krijg het gevoel dat ik voor de katsekut draaiquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
Knetter toch... je helpt niet echt mee.
Sc Heerenveen kan ik wel waarderen, soms.

Ik zou 'm een klap geven met m'n immense grot als hij dat zou zeggenquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral tegen een meisje zeggen dat ze een imense grot heeft

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Pics van Broertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet je caps lock uit.
IEDEREEN IS TEGEN MIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world

Maak je geen zorgen neuk ze de vernieling in.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stuurt heloef ze daarna even door naar mij? Ik ben dan ook nog niet klaar met ze

Tegen je caps lockquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
IEDEREEN IS TEGEN MIJ

VIND IK NIETquote:

Je kan beter Naatje in elkaar slaan ipv die meisjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stuurt heloef ze daarna even door naar mij? Ik ben dan ook nog niet klaar met ze

Dan heeft hij alsnog je grotje gevoeld, dus is zijn missie gedeeltelijk geslaagdquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm een klap geven met m'n immense grot als hij dat zou zeggen.

Het is immens, met dubbel M, en dat zal ik nooit zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral tegen een meisje zeggen dat ze een imense grot heeft

Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan bewijs je je heteroheid als Fries zijnde.
Doeg.quote:

Zeker niet. Ik heb zo vaak gedraaid, zonder dat er in het topic op gereageerd werd. Maar dat komt vanzelf.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg het gevoel dat ik voor de katsekut draai

Neeeeeeeeeee, kom terug!quote:

Oh ja, hem ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter Naatje in elkaar slaan ipv die meisjes.

3x stoten en dan een urenlange huilbui.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen neuk ze de vernieling in.

Het was natuurlijk puur hypothetisch he.quote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij alsnog je grotje gevoeld, dus is zijn missie gedeeltelijk geslaagd

NOPE IK BEN NU WEGquote:

Nou, doei danquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
NOPE IK BEN NU WEG

Omdat ze heloef neuken? Of omdat ze voor mijn charmes zijn gevallen, waarna ik ze doorstuur naar heloef?quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]

Hehe een beetje vertrouwen alsjeblieft.quote:Op zondag 4 september 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3x stoten en dan een urenlange huilbui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |