Slim.quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
nacht
De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf.
Maar waarom was de dokter dan te laat?quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
nacht
De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf.
Hengelen, we zijn een 'kill' aan het oplossen?quote:Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is Naatje_1 aan het hengelen zeg, voor mij staat nu vast dat hij de voodooheks is.
De hele avond al. En gisteren ook alquote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hengelen, we zijn een 'kill' aan het oplossen?
Vorige spelletje ook alquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De hele avond al. En gisteren ook al
dat laatste denk, al snap ik het ook niet meer helemaal.quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar waarom was de dokter dan te laat?
Als ze bescherming heeft van de dokter blijft ze toch leven?
Of is dat juist omdat ze lover was?
En erik ging dood, en zij dus ook. Daar helpt de dokter niet tegen.
Die werkt alleen als ze zelf een target was.
Kill 4quote:
Dat dus idd. waarom was Liesje in die tekst?quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’
Wat is deze?
Hoe weet je dat het geen actie was van de BD?quote:Op maandag 5 september 2011 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat dus idd. waarom was Liesje in die tekst?
t was geen switch van de busdriver. en geen velddokter. Die was bij Linda.
Waarom zou de mafia haar doden?quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen actie was van de BD?
Volgens mij kan dat wel, het is bij MaJo toch ook gebeurd?quote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Waarom zou de mafia haar doden?
Met bodyguards kon dat niet.
ok op volgordequote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’
Wat is deze?
Dat klinkt weer logisch ja.quote:Op maandag 5 september 2011 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ok op volgorde
eerst busdriver want busje
kwam aan bij een man onder de boom, zat niet goed.
busdriver was te laat?
zou ik geruild moeten worden met iemand die dood moest?
nw -erik? maar nw was eerder?
Geen idee.
Dit.quote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, morgen is wellicht vruchtbaarder voor mij
ja hard werk voor je he?quote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, morgen is wellicht vruchtbaarder voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |