quote:
Ja dat dacht ik al, je trapt hem natuurlijk met je nieuwe pumps in zijn edele delenquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk puur hypothetisch he..
dat was turks/arabischquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb zo vaak gedraaid, zonder dat er in het topic op gereageerd werd. Maar dat komt vanzelf.
Welke taal is dit trouwens?
Ik vond dat vroeger wel de vetcoolste Pokémon hoorquote:
Als je echt nieuw was, zei je geen hallon.quote:
Ik heb een hekel aan vreemdgaande mannen, dus jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, je trapt hem natuurlijk met je nieuwe pumps in zijn edele delen
Nieuw HIER, in R49 dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je echt nieuw was, zei je geen hallon.
4x stoten dan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe een beetje vertrouwen alsjeblieft.
Doe eens netjes tegen RockNijntje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik zeggen dat ik dat een slechte plaat vond.quote:
dat mag jequote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat een slechte plaat vond.
Deze is stukken beter.
Dat was het eerste wat ik tegen RockNijntje zei toen ze hier voor het eerst zat.quote:
Ik heb ook een hekel aan vreemdgangers, zowel mannelijke als vrouwelijkequote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vreemdgaande mannen, dus ja. Niet dat ik de illusie heb dat Naat vreemd zou gaan, hoor
.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens netjes tegen RockNijntje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Goede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat kan beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een slechte plaat. Deze is stukken beter.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat duurt nog ff hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |