Ik ben ook lang.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonenquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf???_! En nederlanders staan nog bekend als 'lang' enzo
-2cm toch?quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat zou het gemiddelde in aziatische landen wel niet zijn
Iedereen heeft een kutje?quote:
ja maar had het over de lengte van de persoon zelfquote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nopee, nederlandsers hebben klein gemiddelde. Zal wel komen omdat hier zoveel aziaten wonen
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.quote:Op zondag 4 september 2011 21:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar had het over de lengte van de persoon zelf
oh okequote:Op zondag 4 september 2011 21:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is compleet onafhankelijk van piemel grootte. Het één of het ander groeit.
Bah, vies meisje..quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oke
ziet wel lomp uit dan, zo'n lange kerel en dan zo'n..
omg waar praat ik over
Aaah, dat haal ik ook nog welquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze site geeft Nederlandse mannen een gemiddelde lengte van 15.87cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
omg marokko kleinerquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze site geeft Nederlandse mannen een gemiddelde lengte van 15.87cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Om eerlijk te zijn kloppen de verhoudingen bij mij wel aardig.quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oke
ziet wel lomp uit dan, zo'n lange kerel en dan zo'n..
omg waar praat ik over
Waarschijnlijk hebben ze wel een grotere piemel hoor, misschien hebben ze gerekend vanaf het zichtbare deel tussen al die vetrollen door.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens die site hebben Amerikanen een penis van 12,9 cm![]()
De maker zal daar wel vandaan komen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
WachtMoet je eens kijken bij Engeland
__ 28 cm
Ja, daar moeten ze met een fluit hun slangen uit hun broek bezweren.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
INDIA 10.24_______________________________________________!
lol iddquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
De maker zal daar wel vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |