Als je een wulpse jongedame was geweest had ik je, ( ookal leek je gezicht op een bil) keihard geraakt.quote:
Ik gebruik die van zwitsal die niet prikt in je ogenquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Weet je wat fakking lekker aanvoelt? Shampoo in je ogen tijdens het douchen. Omg zo'n fijn gevoel.
kijk als iemand nou php kan en de code kan lezen en deze post had gelezenquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nu weet dalando onze ips en kan ie ons stalken
dan hadden jullie kunnen zien dat http://dalando.nl/fok/baggeruser.phps bestond en dat er alleen maar een naam word opgeslagenquote:Op zondag 4 september 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hehe, btw de .phps staat er ook bij
Maar dat is zoveel moeite voor een garpjequote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Maar Dalando,
Check even op het al bestaan van die namen, naamlengte, en dat soort standaard shizzle.
Ja maar het moet serieus worden.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dat is zoveel moeite voor een garpje
Iemand is flink bezig daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck yeah!quote:
Hehequote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar het moet serieus worden.
thanksquote:Op zondag 4 september 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In je neus is lekkerder, en dat het dan zo naar achter je keel in stroomt
Oh oke.quote:Op zondag 4 september 2011 20:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
kijk als iemand nou php kan en de code kan lezen en deze post had gelezen
[..]
dan hadden jullie kunnen zien dat http://dalando.nl/fok/baggeruser.phps bestond en dat er alleen maar een naam word opgeslagen
Ik ook.quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Maar ook Tori zou ik raken!
was er niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik gebruik die van zwitsal die niet prikt in je ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |