was er niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik gebruik die van zwitsal die niet prikt in je ogen
Hoe wil je dat voorkomen dan?quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
En sowieso, F5 -> user komt nog een keer in de lijst.
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de rozequote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
was er niet meerik was genoodzaakt om grotemensenshampoo te gebruiken
Auto update wel graag.quote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Moet ik het zo maken dat er een layout bij zit, een naamlimiet, een wachtwoord tegen spam, spam beveiliging, en een auto-update?
Wachtwoord?quote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Moet ik het zo maken dat er een layout bij zit, een naamlimiet, een wachtwoord tegen spam, spam beveiliging, en een auto-update?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
jouw UIquote:Op zondag 4 september 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de roze![]()
ik de blauwe uiteraard. Omdat racewagen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere shamppo voor kinderen die niet prikken. Meestal zijn die blauw met een stoere racewagen of roze met een princesje. Ik pak altijd de roze![]()
Ik doe dat niet. Ik hou altijd mijn ogen openquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.
Hij staat nog vol met baggerquote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef Dalando het volgende:
Even leeggehaald, nu lief zijn he? Kusje
Als ik met ogen dicht ga douchen dan val of bots ik tegen van alles aanquote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk shampoo in je ogen, je moet gewoon je oogleden sluiten als je shampoo in je haar gaat doen.
Niet stil kunnen staan terwijl je je haren wast.quote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik met ogen dicht ga douchen dan val of bots ik tegen van alles aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |