abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101532716
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoevaak heeft Breivik WIlders ook alweer gequote? Je kan niet ontkennen dat de blonde Limburger als inspiratie voor die Noorse dwaas diende.
Is dit niet een tikkeltje offtopic remlof?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:54:33 #102
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_101532762
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoevaak heeft Breivik WIlders ook alweer gequote? Je kan niet ontkennen dat de blonde Limburger als inspiratie voor die Noorse dwaas diende.
Aan jou posts hier te zien vind jij Wilders wel een toffe kerel volgens mij :D
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:57:57 #103
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_101532857
Misschien moet meneer Wilders toch het woord 'spotprent' weer eens opzoeken in de Van Dale en eens kijken hoe er in het verleden over politici van veel hoger kaliber dan deze omhooggevallen abrikozenvlaai werd getekend...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:59:50 #104
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_101532913
Pffft... Wat 'n kleingeestig, preuts landje zijn we geworden.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_101532988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien moet meneer Wilders toch het woord 'spotprent' weer eens opzoeken in de Van Dale en eens kijken hoe er in het verleden over politici van veel hoger kaliber dan deze omhooggevallen abrikozenvlaai werd getekend...
Wilders maakt zich ook niet zo druk om de cartoon an sich. Meer omdat de cartoon 'gesubsidieerd' is.
Maar woedend?
Heb meer het idee dat een aantal mensen hier letterlijk zitten te kwijlen omdat ze een tweet van GW tot ongekende proporties op kunnen blazen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:05:30 #106
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_101533085
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wilders maakt zich ook niet zo druk om de cartoon an sich. Meer omdat de cartoon 'gesubsidieerd' is.
Oooh, dus het is toeval dat hij er zelf op staat? Ik heb Wilders nog niet zo horen fulmineren over "gesubsidieerde" cartoons over, pakweg, Mariko Peters.
pi_101533144
nee, das afgesproken. Doofpot.
pi_101533160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Oooh, dus het is toeval dat hij er zelf op staat? Ik heb Wilders nog niet zo horen fulmineren over "gesubsidieerde" cartoons over, pakweg, Mariko Peters.
Fulmineert hij?
Dan heb ik een andere tweet gelezen dan jij.
En verder is het natuurlijk wel zo dat hij op die tekening staat, dus het lijkt mij dat hij daar op zijn minst wel over mag zeggen dat hij er niet blij mee is. Of mag hij dat dan weer niet?
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:09:36 #109
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_101533179
Jezus, af en toe heb ik het idee dat in de eerstkomende Bijbelvertaling in het NT de naam 'Jezus Christus' overal vervangen moet worden door 'Geert Wilders'. De komende EO-jongerendag vervalt en wordt vervangen door de PVV-Landdag, waar Lof en Eer gezongen zal worden over Messias Geert, die Ons Land zal Bevrijden... :r
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 20:10:44 #110
137949 Disana
pi_101533207
Het is alweer zo'n superflauwe cartoon van van dik hout zaagt men planken. Ik snap Joop niet dat ze hem plaatsen en Wilders niet dat hij zich er weer druk om maakt.
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:14:52 #111
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_101533307
Smakeloze humor, daar bij joop.nl, maar net zo smakeloos als sommige uitspraken van Wilders.

Dat hele "vrijheid van meningsuiting" is in Nederland zover doorgeschoten tot respectloos kleutergedrag: Afschuiven en "de pot verwijt de ketel" in plaats van de "hand in eigen boezem steken".

X: "vieze flikker"

Y: "ach jij schapeneuker"

;(
The best firms advertise the least...
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:18:27 #112
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_101533401
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fulmineert hij?
Dan heb ik een andere tweet gelezen dan jij.
De standaardreactie van Wilders op dit soort zaken is bekend. En ja, doorgaans houdt dat in dat hij als een verongelijkte kleuter tekeergaat tegen het Grote Onrecht dat hem -als oprecht maatschappelijk begane politicus, totáál wars van opruiende en provocerende uitspraken - ALWEER wordt aangedaan.

quote:
En verder is het natuurlijk wel zo dat hij op die tekening staat, dus het lijkt mij dat hij daar op zijn minst wel over mag zeggen dat hij er niet blij mee is. Of mag hij dat dan weer niet?
Mijn reactie was er een op jouw argument dat Wilders' verontwaardiging voortkomt uit het feit dat dit een gesubsidieerde cartoon is, en niet de inhoud van de cartoon.
pi_101533460
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is het hele doel van de PVV, de samenleving verdelen. Ze willen geen oplossingen, alleen maar meer problemen die de samenleving verdelen, want dat levert ze stemmen op.
Alsof de samenleving al niet hopeloos verdeeld is.
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:26:57 #114
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_101533697
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar woedend?
Dat is de mediatechniek van een politicus. I.p.v. te zeggen "boehoe, die kritiek tegen mij, daar kan ik niet tegen" roept ie "deze kritiek kost ons belastingcenten"

Dat hebben we toch al genoeg gezien bij andere politici ;)

Onze Geert krijgt ervaring in zijn vak en leert ook al hoe je op een pluche kamerzetel kunt draaien!
The best firms advertise the least...
pi_101534342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:52 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Is dit niet een tikkeltje offtopic remlof?
Nope. Om mezelf maar eens te quoten:

quote:
3s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Tsja.

Sommige mensen vinden dat roepen dat "er een tsunami van kwaadaardige moslims die ons westerlingen willen onderwerpen aankomt" en dat "de linksmenschen dat allemaal aanmoedigen" als een oproep tot geweld tegen moslims en linksmenschen gezien kan worden.

Andere mensen vinden dat een cartoon waarin een persoon A een persoon B vermoordt oproept tot het vermoorden van persoon B. Niet eens noodzakelijkerwijs door A - want A kan ook gewoon iemand met een voorbeeldfunctie zijn.

Beide groepen hebben misschien een punt;)
pi_101535067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er is geen verband tussen Breivik en Wilders, maar ik begrijp dat jij dat wel graag zou willen zien.
Wie is er selectief?
Er is net zo min een verband tussen deze cartoon en een eventuele aanslag op Wilders...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:30:32 #117
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101535671
Ik stel voorop dat ik dit nogal smakeloos vind, maar ik moet erbij zeggen dat Geert Wilders ook uitspraken heeft gedaan waar de honden geen brood van hebben gegeten. Zoals ik eerder heb geroepen schijnt tegenwoordig het vrije woord alleen voor de PVV te zijn. Ik wil nog een ding zeggen. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
pi_101535785
De nieuwe nazi's hadden wat inkt teveel? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101535970
De conclusie is dus dat Wilders net zo reageert als de moslims...allebei huilie doen als er iets gebeurt wat ze niet bevalt en denken dat er uitzonderingen zijn voor zichzelf en dat de regels alleen voor de ander gelden. Het blijft übergrappig! :)
pi_101535995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jezus, af en toe heb ik het idee dat in de eerstkomende Bijbelvertaling in het NT de naam 'Jezus Christus' overal vervangen moet worden door 'Geert Wilders'. De komende EO-jongerendag vervalt en wordt vervangen door de PVV-Landdag, waar Lof en Eer gezongen zal worden over Messias Geert, die Ons Land zal Bevrijden... :r
Er is ook echt maar één categorie users op FOK die ik met regelmaat de naam Wilders zie noemen in combinatie met termen als Jezus, Messias of De Grote Blonde Leider. Je gaat bijna denken dat het gordijn-PVV-stemmers zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 september 2011 @ 21:43:50 #121
862 Arcee
Look closer
pi_101536104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef Kingstown het volgende:
De conclusie is dus...
Iedereen is het met elkaar eens, bedoel je?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_101536148
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef Ferdo het volgende:
De nieuwe nazi's hadden wat inkt teveel? :')
Zoveel inkt kost twitteren toch niet :? ?
pi_101536164
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

Iedereen is het met elkaar eens, bedoel je?
Daar heb je helemaal gelijk in!
pi_101536390
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zoveel inkt kost twitteren toch niet :? ?
Dat figuur van Joop heeft dat plaatje volgens mij toch echt niet getwittert, maar op Joop.nl gepubliceerd...
pi_101536416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat figuur van Joop heeft dat plaatje volgens mij toch echt niet getwittert, maar op Joop.nl gepubliceerd...
Aha en jij beschouwt Joop dus als nieuwe nazi's? Kan je dat ook met goed fatsoen beargumenteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')