Dodelijk, die geurquote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Net gedouchet, maar die graflucht gaat maar niet weg.
Als dorp word ik gek van de spanning, als maffia word ik gek van de pm's en als spelleider word ik gek omdat ik niks kan zeggenquote:Op maandag 5 september 2011 10:47 schreef lynda het volgende:
Toch leef ik liever..![]()
Al zijn er wel dingen die het van buitenaf leuk maken haha
Ik ben al gek dus ik heb daar geen last vanquote:Op maandag 5 september 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als dorp word ik gek van de spanning, als maffia word ik gek van de pm's en als spelleider word ik gek omdat ik niks kan zeggen
klopt toen gingen we nog uit van 1 maffia. 3 hints naar erik hoeven er maar 2 te zijn dus gedichten kan prima op jou slaan. bij ouder zitten twee hints,quote:Op maandag 5 september 2011 07:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar hadden we 'gedichten' en 'ouder' niet al aan Erik gekoppeld?
Ik heb nog vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik moet om 12.30 naar school
mja ik heb een gekneusde schouder in mijn vakantie. ook leuk haha!quote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik moet om 12.30 naar school
Beter geef je cupido de schuldquote:Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef lynda het volgende:
Zo nu hints oplossen, ownee *zucht* erikkkkkkkkkkk
Beter wordt ze niet verliefd op maffiaquote:Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter geef je cupido de schuld.
Ahhwquote:Op maandag 5 september 2011 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mja ik heb een gekneusde schouder in mijn vakantie. ook leuk haha!
Neequote:Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter geef je cupido de schuld.
Dat dusquote:Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
wel jammer dat er meer doden hier posten dan levenden
Ik kan echt uuuuren naar jouw UI starenquote:Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
Heel erg waardig.quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik nu het land van de doden daadwerkelijk tegemoet ga, nu dus hopen dat jullie me op een waardige manier de dood in helpen.
quote:Op maandag 5 september 2011 11:08 schreef tdrone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |