omdat ik wel eens een mailtje nodig heb van n jaar geledenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.
Wat dat fb betreft, volgens mij werkt dat taggen inderdaad niet en het liken van reacties op berichten werkt ook niet altijd, bij mij althans.
ping=blackberryquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef electrocrash het volgende:
Watvoor ping mogelijkheden heeft dit toestel? alleen middels whatsapp?
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
eind oktober in de kpn winkel, vandaar dat ik maar besloten heb gewoon deze te halen
voor t geluid zou ik t toch niet doen, en om nu 6 weken te wachten op een snelheidsverschil dat je bijna niet merkt...
Werkt prima hierquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mwa, Android Revolution is nu gebaseerd op de XE rom, die schijnbaar prima draait op de Sensation, moet hem nog eens updaten
Niet geheel leeg laten lopen, ook niet te lang opladen. De huidige generatie heeft geen problemen met het z.g.n. geheugeneffect.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
nog nuttige oplaadtips voor de 1e keer? hij geeft nog 9% aan.... al dr in doen of leeg laten lopen
Het is hetzelfde toestel. Er zijn nagenoeg geen verschil in. De BbD is meer om het merk/toestel populair te maken onder de mainstream. De BbD is trouwens een soft-mod en niet eens iets hardwarematigs. Enige echte verschil met de huidige Sensation is de batterij, maar als je de batterij van de Evo 3D erin stopt hebt je dezelfde power. M.a.w. BbD = verkooppraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef bjanaan het volgende:
Oke ja ik zit toch een beetje te twijfelen eind oktober duurt ook nog wel ff!
Sowieso kan ik het je voor elke ROM-flash aanraden.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je van 3.1.x afkomt en naar Android Revolution 3.6 wil gaan, moet je dan weer die stomme super wipe doen?
toevallig oh oh cherso gekeken omdat ie via mn laptop niet werktequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
De sensation xe heeft precies hetzelfde hardware behalve de looks en batterij, alleen de normale is underclocked. 1213Mhz maar alle custom roms draaien al de 'xe' rom.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat had ik indd al door ja![]()
Veel zal je wel niet merken van die aantal mhz toch?
De look, ach het is meer de kleur die een anders is.
Wil er zo wie zo een 2de accu bij hebbendat is meestal wel makkelijk
![]()
Nu eerst de Xbox zien te verkopen
Waar kun je die halen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee zul je niet echt merken, wellicht in benchmarks.
Maar wel fijn dat je hem indien nodig is wel op de normale kan snelheid zetten.
1200Mhz zal het zeker goed doen met 1900mah batterij, krijg de batterij de 28ste dus zal update geven hoe hij bevalt
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414quote:
Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.quote:Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/s/ref=is_s_?k=Anker+%2414
Heb hem daar besteld gister, moet wel via cc helaas maar dat heb ik opgelost door één prepaid cc te kopen voor 21euro op 3vcash.nl
Heb zonder externe lader anders kon het net niet voor onder de 20.
Kan evt ebay maar daar was het duur en zal het wellicht wat langer qua verzending, helaas ook geen nl bedrijf.
Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
nu ben ik nog benieuwd of het mogelijk is via de standaard fb app mensen in een bericht te taggen? en ik kan geen reacties ''vind ik leuken''
klopt dat?
Wat doen ze in godsnaam met hun toestellen!? Ik heb mijn Sensation inmiddels 4 keer laten vallen en heb hem los in mijn broekzak. Alles zit nog waar het hoort, heb geen krasjes en geen spatje stof onder het scherm.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.
Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...quote:Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hoe laat je het naar Nederland verzenden dan? Vorige keer dat ik keek, verzonden ze niet naar Nederland?
Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellenquote:Op zondag 25 september 2011 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand nog een accu besteld laat het even weten, ik wil ook nog wel n extra eventueel!
2e idd gevonden, en dat 1e kan alleen als je incheckt ergens, op die manier is t in de meeste gevallen wel op te lossenquote:Op zondag 25 september 2011 09:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat eerste kan niet, dat tweede wel. Dan moet je in het mouseovermenu van een bericht "reageren" klikken en dan krijg je "vind ik leuk"-opties onder reacties. Vaak werkt het ook als je gewoon op het bericht klikt, maar dat werkt niet altijd (gekke app).
quote:Op zondag 25 september 2011 04:21 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik ben van plan om nog een te bestellen. Is het voor mij ook voordelig als we samen bestellen? Ik heb een creditcard.
wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je Amazon.co.uk nu wel naar NL kunt laten verzenden...
[..]
Ik wil er op zich wel een extra voor je meebestellen.
1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.quote:Op zondag 25 september 2011 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
wat gaat het kosten? en is t ook mogelijk om een externe lader te bestellen eigelijk?
dealquote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
1 of 2 batterijen? 2 batterijen inclusief 1 oplader (UK/US) verzending naar NL = 27,42 euro.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de verwachtte accuduur? of is dat niet bekend...
schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''quote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1128568&page=98
98pagina's aan meestal goede ervaringen, maar het is rond de 18-30% verbetering en sommige halen er hele leuke tijden zelfs mee.
Maar ze hebben het ook steeds over dat je hem 3keer helemaal leeg moet laten gaan en weer opladen zodat hij beter presteert, wat ik zelf altijd een beetje placebo effect vind maar iedereen raad het toch aan
Screenshots zoals hieronder in overvloed.
[ afbeelding ]
Ja zal best kunnen maar zal me er maar even op moeten inlezen..quote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
schijnt van de soort accu af te hangen, iets met een ''geheugen''
Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?quote:
Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de verwachtte accuduur? of is dat niet bekend...
wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd''quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Prima. Lees je even de advertentie door zodat je niet voor verrassingen komt te staan?
http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316949727&sr=8-3
Verder moet je mij maar even je adresgegevens enzo PM-en.
[..]
Sowieso een accuverbetering ten opzichte van de originele batterij, maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van je gebruik en de instellingen.
Ik heb geen haast, ik bestel wanneer jij gereageerd hebt. Neem gerust de tijdquote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer wil je bestellen? heb vanavond pas ''leestijd''
Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Wel n rare stekker, hoe werkt dat :p
Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
Wel n rare stekker, hoe werkt dat :p
ik zie dat ze op elkaar passen idd, en ook nog n extra telefoonmogelijkheidquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens de verkeerde link gegeven, ik wilde eigenlijk deze bestellen (i.v.m. de universele oplaad mogelijkheid): http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1316958436&sr=8-2
Maar je hebt dan sowieso zoiets erbij nodig: http://www.dealextreme.co(...)-plug-convertor-3529
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |