gastquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn mannen die een langere hebben. Wacht ik ga even naar dat artikeltje zoeken van een paar jaar terug
zonder foto's aubquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zijn mannen die een langere hebben. Wacht ik ga even naar dat artikeltje zoeken van een paar jaar terug
En dan haar helemaal kapot rammen, nou leuk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
zo probeert ze je gerust te stellenquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn vriendin is allang blij dat ik geen 30cm heb![]()
Grote piemels zijn echt niet zo pro als men denkt. Eerder fokop.
Ja echt, dan krijg je hem dus nooit helemaal naar binnen. Wordt alleen het einde bevredigd.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
Mijn vriendin is allang blij dat ik geen 30cm heb![]()
Grote piemels zijn echt niet zo pro als men denkt. Eerder fokop.
lief van d'r hequote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zo probeert ze je gerust te stellen
niet eens negerquote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Al gevondenen zonder viezen pics
http://news.softpedia.com(...)cm-erect-76722.shtml
Neen. Is ook een fabeltjequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
Met het nederlands gemiddelde van 13.2cm zit ik er toch wel aardig wat boven
ik zit eronderquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
wtf???quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben ook lang.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonenquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
-2cm toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat zou het gemiddelde in aziatische landen wel niet zijn
Iedereen heeft een kutje?quote:
ja maar had het over de lengte van de persoon zelfquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonen
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar had het over de lengte van de persoon zelf
oh okequote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.
Bah, vies meisje..quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oke
ziet wel lomp uit dan, zo'n lange kerel en dan zo'n..
omg waar praat ik over
Aaah, dat haal ik ook nog welquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze site geeft Nederlandse mannen een gemiddelde lengte van 15.87cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |