Er zit dus wel een hint in.quote:Roger_Epiales slenterde over straat, vrolijk babbelend. "Ik vind een "ietwat afwijkende mening" iets wat ik zelf zou kunnen verzinnen" zei hij overtuigd en charmant zoals bijna niemand anders was, "en dan onder het kopje "apart en eigenwijs" zou plaatsen" Nietsvermoedend liep hij door, niet wetend dat zijn woorden door de straten van Fok!Town galmden, en in de diepe kelders iemand wakker werd. Hij was nog maar een paar straten verder toen hij opeens een brandend gevoel in zijn stembanden kreeg, alsof iemand hem vergif geïnjecteerd had, wat zich in golven verspreidde over de rest van zijn lichaam. Hij greep nog naar zijn keel, maar niets mocht meer baten en stuiptrekkend kwam er een einde aan het leven van Roger_Epiales (spion), de dorpelingen verbijsterd achterlatend.
Disclaimer; volgende stukje bevat geen hints:
Het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje door Fok!town, en ergens in een huiskamer barstte een fles champagne open. Victorie! Na de fles genuttigd te hebben sloop een duister figuur zijn huis uit om zich bij de gemantelde groep te voegen.
Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie moeten echt beter gaan lezen in de stukjes, pfuuuuu
Waarom ben je niet dood, dan kon ik de frustratie met je delenquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.
naar StijnDa of Tombolafan..quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
'wat zich in golven verspreidde'
Zou dit dan de hint zijn?
Ja ik snap het ook zo goedquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag jij niet zeggen, tenminste dat mochten erik en ik ook niet al snap ik je frustratie.
Soms moet je gewoon! Tis lastigquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom ben je niet dood, dan kon ik de frustratie met je delen
je hebt gelijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
De eerste kill is door 2 maffia gedaan.
wow heel scherp! nice found!quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef honkeytonk het volgende:
De eerste kill is door 2 maffia gedaan.
Okéquote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet! ik had er overheen gelezen dus ben blij dat jij het zag!
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Damn! kill 2 is ook door twee gedaan!
Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’quote:
Dat betekent dat er dus nog 4 maffia zijn, of nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’
Dan staat er zoiets als 'en hij was te laat'quote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
Kan het dan niet zijn dat de Nachtwaker en de maffia bij dezelfde persoon zijn langsgegaan?
en kill 4. dat maakt 5 waarvan vandaag 2 dood erik en bartje dus nog 3 plus de heks nu, denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat betekent dat er dus nog 4 maffia zijn, of niet
Ja en dat ze hebben samengewerkt om die persoon af te maken?quote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
Kan het dan niet zijn dat de Nachtwaker en de maffia bij dezelfde persoon zijn langsgegaan?
Maar iedereen heeft toch 2 handenquote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ze wordt gepakt door 2 handen vanonder het bed
Wie denk jij dat het heeft gedaan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch 2 handen
Laat maar. las t net al.
Als ik heel eerlijk ben, zie ik niet zoveel anders dan jullie zien. En als ik dan denk goh'dat kan iets zijn, is t iets wat op 90% van de mensen kan wijzen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het heeft gedaan?
Slaap lekker gewoonfayequote:
Dat probleem van die 90% heb ik nu ook, dus ik heb op dit moment ook niet echt een hoofdverdachte, of überhaupt een verdachtequote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, zie ik niet zoveel anders dan jullie zien. En als ik dan denk goh'dat kan iets zijn, is t iets wat op 90% van de mensen kan wijzen.
Ik lees dan vervolgens moorden die al opgelost zijn en dan vind ik weer zo logisch allemaal.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
##vote gewoonfaye
Gewoonfaye (3) naatje_1, gewoonfaye, honkey
Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurdquote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh en, verrek, wat is er veel gebeurd! En ik heb het zoveel drukker dan normaal dus ben weer een baggerburger.Hopelijk morgenmiddag wel wat tijd om zelf hints te zoeken en een onderbouwde keuze te maken.
Maar wel veel! En vind dat verhaal over Lies echt heul vaag.quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurd
Ik ook, ik probeer al de hele tijd een écht logische verklaring te vinden. Maar ik kom helemaal nergens, ik heb theoriëen gehad met de nachtwaker, velddoctor, busdriver en een combinatie van deze rollen maar helemaal niks lijkt te kloppenquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar wel veel! En vind dat verhaal over Lies echt heul vaag.
HALLO! ik ben doodgegaanquote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er is helemaal niks interessants of schokkends gebeurd
Busdriver die haar verwisselde met een ander klinkt wel logisch.quote:Op maandag 5 september 2011 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, ik probeer al de hele tijd een écht logische verklaring te vinden. Maar ik kom helemaal nergens, ik heb theoriëen gehad met de nachtwaker, velddoctor, busdriver en een combinatie van deze rollen maar helemaal niks lijkt te kloppen
Jij was maar maffia... ik was cupidoquote:
Ik snap het niet?quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Busdriver die haar verwisselde met een ander klinkt wel logisch.
En dan was die ander het target waardoor ze allebei konden overleven.
Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |