SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik zeg niet dat t niks is.quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, nog even verder dus want deze is niks.
[ afbeelding ]
quote:
deze man snapt hetquote:
quote:
Dit en claimen dat je TT de beste ooit is zal het ook niet helpen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
-1 voor smiley in de TT
-1 voor falende smiley in de TT
Ik snap alles.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
deze man snapt her
okequote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap alles.Ik begrijp all1 zo weinig.
Je UIquote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
smiley in tt
jullie leren het ook nooit he... stelletje faalhazen.. iedereen die smileys in de tt doet
Uhuh.quote:
waarom?quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
smiley in tt
jullie leren het ook nooit he... stelletje faalhazen.. iedereen die smileys in de tt doet
Als ik dat vroeger ooit zei, zeiden mijn ouders meteen: dan moet je maar zin maken.quote:
Als mijn vader dat nu zegt dan ontsla ik hemquote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger ooit zei, zeiden mijn ouders meteen: dan moet je maar zin maken.
Hoiquote:
omdat de kracht van de smiley er alleen is als je hem ziet..quote:
Je zou niet durven!quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als mijn vader dat nu zegt dan ontsla ik hem
quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de kracht van de smiley er alleen is als je hem ziet..
in een tt zijn het gewoon een stel stomme tekens die misplaatst zijn
Te laatquote:
Goed verwoordt. Bovendien staat het best kinderachtig.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de kracht van de smiley er alleen is als je hem ziet..
in een tt zijn het gewoon een stel stomme tekens die misplaatst zijn
geen pechquote:
Broertje is 14quote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Bovendien staat het best kinderachtig.
quote:
WELquote:
als ik 15 ben doe ik dat ook niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nijnert 15 en die heb ik nog nooit een smiley TT zien maken.
staat hier ook op achtergrondquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Gosh, ik kom er net achter dat ik Step Up erop heb staan.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Dat faalt ook gewoonquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nijn is een meisje.quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik deed dat ook niet toen ik veertien wasquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
als ik 15 ben doe ik dat ook niet meer
Dus ..quote:
Ik vind alleen het dansen leukquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat hier ook op achtergrond
Stil jijquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik deed dat ook niet toen ik veertien was.
Die heb ik toendertijd in de bioscoop gezienquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Meisjes zijn over het algemeen volwassener dan jongens op die leeftijdquote:
de rest is ook niksquote:
Neen, ik luister niet naar jochiesquote:
Niet waarquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meisjes zijn over het algemeen volwassener dan jongens op die leeftijd.
Hij is autist.quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trollscience is 14 en jongen, die valt ook zelden tot nooit te betrappen op een TT smiley.
Neequote:
Die maakt dan ook nauwelijks nieuwe topics. En dan nog, jij had het over kinderachtig, met 14 jaar ben je een kind. Wat verwacht jequote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trollscience is 14 en jongen, die valt ook zelden tot nooit te betrappen op een TT smiley.
Wauw, een echte neukrijquote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je achteraan aansluiten in de rij.
Jij ook want je zit op FOK!quote:
Niet waarquote:
Uh neequote:
Ah, we hadden het net over je.quote:
dankjequote:
Ik mag meestal niet eens een nummertje trekken voordat soort rijen.quote:
Ik behandel in principe iedereen gelijk in dit topic. Ik knijp geen oogje toe.quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maakt dan ook nauwelijks nieuwe topics. En dan nog, jij had het over kinderachtig, met 14 jaar ben je een kind. Wat verwacht je.
JAWELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Jij moet meestal gewoon trekkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag meestal niet eens een nummertje trekken voordat soort rijen.
quote:
Pics. Ik keur wel.quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken om mijn zwarte jurk ook in het wijnrood te bestellen. Maar nu weet ik niet of ik wijnrood kan hebben.
Eens met ma overleggen denk ik....
Jij kan toch alles hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te denken om mijn zwarte jurk ook in het wijnrood te bestellen. Maar nu weet ik niet of ik wijnrood kan hebben.
Eens met ma overleggen denk ik....
Ik vraag alleen wat je verwacht van een kindquote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik behandel in principe iedereen gelijk in dit topic. Ik knijp geen oogje toe.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, we hadden het net over je.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JAWEL. En dat je dat niet weet bewijst alleen maar meer hoe kinderlijker je bent
.
Hij zegt patat tegen datgene wat ik net gegeten heb, friet én dan doet hij óók nog eens een smiley in de TT. Ik zou hem dumpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt het.quote:
Ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zegt patat tegen datgene wat ik net gegeten heb, friet én dan doet hij óók nog eens een smiley in de TT. Ik zou hem dumpen.
Ik verwacht niets dan perfectie van iedereen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat je verwacht van een kind. Maar, het is duidelijk.
Broertje, het is uitquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zegt patat tegen datgene wat ik net gegeten heb, friet én dan doet hij óók nog eens een smiley in de TT. Ik zou hem dumpen.
JAquote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Broertje, het is uit.
Was het aan trouwens?.
Dit is 'm:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel wijnrood...quote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, jullie zouden in ieder geval gaan datenquote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Broertje, het is uit.
Was het aan trouwens?.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is 'm:Ik zeg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is wel wijnrood....
Oeh, jij welquote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik verwacht niets dan perfectie van iedereen.
Goedzo, jullie kinderen hadden echt een vreselijk accent gehad.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Broertje, het is uit.
Was het aan trouwens?.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is 'm:Ja hoor, het mag. Bestel maar bestel maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is wel wijnrood....
Hij wel, ik niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, jullie zouden in ieder geval gaan daten
hihi kloptquote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef Melting het volgende:
Je hebt gisteren ook al flink gepolst, Knetter!
Wat heeft Broertje voor accent?quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goedzo, jullie kinderen hadden echt een vreselijk accent gehad.
welquote:
Fryskquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft Broertje voor accent?
Ik ben een Friesquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft Broertje voor accent?
Dank voor deze mooie woorden in de donkere dagen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel goed man, over een tijdje smeken de vrouwen je om je genotsknots
pesimist dat ju brent. let maar op, je komt jezelf nog hiern tegenquote:
Oke, wat jij wilquote:
quote:
Hehehehehe.quote:
Ik denk dat ik het ga doenquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja hoor, het mag. Bestel maar bestel maar.
presies geleik ik dagt dat ook haha maaties voor die leeventjuhh (''L)quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pesimist dat ju brent. let maar op, je komt jezelf nog hiern tegen
ne so word je geen 80 jaar als je zo tege ut lefe aankijkt
WAT IS DAAR VERDOME MIS MEEquote:
Dan mag je van jezelf ook pumps bestellen?quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga doen. Want, dan mag ik ook meteen nieuwe zwarte pumps bestellen
.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
WAT IS DAAR VERDOME MIS MEE
IK BEN TROTS DAT IK EEN FRIES BEN
Dankje voor de info.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij bent geen echte echte Fries, jij hebt internet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
aaw zelfs in vloeken faal jequote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
JA DUSquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent geen echte echte Fries, jij hebt internet.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent geen echte echte Fries, jij hebt internet.
STIL JIJquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaw zelfs in vloeken faal je
Je caps lock staat aanquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaw zelfs in vloeken faal je
DAT HEB IK VERDOMMEquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat hij riolering heeft ook!
kan niet.. ik moet praten want draaien enzo hequote:
DAT WEET IKquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef Melting het volgende:
Is dit de nieuwe Radio 49 alarmschijf?
hey R+R is R+R trug niet doen betekent dat je boeler benquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
presies geleik ik dagt dat ook haha maaties voor die leeventjuhh (''L)
Tssss helemaal verwesterd, die Fries!quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
DAT HEB IK VERDOMME
Haal je kloppende erectie eens van de SHIFT-toets af.quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
DAT HEB IK VERDOMME
Ja hequote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je van jezelf ook pumps bestellen?
Goede deal
NEEquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haal je kloppende erectie eens van de SHIFT-toets af.
Mag jij wel andere meisjes daten van Faye?quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaan wij dan daten en geen seks hebben na afloop, want dan wordt Faye boos?![]()
Achteraan aansluiten in de rijquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaan wij dan daten en geen seks hebben na afloop, want dan wordt Faye boos?![]()
Wie staan er voor mij?quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten in de rij.
ooohoooh dat ga ik zeggen!quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pedo's, jochies en lieve mensenquote:
Namen wil ik horen, namen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pedo's, jochies en lieve mensen.
Ha-ha, van de melk.quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ER IS NIKS MIS MEE OM EEN FRIES TE ZIJN
Kloptquote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, soms wel lekker om jezelf gewoon te verwennen met spullen
Behalve als je Syb van der Ploeg heet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wachtwat?quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pedo's, jochies en lieve mensen.
Ik ben ook Fries, Fries Kau...quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRIESCHE FLAGquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je snapt me heus wel, wie moet ik voor mij dulden. Welke goddelijke personen hebben het gepresteerd om eerder in te zien dat jij een datebaar meisje bent, dan mij?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent schattigquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
IK BEN BOOS
CAPS LOCK IS BAAS
NOEM JIJ ME NU VERDOMME EEN HOMOquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]Goed zo jongen, that's the spirit! Uit de kast komen! Friezen zijn OOK mensen!
Jij staat vooraan in de rijquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een motor gekocht van de week
HEB JE IETS TEGEN FRIEZENDE HOMO'S DAN?!quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
NOEM JIJ ME NU VERDOMME EEN HOMO
Nee, een Fries!quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
NOEM JIJ ME NU VERDOMME EEN HOMO
OKE DANquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een Fries!Eentje die nu de moed heeft om te zeggen dat hij er eentje is!
NEEquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HEB JE IETS TEGEN FRIEZENDE HOMO'S DAN?!
Oh, jij valt onder "pedo"quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja ik ben dus te oud voor de wachtrij hey
Die rij die de Fokkerts gemaakt hebbenquote:
Ga jij nou alles wat vrouwelijk is en van mijn leeftijd is hier wegkapen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt me heus wel, wie moet ik voor mij dulden. Welke goddelijke personen hebben het gepresteerd om eerder in te zien dat jij een datebaar meisje bent, dan mij?
Op een oude fiets moet je het leren! Ga voor een omaquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij nou alles wat vrouwelijk is en van mijn leeftijd is hier wegkapen.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu alleen nog even mijn rijbewijs halen
Hij heeft de smaak te pakken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
NEEquote:
Als ze met mij in bed duiken, geef ik ze een adresje van jou en stuur ik ze daar heen. Dan komen ze helemaal geil van mij, richting jouw kloppende negerpiemel en verwennen ze zich door hun immense grotten over jouw bloeddoorlopen gevaarte heen te zwiepen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
STIL JIJquote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen die met caps lock aan typt is homoooooooo.
Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap je helemaalquote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog niet, maar kon de motor goedkoop overnemen dus kon ik niet laten staan
Dit.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen die met caps lock aan typt is homoooooooo.
Ga in Comic Sans MS typen dan jonguhquote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
STIL JIJ
NOG EVEN EN DAN DAN
NEEEEquote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga in Comic Sans MS typen dan jonguh.
De meeste mensen nietquote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap je helemaal.
NOU BEDANKTquote:
Dan bewijs je je heteroheid als Fries zijnde.quote:
He gadver.quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren! Ga voor een oma.
De klootzak.quote:
Strak plan vriend.quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze met mij in bed duiken, geef ik ze een adresje van jou en stuur ik ze daar heen. Dan komen ze helemaal geil van mij, richting jouw kloppende negerpiemel en verwennen ze zich door hun immense grotten over jouw bloeddoorlopen gevaarte heen te zwiepen.
Vooral tegen een meisje zeggen dat ze een imense grot heeftquote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze met mij in bed duiken, geef ik ze een adresje van jou en stuur ik ze daar heen. Dan komen ze helemaal geil van mij, richting jouw kloppende negerpiemel en verwennen ze zich door hun immense grotten over jouw bloeddoorlopen gevaarte heen te zwiepen.
Stuurt heloef ze daarna even door naar mij? Ik ben dan ook nog niet klaar met zequote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krijg het gevoel dat ik voor de katsekut draaiquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
Knetter toch... je helpt niet echt mee.
Sc Heerenveen kan ik wel waarderen, soms.
Ik zou 'm een klap geven met m'n immense grot als hij dat zou zeggenquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral tegen een meisje zeggen dat ze een imense grot heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Pics van Broertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet je caps lock uit.
IEDEREEN IS TEGEN MIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Maak je geen zorgen neuk ze de vernieling in.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stuurt heloef ze daarna even door naar mij? Ik ben dan ook nog niet klaar met ze
Tegen je caps lockquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
IEDEREEN IS TEGEN MIJ
VIND IK NIETquote:
Je kan beter Naatje in elkaar slaan ipv die meisjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stuurt heloef ze daarna even door naar mij? Ik ben dan ook nog niet klaar met ze
Dan heeft hij alsnog je grotje gevoeld, dus is zijn missie gedeeltelijk geslaagdquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm een klap geven met m'n immense grot als hij dat zou zeggen.
Het is immens, met dubbel M, en dat zal ik nooit zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral tegen een meisje zeggen dat ze een imense grot heeft
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan bewijs je je heteroheid als Fries zijnde.
Doeg.quote:
Zeker niet. Ik heb zo vaak gedraaid, zonder dat er in het topic op gereageerd werd. Maar dat komt vanzelf.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg het gevoel dat ik voor de katsekut draai
Neeeeeeeeeee, kom terug!quote:
Oh ja, hem ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter Naatje in elkaar slaan ipv die meisjes.
3x stoten en dan een urenlange huilbui.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen neuk ze de vernieling in.
Het was natuurlijk puur hypothetisch he.quote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij alsnog je grotje gevoeld, dus is zijn missie gedeeltelijk geslaagd
NOPE IK BEN NU WEGquote:
Nou, doei danquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
NOPE IK BEN NU WEG
Omdat ze heloef neuken? Of omdat ze voor mijn charmes zijn gevallen, waarna ik ze doorstuur naar heloef?quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hehe een beetje vertrouwen alsjeblieft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3x stoten en dan een urenlange huilbui.
quote:
Ja dat dacht ik al, je trapt hem natuurlijk met je nieuwe pumps in zijn edele delenquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk puur hypothetisch he..
dat was turks/arabischquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb zo vaak gedraaid, zonder dat er in het topic op gereageerd werd. Maar dat komt vanzelf.
Welke taal is dit trouwens?
Ik vond dat vroeger wel de vetcoolste Pokémon hoorquote:
Als je echt nieuw was, zei je geen hallon.quote:
Ik heb een hekel aan vreemdgaande mannen, dus jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, je trapt hem natuurlijk met je nieuwe pumps in zijn edele delen
Nieuw HIER, in R49 dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je echt nieuw was, zei je geen hallon.
4x stoten dan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe een beetje vertrouwen alsjeblieft.
Doe eens netjes tegen RockNijntje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik zeggen dat ik dat een slechte plaat vond.quote:
dat mag jequote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat een slechte plaat vond.
Deze is stukken beter.
Dat was het eerste wat ik tegen RockNijntje zei toen ze hier voor het eerst zat.quote:
Ik heb ook een hekel aan vreemdgangers, zowel mannelijke als vrouwelijkequote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vreemdgaande mannen, dus ja. Niet dat ik de illusie heb dat Naat vreemd zou gaan, hoor
.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens netjes tegen RockNijntje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Goede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een slechte plaat. Deze is stukken beter.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat duurt nog ff hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent echt een troll hequote:
Ik? Welnee!quote:
Ik denk dat hij de opmerkingen een beetje persoonlijk nam. We hebben het hier wel over een 14 jarige he, die zien niet altijd sarcasme of een grapje.quote:
RockNijntje is een troll.quote:Op zondag 4 september 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik? Welnee!Dat kun je hier navragen.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan beter.Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okquote:.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Je zei dat je 13 wasquote:
3 minuten moet lukken. Om daarna krijsend klaar te komen.quote:
Lukt het wel allemaal heloef?quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
3 minuten moet lukken. Om daarna krijsend klaar te komen.
Niet waar. Ze is 15, lang niet volwassen.quote:
Ik wil RockNijntje ook niet man.quote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry heloef, mijn charmes werken niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |