Eindelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 komt naar android dual core phones en iphone 4s
http://pocketnow.com/smar(...)droid-and-ios-models
De Sensation staat er niet tussen?quote:Grand Theft Auto III verschijnt deze herfst op iPad 2, iPhone 4S en verschillende Android-telefoons en -tablets. Dit maakt Rockstar vandaag middels een persbericht bekend.
De mobiele versie komt uit ter ere van het tienjarig jubileum van de game. De Android-smartphones waarvoor het spel uitkomt zijn de Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2. De Android-tablets Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1 zijn ook compatibel met het spel.
Nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 komt naar android dual core phones en iphone 4s
http://pocketnow.com/smar(...)droid-and-ios-models
Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
ik krijg het ook niet na rebootsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen WF-pushberichten meer. Rebootje verhelpt dat altijd wel.
Weigeren aan de deur, je hebt altijd 8 dagen bedenktijd via internet, of 14 zelfs kan ook.quote:
Mn emails pushen trouwens ook niet meer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik voor inene geen Facebook en wordfeud pushberichten krijg?
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef MichielPH het volgende:
Kut. Heb gister m'n telefoon op het asfalt laten vallen, elke hoek een beschadiging. Weet iemand waar ik goedkoop een vervangende achterkant kan bestellen?
Aaaargh, waarom heb jij em al wel, en ik nietquote:
Heb er 4 verschillende maten dopjes bij gekregenquote:
Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Heb al gratis twee nieuwe gehad van HTC.
Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Gewoon even zeggen dat je hoesje kraakt, dan krijg je zonder gemor een nieuwe opgestuurd.
Heb al gratis twee nieuwe gehad van HTC.
Ja zou gewoon moeten kunnen, ik heb het contactformulier op de website van HTC ingevuld. Ik heb aangegeven dat ik altijd tevreden met ze ben en dat ik het wel raar vind dat een toestel in deze klasse dit soort problemen vertoond en dat ik mijn telefoon niet kan opsturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dus ik kan er nu al een een 'bestellen' mocht de mijne ooit beschadigd raken ?![]()
btw: ik heb ook het idee dat de cover af en toe een heeeel klein beetje kraakt. Niet storend ofzo, en niet zo erg dat ik een andere cover wil. Maarja als het dan toch gratis is ?
Ja, zie bovenstaand. Maar het wordt opgepakt door Dynafix. Gebruik het contactformulier, niet bellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Fix je dat rechtstreeks bij HTC? Toen ik een nieuw achterkantje moest vanwege mn volumeknop moest mn hele toestel opgestuurd worden..
Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
Ik ben dus een paar uur geleden in een vijver gevallen![]()
Vraag me niet hoe, maar alles doet het in ieder geval weer.![]()
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten?
-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
Maar, ik heb 1 klein probleempje en dat is dat ie nu in Veilige modus staat hoe kan dit uitzetten?
Ja daarom ik ben hartstikke blij dat ie het nog doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja geen gek idee, dat hij nog leeft!
Wel balen ben je gelijk je garantie kwijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef rickyszz het volgende:
-Edit hij is nu inmiddels uit veilige modus maar, is het nog slim hem een paar dagen te laten drogen in een bak met rijst?
Ja ik heb meteen bij alle stickers gekeken bij de jack, usb, ingangen, alleen de sticker bij de connector van de accu rechts onderin was alleen verkleurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:32 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wel balen ben je gelijk je garantie kwijtTegenwoordig zitten in alle telefoon een soort waterstrips en als je telefoon dan in aanraking komt met water, dan verkleurt deze.
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef Braddie het volgende:
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
Oh echt? Vind je het fijn om dingen zo bovenop andere apps te krijgen? Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.
Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
Oh, maar wie wil nou die popup yoquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, maar wie wil nou die popup yo.
Klopt, maar ik vind het totaal niet Apple-like. Je koopt een iPhone niet omdat je zo veel kan instellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Sinds 2 dagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Ja, raar én stom, want ik wilniemeer wachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Aikara het volgende:
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
Benchmarks moet je niet naar kijken. Een telefoon koop je ook over het algemeen niet om foto's en filmpjes mee te maken, maar kan wel een belangrijke nevenfunctie zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Heeft ook een slechte ervaring gehad.. Heb er serieus nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |