Dat was "Faalhaasje" ofzoietsquote:Op zondag 4 september 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/troiiscience
Met ban ja.
Dat dacht ik ook altijdquote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef JApieman het volgende:
Ik dacht vroeger dat het een ijsje was.
Ja dit, fpffpf hatersquote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef JApieman het volgende:
Ze vindt me gewoon schattig, verder niet. :S
oke jammer voor je danquote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, daarom maak ik de inb4-lapo, omdat ik de lapo zo graag wil
Ah vandaar, dan heb ik de tussentijdse gemistquote:
Ik zit nooit in KLB.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
Wie ergert zich eigenlijk ook helemaal kapot aan die Monco-10 kloon Computerprobleem? Hij zit me geloof ik te stalken in KLB.
omdat kutuser?quote:
Ik onthoud bepaalde dingen heel lang.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Is een oude
[..]
Wat een baas dat je dat herinnert![]()
zie mijn PI, ik was in de war want ik herkende hem.quote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Is een oude
[..]
Wat een baas dat je dat herinnert![]()
Oke oke, omdat je zo'n baas was in de ONZ-radio reeksquote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
zie mijn PI, ik was in de war want ik herkende hem.
Ik wil ook een compliment!
Ik citeer jouw signature:quote:
quote:Nou echt HILARISCH weer Trollscience, echt leuk. Nu snappen we het wel. Elke keer weer als iemand een username verkeerd typt. Sjongejonge zeg, wordt je niet moe van jezelf
nu ben je de JApieman niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
Refresh de pagina om mijn oude UI te zien.
Phineasquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was Trollscience niet, maar Troiiscience
Die herken ik nog wel ja.quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #4 Dictators!
Er kan gestemd worden op de finale van het oorlogs topic
Leuk verhaalZeker de moeite waard.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke oke, omdat je zo'n baas was in de ONZ-radio reeks
who caresquote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Oh crap, ik zou mijn 11.111e post maken op 11-11-2011 om 11:11:11, maar ik zie net dat ik daar alweer ruim overheen zit.
Je hebt nog wel de 12.121e post op 12-12-2012 om 121212quote:Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Oh crap, ik zou mijn 11.111e post maken op 11-11-2011 om 11:11:11, maar ik zie net dat ik daar alweer ruim overheen zit.
goed plan!quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Dalando het volgende:
We hadden het over baggerusers?
http://dalando.nl/fok/baggeruser.php
iemand toegevoegdquote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Dalando het volgende:
We hadden het over baggerusers?
hehe probeer ns opnieuwquote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
HAHA IK HEB DALANDO TOEGEVOEGD NOU GROETJES
Link naar user gaarne.quote:Op zondag 4 september 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
Viezefreddie is toch niet de oude ViezeFreddiey?
Die was wel ok namelijk.
Attack of the nerds hieroquote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, doe eens wat aan de veiligheid van je dbIk had zo je hele db kunnen leegroven
Ik zag hetquote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, doe eens wat aan de veiligheid van je dbIk had zo je hele db kunnen leegroven
dalando.nl? ¤4.quote:
werkte nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
' or '1'='1'
ik
" or "1"="1"
" or "1"="1"
Keiharde mysql injecties jwz.quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
' or '1'='1'
ik
" or "1"="1"
" or "1"="1"
Teveel moeitequote:
Hehe, btw de .phps staat er ook bijquote:
was jij datquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik zal je weer uit de lijst halen
Dalando mag mij stalken, hij bouwt zieke minecraft creaties voor me.quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nu weet dalando onze ips en kan ie ons stalken
Vriendjespolitiek.quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik zal je weer uit de lijst halen
Ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
Welke held heeft ajacied in die lijst gezet?
In je neus is lekkerder, en dat het dan zo naar achter je keel in stroomtquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Weet je wat fakking lekker aanvoelt? Shampoo in je ogen tijdens het douchen. Omg zo'n fijn gevoel.
Echt waar meid?quote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Weet je wat fakking lekker aanvoelt? Shampoo in je ogen tijdens het douchen. Omg zo'n fijn gevoel.
Da's wel stalkwaardig iddquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dalando mag mij stalken, hij bouwt zieke minecraft creaties voor me.
Met kaarsen
Als je een wulpse jongedame was geweest had ik je, ( ookal leek je gezicht op een bil) keihard geraakt.quote:
Ik gebruik die van zwitsal die niet prikt in je ogenquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
kijk als iemand nou php kan en de code kan lezen en deze post had gelezenquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nu weet dalando onze ips en kan ie ons stalken
dan hadden jullie kunnen zien dat http://dalando.nl/fok/baggeruser.phps bestond en dat er alleen maar een naam word opgeslagenquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hehe, btw de .phps staat er ook bij
Maar dat is zoveel moeite voor een garpjequote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Maar Dalando,
Check even op het al bestaan van die namen, naamlengte, en dat soort standaard shizzle.
Ja maar het moet serieus worden.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dat is zoveel moeite voor een garpje
Iemand is flink bezig daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck yeah!quote:
Hehequote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar het moet serieus worden.
thanksquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In je neus is lekkerder, en dat het dan zo naar achter je keel in stroomt
Oh oke.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
kijk als iemand nou php kan en de code kan lezen en deze post had gelezen
[..]
dan hadden jullie kunnen zien dat http://dalando.nl/fok/baggeruser.phps bestond en dat er alleen maar een naam word opgeslagen
Ik ook.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Maar ook Tori zou ik raken!
was er niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik gebruik die van zwitsal die niet prikt in je ogen
Hoe wil je dat voorkomen dan?quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
En sowieso, F5 -> user komt nog een keer in de lijst.
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de rozequote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
was er niet meerik was genoodzaakt om grotemensenshampoo te gebruiken
Auto update wel graag.quote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Moet ik het zo maken dat er een layout bij zit, een naamlimiet, een wachtwoord tegen spam, spam beveiliging, en een auto-update?
Wachtwoord?quote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Moet ik het zo maken dat er een layout bij zit, een naamlimiet, een wachtwoord tegen spam, spam beveiliging, en een auto-update?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
jouw UIquote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de roze![]()
ik de blauwe uiteraard. Omdat racewagen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de roze![]()
Ik doe dat niet. Ik hou altijd mijn ogen openquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.
Hij staat nog vol met baggerquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Dalando het volgende:
Even leeggehaald, nu lief zijn he? Kusje
Als ik met ogen dicht ga douchen dan val of bots ik tegen van alles aanquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.
Niet stil kunnen staan terwijl je je haren wast.quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik met ogen dicht ga douchen dan val of bots ik tegen van alles aan
maak jij dan een goedequote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel mezelf nu best wel pro in php als ik dit zo zie.Maar ik studeer er dan ook voor.
Roze is meer baas.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
ik de blauwe uiteraard. Omdat racewagen.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik tussen allemaal bril-dragende, puist-hebbende, WoW-spelende ICT'ers terecht gekomen ben
Ik ben erg labiel jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet stil kunnen staan terwijl je je haren wast.![]()
Lekker generaliseren, goed zo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik tussen allemaal bril-dragende, puist-hebbende, WoW-spelende ICT'ers terecht gekomen ben
true storyquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Dat kan gewoon in 2011quote:
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijkquote:
I know how you feel, bro.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb alleen af en toe een bril, de rest nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijk!
Dat dit kan in Nederland!quote:
Ok, jij mag blijven leven.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen af en toe een bril, de rest niet
awo broederquote:
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Dalando het volgende:
Ik haal de lijst even offline, terwijl ik aan het knutselen ben.
ja echt mijn typesquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijk!
maak jij er eentjequote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.
En maak gelijk ff alvast 13 euro over voor je WoW in december!quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.
Gastquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En maak gelijk ff alvast 13 euro over voor je WoW in december!
Haha, nu is er ook één van jullie bezig voor nietsquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik ga niet iets maken terwijl Dalando al bezig is. Dan is één van ons bezig voor niets
Grapje hihiquote:
Dit is haar type:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand hier maakt geloof ik een kans.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Daar zit een kern van waarheid inquote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, nu is er ook één van jullie bezig voor niets
Offline due to maintenancequote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom bestaat die lijst niet meer
quote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is haar type:jawel. Dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand hier maakt geloof ik een kans.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is haar type:Je moest eens wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand hier maakt geloof ik een kans.![]()
Who motivates the motivator?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hahahaha coban heeft een piemeltje
quote:
30 cm niet haten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hahahaha coban heeft een piemeltje
coban heeft een negerpenis.quote:Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
30 cm niet haten.
Hey aightt
oke nu echt weg
Er zijn mannen die een langere hebben. Wacht ik ga even naar dat artikeltje zoeken van een paar jaar terugquote:
gastquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn mannen die een langere hebben. Wacht ik ga even naar dat artikeltje zoeken van een paar jaar terug
zonder foto's aubquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn mannen die een langere hebben. Wacht ik ga even naar dat artikeltje zoeken van een paar jaar terug
En dan haar helemaal kapot rammen, nou leuk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
zo probeert ze je gerust te stellenquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn vriendin is allang blij dat ik geen 30cm heb![]()
Grote piemels zijn echt niet zo pro als men denkt. Eerder fokop.
Ja echt, dan krijg je hem dus nooit helemaal naar binnen. Wordt alleen het einde bevredigd.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn vriendin is allang blij dat ik geen 30cm heb![]()
Grote piemels zijn echt niet zo pro als men denkt. Eerder fokop.
lief van d'r hequote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zo probeert ze je gerust te stellen
niet eens negerquote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Al gevondenen zonder viezen pics
http://news.softpedia.com(...)cm-erect-76722.shtml
Neen. Is ook een fabeltjequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
Met het nederlands gemiddelde van 13.2cm zit ik er toch wel aardig wat boven
ik zit eronderquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
wtf???quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben ook lang.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonenquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
-2cm toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat zou het gemiddelde in aziatische landen wel niet zijn
Iedereen heeft een kutje?quote:
ja maar had het over de lengte van de persoon zelfquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonen
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar had het over de lengte van de persoon zelf
oh okequote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.
Bah, vies meisje..quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oke
ziet wel lomp uit dan, zo'n lange kerel en dan zo'n..
omg waar praat ik over
Aaah, dat haal ik ook nog welquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze site geeft Nederlandse mannen een gemiddelde lengte van 15.87cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
omg marokko kleinerquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze site geeft Nederlandse mannen een gemiddelde lengte van 15.87cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Om eerlijk te zijn kloppen de verhoudingen bij mij wel aardig.quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oke
ziet wel lomp uit dan, zo'n lange kerel en dan zo'n..
omg waar praat ik over
Waarschijnlijk hebben ze wel een grotere piemel hoor, misschien hebben ze gerekend vanaf het zichtbare deel tussen al die vetrollen door.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens die site hebben Amerikanen een penis van 12,9 cm![]()
De maker zal daar wel vandaan komen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
WachtMoet je eens kijken bij Engeland
__ 28 cm
Ja, daar moeten ze met een fluit hun slangen uit hun broek bezweren.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
INDIA 10.24_______________________________________________!
lol iddquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
De maker zal daar wel vandaan komen.
Was ook mijn gedachte. Als dat geval is, dan zal het gemiddelde de maker wel tegengevallen zijn anders verander je het nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
De maker zal daar wel vandaan komen.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gek, volgens die kaart kom ik uit Congo
DR Congo? Je hebt geen piemel!quote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gek, volgens die kaart kom ik uit Congo
quote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sinds wanneer wonen er op Groenland mensen
Weer iets geleerdquote:Groenland is, als gebied, 's werelds grootste eiland dat geen continent is. Met een bevolking van 56.615 inwoners (schatting van januari 2011) is het een van de dunstbevolkte afhankelijke gebieden of landen van de wereld.
aaightquote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
Autoupdate van 5 seconden, invoeren zonder herladen, 30 tekens max.
doet ut niequote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
Ja ik heb het ook opgezocht.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Weer iets geleerdIk wist het ook niet namelijk behalve dan die eskimo's
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
waddisser post screen via dmquote:
Dat is nog minder dan in Assen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Weer iets geleerdIk wist het ook niet namelijk behalve dan die eskimo's
Hij voegt automatisch toe, wat zegt hij danquote:
Blijkbaar is het een kolonie geweest van Denemarken. Vandaar al die gekleurde huizen die ze altijd in scandinavie en het oostblok hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook opgezocht.
wel schattig daar.
[ afbeelding ]
ja zoiets stond ook op wikiquote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een kolonie geweest van Denemarken. Vandaar al die gekleurde huizen die ze altijd in scandinavie en het oostblok hebben
hij doet welk 5 sec wachten maar er komt niks in die lijstquote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij voegt automatisch toe, wat zegt hij dan
Ja, en ook een hele bende namen die er totaal niet in thuis horenquote:Op zondag 4 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want je ziet telkens namen weer opkomen
omg zo vet daar wonenquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil van die heuvel afrollen.
ben je daar aan hhet voetballen, schop je de bal van de het eiland afquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor uitzicht je hebt als je helemaal bovenaan staatquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde mangquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.
populairquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ga een bootram met chodolade vlokken maken
Barbaar, er is daar genoeg ruimte voor een prachtig huis.quote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.
Heuvel voegt veel toequote:Op zondag 4 september 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het uitzicht dan nog.
Ja, maar ook genoeg mooie plekjes waar ik dan ook weer niet mag bouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Barbaar, er is daar genoeg ruimte voor een prachtig huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |