omdat ik wel eens een mailtje nodig heb van n jaar geledenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.
Wat dat fb betreft, volgens mij werkt dat taggen inderdaad niet en het liken van reacties op berichten werkt ook niet altijd, bij mij althans.
ping=blackberryquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef electrocrash het volgende:
Watvoor ping mogelijkheden heeft dit toestel? alleen middels whatsapp?
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
eind oktober in de kpn winkel, vandaar dat ik maar besloten heb gewoon deze te halen
voor t geluid zou ik t toch niet doen, en om nu 6 weken te wachten op een snelheidsverschil dat je bijna niet merkt...
Werkt prima hierquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mwa, Android Revolution is nu gebaseerd op de XE rom, die schijnbaar prima draait op de Sensation, moet hem nog eens updaten
Niet geheel leeg laten lopen, ook niet te lang opladen. De huidige generatie heeft geen problemen met het z.g.n. geheugeneffect.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
nog nuttige oplaadtips voor de 1e keer? hij geeft nog 9% aan.... al dr in doen of leeg laten lopen
Het is hetzelfde toestel. Er zijn nagenoeg geen verschil in. De BbD is meer om het merk/toestel populair te maken onder de mainstream. De BbD is trouwens een soft-mod en niet eens iets hardwarematigs. Enige echte verschil met de huidige Sensation is de batterij, maar als je de batterij van de Evo 3D erin stopt hebt je dezelfde power. M.a.w. BbD = verkooppraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Overigens is het al bewezen dat het 100% dezelfde processor is, maar dan overgeclocked oid op een veilige manier.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef bjanaan het volgende:
Oke ja ik zit toch een beetje te twijfelen eind oktober duurt ook nog wel ff!
Sowieso kan ik het je voor elke ROM-flash aanraden.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je van 3.1.x afkomt en naar Android Revolution 3.6 wil gaan, moet je dan weer die stomme super wipe doen?
toevallig oh oh cherso gekeken omdat ie via mn laptop niet werktequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
De sensation xe heeft precies hetzelfde hardware behalve de looks en batterij, alleen de normale is underclocked. 1213Mhz maar alle custom roms draaien al de 'xe' rom.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit al te kijken naar de Sensation en de XE, maar als ik het zo bekijk maakt het dus geen donder uit, alleen op de processor snelheid en opslag na, maar effe een goeie geheugenkaart erin pleuren en je bent er ook
Heb momenteel de Nokia N900, maar daar kun je geen uitzending gemist op bekijken, kan het met dit toestel wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |