als ik 15 ben doe ik dat ook niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nijnert 15 en die heb ik nog nooit een smiley TT zien maken.

staat hier ook op achtergrondquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Gosh, ik kom er net achter dat ik Step Up erop heb staan.

quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:

Dat faalt ook gewoonquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]

Nijn is een meisje.quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]

Ik deed dat ook niet toen ik veertien wasquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
als ik 15 ben doe ik dat ook niet meer

Dus ..quote:

Ik vind alleen het dansen leukquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat hier ook op achtergrond

Stil jijquote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik deed dat ook niet toen ik veertien was.

Die heb ik toendertijd in de bioscoop gezienquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:

Meisjes zijn over het algemeen volwassener dan jongens op die leeftijdquote:

de rest is ook niksquote:

Neen, ik luister niet naar jochiesquote:

Niet waarquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meisjes zijn over het algemeen volwassener dan jongens op die leeftijd.

Hij is autist.quote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trollscience is 14 en jongen, die valt ook zelden tot nooit te betrappen op een TT smiley.

Neequote:

Die maakt dan ook nauwelijks nieuwe topics. En dan nog, jij had het over kinderachtig, met 14 jaar ben je een kind. Wat verwacht jequote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trollscience is 14 en jongen, die valt ook zelden tot nooit te betrappen op een TT smiley.

Wauw, een echte neukrijquote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je achteraan aansluiten in de rij.

Jij ook want je zit op FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |