Ik hou wel van een koekje van eigen deeg ja, al vind ik de cartoon nog mild ten opzichte van de monddiarree van Wilders.quote:
Als hij straks doodgeschoten word heeft hij het aan zichzelf te danken en is er geen sprake van een demonisering zeker? Nee die blindheid is mij niet onbekend van linksch, gevaarlijke menschen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hou wel van een koekje van eigen deeg ja, al vind ik de cartoon nog mild ten opzichte van de monddiarree van Wilders.
Dit soort praat had je ook over Wilders en consorten na Anders Breivik?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij straks doodgeschoten word heeft hij het aan zichzelf te danken en is er geen sprake van een demonisering zeker? Nee die blindheid is mij niet onbekend van linksch, gevaarlijke menschen hoor.
links werkt, rechts maakt het op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:13 schreef GJonline het volgende:
gelukkig zijn er meer dan een miljoen mensen die er anders over denken. Rechts werkt, links maakt het op.
lol, wat een onzinquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
links werkt, rechts maakt het op.
links zitten arbeiders, wetenschappers, intellectuelen. rechts mensen die veel geld hebben, aandelen, of goede posities in het bedrijfsleven.
In mijn ogen is er groot verschil tussen een cartoon en een moord. En dat is dezelfde redenatie die ik heb over het feit dat mensen Wilders (deels) verantwoordelijk houden voor wat er in Noorwegen gebeurde, totale onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef Bastard het volgende:
Als hij straks doodgeschoten word heeft hij het aan zichzelf te danken en is er geen sprake van een demonisering zeker? Nee die blindheid is mij niet onbekend van linksch, gevaarlijke menschen hoor.
Of dat kan laat ik in het midden, maar wat schiet je ermee op vraag ik me af ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:21 schreef GJonline het volgende:
god is toch ook een pedo? Dat kan dan weer wel..
Dat is het hele doel van de PVV, de samenleving verdelen. Ze willen geen oplossingen, alleen maar meer problemen die de samenleving verdelen, want dat levert ze stemmen op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:21 schreef elcastel het volgende:
Ik vind het trouwens treffend hoe mensen die de PVV verdedigen altijd maar praten in links en rechts. Dit soort gelul maakt een grotere kloof in de samenleving dan een cartoon in een uithoek op het internet of een omroepblaadje. Echte vaderland liefhebbers.
Klopt, veel stemmingmakerij, en dan bedenken mensen zich wel nog een keer of ze in een demonstratie meelopen of iets schrijven of tekenen. Het is immers geen lolletje om bedreigd te worden of aangiftes aan je broek te krijgen van Moszkowicz of het CIDI of zo. Dat is ook onderdrukkend ook al komt het niet van de staat, en sommige media lijken daarop uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
In principe is de manier waarop de media alles verdraaid tegenwoordig veel gevaarlijker dan dit soort spotprents zelf.
Bepaalde media wel en bepaalde media niet, en de truc is nou juist om de media die je kritisch belicht het werk moeilijk te maken, al dan niet met hulp van bevriende media. We moeten natuurlijk niet doen alsof de Telegraaf of WNL nog maar enigzins bezig zijn met eerlijke verslaggeving, die zijn bezig met een strijd zoals "De Waarheid" dat in de jaren 70 nog deed. De tijd dat de politieke signatuur van een krant bleek uit de opiniestukken en het perspectief ligt achter ons.quote:Alleen zie ik het niet snel gebeuren dat Wilders, of welke andere politicus dan ook, de media hierop gaat aanvallen, ze hebben de media immers hard nodig voor hun eigen publiciteit.
Zoals ik al aangaf hoeft het niet per se een lid van het koninklijk huis te zijn. Iemand die Bea als groot voorbeeld ziet (ja, die zijn er) zou zich ook aangesproken kunnen voelenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:26 schreef Montov het volgende:
Ik vind het een matige cartoon, maar oproepen tot geweld? Zal dit leden van het Koninklijk Huis overhalen om semi-automatische scharen te gebruiken?
Dat Wilders een zielige hypocriet is maakt zijn argument an sich niet ongeldigquote:De PVV verdedigde een tijd terug nog een cartoon over pedofilie binnen de Islam en het Christendom van Nekschot, stimuleert dat ook pedofilie?
Krijgt de mod subsidie toevallig ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef GJonline het volgende:
ieder zijn mening! Alleen wordt het vaak gewist, rechtse gedachten..
Ligt trouwens aan de mod. Zal zo wel weer komen.
Nou elcastel is hier ook aardig bezig in links-rechts praten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van de PVV, de samenleving verdelen. Ze willen geen oplossingen, alleen maar meer problemen die de samenleving verdelen, want dat levert ze stemmen op.
Er is geen verband tussen Breivik en Wilders, maar ik begrijp dat jij dat wel graag zou willen zien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit soort praat had je ook over Wilders en consorten na Anders Breivik?
Of ben je gewoon een tikje selectief als het daar op aankomt...
Ow ja ? Waar dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef MouzurX het volgende:
Nou elcastel is hier ook aardig bezig in links-rechts praten.
Wat een zielige opmerking, ik zeg alleen dat Wilders niet moet lopen janken na wat hij zelf allemaal over straat gooit. De dag dat ik klaarkom op Wilders steek ik een schaar in mijn hart.quote:Komt bijna klaar op het feit dat hij over wilders kan praten.
Hoevaak heeft Breivik WIlders ook alweer gequote? Je kan niet ontkennen dat de blonde Limburger als inspiratie voor die Noorse dwaas diende.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is geen verband tussen Breivik en Wilders, maar ik begrijp dat jij dat wel graag zou willen zien.
Wie is er selectief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |