Blijkbaar is het een kolonie geweest van Denemarken. Vandaar al die gekleurde huizen die ze altijd in scandinavie en het oostblok hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook opgezocht.
wel schattig daar.
[ afbeelding ]
ja zoiets stond ook op wikiquote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een kolonie geweest van Denemarken. Vandaar al die gekleurde huizen die ze altijd in scandinavie en het oostblok hebben
hij doet welk 5 sec wachten maar er komt niks in die lijstquote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij voegt automatisch toe, wat zegt hij dan
Ja, en ook een hele bende namen die er totaal niet in thuis horenquote:Op zondag 4 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want je ziet telkens namen weer opkomen
omg zo vet daar wonenquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil van die heuvel afrollen.
ben je daar aan hhet voetballen, schop je de bal van de het eiland afquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor uitzicht je hebt als je helemaal bovenaan staatquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde mangquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.
populairquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ga een bootram met chodolade vlokken maken
Barbaar, er is daar genoeg ruimte voor een prachtig huis.quote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou het daar platwalsen en er mijn villa bouwen.
Heuvel voegt veel toequote:Op zondag 4 september 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het uitzicht dan nog.
Ja, maar ook genoeg mooie plekjes waar ik dan ook weer niet mag bouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Barbaar, er is daar genoeg ruimte voor een prachtig huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |