En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker isquote:Op zondag 25 september 2011 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst even het vliegtuig naar Amerika nemen.
Maar als je toch gaat vliegen, kan je net zo goed even langs Amerika gaan, toch?quote:Op zondag 25 september 2011 20:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En er daar achterkomen dat het ook niet past, omdat het een Britse stekker is.
deze is de bestequote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef JohnDDD het volgende:
wat is nou het verschil tussen deze, de Desire en de Wildfire?? beetje verwarrend!
http://www.phonehouse.nl/(...)ileismart/150/2jaar/quote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef JohnDDD het volgende:
waar kan ik de sensation nu het beste kopen? vind 'm bij t-mobile nogal prijzig. 34 euro per maand (1e 3 maanden gratis) voor een iSmart 200, en dan 109.95 voor de telefoon. Een iphone is met hetzelfde abo 189.95....
Wat heb je er mee gedaan dan? En hoe lang heb je het toestel al?quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
heb al een krasje op het scherm...
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef blessed19 het volgende:
heb al een krasje op het scherm...
Die goedkope van eBay zitten beter dan die dure van Muvit/HTC en zijn zeer zeker een aanraderquote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
Hoe komt dit dan? als je hem gewoon in je broek doet, zonder andere spullen dan krijg je hier toch geen last van?quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Krasjes gaat echt ontzettend snel. Ik had er binnen 2mnd al bijna net zoveel als op mn andere toestel in 2 jaar. En dat met het zogenaamde 'onkrasbare Gorilla Glass'Screenprotectors is echt een aanrader! Ik heb spijt dat ik die niet meteen er op heb gedaan.
Autocorrect uitzetten, en zelf typen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
Gast, het is hier geen KLB hè.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
Je moet bij bol.com gaan werken, daar werken een boel andere autisten die met oplossingen komen die niet bij je probleem passen
Kusjes.quote:Even de HTC Support chat geprobeerd, met de vraag of die ontzettend irritante vertaalbug niet op te lossen is (moet -> Moët, jou -> Jou, tot -> TOT)
quote:
Gelieve even te wachten terwijl wij een agent vinden om u te helpen.
U bent nu in verbinding met Dries.
Dries: Hallo Daan, bedankt om contact op te nemen met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
daaan: Ok
Dries: Welk toestel heeft u precies?
daaan: De Sensation
Dries: Welke taal van woordenboek heeft u ingesteld voor de autocorrectie?
daaan: Alleen Nederlands
Dries: Het is niet mogelijk het woordenboek aan te passen en dus ook niet om dit te voorkomen tenzij dat u autocorrect uitschakeld.
daaan: Oh, dat schiet ook niet echt op
daaan: Wat is 'Moët' nou voor woord
Dries: Dat begrijp ik.
daaan: prima, dank je.
Quietly brillant.. Jaja.
via wordt VIAquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Mijn fijne autocorrect maakt van moet Moët en van tot TOT, en ook al verander ik het 3 x achter elkaar hij luistert niet... wat te doen?
Klopt, fucking irritant. Is een bugje. Niks aan te doen nog, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
Tenzij je gewoon wilt typen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef poepeneesje het volgende:
Swype is the best keyboard there is!
Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar dmv smartkeyboardpro typ ik sneller dan swype, en ik heb 6 maanden swype gebruikt dus ik kan t heus wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Typen is zo 2010. Daar zijn de smartphones van tegenwoordig niet meer voor gemaakt!
Haha, zag laatst een DHD nieuw voor 195quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten
-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euroDat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik
Mijn tip is om even te kijken buiten de provider om, dus bij een derde partij, dit scheelt vaak een hoop geld. Een waar ik zeer goede ervaringen mee heb is studentmobiel, op basis van je klantengeschiedenis stellen ze zeer mooie aanbiedingen samen. Succesquote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef -J-D- het volgende:
De voucher van Groupon voor 100 euro korting bij phonehouse ziet er wel aantrekkelijk uit ivm met dit toestel.
-edit-
Toch niet... de bedragen voor het toestel bij verlenging liggen gewoon 100 euro hoger dan bij concurrenten
-edit-edit-
Verlengen bij Vodafone ziet er toch wel aantrekkelijk uit. 1 jaar verlengen met weinig belminuten --> toestelbedrag 280 euroDat kan ik ook vangen voor mij DHD denk ik
Je hebt hem geroot ja?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef poepeneesje het volgende:
Oh heb trouwens sinds vandaag een zelf aangepaste versie van Android Revolution HD 3.6.1 draaien, werkt erg lekker, een aanrader. De nieuwe versie van ARHD 4.1 vind ik zelf wat minder.
Verder ben ik sinds vanmorgen over mijn 2GB datalimiet van KPN/Hi heen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |