boom

Marsan heeft een boom als fobo foto
Wat doe ik hier?
pi_101569015
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk vrij aannemelijk.
Ik ben er ook best wel trots op dat ik dat heb bedacht :@ Ik hoop alleen dat het klopt :P
pi_101569047
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben er ook best wel trots op dat ik dat heb bedacht :@ Ik hoop alleen dat het klopt :P
Maar waarom zou de mafia haar willen vermoorden?

ze had nog 2 bodyguards. De mafia kon haar dus niet eens vermoorden.

Of snap ik de rol van de bodyguards niet?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:20:20 #31
169210 liesje1979
pi_101569056
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik heb er serieus lang over nagedacht, en ik denk dat ze is gebusdrived met één van de andere kills, en dat dat haar uiteindelijk gered heeft... Ik weet niet of dit kan, maar ik vond het wel een logische verklaring *O*
als dat het geval is heeft het mij niet gered maar iemand anders. maffia gaat vast geen kill verspillen aan een kill op een bm die beide bg nog heeft.
pi_101569077
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar waarom zou de mafia haar willen vermoorden?

ze had nog 2 bodyguards. De mafia kon haar dus niet eens vermoorden.

Of snap ik de rol van de bodyguards niet?
Ohja, shit. Toch gaten in mijn theorie :P
pi_101569159
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
kill 4: ze zag een man onder een Boom

Marsan heeft een boom als fobo foto
Is dat niet een beetje te makkelijk voor een hint?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101569214
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

als dat het geval is heeft het mij niet gered maar iemand anders. maffia gaat vast geen kill verspillen aan een kill op een bm die beide bg nog heeft.
aha, maar dan weet de busdriver op zeker wie het doelwit was. En dus ook dat die persoon zeker geen maffia is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:23:14 #35
169210 liesje1979
pi_101569225
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ohja, shit. Toch gaten in mijn theorie :P
nee ik denk ook busdriver en dat ik ben geruild met iemand die op het lijstje van maffia stond
pi_101569252
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

nee ik denk ook busdriver en dat ik ben geruild met iemand die op het lijstje van maffia stond
Dat klinkt heel aannemelijk ja *O*
pi_101569283
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

nee ik denk ook busdriver en dat ik ben geruild met iemand die op het lijstje van maffia stond
Je lag ook in een bus in dat stukje tekst.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:24:51 #38
169210 liesje1979
pi_101569336
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef marsan het volgende:

[..]

aha, maar dan weet de busdriver op zeker wie het doelwit was. En dus ook dat die persoon zeker geen maffia is.
dat denk ik wel
pi_101569422
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef marsan het volgende:

[..]

aha, maar dan weet de busdriver op zeker wie het doelwit was. En dus ook dat die persoon zeker geen maffia is.
Klopt, dan heeft de busdriver dus een voordeel, maar die kan het natuurlijk niet zeggen tegen ons anders veraadt hij/zij zijn/haar rol ;( Dat is dan wel weer vervelend :{
pi_101569451
Wat een belachelijke ingewikkelde rol is dat toch eigenlijk :')
  zondag 4 september 2011 @ 21:27:02 #41
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101569465
gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel
Dit gaat over Tdrone

Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)


N.a.v kill 2

Naatje: in haar fotoboek staat een foto van iemand in zwemhorts en een zwemband, hint Bad
RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie de telefoon link in kill 2 ook die tijdens de eerste nacht
In zijn fotoboek de opmerking over niet veel foto's verwachten kan nog op de lege fotolijstjes slaan
er is ook sprake van een gedichtje in het fotoboek, al slaat dat dan weer op kill 1 Een gedichtje speciaal voor Naatje,
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101569519
Roger (de spion) heeft op Naatje gestemd, dat betekent dat ze zeer waarschijnlijk geen maffia is *O*
  zondag 4 september 2011 @ 21:28:40 #43
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101569575
hmmm zou dat, ik vertrouw die ast voor geen cent
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101569646
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
Roger (de spion) heeft op Naatje gestemd, dat betekent dat ze zeer waarschijnlijk geen maffia is *O*
Spion mag bij lynches niet op mafia stemmen.
Als Roger op naatje heeft gestemd bij een lynch is Naatje dus zeker geen mafia

Bij BM-verkiezing mag t wel. En daar heeft Roger op Naatje gestemd toch?
Niet bij een lynch.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:29:56 #45
169210 liesje1979
pi_101569676
naatje is een jongetje he?
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:30:11 #46
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101569690
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
naatje is een jongetje he?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101569707
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
naatje is een jongetje he?
mijn jongetje O+
Anonimity is a bliss
pi_101569736
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef marsan het volgende:

[..]

Spion mag bij lynches niet op mafia stemmen.
Als Roger op naatje heeft gestemd bij een lynch is Naatje dus zeker geen mafia
Dan kunnen we er dus veilig van uit gaan dat hij geen maffia is
pi_101569828
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan kunnen we er dus veilig van uit gaan dat hij geen maffia is
Bij BM-verkiezing mag t wel. En daar heeft Roger op Naatje gestemd toch?
Niet bij een lynch.
Of ook bij een lynch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:32:09 #50
169210 liesje1979
pi_101569829
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan kunnen we er dus veilig van uit gaan dat hij geen maffia is
was dat bij een lynch of bij bm?
pi_101569837
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
naatje is een jongetje he?
Ik haal hem en 08gnoT door elkaar :P
  zondag 4 september 2011 @ 21:32:22 #52
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101569843
gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel
Dit gaat over Tdrone

Tombolafan:
‘Behouden vaart, mop.’: woonplaats: @ sea
trouwjurk: veel foto's van jurken in fobo
telefoon: Whatsapp #4

Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)


N.a.v kill 2

Naatje: in haar fotoboek staat een foto van iemand in zwemhorts en een zwemband, hint Bad
RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie de telefoon link in kill 2 ook die tijdens de eerste nacht
In zijn fotoboek de opmerking over niet veel foto's verwachten kan nog op de lege fotolijstjes slaan
er is ook sprake van een gedichtje in het fotoboek, al slaat dat dan weer op kill 1 Een gedichtje speciaal voor Naatje,
Wat doe ik hier?
pi_101570203
Oh, de stem van Roger was bij een BM verkiezing :@
Ik heb nooit iets gezegd :P Hier komen we dus niet echt verder mee ;(
pi_101570500
Jongens, veel plezier met puzzelen, geen BM vermoorden :+ das minder werk voor mij en PS

Kusjes
Anonimity is a bliss
pi_101570532
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, veel plezier met puzzelen, geen BM vermoorden :+ das minder werk voor mij en PS

Kusjes
Kusjes!
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 21:45:29 #56
169210 liesje1979
pi_101570628
als mensen hints hebben maar ze niet durven te posten wil ik dat met liefde doen en staat mijn pm open. ook voor wanneer de dubbele lynch inzetten zal ik naar mijn dorpelingen luisteren
  zondag 4 september 2011 @ 21:46:45 #57
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101570691
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
als mensen hints hebben maar ze niet durven te posten wil ik dat met liefde doen en staat mijn pm open. ook voor wanneer de dubbele lynch inzetten zal ik naar mijn dorpelingen luisteren
zie je nou, jij bent de beste BM
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 4 september 2011 @ 21:53:59 #58
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101571161
kills 1, 3 en 4 zijn niet relevant volgens jullie?
Wat doe ik hier?
pi_101571525
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
kills 1, 3 en 4 zijn niet relevant volgens jullie?
Kill één is Tha_Erik, ik weet ook niet waarom we daar allemaal blind vanuit gaan.
Kill 3 is de nachtwaker volgens een paar mensen.
Kill 4 is de busdriver.

Kill 2 is de enige waar waarschijnlijk niks mee aan de hand is en is die dus flink makkelijker op te lossen :D
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:03:11 #60
169210 liesje1979
pi_101571766
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
kills 1, 3 en 4 zijn niet relevant volgens jullie?
kill 1 lijkt mij heel duidelijk van erik
kill 3 maffia vermoord geen eigen volk. ik ga er niet vanuit dat busdriver mij met erik heeft geruild dus wijst deze kill imho naar de nachtwaker met 1 hint. ik ga er mijn vingers niet aan branden om hints te zoeken naar nw dat zoekt maffia zelf maar uit.
kill 4 geen idee of er hints in staan
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:05:03 #61
169210 liesje1979
pi_101571897
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Kill één is Tha_Erik, ik weet ook niet waarom we daar allemaal blind vanuit gaan.
Kill 3 is de nachtwaker volgens een paar mensen.
Kill 4 is de busdriver.

Kill 2 is de enige waar waarschijnlijk niks mee aan de hand is en is die dus flink makkelijker op te lossen :D
als je een andere verdachte hebt voor kill 1 lees ik dat graag.
pi_101571952
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

als je een andere verdachte hebt voor kill 1 lees ik dat graag.
Morgenochtend ga ik even zoeken :D
  zondag 4 september 2011 @ 22:11:43 #63
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101572452
Dan nog maar wat hints voor kill 2:


gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2

tdrone
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel


Tombolafan:
‘Behouden vaart, mop.’: woonplaats: @ sea
trouwjurk: veel foto's van jurken in fobo
telefoon: Whatsapp #4

StijnDa:
rood en wit: foto van psv'er in fobo en gepost in Het grote PSV topic #501
behouden vaart: foto's van windsurfen in fobo
Dansen: gepost in Post hier muziek waarop je vanavond kei-hard los gaat...


Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)


N.a.v kill 2

Naatje: in haar fotoboek staat een foto van iemand in zwemhorts en een zwemband, hint Bad
RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie de telefoon link in kill 2 ook die tijdens de eerste nacht
In zijn fotoboek de opmerking over niet veel foto's verwachten kan nog op de lege fotolijstjes slaan
er is ook sprake van een gedichtje in het fotoboek, al slaat dat dan weer op kill 1 Een gedichtje speciaal voor Naatje,
Wat doe ik hier?
  zondag 4 september 2011 @ 22:11:56 #64
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101572470
Dood :'(! En mijn onschuldige geliefde ook :'(! Het spijt me. En verdorie gewoon wéér maffia :')! Je zou denekn dat ik beter zou leren liegen ofzo. Niemand gaat mij ooit nog vertrouwen :'(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 september 2011 @ 22:21:42 #65
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101573208
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand gaat mij ooit nog vertrouwen :'(!
Ahw, ik zal volgende keer gewoon weer zeggen dat ik je wel vertrouw, hoor. *)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101573344
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dood :'(! En mijn onschuldige geliefde ook :'(! Het spijt me. En verdorie gewoon wéér maffia :')! Je zou denekn dat ik beter zou leren liegen ofzo. Niemand gaat mij ooit nog vertrouwen :'(!
Wat denk je van mij dan :'(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 september 2011 @ 22:24:20 #67
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101573387
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat denk je van mij dan :'(
Ja, jij bent bijna net zo erg zo niet nog erger _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 september 2011 @ 22:24:43 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101573415
Maar Bartje, jij weet de aandacht tenminste niet zo op je te vestigen :'). Ik sta altijd in het middelpunt :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101573454
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, jij bent bijna net zo erg zo niet nog erger _O-.
:'(

quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Bartje, jij weet de aandacht tenminste niet zo op je te vestigen :'). Ik sta altijd in het middelpunt :7.
Nee dat heb ik in een van de eerste rondes afgeleerd inderdaad :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:27:30 #70
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101573594
Kill 2
IJsdraakje (zombie) was net wakker, toen ze zich realiseerde dat haar broer bijna jarig was. Het was een heerlijke dag en ze had haar ramen wijd open gezet. Ze had haar kopje koffie op en had heerlijk gebadderd, dus nu was het tijd om het dorp in te gaan. De dag is weer begonnen en IJsdraakje had er zin in. Ze deed een vreugdedansje, om een of andere reden was ze echt vrolijk. Misschien had het iets te maken met het feit dat ze ook nog eens bijna ging trouwen. Ze was zo blij. Alles zou rood en wit zijn. Oh wat had ze er zin in.

Enfin, ze moest een cadeautje kopen. Maar nu nog niet, eerst weer eens haar prachtige trouwjurk passen. Ze wist al precies wat ze zou zeggen op de bruiloft. Ze had het al helemaal uitgestippeld, de duiven, de taart en het kapelletje vol met kleurige glas-in-loodramen waarbij ze dan naar diezelfde ramen zou wijzen en zou zeggen:’Jij brengt kleur in mijn leven.’ De telefoon ging en met bruidsjurk en al liep ze naar de telefoon in haar slaapkamer. Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’

Deze kill is gedaan door Bartjebart, dus daar hebben we ook vrij weinig aan:

Cadeau ---> UI van Bartjebart, http://i.fok.nl/usericons/146826/Bert%20-%20Sint.jpg
Kleur --> PoHi van BartjeBart: [HOMO] #3031 Colour my life with the Chaos of trouble
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101573987
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dood :'(! En mijn onschuldige geliefde ook :'(! Het spijt me. En verdorie gewoon wéér maffia :')! Je zou denekn dat ik beter zou leren liegen ofzo. Niemand gaat mij ooit nog vertrouwen :'(!
Wat had ik er de pest in dat ze gelijk op jou gingen stemmen }:|
Maar dat DM'de ik ook al gelijk.. houd je mond nou of je nou wel of geen maffia bent _O-
  zondag 4 september 2011 @ 22:34:44 #72
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101574060
Ja mond houden gaat niet zo goed :@. En nu moet ik :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101574184
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja mond houden gaat niet zo goed :@. En nu moet ik :').
Kut he
Anonimity is a bliss
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:41:04 #74
169210 liesje1979
pi_101574387
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef lynda het volgende:

[..]

Wat had ik er de pest in dat ze gelijk op jou gingen stemmen }:|
Maar dat DM'de ik ook al gelijk.. houd je mond nou of je nou wel of geen maffia bent _O-
en tegen mij, mwah erik verdenk ik niet echt haha!

toen erik laatst geen maffia was geloofde ik hem wel trouwens.
  zondag 4 september 2011 @ 22:41:52 #75
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101574421
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

en tegen mij, mwah erik verdenk ik niet echt haha!

toen erik laatst geen maffia was geloofde ik hem wel trouwens.
Ik ben gewoon een open boek _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:43:10 #76
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101574476
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een open boek _O-.
We maken jou gewoon voortaan BM, we weten dan sowieso daarna of je maffia bent of niet, dus kunnen we meteen lynchen als het moet.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101574513
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

en tegen mij, mwah erik verdenk ik niet echt haha!

toen erik laatst geen maffia was geloofde ik hem wel trouwens.
Ja wat moest ik dan zeggen dat je mij dood zou krijgen via erik en andersom hahaha
Toen erik op mij stemde voor BM reageerde ik nog met O+ in de hoop dat iemand het zou opvallen :P
  zondag 4 september 2011 @ 22:44:49 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101574563
In hindsight had ik het slimmer aan moeten pakken :@, sorry Lynda :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:44:52 #79
169210 liesje1979
pi_101574566
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een open boek _O-.
ja en dat is een prima eigenschap, maar niet bij dit spel. ik weet het altijd gelijk bij jou. troost je mocht ik ooit maffia zijn zou jij dat denk ik ook gelijk doorhebben!
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:46:43 #80
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101574668
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja wat moest ik dan zeggen dat je mij dood zou krijgen via erik en andersom hahaha
Toen erik op mij stemde voor BM reageerde ik nog met O+ in de hoop dat iemand het zou opvallen :P
Erik zijn stemgedrag viel me sowieso op nadat ik cupido las in plaats van calimero. Als je het nou over een schaapje hebt, dan was Erik echt de schaap achter jou :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 4 september 2011 @ 22:47:24 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101574703
Lynda had de broek aan :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101574760
Juist door dat vermoeden van maffia kon ik toch redelijk vrij dingen posten :D
  zondag 4 september 2011 @ 22:48:44 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101574772
-edit- verkeerde tab.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:49:49 #84
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101574821
De vraag is, wat nu?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101574908
Nu moeten de levende maar weer posten ipv de dode..
* lynda vertrekt weer :W
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:53:11 #86
169210 liesje1979
pi_101575003
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat nu?
we hebben de heks nog?
pi_101575021
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is, wat nu?
Hints zoeken.
Anonimity is a bliss
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:55:31 #88
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575129
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Hints zoeken.
Dat heb ik al gedaan:

quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Kill 2
IJsdraakje (zombie) was net wakker, toen ze zich realiseerde dat haar broer bijna jarig was. Het was een heerlijke dag en ze had haar ramen wijd open gezet. Ze had haar kopje koffie op en had heerlijk gebadderd, dus nu was het tijd om het dorp in te gaan. De dag is weer begonnen en IJsdraakje had er zin in. Ze deed een vreugdedansje, om een of andere reden was ze echt vrolijk. Misschien had het iets te maken met het feit dat ze ook nog eens bijna ging trouwen. Ze was zo blij. Alles zou rood en wit zijn. Oh wat had ze er zin in.

Enfin, ze moest een cadeautje kopen. Maar nu nog niet, eerst weer eens haar prachtige trouwjurk passen. Ze wist al precies wat ze zou zeggen op de bruiloft. Ze had het al helemaal uitgestippeld, de duiven, de taart en het kapelletje vol met kleurige glas-in-loodramen waarbij ze dan naar diezelfde ramen zou wijzen en zou zeggen:’Jij brengt kleur in mijn leven.’ De telefoon ging en met bruidsjurk en al liep ze naar de telefoon in haar slaapkamer. Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’

Deze kill is gedaan door Bartjebart, dus daar hebben we ook vrij weinig aan:

Cadeau ---> UI van Bartjebart, http://i.fok.nl/usericons/146826/Bert%20-%20Sint.jpg
Kleur --> PoHi van BartjeBart: [HOMO] #3031 Colour my life with the Chaos of trouble
Aangezien het alleen om kill 2 ging, en die opgelost is, kunnen we vrij weinig meer.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 4 september 2011 @ 22:56:04 #89
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101575165
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

we hebben de heks nog?
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. }:|
Rotheks, maakte mij zomaar dood en rablrmmlrllborl......
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:56:46 #90
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575205
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

we hebben de heks nog?
Inderdaad, daar kan je toch ook een hint naar vinden als iemand het woord post, of niet?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 22:57:50 #91
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575253
Als ik de rol in de OP lees, zijn er geen hints naar te vinden in dat stukje. Even kijken of ik het nog kan vinden.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101575297
Hoeveel maffia is er waarschijnlijk nog over?
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 22:59:56 #93
169210 liesje1979
pi_101575367
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Inderdaad, daar kan je toch ook een hint naar vinden als iemand het woord post, of niet?
zoals bij roger bedoel je?
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:00:00 #94
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575371
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef honkeytonk het volgende:
Hoeveel maffia is er waarschijnlijk nog over?
2 of 3? En dan nog de voodooheks.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101575384
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

2 of 3? En dan nog de voodooheks.
Zoveel? -O-
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:01:38 #96
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575459
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Zoveel? -O-
Jups, maar de BM heeft de dubbel lynch nog i
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101575474
Jullie moeten echt beter gaan lezen in de stukjes, pfuuuuu
Anonimity is a bliss
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:02:01 #98
169210 liesje1979
pi_101575483
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef honkeytonk het volgende:
Hoeveel maffia is er waarschijnlijk nog over?
3 of 4 gok ik.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:02:07 #99
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575488
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

zoals bij roger bedoel je?
Ja.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101575508
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie moeten echt beter gaan lezen in de stukjes, pfuuuuu
Dat zal ik zeker gaan doen :s)
pi_101575535
Sorry als ik dat niet mocht zeggen :')
Anonimity is a bliss
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:02:52 #102
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575536
quote:
Roger_Epiales slenterde over straat, vrolijk babbelend. "Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen" zei hij overtuigd en charmant zoals bijna niemand anders was, "en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen" Nietsvermoedend liep hij door, niet wetend dat zijn woorden door de straten van Fok!Town galmden, en in de diepe kelders iemand wakker werd. Hij was nog maar een paar straten verder toen hij opeens een brandend gevoel in zijn stembanden kreeg, alsof iemand hem vergif geīnjecteerd had, wat zich in golven verspreidde over de rest van zijn lichaam. Hij greep nog naar zijn keel, maar niets mocht meer baten en stuiptrekkend kwam er een einde aan het leven van Roger_Epiales (spion), de dorpelingen verbijsterd achterlatend.


Disclaimer; volgende stukje bevat geen hints:
Het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje door Fok!town, en ergens in een huiskamer barstte een fles champagne open. Victorie! Na de fles genuttigd te hebben sloop een duister figuur zijn huis uit om zich bij de gemantelde groep te voegen.
Er zit dus wel een hint in.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:04:08 #103
169210 liesje1979
pi_101575602
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie moeten echt beter gaan lezen in de stukjes, pfuuuuu
Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.
pi_101575732
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.
Waarom ben je niet dood, dan kon ik de frustratie met je delen ;(
Anonimity is a bliss
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:07:29 #105
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101575804
'wat zich in golven verspreidde'

Zou dit dan de hint zijn?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 4 september 2011 @ 23:08:01 #106
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101575828
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
'wat zich in golven verspreidde'

Zou dit dan de hint zijn?
naar StijnDa of Tombolafan..
Wat doe ik hier?
pi_101575848
De eerste kill is door 2 maffia gedaan.
  zondag 4 september 2011 @ 23:10:10 #108
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101575957
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.
Ja ik snap het ook zo goed :'). Ik vond de verleiding het dorp aan te sporen te zoeken moeilijk te bedwingen :@. gelukkig had niemand dat echt door :X :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101575985
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Waarom ben je niet dood, dan kon ik de frustratie met je delen ;(
Soms moet je gewoon! Tis lastig :Y
DM maar als het moet haha
  zondag 4 september 2011 @ 23:10:50 #110
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101576000
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
De eerste kill is door 2 maffia gedaan.
je hebt gelijk :D

mogelijke hints

Gedichten (erik?)
rivier
ouder worden/ ouder schatten (erik?)
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...
Wat doe ik hier?
pi_101576028
Ik heb voor mijzelf alleen een paar hints opgeschreven voor kill 1 maar ik kom er nergens mee... Ze matchen aan niemand ;(
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:13:39 #112
169210 liesje1979
pi_101576131
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
De eerste kill is door 2 maffia gedaan.
wow heel scherp! nice found! _O_
pi_101576193
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

wow heel scherp! nice found! _O_
Is dit nou sarcasme? :{ ;( :'(
pi_101576477
Het lukt mij gewoon niet voor de eerste kill! Ik krijg niks voor elkaar. Ik stop ermee, ik kijk morgen wel verder :(
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:21:48 #115
169210 liesje1979
pi_101576530
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Is dit nou sarcasme? :{ ;( :'(
nee natuurlijk niet! ik had er overheen gelezen dus ben blij dat jij het zag!
pi_101576539
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet! ik had er overheen gelezen dus ben blij dat jij het zag!
Oké oO<
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:24:23 #117
169210 liesje1979
pi_101576663
Damn! kill 2 is ook door twee gedaan! _O-
pi_101576730
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Damn! kill 2 is ook door twee gedaan! _O-
Hoe weet je dat?
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:26:10 #119
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101576762
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Aan de ene kant wil ik lachen, omdat we zien dat het door 2 mensen is gedaan, maar aan de andere kant wil ik huilen, omdat ik het niet eerder heb gezien...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:27:17 #120
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101576814
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101576835
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’
Dat betekent dat er dus nog 4 maffia zijn, of niet :'(
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:27:45 #122
169210 liesje1979
pi_101576838
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
ze wordt gepakt door 2 handen vanonder het bed
pi_101576879
Kan het dan niet zijn dat de Nachtwaker en de maffia bij dezelfde persoon zijn langsgegaan? :D
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:29:12 #124
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101576899
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
Kan het dan niet zijn dat de Nachtwaker en de maffia bij dezelfde persoon zijn langsgegaan? :D
Dan staat er zoiets als 'en hij was te laat'
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 23:29:34 #125
169210 liesje1979
pi_101576915
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat betekent dat er dus nog 4 maffia zijn, of niet :'(
en kill 4. dat maakt 5 waarvan vandaag 2 dood erik en bartje dus nog 3 plus de heks nu, denk ik.
pi_101576987
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
Kan het dan niet zijn dat de Nachtwaker en de maffia bij dezelfde persoon zijn langsgegaan? :D
Ja en dat ze hebben samengewerkt om die persoon af te maken? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door StijnDa op 04-09-2011 23:43:39 ]
pi_101577237
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ze wordt gepakt door 2 handen vanonder het bed
Maar iedereen heeft toch 2 handen


Laat maar. las t net al.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:44:40 #128
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101577514
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar iedereen heeft toch 2 handen


Laat maar. las t net al.
Wie denk jij dat het heeft gedaan?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101577579
Moe, slapen! Niet het dorp slopen :*
Anonimity is a bliss
pi_101577648
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wie denk jij dat het heeft gedaan?
Als ik heel eerlijk ben, zie ik niet zoveel anders dan jullie zien. En als ik dan denk goh'dat kan iets zijn, is t iets wat op 90% van de mensen kan wijzen.

Ik lees dan vervolgens moorden die al opgelost zijn en dan vind ik weer zo logisch allemaal.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101577668
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Moe, slapen! Niet het dorp slopen :*
Slaap lekker gewoonfaye
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:49:44 #132
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101577728
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef marsan het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben, zie ik niet zoveel anders dan jullie zien. En als ik dan denk goh'dat kan iets zijn, is t iets wat op 90% van de mensen kan wijzen.

Ik lees dan vervolgens moorden die al opgelost zijn en dan vind ik weer zo logisch allemaal.
Dat probleem van die 90% heb ik nu ook, dus ik heb op dit moment ook niet echt een hoofdverdachte, of überhaupt een verdachte :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101577930
De spelleiders zijn gewoon maffia jongens. We hebben het opgelost :7
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:54:48 #134
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101577968
##vote gewoonfaye

gewoonfaye (1) naatje

:7
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101578018
##vote gewoonfaye
Gewoonfaye (2) naatje_1, honkeytonk
pi_101578044
##vote gewoonfaye

Gewoonfaye (3) naatje_1, gewoonfaye, honkey
Anonimity is a bliss
pi_101578079
Ik mag niet op mezelf stemmen!
Anonimity is a bliss
pi_101578102
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik mag niet op mezelf stemmen!
Wat flauw zeg.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:58:08 #139
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101578103
Dan stem je op PS.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101578122
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
##vote gewoonfaye

Gewoonfaye (3) naatje_1, gewoonfaye, honkey
_O-
_O_

Oh en, verrek, wat is er veel gebeurd! En ik heb het zoveel drukker dan normaal dus ben weer een baggerburger. :( Hopelijk morgenmiddag wel wat tijd om zelf hints te zoeken en een onderbouwde keuze te maken.
pi_101578150
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-
_O_

Oh en, verrek, wat is er veel gebeurd! En ik heb het zoveel drukker dan normaal dus ben weer een baggerburger. :( Hopelijk morgenmiddag wel wat tijd om zelf hints te zoeken en een onderbouwde keuze te maken.
Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurd -O-
pi_101578164
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
Dan stem je op PS.
Ik naai geen maten
Anonimity is a bliss
pi_101578195
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurd -O-
Maar wel veel! En vind dat verhaal over Lies echt heul vaag.
pi_101578257
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar wel veel! En vind dat verhaal over Lies echt heul vaag.
Ik ook, ik probeer al de hele tijd een écht logische verklaring te vinden. Maar ik kom helemaal nergens, ik heb theoriëen gehad met de nachtwaker, velddoctor, busdriver en een combinatie van deze rollen maar helemaal niks lijkt te kloppen :')
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:06:27 #145
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101578496
Ik kan mijn zinnen ook niet helemaal op een rijtje krijgen bij die 'kill' op liesje.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 5 september 2011 @ 00:07:02 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101578532
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurd -O-
HALLO! ik ben doodgegaan :(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101578538
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:01 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ook, ik probeer al de hele tijd een écht logische verklaring te vinden. Maar ik kom helemaal nergens, ik heb theoriëen gehad met de nachtwaker, velddoctor, busdriver en een combinatie van deze rollen maar helemaal niks lijkt te kloppen :')
Busdriver die haar verwisselde met een ander klinkt wel logisch.

En dan was die ander het target waardoor ze allebei konden overleven.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101578555
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

HALLO! ik ben doodgegaan :(!
Jij was maar maffia... ik was cupido O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101578593
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef marsan het volgende:

[..]

Busdriver die haar verwisselde met een ander klinkt wel logisch.

En dan was die ander het target waardoor ze allebei konden overleven.
Ik snap het niet?
pi_101578659
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik snap het niet?
Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.
Liesje kreeg dan de mafia op bezoek, maar zij is beschermd door de bodyguards.

Liesje overleeft daardoor. Het echte doelwit ook, want die was verwisselt met Liesje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 5 september 2011 @ 00:10:17 #151
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101578664
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat probleem van die 90% heb ik nu ook, dus ik heb op dit moment ook niet echt een hoofdverdachte, of überhaupt een verdachte :')
ik ook vooral als er maar 2 hints per kill staan.. van iedereen vind je wel één hint maar vaak zijn dat niet echt goede..
Wat doe ik hier?
  maandag 5 september 2011 @ 00:11:25 #152
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101578715
ik stem morgen pas omdat ik nog even wil kijken welke hints de mensen die in de ochtend pas kunnen zoeken nog vinden.
Wat doe ik hier?
pi_101578738
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef marsan het volgende:

[..]

Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.
Liesje kreeg dan de mafia op bezoek, maar zij is beschermd door de bodyguards.

Liesje overleeft daardoor. Het echte doelwit ook, want die was verwisselt met Liesje.
Dan zou er toch een bodyguard dood zijn?
pi_101578758
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef marsan het volgende:

[..]

Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.
Liesje kreeg dan de mafia op bezoek, maar zij is beschermd door de bodyguards.

Liesje overleeft daardoor. Het echte doelwit ook, want die was verwisselt met Liesje.
Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:13:11 #155
169210 liesje1979
pi_101578791
kill 2
albinobambi pohi shjn met aanstaande bruidjes enzo
zwart wit foto plus rood in fobo
foto van had in fobo.

vooral de eerste hint vind ik sterk, maar er hoeven maar 2 hints te zijn natuurlijk.

uj stop even misschien ga ik zo nog even verder
pi_101578815
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan zou er toch een bodyguard dood zijn?
Is dat zo?

Dan zou de mafia altijd een moord op de burgemeester doen toch?

Dan doden ze na 2x allebei de bodyguards en daarna is de burgemeester ten dode opgeschreven.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101578826
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...
Je hebt gelijk, het blijft een vaag geval :P
pi_101578872
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...
Ja nu je t zegt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101578901
En als Liesje gewoon beschermd was door de dokter?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:16:40 #160
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101578923
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef marsan het volgende:
En als Liesje gewoon beschermd was door de dokter?
Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101578928
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef marsan het volgende:
En als Liesje gewoon beschermd was door de dokter?
Dat is een hele simpele maar slimme theorie. Ik noem het vandaar ook een slimpele theorie :7
pi_101578952
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?
Ik snap er niks meer van. ;(
Anyway, nu slapen, morgen verder puzzelen.
  maandag 5 september 2011 @ 00:18:35 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101578983
Busdriver _O-, zelfs na een paar rondes snap ik die rol echt nauwelijks in de praktijk :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101578996
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?
Ik ben maar een beginnende speler he, niet meteen te ingewikkeld doen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101579015
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van. ;(
Anyway, nu slapen, morgen verder puzzelen.
Ik zei dat al na de stemming. En ik snap het nog niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:20:05 #166
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579033
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik ben maar een beginnende speler he, niet meteen te ingewikkeld doen.
De dokter is niet logisch, want dan is de maffia dom bezig geweest, want de BM heeft 2 BGs. Dat zou dan een 3 dubbele bescherming zijn geweest...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579040
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Busdriver _O-, zelfs na een paar rondes snap ik die rol echt nauwelijks in de praktijk :D.
Ik snap hem ook niet, maar ik kan alleen maar concluderen dat hij het heel goed speelt _O-
Hij heeft maffia vermoord en ik denk dat hij de burgemeester of een van zijn bodyguards ook gered heeft :D
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:20:33 #168
169210 liesje1979
pi_101579043
kan iemand de hinys naar albino nog even in de lijst zetten?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:21:58 #169
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579075
gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2

tdrone
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel


Tombolafan:
‘Behouden vaart, mop.’: woonplaats: @ sea
trouwjurk: veel foto's van jurken in fobo
telefoon: Whatsapp #4

StijnDa:
rood en wit: foto van psv'er in fobo en gepost in Het grote PSV topic #501
behouden vaart: foto's van windsurfen in fobo
Dansen: gepost in Post hier muziek waarop je vanavond kei-hard los gaat...


Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)


N.a.v kill 2

Naatje:
in haar fotoboek staat een foto van iemand in zwemhorts en een zwemband, hint Bad
RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie de telefoon link in kill 2 ook die tijdens de eerste nacht
In zijn fotoboek de opmerking over niet veel foto's verwachten kan nog op de lege fotolijstjes slaan
er is ook sprake van een gedichtje in het fotoboek, al slaat dat dan weer op kill 1 Een gedichtje speciaal voor Naatje,

albinobambi
pohi shjn met aanstaande bruidjes enzo
zwart wit foto plus rood in fobo
foto van had in fobo.

vooral de eerste hint vind ik sterk, maar er hoeven maar 2 hints te zijn natuurlijk.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:24:04 #170
169210 liesje1979
pi_101579147
die onderste regel mag eruit hoor!

de dokter was bij lynda he mensen?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:25:18 #171
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579183
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
die onderste regel mag eruit hoor!

de dokter was bij lynda he mensen?
Hoezo dat laatste?!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579205
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De dokter is niet logisch, want dan is de maffia dom bezig geweest, want de BM heeft 2 BGs. Dat zou dan een 3 dubbele bescherming zijn geweest...
Ok, nu klinkt t wel weer logisch wat je net postte.

Gewoon de dokter zou niet kunnen. Moet dus een twist mee zijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:26:09 #173
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579213
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, dooien, maar ik vind dit wel weer een fantastisch potje ^O^
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579239
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hoezo dat laatste?!
Ja, nu snap ik t weer niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:28:16 #175
169210 liesje1979
pi_101579279
nacht
De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf.
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:28:55 #176
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579298
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
nacht
De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf.
Slim.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:29:30 #177
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579309
De busdriver bust zichzelf ergens heen? :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:30:34 #178
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579342
Overigens, wie zegt dat er geen 2 velddoctoren zijn?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579388
Wat is Naatje_1 aan het hengelen zeg, voor mij staat nu vast dat hij de voodooheks is.
pi_101579441
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
nacht
De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf.
Maar waarom was de dokter dan te laat?
Als ze bescherming heeft van de dokter blijft ze toch leven?


Of is dat juist omdat ze lover was?
En erik ging dood, en zij dus ook. Daar helpt de dokter niet tegen.
Die werkt alleen als ze zelf een target was.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:34:27 #181
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579462
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is Naatje_1 aan het hengelen zeg, voor mij staat nu vast dat hij de voodooheks is.
Hengelen, we zijn een 'kill' aan het oplossen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579482
quote:
5s.gif Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hengelen, we zijn een 'kill' aan het oplossen?
De hele avond al. En gisteren ook al ;)
pi_101579488
Wat deed jij dan in die tekst Liesje?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:35:55 #184
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579511
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

De hele avond al. En gisteren ook al ;)
Vorige spelletje ook al :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:37:39 #185
169210 liesje1979
pi_101579567
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar waarom was de dokter dan te laat?
Als ze bescherming heeft van de dokter blijft ze toch leven?


Of is dat juist omdat ze lover was?
En erik ging dood, en zij dus ook. Daar helpt de dokter niet tegen.
Die werkt alleen als ze zelf een target was.
dat laatste denk, al snap ik het ook niet meer helemaal.
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:38:33 #186
169210 liesje1979
pi_101579592
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef marsan het volgende:
Wat deed jij dan in die tekst Liesje?
huh?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:39:31 #187
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579631
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

huh?
Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’

Wat is deze?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101579748
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’

Wat is deze?
Dat dus idd. waarom was Liesje in die tekst?

t was geen switch van de busdriver. en geen velddokter. Die was bij Linda.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101579796
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat dus idd. waarom was Liesje in die tekst?

t was geen switch van de busdriver. en geen velddokter. Die was bij Linda.
Hoe weet je dat het geen actie was van de BD?
pi_101579828
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het geen actie was van de BD?
Waarom zou de mafia haar doden?

Met bodyguards kon dat niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101579854
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Waarom zou de mafia haar doden?

Met bodyguards kon dat niet.
Volgens mij kan dat wel, het is bij MaJo toch ook gebeurd?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:48:06 #192
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101579890
Toen de busdriver majo switchte, ging zij dood ja.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:48:07 #193
169210 liesje1979
pi_101579891
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’

Wat is deze?
ok op volgorde
eerst busdriver want busje
kwam aan bij een man onder de boom, zat niet goed.
busdriver was te laat?
zou ik geruild moeten worden met iemand die dood moest?
nw -erik? maar nw was eerder?
Geen idee.
  maandag 5 september 2011 @ 00:51:20 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101579979
:D. Zo fijn dat ik niet meer hoef te doen alsof ik hints zoek ofzo :+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101580001
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ok op volgorde
eerst busdriver want busje
kwam aan bij een man onder de boom, zat niet goed.
busdriver was te laat?
zou ik geruild moeten worden met iemand die dood moest?
nw -erik? maar nw was eerder?
Geen idee.
Dat klinkt weer logisch ja.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 00:56:15 #196
169210 liesje1979
pi_101580128
er staat ook niets over dat ik mijn bg bij me had. marjo had deze ook niet
  maandag 5 september 2011 @ 00:59:08 #197
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101580211
ik ga mijn bed opzoeken, morgen is wellicht vruchtbaarder voor mij
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:59:34 #198
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101580227
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, morgen is wellicht vruchtbaarder voor mij
Dit.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101580374
Na het lezen van Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo dat topic wil ik de volgende ronde graag mee doen :@
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 01:05:57 #200
169210 liesje1979
pi_101580382
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, morgen is wellicht vruchtbaarder voor mij
ja hard werk voor je he?

slaap lekker slapers.
pi_101580438
Ik heb echt geen flauw idee wie we moeten lynchen morgen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 01:12:39 #202
169210 liesje1979
pi_101580516
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 01:08 schreef marsan het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie we moeten lynchen morgen.
ik ook niet, laten we de dubbele nog even niet doen. _O-
de sterkste vind ik toch albino en tdrone, maar dat laatste geloof ik niet.
Bij naatje heb ik ook nog steeds een dubbel gevoel
pi_101580727
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 01:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ik ook niet, laten we de dubbele nog even niet doen. _O-
de sterkste vind ik toch albino en tdrone, maar dat laatste geloof ik niet.
Bij naatje heb ik ook nog steeds een dubbel gevoel
Ik heb voor Albino en Tdrone ook wel iets ja. Maar niet dubbel nee.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 01:59:03 #204
169210 liesje1979
pi_101581048
gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod

naatje
gedichtje in fobo
wordt dagelijks ouder geschat -sig en fobo

Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...


Kill 2

tdrone
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel


Tombolafan:
‘Behouden vaart, mop.’: woonplaats: @ sea
trouwjurk: veel foto's van jurken in fobo
telefoon: Whatsapp #4

StijnDa:
rood en wit: foto van psv'er in fobo en gepost in Het grote PSV topic #501
behouden vaart: foto's van windsurfen in fobo
Dansen: gepost in Post hier muziek waarop je vanavond kei-hard los gaat...


Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)


N.a.v kill 2

Naatje:
in haar fotoboek staat een foto van iemand in zwemhorts en een zwemband, hint Bad
RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie de telefoon link in kill 2 ook die tijdens de eerste nacht
In zijn fotoboek de opmerking over niet veel foto's verwachten kan nog op de lege fotolijstjes slaan
er is ook sprake van een gedichtje in het fotoboek, al slaat dat dan weer op kill 1 Een gedichtje speciaal voor Naatje,

albinobambi
pohi shjn met aanstaande bruidjes enzo
zwart wit foto plus rood in fobo
foto van had in fobo.

vooral de eerste hint vind ik sterk, maar er hoeven maar 2 hints te zijn natuurlijk
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 02:04:20 #205
169210 liesje1979
pi_101581079
Of er moet morgen iemand met enorm goede hints komen of ik stem voor naatje.
op basis van hints, op basis van je stem bij de bm, op basis van je vraag aan roger waarbij het antwoord hem fataal werd en ook op basis van gevoel. is het geen maffia dan misschien heks.
mocht ik fout zitten, dan spijt mij dat ontzettend lieve naatje dan zal ik de volgende dag vast wel gelynchd worden.
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 02:10:43 #206
169210 liesje1979
pi_101581130
misschien is een dubbele toch wel handig. de hints naar naatje bij kill 1 vind ik ook best sterk. maar het hele dorp slaapt denk ik al en ik ben morgen echt niet op tijd wakker. keuzes keuzes. :') als ik fout zit word ik nooit meer bm natuurlijk.
pi_101581444
Dead man speaking : "Ben toch benieuwd naar de twist van alle kills klinkt interresant "
@Tha_erik: Ha verdiende loon , zei toch dat mijn hints best goed waren *O*
Redacted
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 06:03:08 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101581861
Jongens ik heet niet Marjo :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 september 2011 @ 07:45:31 #209
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101582180
Ik wil voor het slapengaan even melden dat gewoonfaye echt een top mede-SL is. Props girl :) :*
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 07:56:53 #210
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101582243
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil voor het slapengaan even melden dat gewoonfaye echt een top mede-SL is. Props girl :) :*
QFT
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 07:59:17 #211
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101582255
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2011 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Of er moet morgen iemand met enorm goede hints komen of ik stem voor naatje.
op basis van hints, op basis van je stem bij de bm, op basis van je vraag aan roger waarbij het antwoord hem fataal werd en ook op basis van gevoel. is het geen maffia dan misschien heks.
mocht ik fout zitten, dan spijt mij dat ontzettend lieve naatje dan zal ik de volgende dag vast wel gelynchd worden.
Ik wil niet moeilijk doen, maar hadden we 'gedichten' en 'ouder' niet al aan Erik gekoppeld?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 08:38:04 #212
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101582561
Mogguh :W Eens zien of ik tijdens het werken tijd heb voor wat hintsspeurwerk :') Heb al wat verdachten op het oog, dat scheelt >:)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101582896
Waar kan ik me aanmelden voor de volgende ronde? :D
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 5 september 2011 @ 09:10:30 #214
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101582989
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 09:04 schreef Exentric90 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de volgende ronde? :D
Als deze ronde afgelopen is
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 09:40:03 #215
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101583494
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen, maar hadden we 'gedichten' en 'ouder' niet al aan Erik gekoppeld?
Dat dacht ik ook :? probeer alle hints een beetje aan te vullen enzo, ben begonnen bij tdrone:

tdrone
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel

vreugdedansje/vrolijk/blij: UH EH UH AH AH TING TANG WALLAWALLA BING BANG!
in FoBo = vrolijk liedje

bijna jarig: gepost in 'Ik trakteer'

jij brengt kleur in mijn leven: gekleurde blokjes in UI

--
Dat wat we al hadden + 3 aanvullingen van mij.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 09:49:00 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101583661
Ik vind het lief dat na mijn dood mijn naam nog zo veel genoemd wordt O+. Ben tenminste niet vergeten, zoals die arme MaJo, die Marjo genoemd werd ;(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101583762
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lief dat na mijn dood mijn naam nog zo veel genoemd wordt O+. Ben tenminste niet vergeten, zoals die arme MaJo, die Marjo genoemd werd ;(.
De eerste doden zijn sowieso snel vergeten ;(
Anonimity is a bliss
  maandag 5 september 2011 @ 09:54:57 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101583790
Misschien moeten we een herdenkingsdienst houden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101584140
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil voor het slapengaan even melden dat gewoonfaye echt een top mede-SL is. Props girl :) :*
:@ dankjewel. Jij ook, ik weet dat je druk bent :Y
Anonimity is a bliss
pi_101584412
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten we een herdenkingsdienst houden.
Goed idee, bij de volgende dagpost een herdenkingsdienst! :D
Anonimity is a bliss
pi_101584853
Zo nu hints oplossen, ownee *zucht* erikkkkkkkkkkk }:|
  maandag 5 september 2011 @ 10:44:08 #222
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101584942
##vote naatje

Naatje_1(1) tdrone
Wat doe ik hier?
pi_101584980
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef lynda het volgende:
Zo nu hints oplossen, ownee *zucht* erikkkkkkkkkkk }:|
Maar nu kunnen wij lekker roddelen :D
Anonimity is a bliss
pi_101585013
Toch leef ik liever.. :P
Al zijn er wel dingen die het van buitenaf leuk maken haha
  maandag 5 september 2011 @ 10:48:27 #225
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101585044
Net gedouchet, maar die graflucht gaat maar niet weg. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101585049
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Net gedouchet, maar die graflucht gaat maar niet weg. }:|
Dodelijk, die geur
Anonimity is a bliss
pi_101585083
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:47 schreef lynda het volgende:
Toch leef ik liever.. :P
Al zijn er wel dingen die het van buitenaf leuk maken haha
Als dorp word ik gek van de spanning, als maffia word ik gek van de pm's en als spelleider word ik gek omdat ik niks kan zeggen
Anonimity is a bliss
pi_101585100
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Als dorp word ik gek van de spanning, als maffia word ik gek van de pm's en als spelleider word ik gek omdat ik niks kan zeggen
Ik ben al gek dus ik heb daar geen last van *O*
pi_101585103
En het dorp en de maffia worden gek van mij als SL.

Ik denk echt dat men niet zo snel meer zegt: goh faye, word SL!
Anonimity is a bliss
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 10:51:52 #230
169210 liesje1979
pi_101585106
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik wil niet moeilijk doen, maar hadden we 'gedichten' en 'ouder' niet al aan Erik gekoppeld?
klopt toen gingen we nog uit van 1 maffia. 3 hints naar erik hoeven er maar 2 te zijn dus gedichten kan prima op jou slaan. bij ouder zitten twee hints,
Mensen schatten hem dagelijks ouder in- heel duidelijk naatje sig en fobo.
leken er iedere dag wel weer jaren op zijn gezicht erbij te zijn gekomen -fobo erik

daarnaast had je bij kill 1 ook al wat hints tegen.

"stapel lege fotolijstjes":
“Kijk rond, maar verwacht niet al te veel foto's” Staat in fobo... Als je niet veel foto's hebt zullen de fotolijstjes leeg blijven

"duistere figuur":
Duister figuur in fobo
http://i56.tinypic.com/2iarkia.jpg

"systematisch begon de moordenaar":
"En ik moet eens een keer structuur in mijn fobo aanbrengen"
Staat ergens in Fobo

Dus.
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 10:52:34 #231
169210 liesje1979
pi_101585123
ik ga nog even verder slapen.
pi_101585172
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
ik ga nog even verder slapen.
Lekker hoor, ik moet om 12.30 naar school
Anonimity is a bliss
pi_101585177
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Lekker hoor, ik moet om 12.30 naar school
Ik heb nog vakantie :6 Ik heb morgen pas school :P
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 10:56:25 #234
169210 liesje1979
pi_101585206
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Lekker hoor, ik moet om 12.30 naar school
mja ik heb een gekneusde schouder in mijn vakantie. ook leuk haha!
  maandag 5 september 2011 @ 10:58:43 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101585271
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef lynda het volgende:
Zo nu hints oplossen, ownee *zucht* erikkkkkkkkkkk }:|
Beter geef je cupido de schuld :(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101585291
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Beter geef je cupido de schuld :(.
Beter wordt ze niet verliefd op maffia :(
pi_101585338
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 10:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

mja ik heb een gekneusde schouder in mijn vakantie. ook leuk haha!
Ahhw ;(

Ik heb er al 2 uur op zitten en ik moet nu 3 uur wachten en dan heb ik nog een uurtje nederlands :')
Anonimity is a bliss
pi_101585364
Moeilijk vandaag, ik weet écht niet op wie ik moet stemmen... Beter komt iemand met geweldige hints aanzetten, want ik vind ze niet ;(
pi_101585394
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Beter geef je cupido de schuld :(.
Nee }:|
Jij had gewoon geen maffia moeten zijn
  maandag 5 september 2011 @ 11:08:31 #240
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101585504
ik vind naatje nog steeds het meest verdacht, de eerste nacht waren er ook al hints naar hem en ook zijn stemgedrag blijft verdacht..
Wat doe ik hier?
  maandag 5 september 2011 @ 11:08:59 #241
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101585513
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
Wat doe ik hier?
pi_101585527
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
Dat dus _O-
pi_101585549
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
Ik kan echt uuuuren naar jouw UI staren :')
Anonimity is a bliss
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 11:19:09 #244
169210 liesje1979
pi_101585771
##vote naatje

Naatje_1(3) tdrone, lies

voor nu, mochten er nog hints bijkomen kan ik dat natuurlijk straks aanpassen. als dorp denkt dat ik fout zit doe dan je best om mij op andere gedachten te brengen en zoek hints alsjeblieft! :*
pi_101585836
Laat ik dan ook maar voor Naatje gaan...

##vote naatje

Naatje_1 (4) tdrone, lies, honkeytonk
pi_101585885
Ik ga! Ik weet niet of ik vor 19:00 nog terug ben :W
pi_101586250
Ik ga nog even huiswerk maken en dan zie ik vanmiddag wel wie ik de dood in mag helpen
Anonimity is a bliss
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 11:48:21 #248
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101586440
Het ziet er naar uit dat ik nu het land van de doden daadwerkelijk tegemoet ga, nu dus hopen dat jullie me op een waardige manier de dood in helpen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101586653
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik nu het land van de doden daadwerkelijk tegemoet ga, nu dus hopen dat jullie me op een waardige manier de dood in helpen.
Heel erg waardig.
Anonimity is a bliss
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 12:02:38 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101586826
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
}:| Ik moet werken, is niet echt vrije keuze :') hoop dat ik straks nog verder kan zoeken.

En de hints tegen jou die ik net gevonden had vond ik sterk, maar zag net dat die bij een kill horen die al is opgelost blijkbaar :{ :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 12:06:49 #251
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101586959
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

}:| Ik moet werken, is niet echt vrije keuze :') hoop dat ik straks nog verder kan zoeken.

En de hints tegen jou die ik net gevonden had vond ik sterk, maar zag net dat die bij een kill horen die al is opgelost blijkbaar :{ :')
ja maar ik ben dorp dus die hints zijn nutteloos :)
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 12:07:35 #252
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101586984
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja maar ik ben dorp dus die hints zijn nutteloos :)
:D alsof je het zou toegeven wanneer je maffia was :D

En with that being said: dat die kill opgelost zķú zijn betekend niet dat ook zo ís

[ Bericht 5% gewijzigd door Etcetera op 05-09-2011 12:15:30 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 12:15:32 #253
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101587198
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
Zombies waggelen nu eenmaal rond!

:P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101587277
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zombies waggelen nu eenmaal rond!

:P
Maar je stinkt ;(
Anonimity is a bliss
  maandag 5 september 2011 @ 12:21:28 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101587389
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Maar je stinkt ;(
:'(

Ik ga wel weer. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101587436
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:'(

Ik ga wel weer. ;(
Sorry :@
Anonimity is a bliss
  maandag 5 september 2011 @ 12:25:23 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101587502
##etc
Laffe huichelaar
pi_101587532
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:25 schreef timmmmm het volgende:
##etc
Foei timmmmm, nu netjes in een lijstje graag.
Anonimity is a bliss
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 12:40:04 #259
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101587903
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:25 schreef timmmmm het volgende:
##etc
Omdat ik eindelijk wat actiever kan zijn ben ik meteen verdacht? -O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101587954
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:03 schreef lynda het volgende:

[..]

Nee }:|
Jij had gewoon geen maffia moeten zijn
O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101588089
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:25 schreef timmmmm het volgende:
##etc
Aangezien je vorige stemmen ook allemaal van je mobiel kwamen en lijstjes maken dan kut is:

Naatje_1 (4) tdrone, lies, honkeytonk
Etc (1) Timmmm
  maandag 5 september 2011 @ 14:05:26 #262
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101590451
aangezien ik overtuigd ben dat Naatje de vodooheks is naar aanleiding van hints die ik zelf gevonden heb.
Aangezien zij in die rol in mijn ogen dubbel zo gevaarlijk is.
Aangezien verder onderzoek naar andere daders voor mij alleen maar meer verwarring oplevert stem ik op Naatje

#Vote Naatje_1

Naatje_1 (5) tdrone, lies, honkeytonk, theatermama
Etc (1) Timmmm

Ja ik moet nog niet te veel gaan graven tussen alle deelnemers nog, het zijn er voor mij nog te veel om het overzichtelijk te kunnen doen.
Ik ben weer een dagje ouder en dan is het al snel chaotisch, dus ik probeer overzicht te houden :D
Al hoop ik vanavond wel op duidelijke steekhoudende hints want veel verder als Naatje_1 als verdachte ben ik nog niet

[ Bericht 36% gewijzigd door TheaterMaMa op 05-09-2011 14:12:11 ]
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  maandag 5 september 2011 @ 14:16:38 #263
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101590819
gewoon even een los vraagje he, ijsdraakje was zombie, moet ze dan niet eerst in het spel ergens vermoord geweest zijn dan?
En waar was dat dan?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101590888
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
gewoon even een los vraagje he, ijsdraakje was zombie, moet ze dan niet eerst in het spel ergens vermoord geweest zijn dan?
En waar was dat dan?
In de nacht van gister op vandaag. Post staat begin van dit topic
Anonimity is a bliss
  maandag 5 september 2011 @ 14:39:02 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101591473
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
gewoon even een los vraagje he, ijsdraakje was zombie, moet ze dan niet eerst in het spel ergens vermoord geweest zijn dan?
En waar was dat dan?
Ze hebben me uit het raam gegooid. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 september 2011 @ 14:43:15 #266
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101591611
nee, maar ik bedoel te zeggen dat ze eerst toch vermoord moest worden voordat ze zombie kon worden, of is ze nu als zombie nog actief in het spel?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 14:45:16 #267
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101591666
Ze is vermoord en zombie geweest en nu helemaal dood :P

Hier staat de nachtpost: Het Grote Fok! Maffia Spel #34 Met corpe brides! en onderaan(dezelfde post) staat 'part deux' waarin ze haar zombie-kill doet op Bartjebart.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 14:50:07 #268
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101591811
ok ik snap het, sorry, tja dat is de leeftijd he, dingen door elkaar gooien, niet alles meer goed kunnen volgen en zo
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 14:58:58 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101592048
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het lief dat na mijn dood mijn naam nog zo veel genoemd wordt O+. Ben tenminste niet vergeten, zoals die arme MaJo, die Marjo genoemd werd ;(.
Kijk iemand die me niet vergeten is! Maffia bros for life O+ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101592419
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
aangezien ik overtuigd ben dat Naatje de vodooheks is naar aanleiding van hints die ik zelf gevonden heb.
Aangezien zij in die rol in mijn ogen dubbel zo gevaarlijk is.
Aangezien verder onderzoek naar andere daders voor mij alleen maar meer verwarring oplevert stem ik op Naatje

#Vote Naatje_1

Naatje_1 (5) tdrone, lies, honkeytonk, theatermama
Etc (1) Timmmm

Ja ik moet nog niet te veel gaan graven tussen alle deelnemers nog, het zijn er voor mij nog te veel om het overzichtelijk te kunnen doen.
Ik ben weer een dagje ouder en dan is het al snel chaotisch, dus ik probeer overzicht te houden :D
Al hoop ik vanavond wel op duidelijke steekhoudende hints want veel verder als Naatje_1 als verdachte ben ik nog niet
Ik ga ook voor Naatje, dadelijk weer naar school, wellicht pas ik mijn stem nog aan.
##Naatje
Naatje_1 (6) tdrone, lies, honkeytonk, theatermama, Stijn
Etc (1) Timmmm
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 15:31:35 #271
169210 liesje1979
pi_101592877
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok ik snap het, sorry, tja dat is de leeftijd he, dingen door elkaar gooien, niet alles meer goed kunnen volgen en zo
ik vind jou ook met de minuut verdachter worden met je 'het is de leeftijd' _O-
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 15:32:13 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101592900
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ik vind jou ook met de minuut verdachter worden met je 'het is de leeftijd' _O-
Ik dacht dat het aan mij lag :@ :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 15:33:32 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101592940
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik dacht dat het aan mij lag :@ :')
Nee, is de leeftijd :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 15:33:59 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101592953
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, is de leeftijd :P.
:D _O_
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 5 september 2011 @ 15:45:13 #275
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101593300
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ik vind jou ook met de minuut verdachter worden met je 'het is de leeftijd' _O-
ben er van overtuigd dat de hints nog niet eens met hulpstukken aan mij gekoppeld kunnen worden, dat is omdat ik geen maffia ben
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 15:54:04 #276
169210 liesje1979
pi_101593603
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ben er van overtuigd dat de hints nog niet eens met hulpstukken aan mij gekoppeld kunnen worden, dat is omdat ik geen maffia ben
wees niet bang er staan anderen nog veel hoger op mijn lijstje.
  maandag 5 september 2011 @ 15:57:14 #277
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101593713
Dood zijn is koud :'(.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 september 2011 @ 16:11:47 #278
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101594228
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 15:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

wees niet bang er staan anderen nog veel hoger op mijn lijstje.
heb je ook hints naar mij dan, noem ze eens?
Nou ben ik toch zelf ook nieuwsgierig
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101595623
Nog steeds niet meer hints? -O-
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 16:52:14 #280
169210 liesje1979
pi_101595728
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

heb je ook hints naar mij dan, noem ze eens?
Nou ben ik toch zelf ook nieuwsgierig
Niets anders dan mijn gevoel! _O-
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 16:54:00 #281
169210 liesje1979
pi_101595812
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
Nog steeds niet meer hints? -O-
altijd hetzelfde, waarom zou je zoeken als anderen dat voor je kunnen doen :')
pi_101595953
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

altijd hetzelfde, waarom zou je zoeken als anderen dat voor je kunnen doen :')
Ik heb gisteren lang gezocht, maar niks gevonden :{w Ik hoopte dat iemand anders het wel zou vinden ;(
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 17:01:25 #283
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101596127
Ik had nog wat dingetjes bij tdrone, maar verder op m'n werk geen tijd gehad om nog goed te zoeken. Ben wel mooi op tijd thuis, dus ga zometeen nog een dappere poging doen - ook omdat die bij tdrone bij een kill waren die al was opgelost, dus een beetje doelloos -O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 17:04:24 #284
169210 liesje1979
pi_101596234
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik heb gisteren lang gezocht, maar niks gevonden :{w Ik hoopte dat iemand anders het wel zou vinden ;(
ik bedoelde het juist niet naar jou mop!
gewoon de mensen die alleen even komen stemmen. en jij ontdekte gister de 2 maffia bij kill 1. :*
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:05:13 #285
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101596264
##vote Naatje ;(
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101596278
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 17:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

ik bedoelde het juist niet naar jou mop!
gewoon de mensen die alleen even komen stemmen. en jij ontdekte gister de 2 maffia bij kill 1. :*
Oh :@
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:12:36 #287
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101596532
Agh, weetje, ik ga gewoon op Liesje stemmen, verweer is toch nutteloos nu. (zo naar boven op laptop stemt)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 5 september 2011 @ 17:13:55 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101596576
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dood zijn is koud :'(.
Mijn werk ook. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101596595
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
##vote Naatje ;(
_O-
  maandag 5 september 2011 @ 17:14:36 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101596598
Je werkt in een koelcel?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 5 september 2011 @ 17:17:38 #291
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101596707
Gekoelde ruimte, 4°C
En af en toe lekker de grote inloopvriezer in met -20°C :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:21:31 #292
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101596825
##vote Liesje

Naatje_1 (6) tdrone, lies, honkeytonk, theatermama, Stijn
Etc (1) Timmmm
Liesje (1) Naatje

Niets tegen jou hoor, liesje, behalve dat je op me stemt.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 17:21:35 #293
169210 liesje1979
pi_101596827
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, weetje, ik ga gewoon op Liesje stemmen, verweer is toch nutteloos nu. (zo naar boven op laptop stemt)
je probeert het ook niet eens. En je mag best op mij stemmen maar zou je niet liever op iemand stemmen naar wie hints wijzen?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:24:17 #294
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101596920
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

je probeert het ook niet eens. En je mag best op mij stemmen maar zou je niet liever op iemand stemmen naar wie hints wijzen?
Ik heb geen zin om door de Nachtwaker vermoord te worden. Dan krijg ik geen waardig einde. Ik heb het overigens ook geprobeerd, maar het werd aan de kant gewuifd. Ik weet hoe dat werkt.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 17:24:23 #295
169210 liesje1979
pi_101596923
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
##vote Liesje

Naatje_1 (6) tdrone, lies, honkeytonk, theatermama, Stijn
Etc (1) Timmmm
Liesje (1) Naatje

Niets tegen jou hoor, liesje, behalve dat je op me stemt.
ik trek het me niet persoonlijk aan hoor, ik hoop jij ook niet. :*
als ik jou was ging ik met timmmmm mee dan heb je al 2 stemmen tegenover de 6 voor jou?
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 17:26:46 #296
169210 liesje1979
pi_101597001
of wil je etc ergens voor beschermen, hmm?
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:32:35 #297
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101597172
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
of wil je etc ergens voor beschermen, hmm?
Als daar een willekeurige andere naam had gestaan, behalve die van jou en mij, had ik nog op jou gestemd.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 5 september 2011 @ 17:32:50 #298
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101597182
Huilen is voor jou te laat ik leef niet meer.....
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 17:32:55 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101597184
Mij beschermen? Voor wat :') ik heb welgeteld 1x hints kunnen zoeken deze ronde en dus heb ik maar 1 persoon 'onderzocht' :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  One tough cookie maandag 5 september 2011 @ 17:34:17 #300
169210 liesje1979
pi_101597236
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als daar een willekeurige andere naam had gestaan, behalve die van jou en mij, had ik nog op jou gestemd.
oh ok. je tactiek ontgaat me even maar vooruit. _O-
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 17:34:28 #301
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101597241
quote:
9s.gif Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen is voor jou te laat ik leef niet meer.....
Lynda leeft ook niet meer hoor, stil maar jongen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')