alhoewel..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
Ik haal mijn stem weer bij Liesje weg want dan sta ik weer voor met Lynda
## Unvote Liesje
## Vote Cable
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (3) Stijn, EllaN, Theatermama
Majo (4) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm
Cable(1) MaJo
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef timmmmm het volgende:
Je weet het nooit, bij eerdere domme opmerkingen van je, was het ook serineus
Ik vind het ook wel opvallend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
alhoewel..vertrouw dit soort dingen nooit
ja maar dat is vanuit dorp gezien.. vaak willen burgemeesterkandidaten te graag burgemeester worden juist omdat speciale rol enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen willen gewoon winnen. Ik persoonlijk wil graag dat een competent persoon wint, dus de unvote kan ik wel begrijpen, omdat jij en majo nou eenmaal beter zijn
Mooie dekmantel om het je maffiamaatjes op te kunnen laten knappenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook het lieft op mij stemmen, maar de stones zeiden het al..
Met een kapotte laptop ga ik er gewoon bar weinig zijjn, en mobiel kan ik niets dan volgen, dus deze keer, volgens mij de eerste keer ooit in deze reeksen, geen bmkandidatuur voor mij
Als ik jouw mening wil, roep ik wel. Let wel, mening is dan een groot woord, dat zal alleen gebeuren als ik me verveel en vermaak nodig heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie dekmantel om het je maffiamaatjes op te kunnen laten knappen
Dank jequote:
Slimquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef lynda het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #30 Volgende ronde, with happy thoughts.
van die post uit gaan..
GF zou de OP nog aanpassen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik jouw mening wil, roep ik wel.
nog niet als de jouwe het laatste sterretje was aan de horizon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je
Wil je mijn cupidootje zijn?
Dat laatste heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zocht jouKom eens op msn ofzo, of beantwoord je dm
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nog niet als de jouwe het laatste sterretje was aan de horizon.
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallenquote:
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavond
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallen
Heb je de OP nou al aangepast?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?
Ik hoop dat je er aids aan overhoudtquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavond
Niet zwaarder dan jouw kwabbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?
wil je niet met aids spotten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er aids aan overhoudt
Het begint wel sneu te worden hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er aids aan overhoudt
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het begint wel sneu te worden hoor.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen willen gewoon winnen. Ik persoonlijk wil graag dat een competent persoon wint, dus de unvote kan ik wel begrijpen, omdat jij en majo nou eenmaal beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |