SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
NEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo, mijn jongen, ziet de hel eruit.
Durf ik aflevering 3 te kijken ?quote:Op zondag 4 september 2011 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Pff that was a close one, had het niet meer!
Wat las ik net als het kutweer is op de meet gaan we ons bezatten in een kroeg ?quote:
Bezatten buiten, bezatten binnen. Ik vermaak me overal wel.quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat las ik net als het kutweer is op de meet gaan we ons bezatten in een kroeg ?
Whahahaha ik lig dubbelquote:Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo, mijn jongen, ziet de hel eruit.
Goed punt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bezatten buiten, bezatten binnen. Ik vermaak me overal wel.
2 is dat die jongen valt met dat incestverhaal toch? 3 valt mee qua emotie vind ik.quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Durf ik aflevering 3 te kijken ?
Hield het bij twee niet droog op het einde
Hoi paps!quote:Op zondag 4 september 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahaha ik lig dubbel
Oh en hoi schatje.![]()
Meet?quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat las ik net als het kutweer is op de meet gaan we ons bezatten in een kroeg ?
Nee !quote:Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 is dat die jongen valt met dat incestverhaal toch? 3 valt mee qua emotie vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
hmm das kut het idee van het strand was juist supervetquote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee !
SPOILERJaaaaaa, ik had het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die had ook niet eens iets gedaan, en ze willen alleen maar de familie beschermen.
Ik heb echt de pest aan die blonde prins.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
JA !quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik had het niet meer.En die had ook niet eens iets gedaan, en ze willen alleen maar de familie beschermen.
Zwolle meet.quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat feestje vlak bij Valkenburg of wat anders?
Ga je met de trein?quote:Op zondag 4 september 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bezatten buiten, bezatten binnen. Ik vermaak me overal wel.
Welke serie is dit?quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik had het niet meer.En die had ook niet eens iets gedaan, en ze willen alleen maar de familie beschermen.
Ik ga beginnen met 4.quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JA !
Die hele familie trouwens![]()
Maar die prins haalt serieus het bloed onder mijn nagels vandaan.
Maar ik ga denk ik deel 3 maar eens kijken
Game of Thrones.quote:
Hoi vader de tweede.quote:
Hoi !quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je met de trein?
Ow hoi trouwens
Game of Thronesquote:
Succes !quote:
I know.... maar wie zegt er nou paps..... Dat woord mogen ze wel uit de Van Dale schrappen.quote:
Kan je in een nutshell uitleggen waar dat over gaat? Of kan ik beter gewoon googlenquote:
zwolle!quote:Op zondag 4 september 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat feestje vlak bij Valkenburg of wat anders?
Je kunt beter googlen, het is best complex.quote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je in een nutshell uitleggen waar dat over gaat? Of kan ik beter gewoon googlen.
Heb je de boeken ook gelezen ?quote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt beter googlen, het is best complex.
Will doquote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt beter googlen, het is best complex.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 4 september 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
De laatste bus gaat gewoon om 7 uur, 7 uur!
Achtergesteld dorp dat Zwolle.
Nee, nog niet.quote:
Als je besluit te kijken.quote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je in een nutshell uitleggen waar dat over gaat? Of kan ik beter gewoon googlen.
Heb je de boeken gelezen?quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wut?quote:
'onze harten zijn gebroken'quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is best slecht. Van die drummer dan.
Eerst even inlezenquote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je besluit te kijken.
Pak dan tissues voor het einde van aflevering 2.
Paps is heul normaal hoor!quote:Op zondag 4 september 2011 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
I know.... maar wie zegt er nou paps..... Dat woord mogen ze wel uit de Van Dale schrappen.
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'onze harten zijn gebroken'
gay
ik ben je vriendjequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen?
Spoiler over die knul:Dat had ik wel verwacht maar ben blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
In elk stadje een ander schatje.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat afgeneukt, dat je zoveel kinderen hebt!
Wil jij mijn oma zijn?quote:
Ja ooit wel ja.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat afgeneukt, dat je zoveel kinderen hebt!
Toen ik nog wekelijks ging stappen was ik voor een hoop van die grieten, hun oom!quote:
Je hebt al eens eerder gezegd dat Zwolle een achtergesteld dorp is. Precies op dezelfde manier.quote:
Omaquote:
Oh, dat zou best kunnen ja.quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder gezegd dat Zwolle een achtergesteld dorp is. Precies op dezelfde manier.
Heb ik alquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben je vriendje
Heb ik alquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil je broertje wel worden
Neequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
Dan moet je niet zuerenquote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
jouw foto'squote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.Check mn fobo maar eens. Daar staat pas een Fok! familie.
quote:
Op Fok! bedoelde ik heaaquote:
Dit gaat over FOK!Familiequote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.Check mn fobo maar eens. Daar staat pas een Fok! familie.
o okequote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Fok! bedoelde ik heaa.
.
[..]
Dit gaat over FOK!Familie.
Ik las kleine penis.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme.
Die kleine prins is een hufter.
Jij bent de pedo-oom die op 5 december sinterklaas doet spelen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit niet bij de famillie
Maarja misschien maar goed ook
quote:
10 jarige crackhoertjesquote:
WTFquote:
klinkt goedquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent de pedo-oom die op 5 december sinterklaas doet spelen.
Oh ja ik las t verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Fok! bedoelde ik heaa.
.
[..]
Dit gaat over FOK!Familie.
Op welk kind doe je pedo-attack?quote:
Veel plezier!quote:
Ik heb mijn fokfamilie uit de KSC; een ksc-papa, een ksc-broer en een ksc-vriendjequote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja ik las t verkeerd.
Ik heb ze allemaal verkregen via R49. Vandaar dat ik even mis zat.
naatjequote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op welk kind doe je pedo-attack?
Broertje lief klein ...quote:Op zondag 4 september 2011 18:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nijntje lief klein konijntje
Hehehe, moet je aan je naat vragen.quote:
hij is wel een beetje gay hater helaasquote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe, moet je aan je naat vragen.
Nou, nu je er over begint....zeg naatje, wat ik me afvroeg he...quote:Op zondag 4 september 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gelukkig geen christendiscussies vandaag
Neger.quote:Op zondag 4 september 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gelukkig geen christendiscussies vandaag
ga verderquote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, nu je er over begint....zeg naatje, wat ik me afvroeg he...
Das een tegel op mn wcquote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Outpost
"Wie liegt, moet veel onthouden"
quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, of-ie nu niet unmeunig in de hel gaat branden nu-ie geneukt heeft!quote:
Hou je wel van White Liesquote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een tegel op mn wcDie staat toch niet op mn fobo?
Wel een waarheid als een koe! Ik haat mensen die liegen. Zelfs al is t een leugentje om bestwil.
Hoi snufquote:
Engeltjes bestaan toch helemaal niet, hoe kan dit nouquote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
okequote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, of-ie nu niet unmeunig in de hel gaat branden nu-ie geneukt heeft!
(Zo, hebben we het onderwerp seks er ook weer bij gehaald!)
Foboquotequote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef -Datdus- het volgende:
Rocknijntje staat altijd garant voor de beste TT's.
Wut?quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Engeltjes bestaan toch helemaal niet, hoe kan dit nou
Jaquote:
Die is nog net zo lastig als altijd.quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Outpost hoe gaat het met wodan ?
quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is nog net zo lastig als altijd.
zijn Katquote:
Dat krijg je met Germaanse goden.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is nog net zo lastig als altijd.
Misschien was dat ook wel een hond.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee dat is de oppergod van de Germanen.
Komde gij uut Waalwijk jonguhquote:
In sprookjes is alles mogelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel een hond.
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel een hond.
hallonquote:
Een hond qua karakter, nerdquote:Op zondag 4 september 2011 18:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee.
Wodan is eigenlijk een verschijningsvorm van Odin.
En een hoop dagen in onze week zijn vernoemd naar Goden.
Voor het perd.quote:
Dat klopt dan wel een beetje.quote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een hond qua karakter, nerd.
[..]
Voor het perd.
Hoi.
HAH.quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is Baas Wodan.
baas boven baasquote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat krijg je met Germaanse goden.
Hij ziet een beetje bleek.quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
het is PATATquote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef Melting het volgende:
Bij dit nummer denk ik steeds dat ze zingen:
Friettent!
Hallo.quote:
AB? geef je hem bierquote:Op zondag 4 september 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
AB en een biertje erbij en hij is echt de Baas :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
AB en een biertje erbij en hij is echt de Baas :
[ afbeelding ]
Afstands bediening en nee natuurlijk niet. Maar hij zit op zn kont als een echte vent en dus met een AB en een biertje erbij is dat plaatje compleet.quote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
AB? geef je hem bier
Je bedoeld patat ?quote:
Moet dat gephotoshopt worden?quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afstands bediening en nee natuurlijk niet. Maar hij zit op zn kont als een echte vent en dus met een AB en een biertje erbij is dat plaatje compleet.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afstands bediening en nee natuurlijk niet. Maar hij zit op zn kont als een echte vent en dus met een AB en een biertje erbij is dat plaatje compleet.
Je bedoelt zeker PATATquote:
quote:
Kssst, ketter, wegquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoeld patat ?
Dat dacht ik al.
Graag gedaan.
En jij wil haar vriendje zijn?quote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker PATAT
Nee, en nu gaan we niet meer datenquote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker PATAT
.
Dat mag.quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dat gephotoshopt worden?![]()
.
Hij moet nog veel lerenquote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en nu gaan we niet meer daten [ afbeelding ].
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWELquote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je veranderd nog wel van mening als je wat jaartjes ouder bent.quote:
HJ staat voor Huge Jonko.quote:
Echt niet! Ik ben ouder en het blijft friet!quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je veranderd nog wel van mening als je wat jaartjes ouder bent.
ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar voor jou is het Patatquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWEL.
Gaat mijn spelling ook zo slecht worden over een paar jaarquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben wat jaartjes ouderquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar voor jou is het Friet
gaan we nu daten ?
.Orlyquote:
PATATquote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, een echte baas zit zondagavond met een HJ in de ene hand, AB in de andere handen met een bak friet op schoot om voetbal te kijken.
ik ben BOOSquote:
Oh mijn god.quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat mijn spelling ook zo slecht worden over een paar jaar?
quote:
Hete pokenquote:Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh mijn god.
Haal de wachten.
Breng de hete poken.
quote:
Whahahaquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het is er bijna weer tijd voor, nijn-eleven
Dat plaatje is best leukquote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het is er bijna weer tijd voor, nijn-eleven
Ja want ik moet toch wel extreem hard gecorrigeerd worden.quote:
Oh, oke, andere hete poken dusquote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja want ik moet toch wel extreem hard gecorrigeerd worden.
Want ik maakte een typo.
Echt extreem zwaar bestraft dient dat te worden.
Wanneer ga jij weer draaien?quote:
De interwebs stond ook zo vol met 9/11 funniesquote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet? Dat ding is al zo oud als de weg naar ground zero...
Niet.quote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer draaien?
Jammerquote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gebrek aan zin, motivatie en eehm inspiratie oid.
Dat is vlgs mij wel de ideale puber fap serie ofnie?quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Godver de godver dat Russische meisje in S1 ep6 van Skins.
Hmmhmm. Wacht maar tot Effy voorbij komt. Of eigenlijk heb je haar al gezien.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Ja ik heb de tieten van Angie gezien.quote:
pics...quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Oeh, meer niet?quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb de tieten van Angie gezien.
Vooral heel herkenbaar.quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is vlgs mij wel de ideale puber fap serie ofnie?
Pics?quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Wie?quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmmhmm. Wacht maar tot Effy voorbij komt. Of eigenlijk heb je haar al gezien.
Misschien komt t ooit weer terug maar voorlopig heb ik geen behoefte en of zin om te draaien. Ik luister bijna nooit meer dus waarom dan draaien?quote:
quote:
Working on it.quote:
Omdat dat leuk isquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien komt t ooit weer terug maar voorlopig heb ik geen behoefte en of zin om te draaien. Ik luister bijna nooit meer dus waarom dan draaien?
quote:
Nou, dat 't er niet in voorkomtquote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het is een engelse tiener serie.
De wereld is niet leuk. Ok voor even was ie leuker met R49 maar eehm nee sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is
Ja dus wel.quote:
okequote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De wereld is niet leuk. Ok voor even was ie leuker met R49 maar eehm nee sorry
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Even snel:
[ afbeelding ]
Zeg maar wat ik er nog aan moet veranderen.
Don't say that!quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De wereld is niet leuk. Ok voor even was ie leuker met R49 maar eehm nee sorry
Heineken veranderen naar een HJquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Even snel:
[ afbeelding ]
Nee, Outpost wilde Heinekenquote:
En nu nog een bak met friet op schoot en inderdaad nog veranderen naar HJquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Even snel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Even snel:
[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwd.quote:
Dacht ik al, ik zal even kijken of ik het echterder kan laten lijkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het mag wat minder gephotoshopt er uit zien maar verder is ie geniaal!
Moet je achteraan aansluiten in de rijquote:
viespeukquote:
Guppiequote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef mr-green het volgende:
wie draait er eigenlijk want het klinkt erg lekker
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik zal even kijken of ik het echterder kan laten lijken.
Zeker wel.... je moest eens weten....quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat, kan je niet tegen de realiteit?
muziek standaard?quote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef mr-green het volgende:
laad maar heb het al gevonden onder bladmuziek statief
Dan moet je dat ook wetenquote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel.... je moest eens weten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |