ik ook vooral als er maar 2 hints per kill staan.. van iedereen vind je wel één hint maar vaak zijn dat niet echt goede..quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat probleem van die 90% heb ik nu ook, dus ik heb op dit moment ook niet echt een hoofdverdachte, of überhaupt een verdachte
Dan zou er toch een bodyguard dood zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.
Liesje kreeg dan de mafia op bezoek, maar zij is beschermd door de bodyguards.
Liesje overleeft daardoor. Het echte doelwit ook, want die was verwisselt met Liesje.
Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef marsan het volgende:
[..]
Maffia wilde bijvoorbeeld jou doden, maar de busdriver wisselde jou en Liesje om.
Liesje kreeg dan de mafia op bezoek, maar zij is beschermd door de bodyguards.
Liesje overleeft daardoor. Het echte doelwit ook, want die was verwisselt met Liesje.
Is dat zo?quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan zou er toch een bodyguard dood zijn?
Je hebt gelijk, het blijft een vaag gevalquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...
Ja nu je t zegt.quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet? Dan had MarJo ook nog geleefd...
Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?quote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef marsan het volgende:
En als Liesje gewoon beschermd was door de dokter?
Dat is een hele simpele maar slimme theorie. Ik noem het vandaar ook een slimpele theoriequote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef marsan het volgende:
En als Liesje gewoon beschermd was door de dokter?
Ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?
Ik ben maar een beginnende speler he, niet meteen te ingewikkeld doen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat als liesje omgewisseld is met de dokter, waardoor iemand het juist niet heeft overleeft?
Ik zei dat al na de stemming. En ik snap het nog niet.quote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
Anyway, nu slapen, morgen verder puzzelen.
De dokter is niet logisch, want dan is de maffia dom bezig geweest, want de BM heeft 2 BGs. Dat zou dan een 3 dubbele bescherming zijn geweest...quote:Op maandag 5 september 2011 00:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik ben maar een beginnende speler he, niet meteen te ingewikkeld doen.
Ik snap hem ook niet, maar ik kan alleen maar concluderen dat hij het heel goed speeltquote:Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Busdriver, zelfs na een paar rondes snap ik die rol echt nauwelijks in de praktijk
.
Hoezo dat laatste?!quote:Op maandag 5 september 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
die onderste regel mag eruit hoor!
de dokter was bij lynda he mensen?
Ok, nu klinkt t wel weer logisch wat je net postte.quote:Op maandag 5 september 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dokter is niet logisch, want dan is de maffia dom bezig geweest, want de BM heeft 2 BGs. Dat zou dan een 3 dubbele bescherming zijn geweest...
Ja, nu snap ik t weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |