Dat kan niet.quote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Op de telefoon staat de facebook app al voor geïnstalleerd. Als er voor andere apps in de markt een update komt wil ik gewoon update all kunnen doen zonder de facebook app mee te nemen. Die gebruik ik niet en wil ik niet gebruiken. Weet iemand hoe je een app uit die update all lijst kan halen? Het is mij nog niet gelukt.
hm, ik krijg wel eens problemen met andere facebook apps, maar dat ligt dan misschien aan die apps. Heb trouwens nog geen enkele normale facebook app gevonden. Ook de officiële app geeft rare fratsen. Krijg random notifications uit het verleden, messages die niet altijd ingelezen worden en om de zoveel tijd bericht dat ik x aantal nieuwe messages heb terwijl het ouden zijn. Gebruik nu maar de webpagina via de dolphin browser.quote:Op zondag 4 september 2011 15:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je kan wel je foon rooten en dan die app verwijderen, maar dat is wat meer werk.
Waarom vind je het zo vervelend als die app gewoon geupdate wordt, ook al gebruik je hem niet? Is toch geen man overboord?
Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil mijn Vodafone-abo verlengen, maar baal er van dat bij een abo met weinig belminuten je automatisch maar 200 mb dataverkeer krijgt. Volgens 3g watchdog gebruik ik nu tussen de 300 en 500 mb per maand.
-edit-
Zie nu dat ik 100 mb per maand erbij kan kopen voor 2,50 euro. Indien ik het niet gebruik, wordt het ook niet in rekening gebracht... dat valt nog mee.
Toch nog 386 euro betalen voor het toestel bij dat abonnement. Het is natuurlijk een abo met weinig belminuten, maar het bedrag is wel hoog. Maar goed, mijn oude foon (Desire HD) moet ook wel 250 euro tot 300 euro opbrengen als ik marktplaats mag geloven.
De site van Vodafone komt als goedkoopste uit mijn mini-onderzoekjeDe rest vraagt veel meer voor de foon.
Dat klinkt niet heel verkeerd.quote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebben) en 75 belminuten.
Via de Pricewatch gekeken waar ik het toestel het goedkoopst kon bestellen. Uitgaande van een periode van twee jaar, kon ik nergens een combi-abo krijgen dat goedkoper was.
Abonnement loopt via Telfort.quote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef -J-D- het volgende:
Dat klinkt niet heel verkeerd.
Waar heb je dat abonnement?
Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat, want ik vrees dat ik mijn telefoon ook even kwijt ben. Opladen van de telefoon duurt absurd lang (tussen de 9 en 12 uur). Terugzetten op de fabrieksinstellingen lost het ook niet op. Het typische is dat de batterij, eenmaal opgeladen, het prima uithoudt. Morgen dus maar even langs bij de winkel.quote:Op maandag 5 september 2011 13:35 schreef -J-D- het volgende:
Bij mijn vorige foon had ik hem binnen een week terug van HTC. Erg netjes opgelost.
Of ze veranderen het uiteindelijk gewoon, dan mag jij zogenaamd je contract openbreken, wat dan al geen nut meer heeft, denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Even een vraagje over een abo bij dit toestel...
Heb nu een Vodafone-abo. Als ik mijn abo niet verleng met een jaar maar dit abo stilzwijgend door laat lopen, heb ik de oude datalimieten (1Gb) ipv de nieuwe lagere limieten.
Ik neem aan dat ze me op een bepaald moment kunnen zeggen dat mijn oude abo niet meer gebruikt mag worden en dat ik over MOET stappen? Wat denken jullie?
De trackpad mis ik ook...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:
Ik mis mijn htc desire
De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.
De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
Ruilen?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:
Ik mis mijn htc desire
De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.
De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
Ben het niet van plan maar als ik hem kan opwaarderen naar een Sensationquote:
Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Karstman het volgende:
Kreeg vandaag ineens de melding dat er een systeemupdate was (branded T-mobile). Meteen maar gedaan en nu 2.3.4, kan ook screenshots maken
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoonquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef danny130 het volgende:
[..]
Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.
Bedankt. Ik moet nog even wachten eerst was beloofd dat ik het toestel vorige week zal krijgen, daarna uiteindelijk morgen en nu is het alweer volgende week woensdag gewordenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoonMaar wat je er van ziet is een T-mobile splashscreen en wat bookmarks die je nooit gebruikt maar verder zie je er niks van. Het staat niet eens op de telefoon zoals dat met mijn Hero wel was.
Homescreen trouwens:
[ afbeelding ]
Vanilla SenseDe zwarte vlekken zijn een privacy appje dat Paint.NET heet
Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:21 schreef Orbeatle het volgende:
De mijne vertoont ook al kuren....
Als ik de game Cordy opstart dan krijg ik in het menu allemaal rare strepen, en als ik dan de game afsluit (op de home knop klik) dan ziet heel het homescreen er verrot uit met strepen enzo.
Collega van me heeft ook een HTC Sensation, maar daar draait de game verder prima.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashen
Maak een nandroid backup of een titanium backupquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb
. (dus apps, agenda contacten! etc.)
Hij stond zeker op quick-boot.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik begrijp er nu helemaal niks van. Had vannacht een volle batterij voor ik de telefoon uitdeed. Ben oplader vergeten, was om energie te sparen. Zet ik hem vanochtend aand. Batterij bijna half leeg. Bij batterij veebruij grafiek staat helemaal een stuk zwart en begint het vanochtend ineens op de helft van het vermogen.
Je weet niet wat je mist. Apps reclame vrij, lekker je processor over- en onderclocken. Andere ROMs draaien etc.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Gaijin het volgende:
Ik heb mijn sensation niet geroot, en ben ik ook niet van plan.
Je kunt het rooten ongedaan maken. Bovendien valt het nog wel te bezien of je ook daadwerkelijk je garantie kwijt bent. De bronnen spreken elkaar tegen. Als er bijvoorbeeld een fout in de hardware van je telefoon zit, dan lijkt het me sterk als je door het rooten je garantie kwijt bent. Dat heeft immers niets met elkaar te makenquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij stond zeker op quick-boot.
Op XDA is er een topic over de ervaringen met de Anker batterij. Schijnt het prima te doenquote:Op zondag 11 september 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Zijn er nou al mensen die een andere batterij erin hebben? Ben wel benieuwd naar de ervaringen...
Check!quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ook mensen die dit toestel zonder problemen hebben?
Check! De problemen die ik had of heb zijn door mijzelf gecreëerdquote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
ook mensen die dit toestel zonder problemen hebben?
Kan allemaal idd. Op de telefoon zit een standaard mail app op waar je je hotmail in kunt stellen, maar ook al je andere email clients.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit een sms conversatie er uit trouwens? alles onder elkaar?
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is er een sms app die veel beter is dan de standaard, je kunt alles aanpassen:
https://market.android.com/details?id=com.handcent.nextsms
zet wel je standaard sms notificatie helemaal uit, anders krijg je er elke keer 2
Volgens de voorwaarden kun je in bepaalde gevallen de garantie kwijtraken. Als je I/O-knop niet meer werkt zal daar echt nog wel garantie op zitten, HTC doelt meer op processor die kapot gaan door bijvoorbeeld overklokken. Maar ook om te voorkomen dat de eerste beste persoon gaat lopen rooten hebben ze het rooten zo moeilijk gemaakt en de voorwaarde aangepast.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
Volgens zorgt dat snel opstarten ervoor dat de telefoon in en soort stand-by mode gaat, waar dus meer energie kost dan "echt" uitzetten. Ik heb ergens in het settings-menu gezien dat je quick-boot kunt uitzetten.quote:Op zondag 11 september 2011 14:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb power off gedaan.Dan start hij sneller op.
Maar raar dat dit meer energie kost dan dat je het apparaat aan hebt.
Kan je hem ook echt afsluiten dat geen batterij vreet?
Swype kun je downloaden en installeren. Ik gebruik het momenteel en het is echt een aanrader. De overige applicaties kun je downloaden via de Android-market. Hotmail kun je als exchange mail instellen, de telefoon zoekt dan zelf de instellingen voor je op. Exchange zorgt ervoor dat je batterij bespaard.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
Die "rare felle kleuren" kan je dus helemaal aanpassen zodat ze de kleuren zijn die jij wiltquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.
Je kunt het automatisch laten koppelen aan Facebook/Twitter icons, maar je kan zelf handmatig afbeeldingen maken/selecteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe zit het met de plaatjes die je bij zo'n sms ziet? hoe worden die ingesteld?
ook de fototjes op zich, bij contacten.. dat is allemaal zelf in te stellen of ript ie je facebook leeg?
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of die dus wél beter is dan de sg2
Ik ook, want ik mag dinsdag een nieuwe uitzoekenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
The phone will be available in EMEA and Asian-Pacific regions by the end of this month.
dus emea is europa, ben benieuwd wanneer de kpn hem levert want ik mag maandag een nieuwe tel uitzoeken
Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ziet er in ieder geval bruut uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef delano.888 het volgende:
Er komt een nieuwe Sensation, betere processor, betere accu, en beats!
http://pocketnow.com/andr(...)-xe-with-beats-audio
[ afbeelding ]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ik baseer het bijvoorbeeld op mijn HTC EVO 3D. Deze is perfect, er is letterlijk niks mis. En op tweakers hebben alle andere eigenaren ook weinig tot geen problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.
Ben erg benieuwd waar jij dan op baseert dat de kwaliteit beter is. Die lijkt misschien beter door het gebruik van metalen, maar de kwaliteit is niet beter dan de S2. Sterker; de S2 heeft geen stof onder het scherm en geen krakende behuizing. Dat kunststof is juist erg stevig, ook als je hem laat vallen kan dat een hoop hebben.
tweakers staat ook vol problemen met de GS2 overigensquote:Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef bear87 het volgende:
Ja goed, maar op basis van 'een' HTC baseren dat de Sensation een betere kwaliteit is dan de S2 lijkt me niet echt veel zeggen toch? Problemen zat met die Sensation, tweakers staat er vol van.
Ik vind HTC Sense geen rotzooi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef Antony1989 het volgende:
Sinds kort hier een Sensation. Meteen al alle HTC 'rotzooi' eraf gegooid, en ADW Launcher EX geinstalleerd.
Wat een snelheid en wat een batterijleven.
Nu CM7 ook naar de Sensation komt ben ik helemaal blij.
En die hogere resolutie is ook wow, als ik nu even met een SGS2 of een ander toestel speel dan is die resolutie gewoon klein, en dat merk je echt wel!
Of de lichtjes van die knoppen zijn kapot of je bent niet zo snugger. Linksboven het scherm zit een licht sensortje, houd je hand daar eens op, want als het goed is moeten die lampjes dan aangaan. Als je je hand er af haalt gaan die lampjes weer uit, weet niet of je ze standaard aan kan laten staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb
. (dus apps, agenda contacten! etc.)
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef blup het volgende:
Via menu ('hardware' knop) kan je naar andere mappen.
Exchange hotmail gmail?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt heb
hoe zet ik hotmail op exchange en push?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef poepeneesje het volgende:
Hotmail op Exchange en push zetten, dat scheelt batterij.
De batterij van de HTC Evo 3D in de Sensation is een aanrader.
Ja dat past en ik ben er blij mee.quote:
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe zet ik hotmail op exchange en push?
ik heb t nu zo ingesteld dat ie om de 5 mn mail checkt (best kut, ik wil het eigelijk gewoon wanneer het er is dat ie t heeft)
het is gelukt, tnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja dat past en ik ben er blij mee.
[..]
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik die email zo ingesteld dat hij alle mail op zou moeten halen (keuze was een aantal dagen t/m n maand geleden, of alles)
maar hij doet dat niet
omdat ik wel eens een mailtje nodig heb van n jaar geledenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.
Wat dat fb betreft, volgens mij werkt dat taggen inderdaad niet en het liken van reacties op berichten werkt ook niet altijd, bij mij althans.
ping=blackberryquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef electrocrash het volgende:
Watvoor ping mogelijkheden heeft dit toestel? alleen middels whatsapp?
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
eind oktober in de kpn winkel, vandaar dat ik maar besloten heb gewoon deze te halen
voor t geluid zou ik t toch niet doen, en om nu 6 weken te wachten op een snelheidsverschil dat je bijna niet merkt...
Werkt prima hierquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mwa, Android Revolution is nu gebaseerd op de XE rom, die schijnbaar prima draait op de Sensation, moet hem nog eens updaten
Niet geheel leeg laten lopen, ook niet te lang opladen. De huidige generatie heeft geen problemen met het z.g.n. geheugeneffect.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
nog nuttige oplaadtips voor de 1e keer? hij geeft nog 9% aan.... al dr in doen of leeg laten lopen
Het is hetzelfde toestel. Er zijn nagenoeg geen verschil in. De BbD is meer om het merk/toestel populair te maken onder de mainstream. De BbD is trouwens een soft-mod en niet eens iets hardwarematigs. Enige echte verschil met de huidige Sensation is de batterij, maar als je de batterij van de Evo 3D erin stopt hebt je dezelfde power. M.a.w. BbD = verkooppraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef bjanaan het volgende:
Oke ja ik zit toch een beetje te twijfelen eind oktober duurt ook nog wel ff!
Sowieso kan ik het je voor elke ROM-flash aanraden.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je van 3.1.x afkomt en naar Android Revolution 3.6 wil gaan, moet je dan weer die stomme super wipe doen?
toevallig oh oh cherso gekeken omdat ie via mn laptop niet werktequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
De sensation xe heeft precies hetzelfde hardware behalve de looks en batterij, alleen de normale is underclocked. 1213Mhz maar alle custom roms draaien al de 'xe' rom.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat had ik indd al door ja![]()
Veel zal je wel niet merken van die aantal mhz toch?
De look, ach het is meer de kleur die een anders is.
Wil er zo wie zo een 2de accu bij hebbendat is meestal wel makkelijk
![]()
Nu eerst de Xbox zien te verkopen
Waar kun je die halen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.
Maar wel fijn dat je hem indien nodig is wel op de normale kan snelheid zetten.
1200Mhz zal het zeker goed doen met 1900mah batterij, krijg de batterij de 28ste dus zal update geven hoe hij bevalt
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414quote:
Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.quote:Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414
Heb hem daar besteld gister, moet wel via cc helaas maar dat heb ik opgelost door één prepaid cc te kopen voor 21euro op 3vcash.nl
Heb zonder externe lader anders kon het net niet voor onder de 20.
Kan evt ebay maar daar was het duur en zal het wellicht wat langer qua verzending, helaas ook geen nl bedrijf.
Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik nog benieuwd of het mogelijk is via de standaard fb app mensen in een bericht te taggen? en ik kan geen reacties ''vind ik leuken''
klopt dat?
Wat doen ze in godsnaam met hun toestellen!? Ik heb mijn Sensation inmiddels 4 keer laten vallen en heb hem los in mijn broekzak. Alles zit nog waar het hoort, heb geen krasjes en geen spatje stof onder het scherm.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.
Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...quote:Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?
Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellenquote:Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
2e idd gevonden, en dat 1e kan alleen als je incheckt ergens, op die manier is t in de meeste gevallen wel op te lossenquote:Op zondag 25 september 2011 09:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).
quote:Op zondag 25 september 2011 04:21 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.
wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...
[..]
Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellen.
1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?
dealquote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de verwachtte accuduur? of is dat niet bekend...
schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''quote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98
98pagina's aan meestal goede ervaringen, maar het is rond de 18-30% verbetering en sommige halen er hele leuke tijden zelfs mee.
Maar ze hebben het ook steeds over dat je hem 3keer helemaal leeg moet laten gaan en weer opladen zodat hij beter presteert, wat ik zelf altijd een beetje placebo effect vind maar iedereen raad het toch aan
Screenshots zoals hieronder in overvloed.
[ afbeelding ]
Ja zal best kunnen maar zal me er maar even op moeten inlezen..quote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''
Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?quote:
Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de verwachtte accuduur? of is dat niet bekend...
wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd''quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?
http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316949727&sr=8-3
Verder moet je mij maar even je adresgegevens enzo PM-en.
[..]
Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.
Ik heb geen haast, ik bestel wanneer jij gereageerd hebt. Neem gerust de tijdquote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd''
Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Wel n rare stekker, hoe werkt dat :p
Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Wel n rare stekker, hoe werkt dat :p
ik zie dat ze op elkaar passen idd, en ook nog n extra telefoonmogelijkheidquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2
Maar je hebt dan sowieso zoiets erbij nodig: http://www.dealextreme.co(...)-plug-convertor-3529
En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker isquote:Op zondag 25 september 2011 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.
Maar als je toch gaat vliegen, kan je net zo goed even langs Amerika gaan, toch?quote:Op zondag 25 september 2011 20:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker is.
deze is de bestequote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
wat is nou het verschil tussen deze, de Desire en de Wildfire?? beetje verwarrend!
http://www.phonehouse.nl/(...)ileismart/150/2jaar/quote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef JohnDDD het volgende:
waar kan ik de sensation nu het beste kopen? vind 'm bij t-mobile nogal prijzig. 34 euro per maand (1e 3 maanden gratis) voor een iSmart 200, en dan 109.95 voor de telefoon. Een iphone is met hetzelfde abo 189.95....
Wat heb je er mee gedaan dan? En hoe lang heb je het toestel al?quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
heb al een krasje op het scherm...
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
heb al een krasje op het scherm...
Die goedkope van eBay zitten beter dan die dure van Muvit/HTC en zijn zeer zeker een aanraderquote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
Hoe komt dit dan? als je hem gewoon in je broek doet, zonder andere spullen dan krijg je hier toch geen last van?quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
Autocorrect uitzetten, en zelf typen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
Gast, het is hier geen KLB hè.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
Je moet bij bol.com gaan werken, daar werken een boel andere autisten die met oplossingen komen die niet bij je probleem passen
Kusjes.quote:Even de HTC Support chat geprobeerd, met de vraag of die ontzettend irritante vertaalbug niet op te lossen is (moet -> Moët, jou -> Jou, tot -> TOT)
quote:
Gelieve even te wachten terwijl wij een agent vinden om u te helpen.
U bent nu in verbinding met Dries.
Dries: Hallo Daan, bedankt om contact op te nemen met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
daaan: Ok
Dries: Welk toestel heeft u precies?
daaan: De Sensation
Dries: Welke taal van woordenboek heeft u ingesteld voor de autocorrectie?
daaan: Alleen Nederlands
Dries: Het is niet mogelijk het woordenboek aan te passen en dus ook niet om dit te voorkomen tenzij dat u autocorrect uitschakeld.
daaan: Oh, dat schiet ook niet echt op
daaan: Wat is 'Moët' nou voor woord
Dries: Dat begrijp ik.
daaan: prima, dank je.
Quietly brillant.. Jaja.
via wordt VIAquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
Klopt, fucking irritant. Is een bugje. Niks aan te doen nog, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Tenzij je gewoon wilt typen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef poepeneesje het volgende:
Swype is the best keyboard there is!
Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar dmv smartkeyboardpro typ ik sneller dan swype, en ik heb 6 maanden swype gebruikt dus ik kan t heus wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!
Haha, zag laatst een DHD nieuw voor 195quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten
-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euroDat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik
Mijn tip is om even te kijken buiten de provider om, dus bij een derde partij, dit scheelt vaak een hoop geld. Een waar ik zeer goede ervaringen mee heb is studentmobiel, op basis van je klantengeschiedenis stellen ze zeer mooie aanbiedingen samen. Succesquote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten
-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euroDat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik
Je hebt hem geroot ja?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef poepeneesje het volgende:
Oh heb trouwens sinds vandaag een zelf aangepaste versie van Android Revolution HD 3.6.1 draaien, werkt erg lekker, een aanrader. De nieuwe versie van ARHD 4.1 vind ik zelf wat minder.
Verder ben ik sinds vanmorgen over mijn 2GB datalimiet van KPN/Hi heen![]()
.
Ja, al een tijdje, maar hiervoor andere ROMs gedraaid.quote:
2 gig per maand of het totaalquote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef poepeneesje het volgende:
Oh heb trouwens sinds vandaag een zelf aangepaste versie van Android Revolution HD 3.6.1 draaien, werkt erg lekker, een aanrader. De nieuwe versie van ARHD 4.1 vind ik zelf wat minder.
Verder ben ik sinds vanmorgen over mijn 2GB datalimiet van KPN/Hi heen![]()
.
Per maandquote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 gig per maand of het totaal?
Thuis en op het werk wel, maar niet als ik in de trein zit van en naar Utrecht elke dagquote:
wtf wat doe je er allemaal mee dan??? sowieso Opera Mobile gebruiken ipv die standaard browser.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Per maand. En ik moet nog twee dagen
.
Waarom? Hoe heeft dat invloed op het verbruik?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
wtf wat doe je er allemaal mee dan??? sowieso Opera Mobile gebruiken ipv die standaard browser.
Er zijn verschillende browsers van Dolphine en Opera die de webpagina parsen op hun eigen server en deze doorsturen naar de desbetreffende browser. Deze browser hebben over het algemeen de toevoeging "mini".quote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom? Hoe heeft dat invloed op het verbruik?
Gewoon niet opgeven en Htc lastig vallen, ze sturen wel nieuwe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn volume rocker heeft losgelaten. HTC wil dit alleen vervangen als ik het hele apparaat opstuur. Daar heb ik geen zin in, hij doet het perfect, alleen de back cover hoeft maar vervangen te worden.
Heb het net met een plakbandje gefikst, denk er nog even over na. Meer ervaringen met dit probleem?
Daar heb ik dus ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand ook wel eens dat er een screenshot wordt gemaakt als je alleen op de home knop drukt? Echt vaag.. en het gebeurt ook heel random!
Same here.. Knetter irritantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand ook wel eens dat er een screenshot wordt gemaakt als je alleen op de home knop drukt? Echt vaag.. en het gebeurt ook heel random!
Die van mij was ongeveer een maandje geleden los. Inderdaad het hele toestel moeten opsturen.. Was binnen een week weer terug dus opzich vrij snel. Ze hebben alleen wel het hele ding geresetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn volume rocker heeft losgelaten. HTC wil dit alleen vervangen als ik het hele apparaat opstuur. Daar heb ik geen zin in, hij doet het perfect, alleen de back cover hoeft maar vervangen te worden.
Heb het net met een plakbandje gefikst, denk er nog even over na. Meer ervaringen met dit probleem?
Ik dacht ff een dejavu te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Jup, ben er wel blij mee! Gaat de accu nog wat langer mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
hebben jullie t ook dat als je een whatsap/sms/mail krijgt het scherm niet oplicht maar alleen t ledje gaat knipperen? bij gebeld worden licht het scherm gelukkig wel op
Mijn stock accu gaat ook ongeveer zolang mee, iets minder lang dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
die nieuwe accu gaat trouwens bijna 30 uur mee best prima
Laat me raden, je gebruikt juicedefender? Dan is dat normaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest
vreemd, gaat je 3g ook uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest
Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..
quote:My incoming messages are delayed. How come?
It looks like you are not receiving new message notifications from Google Android push service. We recommend that you try these steps:
Reboot the phone
Delete and reinstall WhatsApp
Make sure that background data is checked under phone Settings > Accounts and Sync
For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
Verify that your google mail account is working properly
Turn off Wi-Fi
Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.
Hier wat tips van whatsapp zelf.
[..]
wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in..![]()
Opnieuw installeren maar even proberen dan vanavond..
Hmm zit wat in inderdaad. Maar heb dit probleem pas sinds een paar dagen, zou het kunnen dat er zo ineens een blokkade via wifi is ingekomen dan? Lijkt me vreemd maar ik heb er verder ook de ballen verstand van..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnen
Ik vind het maar matig, maarja ik kom van Nokia en daar kon ik gerust een paar dagen met de batterij doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef -J-D- het volgende:
Kolere, de standaard accu van de Sensation gaat veel langer mee dan die van de Desire HD!
Wat een verschil!
Accepterenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dag mensen, ik heb sinds een week een Sensation, prachtig ding enzo.
Ik heb er niets mee gedaan, paar apps op gedownload (op 2 handen te tellen), maar m'n batterij is na 6 uur normaal gebruik al op?
Iemand oplossing?
Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):quote:
De mijne gaat anderhalf dag mee met normaal gebruik en met intensief gebruik ongeveer 10/11 uur met de normale batterijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):
http://www.htcsensation.n(...)og-wat-tips-van-htc/
Ja die zag ik al eerder vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
OMG SENSATION XL AANGEKONDIGD TOFFFFFFFFFFF
http://pocketnow.com/andr(...)e-screen-beats-audio
Ook kan dit aan het netwerk liggen. Zit namelijk een speciale delay op (wat niet geheel de bedoeling is..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wordt wel iets langer op den duur hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Intensief gebruik 6/7 uur en hij is net een week oud ?
Dat was het bij mij iigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.
Hier wat tips van whatsapp zelf.
My incoming messages are delayed. How come?
It looks like you are not receiving new message notifications from Google Android push service. We recommend that you try these steps:
Reboot the phone
Delete and reinstall WhatsApp
Make sure that background data is checked under phone Settings > Accounts and Sync
For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
Verify that your google mail account is working properly
Turn off Wi-Fi
Ik zou voor de XE gaan. De XL is lijkt mij een tikje te groot om fijn iets te typen met 1 hand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef bjanaan het volgende:
Welke zal ik is kiezen?
Sensation
Sensation XE
Sensation XL
Ik mag echt al een weekje of twee nieuwe kiezen.
Ik snap ook echt niet waarom ze de XL niet qHD hebben gegeven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Wihakayda het volgende:
en de xl heeft niet de specs van de XE, de xe is de beste keus*ik ga hem halen zodra hij te krijgen is bij vodafone; over 2 wkn
Over 2 weken pas?? Heb je daar een bron van? Dacht dat ie vanaf 7 oktober in heel Nederland beschikbaar was, valt dus een klein beetje tegen (aangezien ik al een tijdje aan het wachten ben op de XE).quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Wihakayda het volgende:
en de xl heeft niet de specs van de XE, de xe is de beste keus*ik ga hem halen zodra hij te krijgen is bij vodafone; over 2 wkn
Vodafone dacht hem over zo'n 2 weken leverbaar te hebben. Hebben ze aan te telefoon gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Aikara het volgende:
[..]
Over 2 weken pas?? Heb je daar een bron van? Dacht dat ie vanaf 7 oktober in heel Nederland beschikbaar was, valt dus een klein beetje tegen (aangezien ik al een tijdje aan het wachten ben op de XE).
Nee, je moet de stock rom doen, recovery er af gooien, en S-ON weer aanzetten, dan heb je weer garantie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef Traxilletje het volgende:
Hey mensen, eventjes een vraagje...
Ik ben afgelopen zaterdag een abbo'tje gaan afsluiten met een HTC Sensation daarbij, nu heb ik net een costum rom daarop gezet, Android HD nogwat ( 3.5 Sense ).
Nu vroeg ik me af, als ik er weer een STOCK Rom op zet ben ik dan weer binnen de garantie? ( Van de processor, aangezien er voor de rest weinig aan het toestel veranderd met een costum rom ).
Heeft iemand trouwens al problemen ondervonden bij vodafone dat ze, als er iets aan kapot is, het niet vergoeden omdat er een costum rom opstaat?
Groetjes,
Is nog weinig over bekend maar ze denken dat het met het "logging" temaken heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Kon net een nieuwe update binnenhalen. Is nu bezig. Heb nog weinig berichten van iets gezien. Is maar ruim 9 mb, dus zal wel kleine aanpassing zijn.
Iemand meer info wat de bedoeling is?
Als ik wat tegenkom als de download klaar is dan plaats ik dat natuurlijk.
Heb nu software number 1.45.401.3 Volgens de tekst bij de update idd iets met beveiliging.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is nog weinig over bekend maar ze denken dat het met het "logging" temaken heeft.
Tenzij die dus, net als bij mij, ineens op zwart gaat en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen is / niet reageren op het opladen. Vanavond wordt ie opgehaald en volgens HTC heb ik binnen twee weken een reactie of die gemaakt wordt of niet.. (onder garantie uiteraard). Als ik nu een custom rom erop had, had ik denk ik wel een probleem(pje). Beginnen ze ook te zeuren als ze erachter komen dat je bv. Blackmart oid erop hebt zitten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je moet de stock rom doen, recovery er af gooien, en S-ON weer aanzetten, dan heb je weer garantie.
blackmart?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tenzij die dus, net als bij mij, ineens op zwart gaat en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen is / niet reageren op het opladen. Vanavond wordt ie opgehaald en volgens HTC heb ik binnen twee weken een reactie of die gemaakt wordt of niet.. (onder garantie uiteraard). Als ik nu een custom rom erop had, had ik denk ik wel een probleem(pje). Beginnen ze ook te zeuren als ze erachter komen dat je bv. Blackmart oid erop hebt zitten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Shit, daar kom je dus net een dag te laat mee. Wilde geen 50 euro uitgeven en heb een witte besteld van 20 euro, maar anders had ik liever deze besteldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef delano.888 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item2eb7a8f8e4
Annuleren slimmerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Shit, daar kom je dus net een dag te laat mee. Wilde geen 50 euro uitgeven en heb een witte besteld van 20 euro, maar anders had ik liever deze besteld
Eindelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 komt naar android dual core phones en iphone 4s
http://pocketnow.com/smar(...)droid-and-ios-models
De Sensation staat er niet tussen?quote:Grand Theft Auto III verschijnt deze herfst op iPad 2, iPhone 4S en verschillende Android-telefoons en -tablets. Dit maakt Rockstar vandaag middels een persbericht bekend.
De mobiele versie komt uit ter ere van het tienjarig jubileum van de game. De Android-smartphones waarvoor het spel uitkomt zijn de Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2. De Android-tablets Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1 zijn ook compatibel met het spel.
Nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 komt naar android dual core phones en iphone 4s
http://pocketnow.com/smar(...)droid-and-ios-models
Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
ik krijg het ook niet na rebootsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.
Weigeren aan de deur, je hebt altijd 8 dagen bedenktijd via internet, of 14 zelfs kan ook.quote:
Mn emails pushen trouwens ook niet meer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef MichielPH het volgende:
Kut. Heb gister m'n telefoon op het asfalt laten vallen, elke hoek een beschadiging. Weet iemand waar ik goedkoop een vervangende achterkant kan bestellen?
Aaaargh, waarom heb jij em al wel, en ik nietquote:
Heb er 4 verschillende maten dopjes bij gekregenquote:
Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Heb al gratis twee nieuwe gehad van HTC.
Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Heb al gratis twee nieuwe gehad van HTC.
Ja zou gewoon moeten kunnen, ik heb het contactformulier op de website van HTC ingevuld. Ik heb aangegeven dat ik altijd tevreden met ze ben en dat ik het wel raar vind dat een toestel in deze klasse dit soort problemen vertoond en dat ik mijn telefoon niet kan opsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ?![]()
btw: ik heb ook het idee dat de cover af en toe een heeeel klein beetje kraakt. Niet storend ofzo, en niet zo erg dat ik een andere cover wil. Maarja als het dan toch gratis is ?
Ja, zie bovenstaand. Maar het wordt opgepakt door Dynafix. Gebruik het contactformulier, niet bellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden..
Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben dus een paar uur geleden in een vijver gevallen![]()
Vraag me niet hoe, maar alles doet het in ieder geval weer.![]()
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten?
-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten?
Ja daarom ik ben hartstikke blij dat ie het nog doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!
Wel balen ben je gelijk je garantie kwijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst?
Ja ik heb meteen bij alle stickers gekeken bij de jack, usb, ingangen, alleen de sticker bij de connector van de accu rechts onderin was alleen verkleurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:32 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wel balen ben je gelijk je garantie kwijtTegenwoordig zitten in alle telefoon een soort waterstrips en als je telefoon dan in aanraking komt met water, dan verkleurt deze.
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef Braddie het volgende:
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
Oh echt? Vind je het fijn om dingen zo bovenop andere apps te krijgen? Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.
Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
Oh, maar wie wil nou die popup yoquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, maar wie wil nou die popup yo.
Klopt, maar ik vind het totaal niet Apple-like. Je koopt een iPhone niet omdat je zo veel kan instellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Sinds 2 dagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Ja, raar én stom, want ik wilniemeer wachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Aikara het volgende:
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
Benchmarks moet je niet naar kijken. Een telefoon koop je ook over het algemeen niet om foto's en filmpjes mee te maken, maar kan wel een belangrijke nevenfunctie zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Heeft ook een slechte ervaring gehad.. Heb er serieus nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Vreemd, welke kernel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Antony1989 het volgende:
Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er niet echt over te spreken.
Had de eerste maand gewoon de standaard rom erop staan, en nu heb ik Android Revolution erop staan, maar bij mij is het niet echt veel soeps. Hij moet vaak nadenken bij het openen van een app etc. Als hij eenmaal in de app is is ie snel, maar daarbuiten reageert het gewoon niet soepel.
Grote kans dat hij binnen kort weg is en plaats moet maken voor een S2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |