Kan je nou wel afdoen alsof wij hier allemaal zo week zijn, maar ik vind het gewoon ver gaan als je iemand AIDS toewenst. Smakeloos en onnodig. Als dat mij een poesje maakt, so be it. Liever dat dan dat ik mensen zoiets als AIDS toewens.quote:
Als hij zijn homo-erotische moordfantasiën op mij ten uiting wil brengen, hoop ik dat als hij dat doet, hij er aids aan overhoudt ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je nou wel afdoen alsof wij hier allemaal zo week zijn, maar ik vind het gewoon ver gaan als je iemand AIDS toewenst. Smakeloos en onnodig. Als dat mij een poesje maakt, so be it. Liever dat dan dat ik mensen zoiets als AIDS toewens.
De haatmails mogen in ieder geval naar timbouman@home.nl. Als je me graag antrax wil sturen, moet je even in DM mijn adres vragenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou eigenlijk net je adresgegevens vragen Timmmm
Je mailbox is al over zijn limiet heenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De haatmails mogen in ieder geval naar timbouman@home.nl.
Volgens mij bedoeld Timmmm het allemaal niet zo serieusquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo-erotisch vermoorden is een running gag in dit spel.
Dat maakt toch zeker niet uit! Zeuren zullen we! Als jij voor de hooivorken zorgt, steek ik de fakkels aan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Timmmm het allemaal niet zo serieus
Da's inderdaad een ander verhaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het zal wel. Ik zal zijn humor dan wel niet begrijpen of kunnen waarderen.
Leer je er zelf ook van?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is pas écht subtiel lynda, kijkt en leer
Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
En we zijn nog niet eens echt begonnen
Heb jij Aids dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er aids aan overhoudt
Hij begint te dementeren.quote:
neen dat is nog de oud Nederlandsche speling, toen we nog met krijt en lei werktenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
neen dat is nog de oud Nederlandsche speling, toen we nog met krijt en lei werkten
dat vind ik een hele vreemde motivatie, maar wel logisch dat je dan op Lynda stemt, want dat is wel mijn grootste verdachte met de meest verdachte mensen die op haar stemmen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde op majo stemmen maar die heeft ineens wel erg veel aanhang. Maar ik verdenk dan ook iedereen met stemmen![]()
Dan maar de kanshebber met de minste stemmen: ##vote lynda
Lynda (5) TV, Tha_Erik, IJs, heloef, 08gnot.
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (5) Stijn, EllaN, Theatermama, Etc, tdrone
Majo (7) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm, lynda, honkeytonk, Bartjebart
Cable(1) MaJo
Roger is ook kanshebberquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde op majo stemmen maar die heeft ineens wel erg veel aanhang. Maar ik verdenk dan ook iedereen met stemmen![]()
Tombolafan (0)
Majo (7) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm, lynda, honkeytonk, Bartjebart
Cable(1) MaJo
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuksquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kan handig zijn he, als je maffia bent krijg je like 100 PM's per dag
9:14. keivroegquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuks
Dan zou ik op Tombo stemmenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Tombolafan (0)
Cable(1) MaJo
Heb je je nou net verluld door te zeggen dat je je PM box hebt leeggemaakt en probeer je daar nu nonchalant mee om te gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuks
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg isquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je nou net verluld door te zeggen dat je je PM box hebt leeggemaakt en probeer je daar nu nonchalant mee om te gaan?
Mijn eerste verdachte!
Kan toch een verspreking zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg is
Misschien is dit gewoon bluf, dat je het per ongeluk hebt gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg is
Dat weet je toch wel als maffia zijnde?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef MaJo het volgende:
Wordt er trouwens vannacht al iemand door de maffia vermoord of is dat morgen pas?
Yep!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Liesje denk je dat je onze verwachtingen waar kunt maken, ga je je vakantieweek mede gebruiken voor een zoektocht naar links?
Niets is wat het lijktquote:
het is te hopen voor jou dat er niet te veel mensen met wraakgevoelens over de vorige ronde bij de maffia zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Yup!
Ik ben Oranje aanmoedigen... hopelijk leef ik straks nog
Mwah het is ook weekend natuurlijk he. Ik ben zelf na 8 uur weg, maar de rest van het weekend ben ik er welquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond na de kills zal dat wel anders gaan denk ik
Wie missen er dan nog?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou moeten die laatste stemmen toch echt komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Liesje als co-campagnemanager adviseer ik je om nu een vlammend betoog te houden, dat kun jij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Liesje als campagnemanager adviseer ik je om nu een vlammend betoog te houden, dat kun jij!
Danku!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef lynda het volgende:
Toch nog 3?
Nu 21 stemmen, 24 spelers..
Albino, Tombo en Marsan
Ik heb wel gestemd hoor. Sta zelfs in het lijstje van MaJO.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef lynda het volgende:
Toch nog 3?
Nu 21 stemmen, 24 spelers..
Albino, Tombo en Marsan
Aah Patrique had niet door geteld..quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd hoor. Sta zelfs in het lijstje van MaJO.
Maar dat jullie me niet killen als ik een keer een stemming mis he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Aah Patrique had niet door geteld..
nopequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar dat jullie me niet killen als ik een keer een stemming mis he.
Dank jequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Succes met je nieuwe baan Majo![]()
Moge u dit dorp goed beschermen.
Heb je het over MaJo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom post dit ding zomaar uit zichzelf?
Nee, ik had even een linkje nodig uit de dagpost voor in de op.. en toen ging ik naar een andere pagina en toen postte die het zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |