Omdat ze hun zwembroek tot aan hun knieën hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:20 schreef FokR het volgende:
zwembroek tot aan de knieen
Wat is het nut om een boxershort onder je zwembroek aan te hebben?
Waarom die zwembroek tot aan de knieen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ze hun zwembroek tot aan hun knieën hebben
Ja idd, gewoon zwembroek aan met NIKS eronder aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:25 schreef Inversion het volgende:
Hm hier verbaasde ik me laatst ook al over in het zwembad... het lijkt wel alsof mensen (mannen) steeds meer aantrekken als ze gaan zwemmen...
liefst nieteens zwembroek aan... maarja dat kan niet altijd en overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:26 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon zwembroek aan met NIKS eronder aan.
Goede vraag... die van mij is gewoon iets te groot dusja.... groei ik nog wel in als ik wat meer pizza's en patat eet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Waarom die zwembroek tot aan de knieen?
Nog vreemder om een boxer te dragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zwem altijd naakt... beetje vreemd om een zwembroek te dragen?
Wou dit net gaan posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:01 schreef henkiedegekste het volgende:
Het is fijn dat als je een short draagt je zaakje goed ingepakt zit. Vrij logisch toch
Daar is een zwembroek voor... je gaat toch geen onderbroek onder je zwembroek aantrekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:01 schreef henkiedegekste het volgende:
Het is fijn dat als je een short draagt je zaakje goed ingepakt zit. Vrij logisch toch
Zie jij nou een speedo voor je ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar is een zwembroek voor... je gaat toch geen onderbroek onder je zwembroek aantrekken.
nee, gewoon zo'n shortquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie jij nou een speedo voor je ofzo?
Dan ehh, krijgt hij bij mij altijd wel veel ruimtequote:
Nederlanders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:29 schreef Wokkel het volgende:
Volgens mij zijn het preutse knapen, net als die kereltjes die bij de fitness gaan douchen met hun boxer aan.
Vaak wel van een bepaalde afkomst trouwens.
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ehh, krijgt hij bij mij altijd wel veel ruimte
[..]
Nederlanders?
Waarom? Op straat hebben ze ook allemaal een boxershort onder hun broek aan hoor...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.
Op straat lig jij niet in hetzelfde water als ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom? Op straat hebben ze ook allemaal een boxershort onder hun broek aan hoor...?
Ik poep niet in mijn broek hoor... Als je bang bent dat daar het water vies van wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op straat lig jij niet in hetzelfde water als ik
een onderbroek is gewoon niet geschikt om te zwemmen... dat is net zoiets raars als een bh onder een zwempak aantrekken. De stof is niet geschikt om mee in het water te liggen. Het wordt zwaar, gaat vies aan je lichaam plakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik poep niet in mijn broek hoor... Als je bang bent dat daar het water vies van wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |