abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103109010
Je moet em nu nog niet aanzetten. Debiel.
pi_103109029
Ga wrs. de XE zo ophalen bij KPN is die al leverbaar?
pi_103110234
Je gaat em zo halen toch?
pi_103110381
Ja ik weet niet zeker of die er is.
pi_103110619
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
pi_103110819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:05 schreef Braddie het volgende:
Gistermiddag de Sensation XE opgehaald, is er nog iets wat ik mòet weten?, ik vond bij de iPhone 3GS die push berichten wel handig, dat er een schermpje kwam opduiken als je een tweet had, of iemand reageerde op je facebook status, kan dat met dit toestel ook?, de oortjes zijn overigens heel goed!.
Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
pi_103111470
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat komt allemaal in de notificatiebalk te staan. Als je deze naar beneden trekt kan je alle notificaties lezen.
Dat snap ik, maar ik vond de iOS manier een stuk handiger..
pi_103111614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh echt? Vind je het fijn om dingen zo bovenop andere apps te krijgen? Ik vind het echt vreselijk.
Maargoed, het kan meestal wel in de app ingesteld worden als je het echt wil, bijv bij handcent (een sms app die bijna iedereen gebruikt ipv stock).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103111643
Ik kan me echt gewoon NIET voorstellen wat er fijn is aan een facebook reactie zo volop in je gezicht gedrukt, maargoed, het zal wel aan mij liggen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:46 #285
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_103132295
Er staat een nieuwe OTA-update klaar. E.e.a. vanwege de beveiligingsproblemen die eerder in het nieuws waren.

Zie ook: http://www.htcphones.net/european-htc-sensation-ota-update/
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_103133019
Als je geroot bent, met s-off maar GEEN costum rom, en je ontvangt een OTA update, dan word de root ongedaan gemaakt zeker?
pi_103136241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.

Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:59:00 #288
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103136994
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is daar precies handiger aan? Je wordt gedwongen op dat moment erop te reageren, je kan het niet tot later uitstellen, want dan is de notificatie weg.

Daarbij, in iOS5 is dit ook geïntroduceerd, dus of je nou een iPhone of een Android-toestel hebt, je moet toch de notificatiebalk naar beneden trekken.
Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103137020
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Dat is niet waar, in iOS heb je de keuze tussen de notificatiebalk en een popup.
Oh, maar wie wil nou die popup yo ;(.
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:04:41 #290
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103137107
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh, maar wie wil nou die popup yo ;(.
Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103137283
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar doen Androidfanboys niet altijd tof met de instelbaarheid van hun OS? Heb je op iOS een keuze, is het weer niet goed..
Klopt, maar ik vind het totaal niet Apple-like. Je koopt een iPhone niet omdat je zo veel kan instellen.
pi_103138622
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Sinds 2 dagen :')
pi_103201671
Valt er met een App of iets dergelijks nog wat te doen aan de Mic Sensitivity van m`n XE microfoon?, als ik een filmpje opneem en er klapt iemand in z`n handen dan distort het signaal al. Als ik met wat vrienden zit, en we praten wat, en ik neem het op, en er gaat er een luid praten/schreeuwen trekt ie het ook niet..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:55:45 #294
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_103234646
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
pi_103249718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Aikara het volgende:
Beetje raar dat de Sensation XL al via Vodafone te verkrijgen is, maar de XE nog niet. Terwijl de XE eerder is uitgebracht door HTC...
Ja, raar én stom, want ik wilniemeer wachten -O-
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_103250381
Blijkbaar aardig wat animo voor de XE in Nederland
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103254753
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
pi_103255056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, en totaal ongegrond, ik raad het toestel af als ze denken er echt goede foto`s mee te kunnen maken, geld ook voor filmpjes, de SGS II bij benchmarks 2x zo snel!
Benchmarks moet je niet naar kijken. Een telefoon koop je ook over het algemeen niet om foto's en filmpjes mee te maken, maar kan wel een belangrijke nevenfunctie zijn.

Als je dit echt belangrijk vindt, moet je idd geen HTC kopen, maar mij persoonlijk zal het een zorg zijn. Gebruik de camera alleen om af en toe wat dingen via Whatsapp te sturen, en daar voldoet 'ie prima. Slecht is de camera van de Sensation ook zeker niet.

Overigens heeft de SII inderdaad een iets snellere processor, maar is de GPU van de Sensation weer superieur, wat vanaf ICS weer belangrijker gaat worden.

En als laatste, Sense ligt mijlenver voor op de Touchwiz-interface van Samsung. Dat is toch wel een heel belangrijk onderdeel van een telefoon. Fijn dat de SII nog (iets) sneller is, maar met zo'n graflelijke interface die totaal niet gebruiksvriendelijk is heb ik toch liever de Sensation.
pi_103255876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Braddie het volgende:
Heeft ook een slechte ervaring gehad.. Heb er serieus nog nooit iemand over horen klagen.

Geloof je best trouwens, maar veel plezier met je s2 O:-) ik haal trouwens 97500 met browsermark.. Test maar op je s2 als je verschil wil zien.

Of anandtech adreno 220 benchmarks
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103260930
Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er niet echt over te spreken.
Had de eerste maand gewoon de standaard rom erop staan, en nu heb ik Android Revolution erop staan, maar bij mij is het niet echt veel soeps. Hij moet vaak nadenken bij het openen van een app etc. Als hij eenmaal in de app is is ie snel, maar daarbuiten reageert het gewoon niet soepel.

Grote kans dat hij binnen kort weg is en plaats moet maken voor een S2.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')