Nee, nog niet.quote:
Als je besluit te kijken.quote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je in een nutshell uitleggen waar dat over gaat? Of kan ik beter gewoon googlen.
Heb je de boeken gelezen?quote:Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik had het niet meer.En die had ook niet eens iets gedaan, en ze willen alleen maar de familie beschermen.
Ik heb echt de pest aan die blonde prins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wut?quote:
'onze harten zijn gebroken'quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is best slecht. Van die drummer dan.
Eerst even inlezenquote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je besluit te kijken.
Pak dan tissues voor het einde van aflevering 2.
Paps is heul normaal hoor!quote:Op zondag 4 september 2011 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
I know.... maar wie zegt er nou paps..... Dat woord mogen ze wel uit de Van Dale schrappen.
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'onze harten zijn gebroken'
gay
ik ben je vriendjequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen?
Spoiler over die knul:Dat had ik wel verwacht maar ben blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
In elk stadje een ander schatje.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat afgeneukt, dat je zoveel kinderen hebt!
Wil jij mijn oma zijn?quote:
Ja ooit wel ja.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat afgeneukt, dat je zoveel kinderen hebt!
Toen ik nog wekelijks ging stappen was ik voor een hoop van die grieten, hun oom!quote:
Je hebt al eens eerder gezegd dat Zwolle een achtergesteld dorp is. Precies op dezelfde manier.quote:
Omaquote:
Oh, dat zou best kunnen ja.quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder gezegd dat Zwolle een achtergesteld dorp is. Precies op dezelfde manier.
Heb ik alquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben je vriendje
Heb ik alquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil je broertje wel worden
Neequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
Dan moet je niet zuerenquote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik al.
[..]
Heb ik al.
[..]
Nee.
jouw foto'squote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.Check mn fobo maar eens. Daar staat pas een Fok! familie.
quote:
Op Fok! bedoelde ik heaaquote:
Dit gaat over FOK!Familiequote:Op zondag 4 september 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen van allen zo leuk als een Fok! Familie.Check mn fobo maar eens. Daar staat pas een Fok! familie.
o okequote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Fok! bedoelde ik heaa.
.
[..]
Dit gaat over FOK!Familie.
Ik las kleine penis.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme.
Die kleine prins is een hufter.
Jij bent de pedo-oom die op 5 december sinterklaas doet spelen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit niet bij de famillie
Maarja misschien maar goed ook
quote:
10 jarige crackhoertjesquote:
WTFquote:
klinkt goedquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent de pedo-oom die op 5 december sinterklaas doet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |