Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef Braddie het volgende:
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
Oh echt? Vind je het fijn om dingen zo bovenop andere apps te krijgen? Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.
Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
Oh, maar wie wil nou die popup yoquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, maar wie wil nou die popup yo.
Klopt, maar ik vind het totaal niet Apple-like. Je koopt een iPhone niet omdat je zo veel kan instellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Sinds 2 dagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Ja, raar én stom, want ik wilniemeer wachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Aikara het volgende:
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
Benchmarks moet je niet naar kijken. Een telefoon koop je ook over het algemeen niet om foto's en filmpjes mee te maken, maar kan wel een belangrijke nevenfunctie zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Heeft ook een slechte ervaring gehad.. Heb er serieus nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |