maak jij dan een goedequote:Op zondag 4 september 2011 21:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel mezelf nu best wel pro in php als ik dit zo zie.Maar ik studeer er dan ook voor.
Roze is meer baas.quote:Op zondag 4 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
ik de blauwe uiteraard. Omdat racewagen.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik tussen allemaal bril-dragende, puist-hebbende, WoW-spelende ICT'ers terecht gekomen ben
Ik ben erg labiel jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet stil kunnen staan terwijl je je haren wast.![]()
Lekker generaliseren, goed zo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik tussen allemaal bril-dragende, puist-hebbende, WoW-spelende ICT'ers terecht gekomen ben
true storyquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Dat kan gewoon in 2011quote:
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijkquote:
I know how you feel, bro.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb alleen af en toe een bril, de rest nietquote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijk!
Dat dit kan in Nederland!quote:
Ok, jij mag blijven leven.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen af en toe een bril, de rest niet
awo broederquote:
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.quote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef Dalando het volgende:
Ik haal de lijst even offline, terwijl ik aan het knutselen ben.
ja echt mijn typesquote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie weet vindt ze dat JUIST woest aantrekkelijk!
maak jij er eentjequote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.
En maak gelijk ff alvast 13 euro over voor je WoW in december!quote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je het dan toch pro gaat aanpakken, check dan op geldige usernames, unieke namen, voeg een voteknop toe, dat soort shizzle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |