abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101556067
Welkom in het HTC Sensation topic!

Inleiding:

De HTC Sensation is het nieuwste toptoestel van HTC. De telefoon heeft een krachtige acht megapixelcamera, een scherm met een grootte van 4,3 inch en een Qualcomm MSM8260 1.2 GHz dualcore processor .

Processor: Qualcomm MSM8260 1.2 GHz dualcore processor
Beeldscherm: 4.3-inch, 540x960
Opslag: RAM 768 MB, interne opslag 1GB
Besturingssysteem: HTC Sense 3.0 op Gingerbread Android 2.3.3
Camera: 8 megapixel camera aan de achterzijde met dubbele LED-flitser,VGA-camera (0.3 megapixel) aan de voorzijde
Netwerkondersteuning: 850/900/1800/1900 MHz, HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
Connectiviteit: WiFi, Bluetooth 3.0, A2DP, PBAP (telefoonboektoegang vanaf de carkit)
Afmetingen: 26.1x 65.4x11.3 mm
Gewicht: 148 gram

HTC Sensation Overige Specificaties

A-GPS GPS/aGPS
Geheugen 8GB microSD™ tot max 32GB
HDMI HDMI 5-pin MHL
Sensoren G-Sensor, ambient light sensor, digital compass, proximity sensor, Gyrosensor
GPRS Up to 114 kbps download
HSDPA Download snelheid: 14.4 Mbps, Upload snelheid: 5.76 Mbps
WLAN/wifi 802.11 b/g/n
USB dataverbinding MicroUSB
Video-mogelijkheden 1080p video recording

Foto's

Pluspunten
Groot scherm
HTC Sense
Uiterlijk
Uit 1 stuk aluminium gemaakt
Android

Minpunten
Grootte niet voor iedereen weggelegd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101556088
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Op de telefoon staat de facebook app al voor geïnstalleerd. Als er voor andere apps in de markt een update komt wil ik gewoon update all kunnen doen zonder de facebook app mee te nemen. Die gebruik ik niet en wil ik niet gebruiken. Weet iemand hoe je een app uit die update all lijst kan halen? Het is mij nog niet gelukt.
Dat kan niet.
Je kan wel je foon rooten en dan die app verwijderen, maar dat is wat meer werk.
Waarom vind je het zo vervelend als die app gewoon geupdate wordt, ook al gebruik je hem niet? Is toch geen man overboord?
pi_101563549
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:38 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Je kan wel je foon rooten en dan die app verwijderen, maar dat is wat meer werk.
Waarom vind je het zo vervelend als die app gewoon geupdate wordt, ook al gebruik je hem niet? Is toch geen man overboord?
hm, ik krijg wel eens problemen met andere facebook apps, maar dat ligt dan misschien aan die apps. Heb trouwens nog geen enkele normale facebook app gevonden. Ook de officiële app geeft rare fratsen. Krijg random notifications uit het verleden, messages die niet altijd ingelezen worden en om de zoveel tijd bericht dat ik x aantal nieuwe messages heb terwijl het ouden zijn. Gebruik nu maar de webpagina via de dolphin browser.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 5 september 2011 @ 12:13:11 #4
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101587133
Wtf, mijn Sensation valt echt vaak uit nu? Achterelkaar gewoon
pi_101587173
Ik wil mijn Vodafone-abo verlengen, maar baal er van dat bij een abo met weinig belminuten je automatisch maar 200 mb dataverkeer krijgt. Volgens 3g watchdog gebruik ik nu tussen de 300 en 500 mb per maand.

-edit-
Zie nu dat ik 100 mb per maand erbij kan kopen voor 2,50 euro. Indien ik het niet gebruik, wordt het ook niet in rekening gebracht... dat valt nog mee.

Toch nog 386 euro betalen voor het toestel bij dat abonnement. Het is natuurlijk een abo met weinig belminuten, maar het bedrag is wel hoog. Maar goed, mijn oude foon (Desire HD) moet ook wel 250 euro tot 300 euro opbrengen als ik marktplaats mag geloven.
De site van Vodafone komt als goedkoopste uit mijn mini-onderzoekje :) De rest vraagt veel meer voor de foon.
  maandag 5 september 2011 @ 12:22:35 #6
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_101587424
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil mijn Vodafone-abo verlengen, maar baal er van dat bij een abo met weinig belminuten je automatisch maar 200 mb dataverkeer krijgt. Volgens 3g watchdog gebruik ik nu tussen de 300 en 500 mb per maand.

-edit-
Zie nu dat ik 100 mb per maand erbij kan kopen voor 2,50 euro. Indien ik het niet gebruik, wordt het ook niet in rekening gebracht... dat valt nog mee.

Toch nog 386 euro betalen voor het toestel bij dat abonnement. Het is natuurlijk een abo met weinig belminuten, maar het bedrag is wel hoog. Maar goed, mijn oude foon (Desire HD) moet ook wel 250 euro tot 300 euro opbrengen als ik marktplaats mag geloven.
De site van Vodafone komt als goedkoopste uit mijn mini-onderzoekje :) De rest vraagt veel meer voor de foon.
Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebben :P) en 75 belminuten.

Via de Pricewatch gekeken waar ik het toestel het goedkoopst kon bestellen. Uitgaande van een periode van twee jaar, kon ik nergens een combi-abo krijgen dat goedkoper was.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_101588011
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Al overwogen om toestel en abonnement los van elkaar te regelen? Ik ben onlangs ook overgestapt op een nieuw abonnement. Heb een abonnement voor 15 euro per maand met 1 GB dataverkeer, 25 smsjes (voor de mensen die geen WhatsApp hebben :P) en 75 belminuten.

Via de Pricewatch gekeken waar ik het toestel het goedkoopst kon bestellen. Uitgaande van een periode van twee jaar, kon ik nergens een combi-abo krijgen dat goedkoper was.
Dat klinkt niet heel verkeerd.
Waar heb je dat abonnement?

-edit-
Simyo heeft zo'n abo en is per maand opzegbaar. Nadeel is wel dat ze dan per maand ook de prijzen kunnen verhogen, als ze daar zin in hebben. Snelheid van internet is wel lager dan bij Vodafone, natuurlijk. 1Mbit download.
Simpel.nl geeft gelijk 2 jarig contract

[ Bericht 5% gewijzigd door -J-D- op 05-09-2011 12:56:46 ]
  maandag 5 september 2011 @ 13:30:15 #8
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_101589396
Ik heb vanochtend (tijdelijk) afscheid genomen van mn Sensation.. Volumeknopje donderde er steeds uit. Zou verholpen zijn met een nieuw achterkantje maar dat moet natuurlijk allemaal weer opgestuurd worden naar HTC. Bij een onderdelenhuis nog gechecked wat een nieuwe achterkant zou kosten, maar 45 eu was me een beetje te veel van het goede.
Hopelijk zijn ze een beetje vlot, heb nu een oude Nokia van vriend lief maar word nu al gek van dat ding =P
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_101589564
Bij mijn vorige foon had ik hem binnen een week terug van HTC. Erg netjes opgelost.
  maandag 5 september 2011 @ 14:11:49 #10
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_101590655
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef -J-D- het volgende:
Dat klinkt niet heel verkeerd.
Waar heb je dat abonnement?
Abonnement loopt via Telfort.

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:35 schreef -J-D- het volgende:
Bij mijn vorige foon had ik hem binnen een week terug van HTC. Erg netjes opgelost.
Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat, want ik vrees dat ik mijn telefoon ook even kwijt ben. Opladen van de telefoon duurt absurd lang (tussen de 9 en 12 uur). Terugzetten op de fabrieksinstellingen lost het ook niet op. Het typische is dat de batterij, eenmaal opgeladen, het prima uithoudt. Morgen dus maar even langs bij de winkel.
pi_101674662
Mijn tijd doet (volgens mij) sinds de update kut. Hij blijft stilstaan en de klok rechtsboven loopt niet gelijk met de klok op het scherm, en die van de ontgrendelingsscherm loopt nog weer anders :{
know'm sayin?
word? word.
pi_101674898
Ik mis mijn htc desire :(

De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.

De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
pi_101675779
Even een vraagje over een abo bij dit toestel...
Heb nu een Vodafone-abo. Als ik mijn abo niet verleng met een jaar maar dit abo stilzwijgend door laat lopen, heb ik de oude datalimieten (1Gb) ipv de nieuwe lagere limieten.

Ik neem aan dat ze me op een bepaald moment kunnen zeggen dat mijn oude abo niet meer gebruikt mag worden en dat ik over MOET stappen? Wat denken jullie?
pi_101685410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Even een vraagje over een abo bij dit toestel...
Heb nu een Vodafone-abo. Als ik mijn abo niet verleng met een jaar maar dit abo stilzwijgend door laat lopen, heb ik de oude datalimieten (1Gb) ipv de nieuwe lagere limieten.

Ik neem aan dat ze me op een bepaald moment kunnen zeggen dat mijn oude abo niet meer gebruikt mag worden en dat ik over MOET stappen? Wat denken jullie?
Of ze veranderen het uiteindelijk gewoon, dan mag jij zogenaamd je contract openbreken, wat dan al geen nut meer heeft, denk ik... :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101717869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:

De optische trackpad is te handig gewoon. Even met de cursor een stapje terug is te omslachtig bij de sensation.

De ingang usb poort aan de onderkant is ook een stuk beter dan aan de zijkant. Als de sensation aan de lader zit, kan je niet normaal met je hand er omheen bij het vastpakken. Pfff.
De trackpad mis ik ook...
Ingang van de lader is juist relaxt aan de zijkant, meestal heb ik telefoon gekanteld als hij oplaadt..

Voor de spelfanaten, Wordfeud is leuke app. Online scrabble tegen vrienden.. :s)
pi_101717945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef zoz het volgende:

Ruilen? :P
pi_101720782
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ruilen? :P
verkoop je die van jou?
pi_101724060
Kreeg vandaag ineens de melding dat er een systeemupdate was (branded T-mobile). Meteen maar gedaan en nu 2.3.4, kan ook screenshots maken :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_101724781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef zoz het volgende:

[..]

verkoop je die van jou?
Ben het niet van plan maar als ik hem kan opwaarderen naar een Sensation :@

Aan de andere kant doet de optische trackball het bij mij aanzienlijk minder goed dan bij de Desire van een vriend van me, weet ook niet waardoor het komt, is al sinds ik hem heb. Hij werkt wel, maar als je hem veel gebruikte? :?
pi_101726546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Karstman het volgende:
Kreeg vandaag ineens de melding dat er een systeemupdate was (branded T-mobile). Meteen maar gedaan en nu 2.3.4, kan ook screenshots maken :)
Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.
pi_101729732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef danny130 het volgende:

[..]

Merk je veel verschil vergeleken met een unbranded? Krijg binnenkort ook de sensation t-mobile branded.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoon :) Maar wat je er van ziet is een T-mobile splashscreen en wat bookmarks die je nooit gebruikt maar verder zie je er niks van. Het staat niet eens op de telefoon zoals dat met mijn Hero wel was.

Homescreen trouwens:

Vanilla Sense 8-) De zwarte vlekken zijn een privacy appje dat Paint.NET heet ;)
Whiskyplankje
pi_101746943
Heb de laatste tijd ineens een verslechterde batterij. Gaat soms 10% af en 1 uur en een dag haalt hij niet eens meer. Sync alleen nog maar als ik een app open, weer dingen etc uit. Het lijkt slechter te gaan dan paar weken terug. Toen gebruikte ik hem nog intensiever ook. Heb gekeken of alleen de calibratie mis is, maar het aantal uur dat ik hem kan gebruiken is ook gewoon minder. Mag blij zijn als ik hem om 0800 uit de lader haal en na het avondeten nog wat batterij heb.
Aparte is dat de telefoon bijna nooit awake is, dus er is niet een app dat dit instant houdt als de tel niet gebruik. Weet iemand een app waarmee je iets specifieker kan zien welk proces draait en hoeveel stroom dit trekt?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_101747123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik heb maar 1 telefoon :) Maar wat je er van ziet is een T-mobile splashscreen en wat bookmarks die je nooit gebruikt maar verder zie je er niks van. Het staat niet eens op de telefoon zoals dat met mijn Hero wel was.

Homescreen trouwens:
[ afbeelding ]
Vanilla Sense 8-) De zwarte vlekken zijn een privacy appje dat Paint.NET heet ;)
Bedankt. Ik moet nog even wachten eerst was beloofd dat ik het toestel vorige week zal krijgen, daarna uiteindelijk morgen en nu is het alweer volgende week woensdag geworden :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:01:38 #24
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101747301
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel :P) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb :P. (dus apps, agenda contacten! etc.)
pi_101747819
De mijne vertoont ook al kuren... :{.
Als ik de game Cordy opstart dan krijg ik in het menu allemaal rare strepen, en als ik dan de game afsluit (op de home knop klik) dan ziet heel het homescreen er verrot uit met strepen enzo :{.
pi_101754003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:21 schreef Orbeatle het volgende:
De mijne vertoont ook al kuren... :{.
Als ik de game Cordy opstart dan krijg ik in het menu allemaal rare strepen, en als ik dan de game afsluit (op de home knop klik) dan ziet heel het homescreen er verrot uit met strepen enzo :{.
Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashen :P
pi_101760216
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:56 schreef kensei het volgende:

[..]

Het ligt aan die game, mijn Sensation doet het perfect maar die game liet hem meteen crashen :P
Collega van me heeft ook een HTC Sensation, maar daar draait de game verder prima.
Hij heeft echter verder niet allerlei andere apps en shit geinstalleerd staan, ik uiteraard wel :P. Zou het daar ook aan kunnen liggen?
pi_101780278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel :P) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb :P. (dus apps, agenda contacten! etc.)
Maak een nandroid backup of een titanium backup :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:33:36 #29
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101782399
Ik heb mijn sensation niet geroot, en ben ik ook niet van plan :P.
pi_101809128
Ik begrijp er nu helemaal niks van. Had vannacht een volle batterij voor ik de telefoon uitdeed. Ben oplader vergeten, was om energie te sparen. Zet ik hem vanochtend aand. Batterij bijna half leeg. Bij batterij veebruij grafiek staat helemaal een stuk zwart en begint het vanochtend ineens op de helft van het vermogen.
And that is the news.''
pi_101810720
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik begrijp er nu helemaal niks van. Had vannacht een volle batterij voor ik de telefoon uitdeed. Ben oplader vergeten, was om energie te sparen. Zet ik hem vanochtend aand. Batterij bijna half leeg. Bij batterij veebruij grafiek staat helemaal een stuk zwart en begint het vanochtend ineens op de helft van het vermogen.
Hij stond zeker op quick-boot.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_101810746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Gaijin het volgende:
Ik heb mijn sensation niet geroot, en ben ik ook niet van plan :P.
Je weet niet wat je mist. Apps reclame vrij, lekker je processor over- en onderclocken. Andere ROMs draaien etc.
  zondag 11 september 2011 @ 14:28:48 #33
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_101815722
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
pi_101816389
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
Je kunt het rooten ongedaan maken. Bovendien valt het nog wel te bezien of je ook daadwerkelijk je garantie kwijt bent. De bronnen spreken elkaar tegen. Als er bijvoorbeeld een fout in de hardware van je telefoon zit, dan lijkt het me sterk als je door het rooten je garantie kwijt bent. Dat heeft immers niets met elkaar te maken ;)

Maar goed, ieder zo z'n ding :)
pi_101816418
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Hij stond zeker op quick-boot.
hoe bedoel je?
Ik heb power off gedaan.Dan start hij sneller op.
Maar raar dat dit meer energie kost dan dat je het apparaat aan hebt.
Kan je hem ook echt afsluiten dat geen batterij vreet?
And that is the news.''
pi_101817939
Zijn er nou al mensen die een andere batterij erin hebben? Ben wel benieuwd naar de ervaringen...
know'm sayin?
word? word.
pi_101818742
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Zijn er nou al mensen die een andere batterij erin hebben? Ben wel benieuwd naar de ervaringen...
Op XDA is er een topic over de ervaringen met de Anker batterij. Schijnt het prima te doen :)
pi_101820771
ook mensen die dit toestel zonder problemen hebben :P?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_101821879
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
Check!

Mensen komen meestal pas naar dit soort topics als ze problemen hebben he ;)
pi_101822283
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was :P
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
swarma spam hoer
pi_101822572
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
Check! De problemen die ik had of heb zijn door mijzelf gecreëerd ;)
pi_101822979
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
Kan allemaal idd. Op de telefoon zit een standaard mail app op waar je je hotmail in kunt stellen, maar ook al je andere email clients.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101823202
Ik heb er eigenlijk geen problemen meer mee sinds ik de Sensation geroot heb, draai nu een custom rom die een stuk beter werkt, en ik heb een aantal tweaks gedaan, waardoor bijvoorbeeld de camera een stuk betere kwaliteit fotos oplevert.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_101823770
Voor degenen die zich trouwens ergeren aan het standaard toetsenbord, probeer dan eens Perfect Keyboard, die geeft je de keuze uit verschillende layouts en schijnbaar kun je de dictionary compleet aanpassen.
pi_101905897
hoe zit een sms conversatie er uit trouwens? alles onder elkaar?
swarma spam hoer
pi_101905945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit een sms conversatie er uit trouwens? alles onder elkaar?
pi_101905980
quote:
Jawohl!
Whiskyplankje
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 september 2011 @ 18:00:32 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_101906040
Hmm alle afbeeldingen bij de personen worden niet meer weergegeven.

Raar.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_101906109
Overigens is er een sms app die veel beter is dan de standaard, je kunt alles aanpassen:

https://market.android.com/details?id=com.handcent.nextsms

zet wel je standaard sms notificatie helemaal uit, anders krijg je er elke keer 2 :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_101906328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is er een sms app die veel beter is dan de standaard, je kunt alles aanpassen:

https://market.android.com/details?id=com.handcent.nextsms

zet wel je standaard sms notificatie helemaal uit, anders krijg je er elke keer 2 :P
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.
pi_101906810
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Volgens de voorwaarden kun je in bepaalde gevallen de garantie kwijtraken. Als je I/O-knop niet meer werkt zal daar echt nog wel garantie op zitten, HTC doelt meer op processor die kapot gaan door bijvoorbeeld overklokken. Maar ook om te voorkomen dat de eerste beste persoon gaat lopen rooten hebben ze het rooten zo moeilijk gemaakt en de voorwaarde aangepast.
pi_101906922
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:45 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Ik heb power off gedaan.Dan start hij sneller op.
Maar raar dat dit meer energie kost dan dat je het apparaat aan hebt.
Kan je hem ook echt afsluiten dat geen batterij vreet?
Volgens zorgt dat snel opstarten ervoor dat de telefoon in en soort stand-by mode gaat, waar dus meer energie kost dan "echt" uitzetten. Ik heb ergens in het settings-menu gezien dat je quick-boot kunt uitzetten.
pi_101907070
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
Swype kun je downloaden en installeren. Ik gebruik het momenteel en het is echt een aanrader. De overige applicaties kun je downloaden via de Android-market. Hotmail kun je als exchange mail instellen, de telefoon zoekt dan zelf de instellingen voor je op. Exchange zorgt ervoor dat je batterij bespaard.

HTC heeft trouwens een gebruikersvriendelijke UI genaamd Sense, veel beter dan de Samsung interface. De GS2 is qua specs op papier wel beter, in de praktijk merk je daar verder weinig van. Rooten kan dit verschil eventueel helemaal doen vervagen.
pi_101907228
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.
Die "rare felle kleuren" kan je dus helemaal aanpassen zodat ze de kleuren zijn die jij wilt ;) daarnaast zijn er gewoon veel beter opties voor de notificaties enz.
pi_101907770
en hoe zit het met de plaatjes die je bij zo'n sms ziet? hoe worden die ingesteld?

ook de fototjes op zich, bij contacten.. dat is allemaal zelf in te stellen of ript ie je facebook leeg?
swarma spam hoer
pi_101918409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe zit het met de plaatjes die je bij zo'n sms ziet? hoe worden die ingesteld?

ook de fototjes op zich, bij contacten.. dat is allemaal zelf in te stellen of ript ie je facebook leeg?
Je kunt het automatisch laten koppelen aan Facebook/Twitter icons, maar je kan zelf handmatig afbeeldingen maken/selecteren.
pi_101919720
tnx
swarma spam hoer
pi_101934411
Er komt een nieuwe Sensation, betere processor, betere accu, en beats!
http://pocketnow.com/andr(...)-xe-with-beats-audio

[ Bericht 25% gewijzigd door DX11 op 14-09-2011 12:51:50 ]
pi_101934636
The phone will be available in EMEA and Asian-Pacific regions by the end of this month.

dus emea is europa, ben benieuwd wanneer de kpn hem levert want ik mag maandag een nieuwe tel uitzoeken
swarma spam hoer
pi_101934644
ben benieuwd of die dus wél beter is dan de sg2
swarma spam hoer
pi_101934689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of die dus wél beter is dan de sg2
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
pi_101935937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
The phone will be available in EMEA and Asian-Pacific regions by the end of this month.

dus emea is europa, ben benieuwd wanneer de kpn hem levert want ik mag maandag een nieuwe tel uitzoeken
Ik ook, want ik mag dinsdag een nieuwe uitzoeken :P
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_101936108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Dat dus. :)

Overigens is dat beats overhyped voor de sensation. Ze hebben gewoon het laag en hoog getweaked, zodat je het gevoel hebt dat het beter klinkt. Beetje bose effect dus. :)
pi_101936469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef delano.888 het volgende:
Er komt een nieuwe Sensation, betere processor, betere accu, en beats!
http://pocketnow.com/andr(...)-xe-with-beats-audio
[ afbeelding ]
Ziet er in ieder geval bruut uit.
pi_101943670
Weinig verschil met het huidige toestel. De rode kleur is trouwens lelijk en de BbD is alleen maar softwarematig; oftewel ook over te zetten naar de "gewone" versie. De processor van de "gewone" HTC kan gewoon overgeclockt worden, na te hebben geroot, met behulp van bijvoorbeeld SetCPU. Om dezelfde batterijperformance te behalen als die van de "nieuwe" HTC kun je gewoon de batterij van de HTC EVO 3D kopen en deze erin plaatsen :).
pi_101973140
Mijn telefoon is een soort van stuk. De ingang waar de oplader ingaat is, lijkt het wel, een stuk naar binnen geschoven. Hierdoor kan de telefoon alleen nog maar opgeladen worden als ik hem er heel diep indruk, en daarna de telefoon niet meer aanraak. Denken jullie dat dit onder de garantie valt?
pi_101973173
Ben trouwens over het algemeen niet heel erg tevreden met het ding. Hiervoor had ik een HTC Magic, en ondanks dat die ontzettend sloom en oud was, heb ik er nooit problemen mee gehad
pi_101974633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.

Ben erg benieuwd waar jij dan op baseert dat de kwaliteit beter is. Die lijkt misschien beter door het gebruik van metalen, maar de kwaliteit is niet beter dan de S2. Sterker; de S2 heeft geen stof onder het scherm en geen krakende behuizing. Dat kunststof is juist erg stevig, ook als je hem laat vallen kan dat een hoop hebben.
pi_101974837
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.

Ben erg benieuwd waar jij dan op baseert dat de kwaliteit beter is. Die lijkt misschien beter door het gebruik van metalen, maar de kwaliteit is niet beter dan de S2. Sterker; de S2 heeft geen stof onder het scherm en geen krakende behuizing. Dat kunststof is juist erg stevig, ook als je hem laat vallen kan dat een hoop hebben.
Ik baseer het bijvoorbeeld op mijn HTC EVO 3D. Deze is perfect, er is letterlijk niks mis. En op tweakers hebben alle andere eigenaren ook weinig tot geen problemen.
pi_101974966
Ja goed, maar op basis van 'een' HTC baseren dat de Sensation een betere kwaliteit is dan de S2 lijkt me niet echt veel zeggen toch? Problemen zat met die Sensation, tweakers staat er vol van.
pi_101974993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef bear87 het volgende:
Ja goed, maar op basis van 'een' HTC baseren dat de Sensation een betere kwaliteit is dan de S2 lijkt me niet echt veel zeggen toch? Problemen zat met die Sensation, tweakers staat er vol van.
tweakers staat ook vol problemen met de GS2 overigens :')
pi_101975012
Vast, maar niet voor wat betreft bouwkwaliteit waar jij het over hebt. De S2 heeft geen stof achter het scherm en de S2 heeft geen krakende behuizing.
pi_101983963
Wat te doen met 1 stukje stof achter het scherm? Bij htc aankloppen of accepteren en erbij neerleggen?
pi_102024172
Sinds kort hier een Sensation. Meteen al alle HTC 'rotzooi' eraf gegooid, en ADW Launcher EX geinstalleerd.
Wat een snelheid en wat een batterijleven.

Nu CM7 ook naar de Sensation komt ben ik helemaal blij.

En die hogere resolutie is ook wow, als ik nu even met een SGS2 of een ander toestel speel dan is die resolutie gewoon klein, en dat merk je echt wel!
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_102026285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef Antony1989 het volgende:
Sinds kort hier een Sensation. Meteen al alle HTC 'rotzooi' eraf gegooid, en ADW Launcher EX geinstalleerd.
Wat een snelheid en wat een batterijleven.

Nu CM7 ook naar de Sensation komt ben ik helemaal blij.

En die hogere resolutie is ook wow, als ik nu even met een SGS2 of een ander toestel speel dan is die resolutie gewoon klein, en dat merk je echt wel!
Ik vind HTC Sense geen rotzooi.
Heb nog geen launcher gezien die ik er grafisch beter uit vindt zien eigenlijk.
pi_102032026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
Of de lichtjes van die knoppen zijn kapot of je bent niet zo snugger. Linksboven het scherm zit een licht sensortje, houd je hand daar eens op, want als het goed is moeten die lampjes dan aangaan. Als je je hand er af haalt gaan die lampjes weer uit, weet niet of je ze standaard aan kan laten staan.
Verder hier een tevreden Sensation gebruiker! Kan alleen nog niet vinden hoe ik swype/trace er op krijg, iemand daar verstand van?
pi_102032329
Swype:
http://beta.swype.com/android/get/
Naar die link gaan op je tel.
Mocht je een foutmelding krijgen moet je t via een andere browser doen (firefox bijv)
pi_102183188
nou, heb m binnen :P
hoe kan je zien hoeveel accu die nog heeft? en zijn er nog speciale oplaadtips
swarma spam hoer
pi_102185329
en ligt het aan mij of kan je geen andere mailmappen bekijken dan verzonden en postvak in?

gebruik de standaard emailding icm hotmail
swarma spam hoer
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:04:13 #80
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102185384
Via menu ('hardware' knop) kan je naar andere mappen.
Download een widget als Battery Life om je batterij niveau goed te kunnen volgen.
pi_102185504
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef blup het volgende:
Via menu ('hardware' knop) kan je naar andere mappen.

daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt heb ;(
swarma spam hoer
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:07:45 #82
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102185533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt heb ;(
Exchange hotmail gmail?

Hier bij mij Exchange doettie dat wel gewoon namelijk.

Bij accounts -> jeemail -> Algemene instellingen. Kan je aangeven wat er gesyncd moet worden.
pi_102185737
ik heb hotmail, geen gmail
swarma spam hoer
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:14:10 #84
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102185768
ahja, ik heb geen hotmail. Gebruik je IMAP?
pi_102185886
nog niet, eens kijken wat ie doet als ik dat wel doe
swarma spam hoer
pi_102185893
t was eerst pop
swarma spam hoer
pi_102185927
ow dat kan ik niet instellen ofzo, t moet pop
swarma spam hoer
pi_102185939
en battery life is nergens op mn tel terug te vinden nadat ik t geinstalleerd heb :?
swarma spam hoer
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:20:20 #89
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102185985
Hotmail kan ook als IMAP afaik.
Battery Life is een widget, op t hoofdscherm het menu knopje, -> Aanpassen -> Widget -> Hey Presto.
pi_102186124
ah, gevonden :P tnx
swarma spam hoer
pi_102187179
Hotmail op Exchange en push zetten, dat scheelt batterij.

De batterij van de HTC Evo 3D in de Sensation is een aanrader.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:53:01 #92
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102187321
Past dat?
pi_102187475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef poepeneesje het volgende:
Hotmail op Exchange en push zetten, dat scheelt batterij.

De batterij van de HTC Evo 3D in de Sensation is een aanrader.
hoe zet ik hotmail op exchange en push?
ik heb t nu zo ingesteld dat ie om de 5 mn mail checkt (best kut, ik wil het eigelijk gewoon wanneer het er is dat ie t heeft :P)
swarma spam hoer
pi_102187709
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:53 schreef blup het volgende:
Past dat?
Ja dat past en ik ben er blij mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:56 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

hoe zet ik hotmail op exchange en push?
ik heb t nu zo ingesteld dat ie om de 5 mn mail checkt (best kut, ik wil het eigelijk gewoon wanneer het er is dat ie t heeft :P)
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.
pi_102193779
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ja dat past en ik ben er blij mee.

[..]

Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.
het is gelukt, tnx :P
swarma spam hoer
pi_102193812
nu ben ik nog benieuwd of het mogelijk is via de standaard fb app mensen in een bericht te taggen? en ik kan geen reacties ''vind ik leuken''
klopt dat?
swarma spam hoer
pi_102197151
nu heb ik die email zo ingesteld dat hij alle mail op zou moeten halen (keuze was een aantal dagen t/m n maand geleden, of alles)
maar hij doet dat niet :(
swarma spam hoer
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:56:22 #98
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102204305
Aargh ik zal wel weer iets goed fout doen maar mn toestel is in de war.. Ik probeerde bij een vriend een andere ringtone in te stellen, maar toen bleek ineens dat ie die ook ging afspelen bij whatsapp berichten.. Dus vervolgens bij contacten weer teruggezet naar standaardbeltoon (die bovenaan staat) maar nu pakt ie dus voor whatsapp berichten mijn gewone ringtone ipv het meldingsgeluid dat ie eerder deed. Hoe krijg ik de boel weer goed??
Hij geeft trouwens in het overzichtje van die contactpersoon bij beltoon ipv 'standaard' nu 'standaard beltoon *insert naam beltoon*' weer..
pi_102204343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik die email zo ingesteld dat hij alle mail op zou moeten halen (keuze was een aantal dagen t/m n maand geleden, of alles)
maar hij doet dat niet :(
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.

Wat dat fb betreft, volgens mij werkt dat taggen inderdaad niet en het liken van reacties op berichten werkt ook niet altijd, bij mij althans.
Whiskyplankje
  woensdag 21 september 2011 @ 00:01:11 #100
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102204526
Never mind, het zit m in de instellingen van whatsapp kom ik achter :)
pi_102205118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Karstman het volgende:

[..]

Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.

Wat dat fb betreft, volgens mij werkt dat taggen inderdaad niet en het liken van reacties op berichten werkt ook niet altijd, bij mij althans.
omdat ik wel eens een mailtje nodig heb van n jaar geleden
verder is mn account erg opgeruimd, dus zoveel ruimte neemt t niet in beslag

maar je hebt geen oplossing voor mn probleem ;(?
swarma spam hoer
pi_102205813
Ik heb op gmail 2582mb gebruikt. Ik denk niet dat het slim is om die allemaal naar me tel te downloaden :')
pi_102224206
Watvoor ping mogelijkheden heeft dit toestel? alleen middels whatsapp?
pi_102224234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef electrocrash het volgende:
Watvoor ping mogelijkheden heeft dit toestel? alleen middels whatsapp?
ping=blackberry :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102227564
waarom heb ik nu buiten de wifi thuis geen internet :?
en waar zit die optie, ik snap er niks van
swarma spam hoer
  woensdag 21 september 2011 @ 18:17:06 #106
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102227595
Welke optie? Deathgrip zit bovenop iig wat wifi betreft.
  woensdag 21 september 2011 @ 18:18:33 #107
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102227644
Instellingen -> Draadloos -> Wi-Fi instellingen -> (menu knop) -> geadvanceerd -> Beste wifi prestaties.

Zo word het signaal beter maar je batterij gebruik gaat harder..

[edit]
ik lees je post verkeerd. :P

Instellingen -> Draadloos & Netwerken -> Gevensverbinding aangevinkt?
pi_102237887
staat aan, maar t werkt niet ;(

gistermiddag werkte die op wifi, savonds ging ik er buiten werkte die ook, toen kwam een update, toen werkte wifi, nu wilde ik weg, en werkte internet niet meer

dat is wat ik me kan herinneren zegmaar :P
swarma spam hoer
pi_102239453
opnieuw opstarten, natuurlijk!

desalniettemin tnx voor t meedenken *O*

nu alleen mijn mail langer dan een maand geleden terugkrijgen probleem nog ;(

edit: die is ook opgelost die ik, op miraculeuze wijze :P

zelfs mn agenda wil zichzelf synchroniseren
swarma spam hoer
pi_102240905
Zit echt met smacht te wachten op die nieuwe Sensation met beats. Oktober was het toch?
pi_102241419
eind oktober in de kpn winkel, vandaar dat ik maar besloten heb gewoon deze te halen

voor t geluid zou ik t toch niet doen, en om nu 6 weken te wachten op een snelheidsverschil dat je bijna niet merkt...
swarma spam hoer
pi_102241749
Oke ja ik zit toch een beetje te twijfelen eind oktober duurt ook nog wel ff!
pi_102241798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
eind oktober in de kpn winkel, vandaar dat ik maar besloten heb gewoon deze te halen

voor t geluid zou ik t toch niet doen, en om nu 6 weken te wachten op een snelheidsverschil dat je bijna niet merkt...
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.
pi_102241943
nog nuttige oplaadtips voor de 1e keer? hij geeft nog 9% aan.... al dr in doen of leeg laten lopen
swarma spam hoer
pi_102242292
Mwa, Android Revolution is nu gebaseerd op de XE rom, die schijnbaar prima draait op de Sensation, moet hem nog eens updaten :P
pi_102243206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mwa, Android Revolution is nu gebaseerd op de XE rom, die schijnbaar prima draait op de Sensation, moet hem nog eens updaten :P
Werkt prima hier :).

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
nog nuttige oplaadtips voor de 1e keer? hij geeft nog 9% aan.... al dr in doen of leeg laten lopen
Niet geheel leeg laten lopen, ook niet te lang opladen. De huidige generatie heeft geen problemen met het z.g.n. geheugeneffect.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.
Het is hetzelfde toestel. Er zijn nagenoeg geen verschil in. De BbD is meer om het merk/toestel populair te maken onder de mainstream. De BbD is trouwens een soft-mod en niet eens iets hardwarematigs. Enige echte verschil met de huidige Sensation is de batterij, maar als je de batterij van de Evo 3D erin stopt hebt je dezelfde power. M.a.w. BbD = verkooppraat.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef bjanaan het volgende:
Oke ja ik zit toch een beetje te twijfelen eind oktober duurt ook nog wel ff!
Zie hierboven.
pi_102243664
Als je van 3.1.x afkomt en naar Android Revolution 3.6 wil gaan, moet je dan weer die stomme super wipe doen?
pi_102243886
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je van 3.1.x afkomt en naar Android Revolution 3.6 wil gaan, moet je dan weer die stomme super wipe doen?
Sowieso kan ik het je voor elke ROM-flash aanraden.
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:03:22 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_102330645
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook :')
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:57:35 #120
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_102331762
Ik heb hem nu een goede maand en ben nog steeds erg tevreden. Enige minpuntje zover vind ik dat Sense nog steeds niet de mogelijkheid biedt om een agendaafspraak om te zetten naar een andere agenda.
Life is what you make it.
pi_102336660
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook :')
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
toevallig oh oh cherso gekeken omdat ie via mn laptop niet werkte ;( dus het kan :P
swarma spam hoer
pi_102336669
there is an ap for that!
swarma spam hoer
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:28:25 #123
34663 SpeedyGJ
pi_102340724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
De sensation xe heeft precies hetzelfde hardware behalve de looks en batterij, alleen de normale is underclocked. 1213Mhz maar alle custom roms draaien al de 'xe' rom.

De anker batterij van 1900mAh is een perfecte vervanger van de stock htc.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:09:58 #125
34663 SpeedyGJ
pi_102341160
Dat had ik indd al door ja :)
Veel zal je wel niet merken van die aantal mhz toch?
De look, ach het is meer de kleur die een anders is.

Wil er zo wie zo een 2de accu bij hebben :) dat is meestal wel makkelijk :)
Nu eerst de Xbox zien te verkopen :+
pi_102342302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat had ik indd al door ja :)
Veel zal je wel niet merken van die aantal mhz toch?
De look, ach het is meer de kleur die een anders is.

Wil er zo wie zo een 2de accu bij hebben :) dat is meestal wel makkelijk :)
Nu eerst de Xbox zien te verkopen :+
Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.

Maar wel fijn dat je hem indien nodig is wel op de normale kan snelheid zetten.

1200Mhz zal het zeker goed doen met 1900mah batterij, krijg de batterij de 28ste dus zal update geven hoe hij bevalt
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102342907
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.

Maar wel fijn dat je hem indien nodig is wel op de normale kan snelheid zetten.

1200Mhz zal het zeker goed doen met 1900mah batterij, krijg de batterij de 28ste dus zal update geven hoe hij bevalt
Waar kun je die halen? :)
pi_102343592
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_102344039
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:08 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Waar kun je die halen? :)
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414

Heb hem daar besteld gister, moet wel via cc helaas maar dat heb ik opgelost door één prepaid cc te kopen voor 21euro op 3vcash.nl

Heb zonder externe lader anders kon het net niet voor onder de 20.

Kan evt ebay maar daar was het duur en zal het wellicht wat langer qua verzending, helaas ook geen nl bedrijf.
pi_102352301
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
swarma spam hoer
pi_102352318
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.
pi_102352782
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414

Heb hem daar besteld gister, moet wel via cc helaas maar dat heb ik opgelost door één prepaid cc te kopen voor 21euro op 3vcash.nl

Heb zonder externe lader anders kon het net niet voor onder de 20.

Kan evt ebay maar daar was het duur en zal het wellicht wat langer qua verzending, helaas ook geen nl bedrijf.
Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?
  zondag 25 september 2011 @ 09:38:24 #133
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_102353172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik nog benieuwd of het mogelijk is via de standaard fb app mensen in een bericht te taggen? en ik kan geen reacties ''vind ik leuken''
klopt dat?
Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 25 september 2011 @ 09:42:31 #134
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_102353211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:

[..]

Wat doen ze in godsnaam met hun toestellen!? Ik heb mijn Sensation inmiddels 4 keer laten vallen en heb hem los in mijn broekzak. Alles zit nog waar het hoort, heb geen krasjes en geen spatje stof onder het scherm.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_102355751
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?
Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellen :).
pi_102356307
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).
2e idd gevonden, en dat 1e kan alleen als je incheckt ergens, op die manier is t in de meeste gevallen wel op te lossen :P
swarma spam hoer
pi_102356327
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 04:21 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...

[..]

Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellen :).
wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?
swarma spam hoer
pi_102356596
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

[..]

wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?
1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.
pi_102357145
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.
deal :P
swarma spam hoer
pi_102357157
wat is de verwachtte accuduur? of is dat niet bekend...
swarma spam hoer
pi_102357247
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98

98pagina's aan meestal goede ervaringen, maar het is rond de 18-30% verbetering en sommige halen er hele leuke tijden zelfs mee.

Maar ze hebben het ook steeds over dat je hem 3keer helemaal leeg moet laten gaan en weer opladen zodat hij beter presteert, wat ik zelf altijd een beetje placebo effect vind maar iedereen raad het toch aan :?

Screenshots zoals hieronder in overvloed.

[ afbeelding ]
pi_102357294
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98

98pagina's aan meestal goede ervaringen, maar het is rond de 18-30% verbetering en sommige halen er hele leuke tijden zelfs mee.

Maar ze hebben het ook steeds over dat je hem 3keer helemaal leeg moet laten gaan en weer opladen zodat hij beter presteert, wat ik zelf altijd een beetje placebo effect vind maar iedereen raad het toch aan :?

Screenshots zoals hieronder in overvloed.

[ afbeelding ]
schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''
swarma spam hoer
pi_102357834
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''
Ja zal best kunnen maar zal me er maar even op moeten inlezen..
pi_102358241
quote:

[..]

deal :P
Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?

http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316949727&sr=8-3

Verder moet je mij maar even je adresgegevens enzo PM-en.

quote:
Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.
pi_102358604
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?

http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316949727&sr=8-3

Verder moet je mij maar even je adresgegevens enzo PM-en.

[..]

Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.
wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd'' :@
swarma spam hoer
pi_102358795
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd'' :@
Ik heb geen haast, ik bestel wanneer jij gereageerd hebt. Neem gerust de tijd :).
pi_102362215
Wel n rare stekker, hoe werkt dat :p
swarma spam hoer
pi_102362251
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.
pi_102362978
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2

Maar je hebt dan sowieso zoiets erbij nodig: http://www.dealextreme.co(...)-plug-convertor-3529
pi_102372258
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2

Maar je hebt dan sowieso zoiets erbij nodig: http://www.dealextreme.co(...)-plug-convertor-3529
ik zie dat ze op elkaar passen idd, en ook nog n extra telefoonmogelijkheid :P wmb bestellen :)
swarma spam hoer
  zondag 25 september 2011 @ 20:41:20 #151
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_102373841
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.
En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker is ;).
pi_102373914
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 20:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker is ;).
Maar als je toch gaat vliegen, kan je net zo goed even langs Amerika gaan, toch?
pi_102393270
wat is nou het verschil tussen deze, de Desire en de Wildfire?? beetje verwarrend!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_102395215
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
wat is nou het verschil tussen deze, de Desire en de Wildfire?? beetje verwarrend!
deze is de beste :P
swarma spam hoer
pi_102395373
En de Wildfire de slechtste
pi_102396723
waar kan ik de sensation nu het beste kopen? vind 'm bij t-mobile nogal prijzig. 34 euro per maand (1e 3 maanden gratis) voor een iSmart 200, en dan 109.95 voor de telefoon. Een iphone is met hetzelfde abo 189.95....
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_102400025
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef JohnDDD het volgende:
waar kan ik de sensation nu het beste kopen? vind 'm bij t-mobile nogal prijzig. 34 euro per maand (1e 3 maanden gratis) voor een iSmart 200, en dan 109.95 voor de telefoon. Een iphone is met hetzelfde abo 189.95....
http://www.phonehouse.nl/(...)ileismart/150/2jaar/
29.50 per maand en het toestel is dan gratis.
pi_102404976
heb al een krasje op het scherm... ;(
pi_102417187
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
Wat heb je er mee gedaan dan? En hoe lang heb je het toestel al?
  maandag 26 september 2011 @ 21:58:27 #160
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102417565
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass' :') Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
pi_102418088
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass' :') Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
Die goedkope van eBay zitten beter dan die dure van Muvit/HTC en zijn zeer zeker een aanrader :).
pi_102419450
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Hoe komt dit dan? als je hem gewoon in je broek doet, zonder andere spullen dan krijg je hier toch geen last van?
pi_102419500
Ik heb er ook nog nooit last van gehad ook niet bij de Hero :P
pi_102430647
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
swarma spam hoer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:15:58 #165
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_102430792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
Autocorrect uitzetten, en zelf typen. ^O^
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_102431012
Je moet bij bol.com gaan werken, daar werken een boel andere autisten die met oplossingen komen die niet bij je probleem passen
swarma spam hoer
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:28:53 #167
160953 Ezechielk
pi_102431153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
Je moet bij bol.com gaan werken, daar werken een boel andere autisten die met oplossingen komen die niet bij je probleem passen
Gast, het is hier geen KLB hè.
Tevens, even een quote van onze vrienten van T.net. Let vooral op het dik gedrukte zinnetje:
quote:
Even de HTC Support chat geprobeerd, met de vraag of die ontzettend irritante vertaalbug niet op te lossen is (moet -> Moët, jou -> Jou, tot -> TOT)
quote:
Gelieve even te wachten terwijl wij een agent vinden om u te helpen.
U bent nu in verbinding met Dries.
Dries: Hallo Daan, bedankt om contact op te nemen met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
daaan: Ok
Dries: Welk toestel heeft u precies?
daaan: De Sensation
Dries: Welke taal van woordenboek heeft u ingesteld voor de autocorrectie?
daaan: Alleen Nederlands
Dries: Het is niet mogelijk het woordenboek aan te passen en dus ook niet om dit te voorkomen tenzij dat u autocorrect uitschakeld.
daaan: Oh, dat schiet ook niet echt op
daaan: Wat is 'Moët' nou voor woord
Dries: Dat begrijp ik.
daaan: prima, dank je.
Quietly brillant.. Jaja.
Kusjes. O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:29:59 #168
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_102431187
quote:
via wordt VIA
Ook zo 1 :r
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_102431246
quote:
Klopt, fucking irritant. Is een bugje. Niks aan te doen nog, voor zover ik weet.
pi_102446751
pi_102446857
Swype is the best keyboard there is!
pi_102446929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef poepeneesje het volgende:
Swype is the best keyboard there is!
Tenzij je gewoon wilt typen.
pi_102448406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tenzij je gewoon wilt typen.
Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!
pi_102448889
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!
Je kan zeggen wat je wilt, maar dmv smartkeyboardpro typ ik sneller dan swype, en ik heb 6 maanden swype gebruikt dus ik kan t heus wel.
pi_102455682
Ik gebruik SlideIT, werkt heerlijk! Swype vind ik iets minder.

Heb trouwens me Anker batterij binnen, zaterdag besteld dus aardig snel van amazon.

helemaal leeg gemaakt(wat nog best lang duurde, begon op 70%.. Had maar youtube film aangezet, gps en beta.uitzendinggemist.nl ect)

Nu weer 100%..

[ Bericht 68% gewijzigd door epicbeardman op 27-09-2011 21:32:28 ]
pi_102484287
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten _O-

-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euro :) Dat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik

[ Bericht 40% gewijzigd door -J-D- op 28-09-2011 18:41:13 ]
pi_102484937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten _O-

-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euro :) Dat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik
Haha, zag laatst een DHD nieuw voor 195
pi_102485038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
-edit-

-edit-edit-
Mijn tip is om even te kijken buiten de provider om, dus bij een derde partij, dit scheelt vaak een hoop geld. Een waar ik zeer goede ervaringen mee heb is studentmobiel, op basis van je klantengeschiedenis stellen ze zeer mooie aanbiedingen samen. Succes :).
pi_102485132
Oh heb trouwens sinds vandaag een zelf aangepaste versie van Android Revolution HD 3.6.1 draaien, werkt erg lekker, een aanrader. De nieuwe versie van ARHD 4.1 vind ik zelf wat minder.

Verder ben ik sinds vanmorgen over mijn 2GB datalimiet van KPN/Hi heen :') :r.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:53:36 #180
160953 Ezechielk
pi_102485172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef poepeneesje het volgende:
Oh heb trouwens sinds vandaag een zelf aangepaste versie van Android Revolution HD 3.6.1 draaien, werkt erg lekker, een aanrader. De nieuwe versie van ARHD 4.1 vind ik zelf wat minder.

Je hebt hem geroot ja?
pi_102485370
quote:
5s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Je hebt hem geroot ja?
Ja, al een tijdje, maar hiervoor andere ROMs gedraaid.
pi_102485485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef poepeneesje het volgende:

2 gig per maand of het totaal :P?
swarma spam hoer
pi_102485684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

2 gig per maand of het totaal :P?
Per maand :P. En ik moet nog twee dagen :(.
pi_102486127
heb je geen wifi...
swarma spam hoer
pi_102486201
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
heb je geen wifi...
Thuis en op het werk wel, maar niet als ik in de trein zit van en naar Utrecht elke dag ;) en daar gebruik ik het voornamelijk om mezelf verder te informeren of om te werken.
pi_102486242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Per maand :P. En ik moet nog twee dagen :(.
wtf wat doe je er allemaal mee dan??? sowieso Opera Mobile gebruiken ipv die standaard browser.
know'm sayin?
word? word.
pi_102486862
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef alors het volgende:

[..]

wtf wat doe je er allemaal mee dan??? sowieso Opera Mobile gebruiken ipv die standaard browser.
Waarom? Hoe heeft dat invloed op het verbruik?
pi_102487850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waarom? Hoe heeft dat invloed op het verbruik?
Er zijn verschillende browsers van Dolphine en Opera die de webpagina parsen op hun eigen server en deze doorsturen naar de desbetreffende browser. Deze browser hebben over het algemeen de toevoeging "mini".
pi_102666716
Morgen heb ik hem *O*
pi_102690122
Mijn volume rocker heeft losgelaten. HTC wil dit alleen vervangen als ik het hele apparaat opstuur. Daar heb ik geen zin in, hij doet het perfect, alleen de back cover hoeft maar vervangen te worden.

Heb het net met een plakbandje gefikst, denk er nog even over na. Meer ervaringen met dit probleem?
pi_102690417
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn volume rocker heeft losgelaten. HTC wil dit alleen vervangen als ik het hele apparaat opstuur. Daar heb ik geen zin in, hij doet het perfect, alleen de back cover hoeft maar vervangen te worden.

Heb het net met een plakbandje gefikst, denk er nog even over na. Meer ervaringen met dit probleem?
Gewoon niet opgeven en Htc lastig vallen, ze sturen wel nieuwe.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:53:09 #192
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_102690906
Heeft iemand ook wel eens dat er een screenshot wordt gemaakt als je alleen op de home knop drukt? Echt vaag.. en het gebeurt ook heel random!
pi_102693745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand ook wel eens dat er een screenshot wordt gemaakt als je alleen op de home knop drukt? Echt vaag.. en het gebeurt ook heel random!
Daar heb ik dus ook wel eens last van.
pi_102694034
Nog nooit meegemaakt!
Is je powerknop niet gaar dan?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:41:53 #195
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102698728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Joran-Joran het volgende:
Same here.. Knetter irritant
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:43:51 #196
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102698818
quote:

Die van mij was ongeveer een maandje geleden los. Inderdaad het hele toestel moeten opsturen.. Was binnen een week weer terug dus opzich vrij snel. Ze hebben alleen wel het hele ding gereset :{ Totaaaaal onlogisch als je het mij vraagt maar ok...
pi_102701576
Heb sinds vandaag deze foon *O*
Geen groot verschil ten opzicht van mijn vorige foon, de HTC Desire HD...Maar wel wat sneller, volgens mij.
pi_102704928
quote:

Ik dacht ff een dejavu te hebben. :')
pi_102705257
hebben jullie t ook dat als je een whatsap/sms/mail krijgt het scherm niet oplicht maar alleen t ledje gaat knipperen? bij gebeld worden licht het scherm gelukkig wel op :P
swarma spam hoer
pi_102705696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
hebben jullie t ook dat als je een whatsap/sms/mail krijgt het scherm niet oplicht maar alleen t ledje gaat knipperen? bij gebeld worden licht het scherm gelukkig wel op :P
Jup, ben er wel blij mee! Gaat de accu nog wat langer mee.
pi_102705812
het valt nu dus voor geen meter op als ik iets binnenkrijg terwijl mn tel op stil staat

kan je dit aanpassen, en waar zit dit :P? want heb alles al bekeken maar kwam er niet uit ;(
swarma spam hoer
pi_102705872
die nieuwe accu gaat trouwens bijna 30 uur mee best prima :P
swarma spam hoer
pi_102707617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
die nieuwe accu gaat trouwens bijna 30 uur mee best prima :P
Mijn stock accu gaat ook ongeveer zolang mee, iets minder lang dan. :o
pi_102713672
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest :')
pi_102713962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest :')
Laat me raden, je gebruikt juicedefender? Dan is dat normaal ;)
pi_102716430
quote:
vreemd, gaat je 3g ook uit?
pi_102717342
Nee en nee.
Wel gebruik ik Locate, maar het lijkt me sterk dat dat whatsapp zou onderbreken.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:02:09 #208
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102728960
quote:
Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..
pi_102730337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.

Hier wat tips van whatsapp zelf.

quote:
My incoming messages are delayed. How come?

It looks like you are not receiving new message notifications from Google Android push service. We recommend that you try these steps:

Reboot the phone
Delete and reinstall WhatsApp
Make sure that background data is checked under phone Settings > Accounts and Sync
For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
Verify that your google mail account is working properly
Turn off Wi-Fi

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 05-10-2011 12:55:50 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:52:58 #210
123170 alors
zlata1234
pi_102730580
Ik heb dat ook met whatsapp, pas sinds een tijdje idd, irritant!
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:08:55 #211
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102731111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.

[..]

Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in.. :{

Opnieuw installeren maar even proberen dan vanavond..
pi_102731643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in.. :{

Opnieuw installeren maar even proberen dan vanavond..
wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:29:23 #213
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102731843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnen
Hmm zit wat in inderdaad. Maar heb dit probleem pas sinds een paar dagen, zou het kunnen dat er zo ineens een blokkade via wifi is ingekomen dan? Lijkt me vreemd maar ik heb er verder ook de ballen verstand van.. :')
pi_102737509
Pff ik heb dat ook sinds een tijdje met whatsapp. Best irritant, als je je berichtjes binnenkrijgt als je net wilt slapen oid, terwijl ze al 5 - 6 uur eerder verstuurd waren..
pi_102751622
Wel heel mooi matzwart met rood. Ook de knoppen onderaan rood, gaaf.

pi_102775464
Kolere, de standaard accu van de Sensation gaat veel langer mee dan die van de Desire HD!
Wat een verschil!
pi_102775883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef -J-D- het volgende:
Kolere, de standaard accu van de Sensation gaat veel langer mee dan die van de Desire HD!
Wat een verschil!
Ik vind het maar matig, maarja ik kom van Nokia en daar kon ik gerust een paar dagen met de batterij doen.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:27:38 #218
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_102777230
Dag mensen, ik heb sinds een week een Sensation, prachtig ding enzo.
Ik heb er niets mee gedaan, paar apps op gedownload (op 2 handen te tellen), maar m'n batterij is na 6 uur normaal gebruik al op?
Iemand oplossing?
Deathlift or Die.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:57:44 #219
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102778223
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dag mensen, ik heb sinds een week een Sensation, prachtig ding enzo.
Ik heb er niets mee gedaan, paar apps op gedownload (op 2 handen te tellen), maar m'n batterij is na 6 uur normaal gebruik al op?
Iemand oplossing?
Accepteren ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:12:26 #220
253447 Ethanolic
pi_102778680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:57 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Accepteren ;)
Grapje hoop ik?
Deathlift or Die.
pi_102778845
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Grapje hoop ik?
ik hoop het ook, want dat is niet normaal.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:13:27 #222
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102780746
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Grapje hoop ik?
Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):
http://www.htcsensation.n(...)og-wat-tips-van-htc/
pi_102780856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):
http://www.htcsensation.n(...)og-wat-tips-van-htc/
De mijne gaat anderhalf dag mee met normaal gebruik en met intensief gebruik ongeveer 10/11 uur met de normale batterij :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:23:40 #224
253447 Ethanolic
pi_102781196
Intensief gebruik 6/7 uur en hij is net een week oud ?
Deathlift or Die.
pi_102782650
OMG SENSATION XL AANGEKONDIGD TOFFFFFFFFFFF

http://pocketnow.com/andr(...)e-screen-beats-audio
pi_102782902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
OMG SENSATION XL AANGEKONDIGD TOFFFFFFFFFFF

http://pocketnow.com/andr(...)e-screen-beats-audio
Ja die zag ik al eerder vandaag. :P
Vind hem trouwens wel heel erg op de Desire HD lijken :o
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:27:19 #227
346225 Reakon
Ondernemerig...
pi_102833905
quote:
Ook kan dit aan het netwerk liggen. Zit namelijk een speciale delay op (wat niet geheel de bedoeling is.. ;) )
Smartphone kapot? www.smartphonerepair.nl! Goedkope en kwalitatieve reparaties.
pi_102837340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Intensief gebruik 6/7 uur en hij is net een week oud ?
Wordt wel iets langer op den duur hoor.
pi_102837590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

My incoming messages are delayed. How come?

It looks like you are not receiving new message notifications from Google Android push service. We recommend that you try these steps:

Reboot the phone
Delete and reinstall WhatsApp
Make sure that background data is checked under phone Settings > Accounts and Sync
For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
Verify that your google mail account is working properly
Turn off Wi-Fi

Dat was het bij mij iig :), werkt weer perfecto!
pi_102838728
Welke zal ik is kiezen?
Sensation
Sensation XE
Sensation XL
Ik mag echt al een weekje of twee nieuwe kiezen.
pi_102838815
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef bjanaan het volgende:
Welke zal ik is kiezen?
Sensation
Sensation XE
Sensation XL
Ik mag echt al een weekje of twee nieuwe kiezen.
Ik zou voor de XE gaan. De XL is lijkt mij een tikje te groot om fijn iets te typen met 1 hand.
pi_102870721
en de xl heeft niet de specs van de XE, de xe is de beste keus ;) *ik ga hem halen zodra hij te krijgen is bij vodafone; over 2 wkn
pi_102870779
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Wihakayda het volgende:
en de xl heeft niet de specs van de XE, de xe is de beste keus ;) *ik ga hem halen zodra hij te krijgen is bij vodafone; over 2 wkn
Ik snap ook echt niet waarom ze de XL niet qHD hebben gegeven.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:11:43 #234
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_102886481
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Wihakayda het volgende:
Over 2 weken pas?? Heb je daar een bron van? Dacht dat ie vanaf 7 oktober in heel Nederland beschikbaar was, valt dus een klein beetje tegen (aangezien ik al een tijdje aan het wachten ben op de XE).
pi_102888941
Hi meldt me dat de leverdatum van de XE volgende week vrijdag dus de 14e :-)!
pi_102916937
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Aikara het volgende:

[..]

Over 2 weken pas?? Heb je daar een bron van? Dacht dat ie vanaf 7 oktober in heel Nederland beschikbaar was, valt dus een klein beetje tegen (aangezien ik al een tijdje aan het wachten ben op de XE).
Vodafone dacht hem over zo'n 2 weken leverbaar te hebben. Hebben ze aan te telefoon gezegd.
Dus Bron: Vodafone @ 0800-0200056. Maandag t/m vrijdag: 09:30-21:00. Zaterdag: 09:30-17:00.
pi_103006881
Hey mensen, eventjes een vraagje...

Ik ben afgelopen zaterdag een abbo'tje gaan afsluiten met een HTC Sensation daarbij, nu heb ik net een costum rom daarop gezet, Android HD nogwat ( 3.5 Sense ).

Nu vroeg ik me af, als ik er weer een STOCK Rom op zet ben ik dan weer binnen de garantie? ( Van de processor, aangezien er voor de rest weinig aan het toestel veranderd met een costum rom ).

Heeft iemand trouwens al problemen ondervonden bij vodafone dat ze, als er iets aan kapot is, het niet vergoeden omdat er een costum rom opstaat?

Groetjes,
pi_103008893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef Traxilletje het volgende:
Hey mensen, eventjes een vraagje...

Ik ben afgelopen zaterdag een abbo'tje gaan afsluiten met een HTC Sensation daarbij, nu heb ik net een costum rom daarop gezet, Android HD nogwat ( 3.5 Sense ).

Nu vroeg ik me af, als ik er weer een STOCK Rom op zet ben ik dan weer binnen de garantie? ( Van de processor, aangezien er voor de rest weinig aan het toestel veranderd met een costum rom ).

Heeft iemand trouwens al problemen ondervonden bij vodafone dat ze, als er iets aan kapot is, het niet vergoeden omdat er een costum rom opstaat?

Groetjes,
Nee, je moet de stock rom doen, recovery er af gooien, en S-ON weer aanzetten, dan heb je weer garantie.
pi_103026130
Kon net een nieuwe update binnenhalen. Is nu bezig. Heb nog weinig berichten van iets gezien. Is maar ruim 9 mb, dus zal wel kleine aanpassing zijn.
Iemand meer info wat de bedoeling is?
Als ik wat tegenkom als de download klaar is dan plaats ik dat natuurlijk.
And that is the news.''
pi_103026177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Kon net een nieuwe update binnenhalen. Is nu bezig. Heb nog weinig berichten van iets gezien. Is maar ruim 9 mb, dus zal wel kleine aanpassing zijn.
Iemand meer info wat de bedoeling is?
Als ik wat tegenkom als de download klaar is dan plaats ik dat natuurlijk.
Is nog weinig over bekend maar ze denken dat het met het "logging" temaken heeft.
pi_103026248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Is nog weinig over bekend maar ze denken dat het met het "logging" temaken heeft.
Heb nu software number 1.45.401.3 Volgens de tekst bij de update idd iets met beveiliging.
Er ware wat settings teruggezet zoals wallpaper en skin. Die heb ik weer ingesteld. Verder nog niks tegengekomen.
And that is the news.''
pi_103031182
Sinds ik hier gelezen heb dat mensen whatsapp berichten te laat binnen krijgen, heb ik er ook ineens last van. Erg kut.

Achtergrondgegevens en autosync staan aangevinkt :{

Misschien is er verbetering met de nieuwe update?? Ben hem nu aan het binnen hengelen.
pi_103032243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, je moet de stock rom doen, recovery er af gooien, en S-ON weer aanzetten, dan heb je weer garantie.
Tenzij die dus, net als bij mij, ineens op zwart gaat en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen is / niet reageren op het opladen. Vanavond wordt ie opgehaald en volgens HTC heb ik binnen twee weken een reactie of die gemaakt wordt of niet.. (onder garantie uiteraard). Als ik nu een custom rom erop had, had ik denk ik wel een probleem(pje). Beginnen ze ook te zeuren als ze erachter komen dat je bv. Blackmart oid erop hebt zitten?
pi_103033535
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:52 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Tenzij die dus, net als bij mij, ineens op zwart gaat en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen is / niet reageren op het opladen. Vanavond wordt ie opgehaald en volgens HTC heb ik binnen twee weken een reactie of die gemaakt wordt of niet.. (onder garantie uiteraard). Als ik nu een custom rom erop had, had ik denk ik wel een probleem(pje). Beginnen ze ook te zeuren als ze erachter komen dat je bv. Blackmart oid erop hebt zitten?
blackmart? :?
pi_103035086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

blackmart? :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:29:11 #246
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103036957
Kut. Heb gister m'n telefoon op het asfalt laten vallen, elke hoek een beschadiging. Weet iemand waar ik goedkoop een vervangende achterkant kan bestellen?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103037070
pi_103040291
quote:
Shit, daar kom je dus net een dag te laat mee. Wilde geen 50 euro uitgeven en heb een witte besteld van 20 euro, maar anders had ik liever deze besteld :P
pi_103040383
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Shit, daar kom je dus net een dag te laat mee. Wilde geen 50 euro uitgeven en heb een witte besteld van 20 euro, maar anders had ik liever deze besteld :P
Annuleren slimmerd
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:40:35 #250
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_103043462
Als dat zo door gaat met die steeds groter wordende smartphones zoals de HTC Sensation dan kan je lijken ze meer op Tablets .
Ik vind het helemaal geen mooie telefoon vanwege de grote afmetingen
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_103045405
GTA3 komt naar android dual core phones en iphone 4s
http://pocketnow.com/smar(...)droid-and-ios-models
pi_103045501
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
Eindelijk _O_
-edit

quote:
Grand Theft Auto III verschijnt deze herfst op iPad 2, iPhone 4S en verschillende Android-telefoons en -tablets. Dit maakt Rockstar vandaag middels een persbericht bekend.

De mobiele versie komt uit ter ere van het tienjarig jubileum van de game. De Android-smartphones waarvoor het spel uitkomt zijn de Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2. De Android-tablets Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1 zijn ook compatibel met het spel.
De Sensation staat er niet tussen? :o
pi_103045586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
Nice :D
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:59:24 #255
253447 Ethanolic
pi_103045921
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
Deathlift or Die.
pi_103046109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:05:14 #257
253447 Ethanolic
pi_103046149
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.
ik krijg het ook niet na reboots
Deathlift or Die.
pi_103046502
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Annuleren slimmerd
Is al onderweg ;(
pi_103046554
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Is al onderweg ;(
Weigeren aan de deur, je hebt altijd 8 dagen bedenktijd via internet, of 14 zelfs kan ook.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:58:45 #260
253447 Ethanolic
pi_103048269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Mn emails pushen trouwens ook niet meer?
Deathlift or Die.
pi_103056150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef MichielPH het volgende:
Kut. Heb gister m'n telefoon op het asfalt laten vallen, elke hoek een beschadiging. Weet iemand waar ik goedkoop een vervangende achterkant kan bestellen?
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Heb al gratis twee nieuwe gehad van HTC.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:34:58 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_103057094
Sensation-bezitter meldt zich. Wat mag ik niet vergeten, wat moet ik beslist doen?
pi_103057376
rooten
pi_103067292
Sensation Xe werkt fantastisch _O_
pi_103068278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:08 schreef Roffamannetje het volgende:
Hoe zijn de oordoppen?
pi_103071901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:08 schreef Roffamannetje het volgende:
Aaaargh, waarom heb jij em al wel, en ik niet -O-
pi_103083502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:50 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Hoe zijn de oordoppen?
Heb er 4 verschillende maten dopjes bij gekregen
Heerlijk geluid :D
@ Wihakayda, ik heb hem al 3 dagen nu, via GSMwijzer
pi_103083706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ? *)

btw: ik heb ook het idee dat de cover af en toe een heeeel klein beetje kraakt. Niet storend ofzo, en niet zo erg dat ik een andere cover wil. Maarja als het dan toch gratis is ?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:35:20 #269
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_103083815
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden.. :{
pi_103086122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:

[..]

Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ? *)

btw: ik heb ook het idee dat de cover af en toe een heeeel klein beetje kraakt. Niet storend ofzo, en niet zo erg dat ik een andere cover wil. Maarja als het dan toch gratis is ?
Ja zou gewoon moeten kunnen, ik heb het contactformulier op de website van HTC ingevuld. Ik heb aangegeven dat ik altijd tevreden met ze ben en dat ik het wel raar vind dat een toestel in deze klasse dit soort problemen vertoond en dat ik mijn telefoon niet kan opsturen.

Toen moest ik even mijn adresgegevens + imei opsturen en kreeg een paar later een nieuw hoesje binnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:35 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden.. :{
Ja, zie bovenstaand. Maar het wordt opgepakt door Dynafix. Gebruik het contactformulier, niet bellen.
pi_103104041
Ik ben dus een paar uur geleden in een vijver gevallen :')
Vraag me niet hoe, maar alles doet het in ieder geval weer. :D
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten? :(

-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst :o ?

[ Bericht 8% gewijzigd door rickyszz op 15-10-2011 01:52:04 ]
pi_103104501
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten? :(

-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst :o ?
Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!
pi_103104911
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!
Ja daarom ik ben hartstikke blij dat ie het nog doet :P.
Heb hem net ook ff goed geföhnd en in een bak met rijst gelegd alleen de volume knop hangt nog een beetje als ik hem zachter zet :P
pi_103108251
quote:

Wel balen ben je gelijk je garantie kwijt :'( Tegenwoordig zitten in alle telefoon een soort waterstrips en als je telefoon dan in aanraking komt met water, dan verkleurt deze.
pi_103108973
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:32 schreef danny130 het volgende:

[..]

Wel balen ben je gelijk je garantie kwijt :'( Tegenwoordig zitten in alle telefoon een soort waterstrips en als je telefoon dan in aanraking komt met water, dan verkleurt deze.
Ja ik heb meteen bij alle stickers gekeken bij de jack, usb, ingangen, alleen de sticker bij de connector van de accu rechts onderin was alleen verkleurt. :)
pi_103109010
Je moet em nu nog niet aanzetten. Debiel.
pi_103109029
Ga wrs. de XE zo ophalen bij KPN is die al leverbaar?
pi_103110234
Je gaat em zo halen toch?
pi_103110381
Ja ik weet niet zeker of die er is.
pi_103110619
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
pi_103110819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef Braddie het volgende:
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
pi_103111470
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
pi_103111614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh echt? Vind je het fijn om dingen zo bovenop andere apps te krijgen? Ik vind het echt vreselijk.
Maargoed, het kan meestal wel in de app ingesteld worden als je het echt wil, bijv bij handcent (een sms app die bijna iedereen gebruikt ipv stock).
pi_103111643
Ik kan me echt gewoon NIET voorstellen wat er fijn is aan een facebook reactie zo volop in je gezicht gedrukt, maargoed, het zal wel aan mij liggen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:46 #285
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_103132295
Er staat een nieuwe OTA-update klaar. E.e.a. vanwege de beveiligingsproblemen die eerder in het nieuws waren.

Zie ook: http://www.htcphones.net/european-htc-sensation-ota-update/
pi_103133019
Als je geroot bent, met s-off maar GEEN costum rom, en je ontvangt een OTA update, dan word de root ongedaan gemaakt zeker?
pi_103136241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.

Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:59:00 #288
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103136994
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.

Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103137020
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
Oh, maar wie wil nou die popup yo ;(.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:04:41 #290
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103137107
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh, maar wie wil nou die popup yo ;(.
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
pi_103137283
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Klopt, maar ik vind het totaal niet Apple-like. Je koopt een iPhone niet omdat je zo veel kan instellen.
pi_103138622
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Sinds 2 dagen :')
pi_103201671
Valt er met een App of iets dergelijks nog wat te doen aan de Mic Sensitivity van m`n XE microfoon?, als ik een filmpje opneem en er klapt iemand in z`n handen dan distort het signaal al. Als ik met wat vrienden zit, en we praten wat, en ik neem het op, en er gaat er een luid praten/schreeuwen trekt ie het ook niet..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:55:45 #294
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_103234646
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
pi_103249718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Aikara het volgende:
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
Ja, raar én stom, want ik wilniemeer wachten -O-
pi_103250381
Blijkbaar aardig wat animo voor de XE in Nederland
pi_103254753
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
pi_103255056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Benchmarks moet je niet naar kijken. Een telefoon koop je ook over het algemeen niet om foto's en filmpjes mee te maken, maar kan wel een belangrijke nevenfunctie zijn.

Als je dit echt belangrijk vindt, moet je idd geen HTC kopen, maar mij persoonlijk zal het een zorg zijn. Gebruik de camera alleen om af en toe wat dingen via Whatsapp te sturen, en daar voldoet 'ie prima. Slecht is de camera van de Sensation ook zeker niet.

Overigens heeft de SII inderdaad een iets snellere processor, maar is de GPU van de Sensation weer superieur, wat vanaf ICS weer belangrijker gaat worden.

En als laatste, Sense ligt mijlenver voor op de Touchwiz-interface van Samsung. Dat is toch wel een heel belangrijk onderdeel van een telefoon. Fijn dat de SII nog (iets) sneller is, maar met zo'n graflelijke interface die totaal niet gebruiksvriendelijk is heb ik toch liever de Sensation.
pi_103255876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Heeft ook een slechte ervaring gehad.. Heb er serieus nog nooit iemand over horen klagen.

Geloof je best trouwens, maar veel plezier met je s2 O:-) ik haal trouwens 97500 met browsermark.. Test maar op je s2 als je verschil wil zien.

Of anandtech adreno 220 benchmarks
pi_103260930
Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er niet echt over te spreken.
Had de eerste maand gewoon de standaard rom erop staan, en nu heb ik Android Revolution erop staan, maar bij mij is het niet echt veel soeps. Hij moet vaak nadenken bij het openen van een app etc. Als hij eenmaal in de app is is ie snel, maar daarbuiten reageert het gewoon niet soepel.

Grote kans dat hij binnen kort weg is en plaats moet maken voor een S2.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_103265406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Antony1989 het volgende:
Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er niet echt over te spreken.
Had de eerste maand gewoon de standaard rom erop staan, en nu heb ik Android Revolution erop staan, maar bij mij is het niet echt veel soeps. Hij moet vaak nadenken bij het openen van een app etc. Als hij eenmaal in de app is is ie snel, maar daarbuiten reageert het gewoon niet soepel.

Grote kans dat hij binnen kort weg is en plaats moet maken voor een S2.
Vreemd, welke kernel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')