Valt niet zo op Aziatisch, alhoewel Philipijns dan weer wel. Maar hoe weet je zeker dat dit soort vrouwen echt gek op je zijn en niet alleen bij je intrekken omdat je uit Europa komt en geld hebt?quote:
Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Als je een echte schrale Hollander bent pluk je een of ander grietje uit Thailand. Zoals iedereen doet die hier geen vrouw kan krijgen.
Zorg ervoor dat je vrouwen afwijst in de date fase (of eerder) die niet in dat beeld passen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.
Liever een echte vrouwelijke vrouw. Dus die het prachtig vindt om er voor haar man te zijn. Het huis op orde te houden, goed kan koken en voor me kan zorgen, lief en teder en iemand met een goed onderhouden lichaam. Dus geen dikkerd.
Volgens mij val je op de verkeerde types jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Ooit zei een wijs man: hoe beter je de vrouw leert kennen en haar ware aard, des te meer hekel krijg je eraan. Met 10 jaar ervaring kan ik dat inmiddels beamen en ik zal uitleggen waarom:
In feite kun je vrouwen in een aantal categorieen verdelen zoals: de gewieksten, de krengen, de labielen, de verkwisters en de goeden (eenvoudig, volgzaam en niet eisend). Want alle romannetjes, moderne man/vrouw verhoudingen en metrotheorieen ten spijt: uiteindelijk schuilt achter een prachtige vrouwelijke verschijning een duivels gebroed. Het gaat namelijk niet om jou als man en wie je bent, maar vooral hoeveel geld je op je rekening hebt en of je haar kan betalen.
Een vrouw wil vooraf de paringsdans aandacht en moeite (etentjes, drankjes, tijd = geld) vrouwen willen meestal trouwen en bij voorkeur een pracht en praal huwelijk (= nog meer geld) vrouwen willen vaak kinderen en willen het liefst zelf zo weinig mogelijk werken, zodat ze lekker kunnen shoppen en lui zijn en natuurlijk jou afzeiken dat je hen nooit aandacht geeft (= nog veel en veel meer geld) Ondertussen moet er ook een koophuis komen (i.v.m. de kinderen) geen rijtjeshuis, maar het liefst een groot huis met een dikke hypotheek waar jij als man je weer kapot voor mag werken.
ten slotte wil een vrouw gedurende een huwelijk/relatie voortdurend op haar wenken bediend worden. Weekendjes weg, uit eten, cadeautjes, alles onder het mom 'attent zijn en laten zien dat hij van me houdt) Ondertussen kost het je als man alleen maar geld.
En dan gaat er een knop om:
Vrouwlief is niet tevreden meer. Aan de ene kant willen ze vent die hen overlaadt met liefde en aandacht, maar geef je hen dat als man, dan ben je als kerel al snel te lief, te zacht, te broerachtig en niet interessant meer. Aan de andere kant willen ze een vent met veel geld die, bovenstaande, hen kan geven. De prijs is keihard werken om dit te betalen, dus minder aandacht voor de vrouw en dus worden ze alsnog ontevreden.
Vrouwlief wil dus weer van je af, vraagt een scheiding aan of eist je spullen op (= geld) eist het koophuis op (nog meer geld) en gaat ook nog om alimentatie bedelen, om haar luie shopleventje met kinderen te blijven in stand te houden (nog meer geld dus).
Kern van het verhaal is dat vrouwen je ontzettend veel geld kosten en zelden geluk opleveren. Als man ben je dus uiteindelijk beter af alleen op een flatje 3 hoog achter, vrijheid, geen gezeik, geen verkwisting van je zuur verdiende centen en geen emotionele ellende en stress. Een hoer af en toe voor de hoge nood, is per saldo nog stukken goedkoper dan een duur huwelijk met een zeurderig, claimend, verbitterd, vatzig en veeleisend kreng op de bank.
Kortom, hekel aan vrouwen gekregen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Tegenwoordig biedt de moderne vrouw, laat ik ff de focus leggen op de Nederlandse vrouw, nauwelijks toegevoegde waarde voor de man. Vrouwwezens zijn tegenwoordig zelfs meer een last dan een lust laat ik ff uiteenzetten waarom:
Vrouwen kunnen niet meer schoonmaken
Wel eens een schoon en opgeruimd huis gezien bij een vrouw? Meestal struikel je over de schoenen en tassen, bevinden zich overal spullen en overal dingen ala Xenos, want dat 'staat zo gezellig' is vaak de redenering. Tegenwoordig kunnen vrouwen dus niet meer opruimen of schoonmaken
Vrouwen kunnen niet meer koken
Ken jij vrouwelijke topkoks?? Ik niet, vrijwel alleen maar mannen. Maar zo gaat het vaak: de man komt naar een harde dag werken thuis en heeft wel zin in een lekker prakje. De meeste vrouwen schotelen gemakshalve vaak kale aardappelen, vlees en groenten voor, nemen niet meer de moeite om het lekker op smaak te brengen of denken aan de presentatie. Vaak als mannen zelf gaan koken proberen ze er wel iets moois van te maken
Vrouwen verstoren de rust en concentratie van de man
Let op: dit geldt zeker voor de gehuwden en samenwonenden onder ons. Als man kun je zelden nog lekker in je eentje achter de comp gaan zitten of je hobby's beoefenen zonder het geraaskal van je wijf aan te horen. Of ze tetteren luid door de mobiele telefoon heen (en jij moet dat ook horen) of ze zetten de tv te hard of ze vallen jou lastig met oppervlakkig en vrouwelijk gezeur
Vrouwen maken je arm
Wil je rijk worden of blijven? Blijf dan vrijgezel, want de meeste vrouwen willen z.s.m. een gezin met bijbehorend hypotheek en financiele verplichtingen, dus leeggezogen worden zul je. Uiteraard ook eens in de zoveel tijd een nieuw huisinterieur, dus over de brug komen met je centen
Nederlandse vrouwen zijn vergeten om 'vrouw' te zijn.
ff afgezet tegen landen als Zuid-Amerika, Zuid-Europa etc. Cammon, zie hoe onze vrouwen zich (saai) kleden. Op stap zelden een leuk jurkje aan of mooie muiltjes, maar altijd broek en gympen aan. Niet mooi voor de man
Nederlandse vrouwen zijn te geemanicipeerd
Totaal niet waardevol voor de man. Altijd maar dat geblaaskaak en 'sterk' willen zijn. Altijd maar de man willen domineren. Totaal doorgeschoten. Het zou zoveel beter voor beide partijen zijn, als de vrouw haar traditionele rol uitoefent, dus: weer leren koken, weer leren schoonmaken, beter in bed worden, zwijgen en alleen praten als het echt nodig is o.a.
Conclusie: vrouwen, je hebt er helemaal niets meer aan
Paint:
[ afbeelding ]
TS komt er wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Mannen die zwaar onder de duim zitten bij hun vriendin/vrouw. Die dus niet op stap mogen en ook niet alleen naar vrienden mogen, maar altijd eerst toestemming moeten vragen![]()
[ afbeelding ]
met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
Zelfstandig én volgzaam? Ik zou het knap vinden als je dat voor elkaar zou krijgen.
Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar schoolquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.
volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
Ik vind het gewoon een beetje onzinnig klinken, heb je hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan of iets dergelijks? Natuurlijk is het niet 'gewoon waar', hier zijn geen feiten over. Het is ten eerste subjectief (en dan is niets 'waar'), en ten tweede is jouw ervaring of zijn jouw ervaringen niet representatief voor 'de Nederlandse vrouw'.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
Je kan als vrouwen wel allemaal verontwaardigd met een pruillipje verkondigen dat het niet waar is.
Het is gewoon waar
Nederlandse vrouwen zijn moeilijk, maar goed daar hou ik dan weer van
Kijk dát is de Nederlandse vrouw bij uitstek!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar school![]()
Moet ze een vmbo-diploma basisberoepsgerichte leerweg hebben of moet ze Meester in de Rechten zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.
volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
Ik ben interessant genoeg zonder luchtvaarttechniek (of iets) te studeren. Dat is echt bullshit, om "interessant" over te komen en niet "dom" over te komen. Ik studeer zodat ik op mijn eigen benen kan staan over een paar jaar en niet afhankelijk ben van mensen zoals TS.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Kijk dát is de Nederlandse vrouw bij uitstek!
Misschien om niet dom over te komen en een stuk intresse ?
Sukkel !quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef RammenDan het volgende:
[..]
Op welke school heb jij dan geleerd dat er bergen zijn in Roemenie?
Cursus begrijpend lezen ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Ik ben interessant genoeg zonder luchtvaarttechniek (of iets) te studeren. Dat is echt bullshit, om "interessant" over te komen en niet "dom" over te komen. Ik studeer zodat ik op mijn eigen benen kan staan over een paar jaar en niet afhankelijk ben van mensen zoals TS.
Ik denk niet dat veel mensen puur een studie volgen omdat ze het interessant vinden, ik denk dat een -grote- meerderheid het doet omdat ze plannen hebben iets te doen met de verworven kennis. Zo dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Cursus begrijpend lezen ?
Intresse in iets hebben is het hetzelfde als interessant doen ?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef TNA het volgende:
Want alle Nederlandse vrouwen zijn hetzelfde.
Probeer het eens bij Ksenia van Boer Zoekt Vrouw.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Iemand op Fok die miss ervaring heeft met een Poolse vrouw
Hmm ik studeer geschiedenis en dat heeft niet bepaald met carrierejacht te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Ik ben interessant genoeg zonder luchtvaarttechniek (of iets) te studeren. Dat is echt bullshit, om "interessant" over te komen en niet "dom" over te komen. Ik studeer zodat ik op mijn eigen benen kan staan over een paar jaar en niet afhankelijk ben van mensen zoals TS.
Ik werk en breng geld in het laatje. Ik eis wel dat ze ook parttime werkt, desnoods schoonmaak, maakt mij niets uit. Wil geen vrouw hebben die fulltime thuiszit en mijn geld gaat opmaken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:19 schreef Sushimonster het volgende:
En wat hebben die vrouwen aan jóu?
Enne: TS kan niet voor zichzelf opkomen
Je klinkt mij echt als een cadeautje in de oren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik werk en breng geld in het laatje. Ik eis wel dat ze ook parttime werkt, desnoods schoonmaak, maakt mij niets uit. Wil geen vrouw hebben die fulltime thuiszit en mijn geld gaat opmaken.
Wie wil er nou een schoonmaakster..quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik werk en breng geld in het laatje. Ik eis wel dat ze ook parttime werkt, desnoods schoonmaak, maakt mij niets uit. Wil geen vrouw hebben die fulltime thuiszit en mijn geld gaat opmaken.
oh ik dacht dat jij alleen maar schulden met je mee bracht?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Een schoonmaakster kan toch ook vol passie zitten? Je doet een beetje denigrerend vind ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie wil er nou een schoonmaakster..Maakt je dat echt niets uit? Wil je helemaal geen passie buiten het bed of buiten het fornuis zien bij een vrouw?
Zij heeft het uitgemaakt voor je bedoel je?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie.
hehe jij hebt het eindelijk door. Ik ben geen prater maar een doener. Dus ik zit niet te wachten op een vrouw die constant wil praten. Daar zoekt ze maar vriendinnen voor. Ik zoek gewoon een lief zorgzaam type met een prachtig slank lichaam die gewoon blij met haar vent is. Niet meer en niet minder. En dat kan idd net zo goed een schoonmaakster zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie wil er nou een schoonmaakster..Maakt je dat echt niets uit? Wil je helemaal geen passie buiten het bed of buiten het fornuis zien bij een vrouw?
ja dit dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zij heeft het uitgemaakt voor je bedoel je?
Ik zie trouwens alweer bergen gefrustreerde dames voorbij komen; kennelijk heb je een gevoelig snaartje geraakt bij de gemiddelde grootgesmoelde Nederlandse boerin.
Zoals ik het lees ben jij een slapjanus en je ex heeft daar gebruik van gemaakt. Hulde aan je ex dat ze je beu is en een echte vent gaat zoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.
Ik, gefrustreerde boerin met een grote smoel.quote:
En vraagt zich af in welk land hij moet zijn om de meest vatbare vrouwen te vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, gefrustreerde boerin met een grote smoel.
Maar kom op zeg, TS komt op mij over als een mietje die een vrouwtje zoekt om te overheersen
Geen ervaring, maar met een import of Oostblokvrouw kijkt 'de gemeenschap' je volgens mij altijd met scheve ogen aan zo van: hij komt hier niet aan de vrouw dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Poolse vrouwen. Prachtige lijfjes en ze schijnen erg huishoudelijk en niet zo veeleisend te zijn. Mijn moeder zei ook al dat ze zulke vrouwen het huis altijd tiptop in orde houden.
van de andere kant hebben vrouwen in nederland gewoon veel eisen en wensen, eisen voor de man (onafhankelijkheid), en wensen voor haarzelf (onafhankelijkheid). en als je dat niks vindt, tja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, gefrustreerde boerin met een grote smoel.
Maar kom op zeg, TS komt op mij over als een mietje die een vrouwtje zoekt om te overheersen
Ik kan niet ontkennen dat een Nederlandse man met een Thaise in Nederland toch altijd een soort loser-alert bij mij oproept. Vaak zijn het ook echt wat oudere kalende, niet zo aantrekkelijke of sociaal capabele heren. Maar goed, andersom komt het ook voor, ik zag laatst bij Spuiten en Slikken geloof ik Nederlandse oudere vrouwen die Afrikaanse toyboys genotenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar met een import of Oostblokvrouw kijkt 'de gemeenschap' je volgens mij altijd met scheve ogen aan zo van: hij komt hier niet aan de vrouw dus dan maar zo.
Mijn vriendin studeert geneeskunde, ik wacht nu al op de dag dat zij juist degene is die de poen binnenbrengt en ik parttime kan werken / thuis kan blijven.
aan de gemeenschap moet je lak hebben. Vrouwen zullen jaloers reageren omdat ze jaloers zijn om dat slank oostblok figuurtje en mannen zullen miss over je klagen om hun eigen ellendige situatie (dik en verwend wijf) goed te praten/te rechtvaardigen. Nou en.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar met een import of Oostblokvrouw kijkt 'de gemeenschap' je volgens mij altijd met scheve ogen aan zo van: hij komt hier niet aan de vrouw dus dan maar zo.
Mijn vriendin studeert geneeskunde, ik wacht nu al op de dag dat zij juist degene is die de poen binnenbrengt en ik parttime kan werken / thuis kan blijven.
Maar om zo iedereen maar over één kam te scheren...quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
van de andere kant hebben vrouwen in nederland gewoon veel eisen en wensen, eisen voor de man (onafhankelijkheid), en wensen voor haarzelf (onafhankelijkheid). en als je dat niks vindt, tja.
Hoezo verbitterdquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat een Nederlandse man met een Thaise in Nederland toch altijd een soort loser-alert bij mij oproept. Vaak zijn het ook echt wat oudere kalende, niet zo aantrekkelijke of sociaal capabele heren. Maar goed, andersom komt het ook voor, ik zag laatst bij Spuiten en Slikken geloof ik Nederlandse oudere vrouwen die Afrikaanse toyboys genoten
eens, maar dat zei ik eerder ook alquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar om zo iedereen maar over één kam te scheren...
quote:
Waarom zou ze een man dienen als ze zelf haar geld kan verdienen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
das leuker dan elke dag het gezeik van nederlandse vrouwen aanhoren: "pak je nu alwéér een biertje?" "kam je haren eens!" "waarom draag je deze kleding niet, dat vind ik veel mooier?" etc etcquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:17 schreef TheStonedOne het volgende:
Doet me denken aan een tv programma over mannen die een import vrouw hadden.
Man: "Maar je kan toch niet op haar blijven zijn als ze je met der puppy ogen aankijkt"
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
das leuker dan elke dag het gezeik van nederlandse vrouwen aanhoren: "pak je nu alwéér een biertje?" "kam je haren eens!" "waarom draag je deze kleding niet, dat vind ik veel mooier?" etc etc
dan liever puppyogen die je aan blijven kijken terwijl je de frustratie uit haar neukt.
Ik vind een traditionele rolverdeling toch iets anders dan waar TS op doelt hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ik snap de Nederlandse vrouwen hier dat ze klagen over de generalisering, maar waarom ophef over een man die een traditionele rolverdeling wil? Er zijn zat vrouwen op deze wereld en ook hier in Nederland die dat ook willen. En sommige van deze vrouwen zullen ook gestudeerd hebben. Een studie volgen betekent niet automatisch dat die persoon echt een carriere wil maken.
leg eens uit waar volgens jou ts op doelt dan. ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind een traditionele rolverdeling toch iets anders dan waar TS op doelt hoor.
Dat is toch wat hij wil? Of zie ik het verkeerd..quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind een traditionele rolverdeling toch iets anders dan waar TS op doelt hoor.
Nou ik krijg bij TS het idee dat hij een onderdanig vrouwtje zoekt, dat is toch niet standaard zo bij een traditionele rolverdeling..quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
leg eens uit waar volgens jou ts op doelt dan. ben wel benieuwd
geldquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
En wat heeft TS zelf eigenlijk te bieden als persoon? En in een relatie? Waarom moeten deze vrouwen voor jou kiezen?
alleen door het woordje 'dienen'?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik krijg bij TS het idee dat hij een onderdanig vrouwtje zoekt, dat is toch niet standaard zo bij een traditionele rolverdeling..
Nee, gewoon door de hele toon van zijn posts. Ik heb nl. niks tegen zo'n rolverdeling.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen door het woordje 'dienen'?
in een traditionele rolverdeling doet de vrouw toch de zorg op zich nemen en de man de inkomsten? in die zin 'dient' ze hem toch? tenminste, volgens mij bedoelt hij het zo.
Als de NL vrouw zelf dus haar eigen bonen kan doppen, heb jij niks te bieden. Dan kun je idd beter opzoek naar een onderdanige vrouw uit het buitenland welke helemaal afhankelijk van jou is, aangezien ze geen vrienden/familie hier heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
geld
als persoon niet veel, behalve voor mezelf en mijn vrienden. Maar moet dat dan? Vroeger waren mannen ook geen superman en en was het wederzijds goed voor elkaar. Men was tevreden met de situatie. Maar tegenwoordig zoekt een vrouw naar een man die niet bestaat. Een prins, perfecte man, die aan al haar eisen voldoet, etc etc. En wat krijgt die man in ruil ervoor terug? Veelal niks.
vandaar quotejesquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, gewoon door de hele toon van zijn posts. Ik heb nl. niks tegen zo'n rolverdeling.
En ik zorgde voor mijn vent, met liefde, maar dat is toch niet hetzelfde als dienen.
Dat zul je een vent niet horen zeggen, die snapt precies waarom je zo hebt gehandeld als hij kijkt naar dat dikke mormel dat nietsnuttend bij hem thuis op de bank zit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
de reacties van vrouwen op dit soort topics zijn wel altijd vrij typisch inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat zul je een vent niet horen zeggen, die snapt precies waarom je zo hebt gehandeld als hij kijkt naar dat dikke mormel dat nietsnuttend bij hem thuis op de bank zit.
Het zijn simpelweg diezelfde vrouwen weer die daar commentaar op hebben, niet eens bewust van het feit dat het ze irriteert dat ze een spiegel voorgehouden krijgen.
Helemaal niets mis mee maar dan krijg je ook een vrouw die op emotioneel vlak jouw niets te bieden heeft, aangezien jij haar op dat vlak ook niets te bieden hebt. Als dat je gelukkig maakt en die vrouw ook gelukkig is met deze 'regeling' dan more power to ya.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
geld
als persoon niet veel, behalve voor mezelf en mijn vrienden. Maar moet dat dan? Vroeger waren mannen ook geen superman en en was het wederzijds goed voor elkaar. Men was tevreden met de situatie. Maar tegenwoordig zoekt een vrouw naar een man die niet bestaat. Een prins, perfecte man, die aan al haar eisen voldoet, etc etc. En wat krijgt die man in ruil ervoor terug? Veelal niks.
Godver ja, je hebt me door.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat zul je een vent niet horen zeggen, die snapt precies waarom je zo hebt gehandeld als hij kijkt naar dat dikke mormel dat nietsnuttend bij hem thuis op de bank zit.
Het zijn simpelweg diezelfde vrouwen weer die daar commentaar op hebben, niet eens bewust van het feit dat het ze irriteert dat ze een spiegel voorgehouden krijgen.
als ik datingprofielen van nederlandse vrouwen lees zie ik vaak genoeg dat ze min of meer eisen dat "de man zijn zaakjes op orde heeft". ik weet niet zeker wat daarmee bedoeld wordt maar voor mij heeft het de schijn van geld/carriere. het komt op mij zo zakelijk en plastisch over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:48 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee maar dan krijg je ook een vrouw die op emotioneel vlak jouw niets te bieden heeft, aangezien jij haar op dat vlak ook niets te bieden hebt. Als dat je gelukkig maakt en die vrouw ook gelukkig is met deze 'regeling' dan more power to ya.
Een traditionele rolverdeling is helemaal niet erg zolang de relatie maar gebasseerd is op liefde en niet geld. Geloof me, als geld de basis is voor je relatie dan is die vrouw binnen no time weg zodra er een betere optie langs komt.
Als je zelf een lelijk dik mormel bent, dan moet je ook niet zeiken dat je een lelijk dik mormel terug krijgt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat de man in ieder geval niet werkloos is en gewoon werkt, zelfstandig woont, etc.. Maar weet ik veelquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik datingprofielen van nederlandse vrouwen lees zie ik vaak genoeg dat ze min of meer eisen dat "de man zijn zaakjes op orde heeft". ik weet niet zeker wat daarmee bedoeld wordt maar voor mij heeft het de schijn van geld/carriere. het komt op mij zo zakelijk en plastisch over.
wellicht stranden er daarom zoveel huwelijken.
Sommige jongetjes (want echte mannen trappen hier niet in) laten zich omlaag praten door zo'n feministisch bouwwerk dat hij echt niet meer waard is dan zij, haar vetrollen en haar enorme schoenen- en tassencollectie (die hij vanaf nu mag gaan financieren). Hoef je niet per definitie lelijk en dik voor te zijn. Andersom werkt dit ook zo met knappe meiden en mocro's.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je zelf een lelijk dik mormel bent, dan moet je ook niet zeiken dat je een lelijk dik mormel terug krijgt.
Manhattan de upperclass buitenwijk Stepfordquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.
Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.
Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?
Alvast bedankt voor het advies
een goede vrouw rot op als je d'r betaalt hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
hihi haha, stoere ventquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
een goede vrouw rot op als je d'r betaalt hebt
Dit dacht ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef Hexagon het volgende:
Haha TS kan Nederlandse vrouwen niet aan
Heel vervelend dat over één kam scheren, idd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Met het vingertje naar anderen wijzen zijn de mannen erg goed in, maar naar jezelf kijken is erg moeilijk.
Ik had het specifiek over de mannen die in die topics posten, maar dat zal ik voor jou even vergroten in deze post.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:
[..]
Heel vervelend dat over één kam scheren, idd.
Had van 'de', 'deze' gemaakt en het was al ietsje beter geweest, maar ook in dat geval ben je hypocriet bezig, maar dat lijkt je oprecht niet door te hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over de mannen die in die topics posten, maar dat zal ik voor jou even vergroten in deze post.
ik zou geen poolse nemen hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
aan de gemeenschap moet je lak hebben. Vrouwen zullen jaloers reageren omdat ze jaloers zijn om dat slank oostblok figuurtje en mannen zullen miss over je klagen om hun eigen ellendige situatie (dik en verwend wijf) goed te praten/te rechtvaardigen. Nou en.
Ik scheer niet iedere Nederlandse man over een kam of wel? Ik heb nooit gezegd dat íedere Nederlandse man alleen maar met het vingertje naar anderen wijst. Terwijl de mannen in dit topic het over 'de Nederlandse vrouw' hebben, alsof iedere ervaring die zij met vrouwen hebben, spreekt voor iedere Nederlandse vrouw die er bestaat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:21 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:
[..]
Had van 'de', 'deze' gemaakt en het was altijd wat beter, maar ook in dat geval ben je hypocriet bezig, maar dat lijkt je oprecht niet door te hebben.
Ik beweer ook niet dat jij alle Nederlandse mannen over één kam scheert.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik scheer niet iedere Nederlandse man over een kam of wel? Ik heb nooit gezegd dat íedere Nederlandse man alleen maar met het vingertje naar anderen wijst. Terwijl de mannen in dit topic het over 'de Nederlandse vrouw' hebben, alsof iedere ervaring die zij met vrouwen hebben, spreekt voor iedere Nederlandse vrouw die er bestaat.Dus goed, ik generaliseer een gedeelte, maar niet zo extreem erg als de mannen in dit topic. Dat jij dat hypocriet vindt, dat is dan jouw probleem, want ik maak me er niet druk om.
Wat was dan het hele nut van je post?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:26 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij alle Nederlandse mannen over één kam scheert.Zelfs niet dat je enorm hypocriet bezig bent, maar je geeft min of meer zelf al aan dat je hypocriet bezig bent. Dat je je daar niet druk om maakt, kan ik goed begrijpen.
Om je te wijzen op de hypocrisie. Je had het toch over naar jezelf kijken? Doe dat eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat was dan het hele nut van je post?
Doe ik, maar dat ga ik niet delen met een heel Nederlands forum.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:27 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:
[..]
Om je te wijzen op de hypocrisie. Je had het toch over naar jezelf kijken? Doe dat eens zou ik zeggen.
Nee, je kunt beter een zinloos verweer schrijven om vervolgens terug te krabbelen. Als je nou wel naar jezelf had gekeken, had je direct ingezien dat je hypocriet bezig bent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik, maar dat ga ik niet delen met een heel Nederlands forum.Waarom, als ik wel naar mezelf kijk, ook al kun jij dat niet beoordelen, mag ik dit advies niet geven in een topic waar in mijn ogen alleen de vrouwen worden 'beschuldigd'?
Oke gast, wat jij wil.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:30 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter een zinloos verweer schrijven om vervolgens terug te krabbelen. Als je nou wel naar jezelf had gekeken, had je direct ingezien dat je hypocriet bezig bent.
Verzuurd zielig mannetje ben je toch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
geld
Moet je ook niet doen. Zeker niet als je zoals jij veel vrienden hebt en een druk en boeiend leven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh en nee, ik maak me inderdaad er niet druk om wat mensen op FOK! van mij vinden.
daar heeft hij het toch helemaal niet over?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Verzuurd zielig mannetje ben je toch.Te zwak(zinnig) en daarom op zoek naar een zwakkere mens met een kut zodat je de baas kunt voelen. Ik stel voor om SGP- bijeenkomsten te zoeken. Daar zijn genoeg vrouwen te vinden die jouw opvatting over de vrouw delen. Lekker dichtbij. Er zijn zelfs WO-meisjes die SGP'er zijn en die graag paar uurtjes willen werken en jou willen bedienen (want: De Vrouw komt uit de rib van de Man). Ik heb ze gezien!
Ze in ieder geval uit de mouwen steken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Kan TS niet beter gewoon zijn handen laten wapperen in alle opzichten?
Ik wil alleen maar aangeven (tip voor topicstarter) dat je vrouwen van allerlei opleidingsniveaus (dus TS hoeft niet eens veel te verdienen gezien zijn studieschulden) op SGP-bijeenkomsten kunt vinden. SGP huldigt precies zo'n opvatting over de vrouw, vandaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
daar heeft hij het toch helemaal niet over?"zelfs wo-meisjes"
wo is niet heilig hoor
al die reacties van die vrouwen hier.ga ergens anders verongelijkt doen.
overdaad aan '', maar het was nodig.
je begrijpt de woordspeling niet, maar goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven (tip voor topicstarter) dat je vrouwen van allerlei opleidingsniveaus op SGP-bijeenkomsten kunt vinden. SGP huldigt precies zo'n opvatting over de vrouw, vandaar.
Ja, er zijn genoeg vrouwen die financieel een beter leven willen. Als er zelfs vrouwen zijn die een alcoholist of een gewelddadige man accepteren, dan zijn er vast genoeg vrouwen te vinden die graag een slaafs hondje voor TS willen zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
Waarom zoekt TS overigens in een vrouw alles dat hij niet is? Zou dat nu werkelijk meer kans van slagen hebben?
Het is alleen jammer dat die niet willen neuken voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven (tip voor topicstarter) dat je vrouwen van allerlei opleidingsniveaus (dus TS hoeft niet eens veel te verdienen gezien zijn studieschulden) op SGP-bijeenkomsten kunt vinden. SGP huldigt precies zo'n opvatting over de vrouw, vandaar.
Daar komt hij vanzelf wel achter. Eerst maar eens zien of hij een mooie buitenlandse dame kan scoren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
Waarom zoekt TS overigens in een vrouw alles dat hij niet is? Zou dat nu werkelijk meer kans van slagen hebben?
En alles dat hij niet is, daarmee bedoel ik: lief, niet geïnteresseerd in geld, volgzaam (oftewel, niet tegendraads), zorgzaam.
Scuza! Hoe was wat ik schreef danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
al die reacties van die vrouwen hier.ga ergens anders verongelijkt doen.
Dat kan dan niet anders dan een geldwolf zijn, gezien zijn karakter (no offence, maar op fok komt hij echt niet sympathiek, intelligent en openminded over). Maar dat wil hij nou net niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar komt hij vanzelf wel achter. Eerst maar eens zien of hij een mooie buitenlandse dame kan scoren.
Wat denk je dan dat de meeste vrouwen bij hun man gehouden heeft tot de jaren 70/80.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:07 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Scuza! Hoe was wat ik schreef dan![]()
Er is niks mis mee dat TS voor een traditionele rolverdeling kiest. Ik gaf alleen aan dat een relatie gebasseerd op geld gedoemd te mislukken is (hij had een vrouw toch niks anders te bieden dan geld?)
Tot begin jaren '90 had de Nederlandse vrouw inderdaad geen keuze. Of ze daarmee ook volgzamer, liever, vrouwelijker en zorgzamer waren, is nooit onderzocht vermoed ik. Zou wel een interessant onderzoek zijn!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:14 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat de meeste vrouwen bij hun man gehouden heeft tot de jaren 70/80.
Liefde zeker
was gericht aan de vrouwen die zich aangesproken voelen blijkbaar en in de verdediging schieten. en aan jou dus, zie ik nu.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:07 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Scuza! Hoe was wat ik schreef dan![]()
Er is niks mis mee dat TS voor een traditionele rolverdeling kiest. Ik gaf alleen aan dat een relatie gebasseerd op geld gedoemd te mislukken is (hij had een vrouw toch niks anders te bieden dan geld?)
True,quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot begin jaren '90 had de Nederlandse vrouw inderdaad geen keuze. Of ze daarmee ook volgzamer, liever, vrouwelijker en zorgzamer waren, is nooit onderzocht vermoed ik. Zou wel een interessant onderzoek zijn!
als ik eerlijk ben zijn de mannen er ook niet leuker op geworden. er zijn in nl nogal veel mensen vrijgezel en dat ligt echt niet alleen aan de vrouw. ook niet alleen aan de man. aan wat wel? geen idee, en dat interesseert mij persoonlijk ook niet zo. wellicht dat het met consumentisme te maken heeft, ergens ver weg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot begin jaren '90 had de Nederlandse vrouw inderdaad geen keuze. Of ze daarmee ook volgzamer, liever, vrouwelijker en zorgzamer waren, is nooit onderzocht vermoed ik. Zou wel een interessant onderzoek zijn!
+1. Beste keuze van mijn leven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Poolse vrouwen. Prachtige lijfjes en ze schijnen erg huishoudelijk en niet zo veeleisend te zijn. Mijn moeder zei ook al dat ze zulke vrouwen het huis altijd tiptop in orde houden.
je zei vrouwen...dus gericht aan alle vrouwenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef dawg het volgende:
[..]
was gericht aan de vrouwen die zich aangesproken voelen blijkbaar en in de verdediging schieten. en aan jou dus, zie ik nu.
ja, ik zei al: mijn vader heeft een poolse vriendin, een jaar ofzo en die is héél veel aangekomen en loopt alleen nog maar in trainingspakken rond. Ze kent nog geen nederlands en is ook geen geweldige huishoudster (zeg maar gerust slecht)quote:
En daarmee is alles gezegd: ik hoor meer en meer Nederlandse vrouwen over een relatie praten alsof het een pakje boter is. Puur zakelijk, efficiënt en soms nog leuk showmateriaal tegenover de vriendinnen, als het slachtoffer in kwestie dan maar wel zijn bek dicht houdt en netjes overal bij alles wat zij zegt knikt. Er wordt altijd gezeken over dat mannen vrouwen als stukken vlees behandelen, maar in de praktijk zie ik het eigenlijk alleen maar andersom.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou geen poolse nemen hoor!
Ik lees wartaal. Waar heb je het over?quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef TimMer1981 het volgende:
de Nederlandse maatschappij is al verziekt genoeg, hebben we dit gezeik echt niet bij nodig. Er gaan zometeen twee of zelfs meer complete generaties verloren door dit achterlijke gedoe.
En in sommige beschavingen in de oudheid was een homoseksuele relatie of een relatie tussen volwassen man en jongen zelfs normaler dan een relatie tussen man en vrouw.quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En daarmee is alles gezegd: ik hoor meer en meer Nederlandse vrouwen over een relatie praten alsof het een pakje boter is. Puur zakelijk, efficiënt en soms nog leuk showmateriaal tegenover de vriendinnen, als het slachtoffer in kwestie dan maar wel zijn bek dicht houdt en netjes overal bij alles wat zij zegt knikt. Er wordt altijd gezeken over dat mannen vrouwen als stukken vlees behandelen, maar in de praktijk zie ik het eigenlijk alleen maar andersom.
Tegen de tijd dat de Nederlandse vrouw van het waanbeeld dat ze van zichzelf en relaties heeft verlost is is er al een complete generatie aan mannen met buitenlandse vrouwen getrouwd die wel beseffen waar ze echt gelukkig van worden, in plaats van waar de Cosmopolitan en al die vriendinnen die al door het halve dorp zijn uitgewoond zeggen dat je gelukkig van wordt.
En even voor de duidelijkheid: ik kan prima opschieten met vrouwen, alleen niet met die feministische halfpotten die hun daadwerkelijke aard ontkennen en een vent proberen te zijn. Ik heb dus ook geen moer met halve nichten die zich vrouwelijk gedragen.
Wij hebben een pik en gedragen ons mannelijk (en dat betekent niet automatisch een macho) en jullie hebben een kut en gedragen jullie vrouwelijk (en dat betekent dus niet automatisch een truttig tutje). Accepteer dat en stop met het ontkennen van de natuur. In de hogere beschavingen uit de oudheid waren mannen en vrouwen ook gelijkwaardig en dat ging prima, dus waarom zou het 3000 jaar later opeens niet meer kunnen?
We zijn absoluut gelijkwaardig, maar zeker niet gelijk en zullen dat ook nooit worden. Probeer dat dan ook niet te forceren; de Nederlandse maatschappij is al verziekt genoeg, hebben we dit gezeik echt niet bij nodig. Er gaan zometeen twee of zelfs meer complete generaties verloren door dit achterlijke gedoe.
je mist mijn puntquote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En daarmee is alles gezegd: ik hoor meer en meer Nederlandse vrouwen over een relatie praten alsof het een pakje boter is. Puur zakelijk, efficiënt en soms nog leuk showmateriaal tegenover de vriendinnen, als het slachtoffer in kwestie dan maar wel zijn bek dicht houdt en netjes overal bij alles wat zij zegt knikt. Er wordt altijd gezeken over dat mannen vrouwen als stukken vlees behandelen, maar in de praktijk zie ik het eigenlijk alleen maar andersom.
Tegen de tijd dat de Nederlandse vrouw van het waanbeeld dat ze van zichzelf en relaties heeft verlost is is er al een complete generatie aan mannen met buitenlandse vrouwen getrouwd die wel beseffen waar ze echt gelukkig van worden, in plaats van waar de Cosmopolitan en al die vriendinnen die al door het halve dorp zijn uitgewoond zeggen dat je gelukkig van wordt.
En even voor de duidelijkheid: ik kan prima opschieten met vrouwen, alleen niet met die feministische halfpotten die hun daadwerkelijke aard ontkennen en een vent proberen te zijn. Ik heb dus ook geen moer met halve nichten die zich vrouwelijk gedragen.
Wij hebben een pik en gedragen ons mannelijk (en dat betekent niet automatisch een macho) en jullie hebben een kut en gedragen jullie vrouwelijk (en dat betekent dus niet automatisch een truttig tutje). Accepteer dat en stop met het ontkennen van de natuur. In de hogere beschavingen uit de oudheid waren mannen en vrouwen ook gelijkwaardig en dat ging prima, dus waarom zou het 3000 jaar later opeens niet meer kunnen?
We zijn absoluut gelijkwaardig, maar zeker niet gelijk en zullen dat ook nooit worden. Probeer dat dan ook niet te forceren; de Nederlandse maatschappij is al verziekt genoeg, hebben we dit gezeik echt niet bij nodig. Er gaan zometeen twee of zelfs meer complete generaties verloren door dit achterlijke gedoe.
Jaloerse, bange mannen zijn dat.quote:Op zondag 4 september 2011 00:21 schreef Mpj het volgende:
Ik heb gelachen om bepaalde reacties hier.![]()
TS wilt feitelijk dus een vrouw die onderdanig is en doet wat hij zegt. Ik zag laatst bij spuiten en slikken ook zo'n type die een jonge meid uit Thailand zocht die afhankelijk was. Ik snap zulke mannen niet, je wilt toch juist een zelfstandige vrouw waar je trots op kan zijn en die gewoon haar eigen ding doet.
Er zijn nu eenmaal mannen die graag willen domineren over een medemens. En wat is nou in zo'n geval fijner dan een vrouw die alles accepteert (zijn wensen) en slikt, figuurlijk en letterlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 00:21 schreef Mpj het volgende:
Ik heb gelachen om bepaalde reacties hier.![]()
. Ik snap zulke mannen niet, je wilt toch juist een zelfstandige vrouw waar je trots op kan zijn en die gewoon haar eigen ding doet.
Die van mij is wel een Meester in Rechten he..quote:Op zondag 4 september 2011 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik zei al: mijn vader heeft een poolse vriendin, een jaar ofzo en die is héél veel aangekomen en loopt alleen nog maar in trainingspakken rond. Ze kent nog geen nederlands en is ook geen geweldige huishoudster (zeg maar gerust slecht)
O, en ik werk ergens waar heel veel poolse vrouwen werken, die staan er bij de nederlandse mannen om bekend dat ze zo gemakkelijk zijn (al hebben ze een partner) en ze zijn nou ook niet zo geweldig gekleed of slanker dan de nederlandse vrouwen die ik ken (ok, toegegeven, ik ken meer dikke nederlandse vrouwen, maar goed, ik ken sowieso meer nl vrouwen)
De aziatische vrouwen die ik ken passen beter in het plaatje van ts dan de poolse. Alleen zijn die vaak afhankelijker (vinden mannen soms ook wel prettig) en je moet er qua uiterlijk wel op vallen natuurlijk.
Wat een zwart/wit geleuter weer.quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En wat denk jij dat de verklaring hiervoor is? Onze welvaartsstaat t.o.v. de algehele sociaal-economische toestand van Polen?quote:Op zondag 4 september 2011 00:29 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Die van mij is wel een Meester in Rechten he..En er is overigens 12kg afgegaan in het vorige jaar in plaats van bij (en ze was niet echt chubby ofzo).
Als TS echt een huishoudster zoekt moet hij voor een Aziaat gaan.
Als hij iemand zoekt die gewoon een normaal persoon is, haar rol in de relatie begijpt en haar partner respecteert, kan hij best voor een Pool gaan. Moet je alsnog een goede uit kiezen maar ik sta 100% achter zijn bevinding dat Nederlandse wijven zichzelf teveel vinden.
Geen christelijke inborst, scheelt enorm. Al het gezeik begint al bij mensen die zich baseren op antieke ideeën uit een 2000 jaar boek dat boordevol onzin staat. Onze hele maatschappij is rond die onzin gebouwd, vandaar dat mensen als TS en anderen die niet in staat zijn om buiten deze interpretatie te kijken, hier komen klagen en idiote topics openen als 'in welke nationaliteit zijn de vrouwen het volgzaamst en minst op geld belust'.quote:Op zondag 4 september 2011 00:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En in sommige beschavingen in de oudheid was een homoseksuele relatie of een relatie tussen volwassen man en jongen zelfs normaler dan een relatie tussen man en vrouw.
Ik zou het niet weten... ik ben geen socioloog. Welvaart kan er best wat mee te maken hebben. Het lijkt erop dat de veramerikanisering en de stroom van feminisme te laatste paar decennia een te grote invloed hebben gehad. De huidige Nederlandse vrouw is zo geindividualiseerd dat ze haarzelf zo voorop zet dat ze eigenlijk geen plek meer kan geven in haar eigen leven aan een normale relatie, behalve dus een slaafse man. En dan willen ze alsnog wel die prins op het witte paard.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
En wat denk jij dat de verklaring hiervoor is? Onze welvaartsstaat t.o.v. de algehele sociaal-economische toestand van Polen?
Sowieso hele vrouwenpopulaties met dezelfde nationaliteit over één kam scheren.quote:Op zondag 4 september 2011 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen christelijke inborst, scheelt enorm. Al het gezeik begint al bij mensen die zich baseren op antieke ideeën uit een 2000 jaar boek dat boordevol onzin staat. Onze hele maatschappij is rond die onzin gebouwd, vandaar dat mensen als TS en anderen die niet in staat zijn om buiten deze interpretatie te kijken, hier komen klagen en idiote topics openen als 'in welke nationaliteit zijn de vrouwen het volgzaamst en minst op geld belust'.
Hier op fok zie je alleen maar mijn karikatuur, ik spuug hier al mijn gal opdat ik dat in het echte leven niet eens hoef te doen. Ik ben wel geëmancipeerd en geloof in gelijkwaardigheid maar ik ben absoluut niet veeleisend in relaties. Sterker nog, ik ben zelfs vrij meegaand in relaties, je moet nogal je best doen om mij over de zeik te krijgen. Maar daar ik gelijkheid verwacht.. als ik net zo hard werk als mijn partner, dan vind ik het wel heel fijn als iemand dan ook meewerkt in het huishouden.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Jij past echt 100% in zijn beschrijving, Seven.
TS heeft toch een zeer valide punt? Het is een hoop gegeneraliseer maar de gemiddelde Nederlandse vrouw moet je niet een relatie mee beginnen als je iemand zoekt die zelfstandig, slim, leuk, mooi is maar ook respect, aandacht, tijd en liefde over heeft aan haar partner/relatie, zodanig veel moeite steekt in de relatie. Het is geen vrouw meer waarop je kan vertrouwen dat ze je opvangt als jij het even moeilijk hebt (zelfs al heb je dat voor haar wel gedaan) of iemand die je rustig met een paar wijntjes op alleen kan laten op een feest met je beste vriend. Een relatie is teveel consumptiemateriaal geworden en vrouwen, vooral, zijn teveel doorgeslagen met hun geloof dat ze vooral maar moeten doorconsumeren totdat er magisch genoeg wel de perfecte persoon in hun leven komt (maar nee, nooit de schuld bij jezelf zoeken).quote:Op zondag 4 september 2011 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen christelijke inborst, scheelt enorm. Al het gezeik begint al bij mensen die zich baseren op antieke ideeën uit een 2000 jaar boek dat boordevol onzin staat. Onze hele maatschappij is rond die onzin gebouwd, vandaar dat mensen als TS en anderen die niet in staat zijn om buiten deze interpretatie te kijken, hier komen klagen en idiote topics openen als 'in welke nationaliteit zijn de vrouwen het volgzaamst en minst op geld belust'.
Ben ik wel met je eens. Ik snap dan ook niet waarom een groot deel van TS' beschrijving van een ideale vriendin lijkt te lijken op een schoonmaakster.quote:Op zondag 4 september 2011 00:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hier op fok zie je alleen maar mijn karikatuur, ik spuug hier al mijn gal opdat ik dat in het echte leven niet eens hoef te doen. Ik ben wel geëmancipeerd en geloof in gelijkwaardigheid maar ik ben absoluut niet veeleisend in relaties. Sterker nog, ik ben zelfs vrij meegaand in relaties, je moet nogal je best doen om mij over de zeik te krijgen. Maar daar ik gelijkheid verwacht.. als ik net zo hard werk als mijn partner, dan vind ik het wel heel fijn als iemand dan ook meewerkt in het huishouden.
Ik denk dat het ook nogal botst in relaties omdat de man dit nooit heeft gemoeten.quote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef Gamesua het volgende:
[..]
De huidige Nederlandse vrouw is zo geindividualiseerd dat ze haarzelf zo voorop zet dat ze eigenlijk geen plek meer kan geven in haar eigen leven aan een normale relatie, behalve dus een slaafse man. En dan willen ze alsnog wel die prins op het witte paard.
Hoe bedoel je? Volgens mij zijn, zelfs historisch gezien, mannen altijd in de ban geweest van vrouwen en/of de vrouw van hun leven en het hun op de wenken bedienen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook nogal botst in relaties omdat de man dit nooit heeft gemoeten.
Ik ervaarde Nederlandse mannen zelf ook als volstrekt onbetrouwbaar, ook op de manier zoals jij ze omschrijft Maar ik ben wel zo eerlijk om erbij te vermelden dat ik het in alle nationaliteiten merk. En dus kom ik tot de conclusie dat het aan de partnerkeuze moet liggen, en niet aan de nationaliteit van de mensen die ooit slecht voor mij zijn geweest. TS gaat dit probleem zelfs met een Japanse vrouw hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 00:37 schreef Gamesua het volgende:
[..]
TS heeft toch een zeer valide punt? Het is een hoop gegeneraliseer maar de gemiddelde Nederlandse vrouw moet je niet een relatie mee beginnen als je iemand zoekt die zelfstandig, slim, leuk, mooi is maar ook respect, aandacht, tijd en liefde over heeft aan haar partner/relatie, zodanig veel moeite steekt in de relatie. Het is geen vrouw meer waarop je kan vertrouwen dat ze je opvangt als jij het even moeilijk hebt (zelfs al heb je dat voor haar wel gedaan) of iemand die je rustig met een paar wijntjes op alleen kan laten op een feest met je beste vriend. Een relatie is teveel consumptiemateriaal geworden en vrouwen, vooral, zijn teveel doorgeslagen met hun geloof dat ze vooral maar moeten doorconsumeren totdat er magisch genoeg wel de perfecte persoon in hun leven komt (maar nee, nooit de schuld bij jezelf zoeken).
Ze willen alleen geen seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon iemand gaan daten in uiterst christelijke kringen... heb je toch een hollandse vrouw die voldoet aan jouw wensen.
Willen is het probleem niet voor ze denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 00:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze willen alleen geen seks voor het huwelijk.
nou ja, ik heb dus alleen maar gezeik gehoord over die poolse vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:29 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Die van mij is wel een Meester in Rechten he..En er is overigens 12kg afgegaan in het vorige jaar in plaats van bij (en ze was niet echt chubby ofzo).
Als TS echt een huishoudster zoekt moet hij voor een Aziaat gaan.
Als hij iemand zoekt die gewoon een normaal persoon is, haar rol in de relatie begijpt en haar partner respecteert, kan hij best voor een Pool gaan. Moet je alsnog een goede uit kiezen maar ik sta 100% achter zijn bevinding dat Nederlandse wijven zichzelf teveel vinden.
Het is inderdaad zeer jammer dat het waar is dat nice guys finish last.quote:Op zondag 4 september 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ervaarde Nederlandse mannen zelf ook als volstrekt onbetrouwbaar, ook op de manier zoals jij ze omschrijft Maar ik ben wel zo eerlijk om erbij te vermelden dat ik het in alle nationaliteiten merk. En dus kom ik tot de conclusie dat het aan de partnerkeuze moet liggen, en niet aan de nationaliteit van de mensen die ooit slecht voor mij zijn geweest. TS gaat dit probleem zelfs met een Japanse vrouw hebben.
Ik zie juist heel veel vrouwen in mijn omgeving die zoeken naar mannen die zij als gelijkwaardig achten (opleidingsniveau, interesses, levensbeschouwing). Ik krijg bij het lezen van jouw generalisatie het gevoel dat je te hoog hebt gegokt, en daarom teleurgesteld bent geraakt. Op ieder potje past een deksel, en als de vrouw merkt dat jij niet op haar potje past, dan is het niet zo raar dat zij zoekt naar een man die zij wel als 'de vader van haar toekomstige kinderen' kan zien (figuurlijk natuurlijk). Juist omdat je een langdurige en stabiele relatie nastreeft, is het verstandig om een verstandige keuze te maken. En mannen die dan te hoog gokken (en teleurgesteld raken), zullen waarschijnlijk deze opvatting/generalisatie met jou delen. De vrouw probeert te voorkomen dat zij bezwangerd wordt door een man die niet kan voldoen aan een beeld dat wenselijk is (fatsoenlijke baan, persoonlijkheid, minimum aan gewenste sociale vaardigheden, ervaringen en kennis). Wanneer de vrouw bezwangerd wordt, kan zij niet, in tegenstelling tot de man, zomaar verder gaan in haar zoektocht. Het is om die reden legitiem om goed te zoeken naar dat ene dekseltje. Juist om te vermijden dat je over 10 jaar scheidt (met minderjarige kinderen in the game).quote:Op zondag 4 september 2011 00:37 schreef Gamesua het volgende:
[..]
TS heeft toch een zeer valide punt? Het is een hoop gegeneraliseer maar de gemiddelde Nederlandse vrouw moet je niet een relatie mee beginnen als je iemand zoekt die zelfstandig, slim, leuk, mooi is maar ook respect, aandacht, tijd en liefde over heeft aan haar partner/relatie, zodanig veel moeite steekt in de relatie. Het is geen vrouw meer waarop je kan vertrouwen dat ze je opvangt als jij het even moeilijk hebt (zelfs al heb je dat voor haar wel gedaan) of iemand die je rustig met een paar wijntjes op alleen kan laten op een feest met je beste vriend. Een relatie is teveel consumptiemateriaal geworden en vrouwen, vooral, zijn teveel doorgeslagen met hun geloof dat ze vooral maar moeten doorconsumeren totdat er magisch genoeg wel de perfecte persoon in hun leven komt (maar nee, nooit de schuld bij jezelf zoeken).
Dat valt wel mee...quote:Op zondag 4 september 2011 00:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze willen alleen geen seks voor het huwelijk.
Nee, historisch gezien heeft de man zich altijd buitenshuis kunnen ontplooien terwijl de afhankelijke vrouw thuis was. Zo ging dat voor de jagers/verzamelaars, voor de pre-industriële samenleving en alles dat erna volgde. De man leidde, de vrouw volgde. Nu vrouwen zich ook buitenshuis ontplooien en de rolpatronen doorbroken worden, botst dat. De man heeft historisch gezien nooit tijd moeten maken voor een normale relatie. De vrouw zorgde daar wel voor want die had haar tijd niet nodig om zich buitenshuis te ontplooien. Nu moeten mannen ineens ook investeren in de relatie en het gezin, en zie daar: trieste topics op fok.quote:Op zondag 4 september 2011 00:41 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Volgens mij zijn, zelfs historisch gezien, mannen altijd in de ban geweest van vrouwen en/of de vrouw van hun leven en het hun op de wenken bedienen.
Dus de mannen hebben een imagoprobleem, maar in dit topic zijn alle Nederlandse vrouwen gelijk (dus omhooggevallen wijven).quote:Op zondag 4 september 2011 00:47 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer jammer dat het waar is dat nice guys finish last.
Mannen hebben altijd een imagoprobleem gehad van die paar procent die het wel lukt om elke vrouw te strikken zonder aan eentje vast te zitten, terwijl de goeden altijd worden opgeslokt door psycho bitches.
Ik zou wel durven stellen dat er verschillen zijn tussen nationaliteiten in dit aspect, aangezien cultuur een groot impact heeft op de kijk van een persoon op een relatie. In Turkije heb je 90% kans dat je vrouw het absoluut normaal vindt dat ze elke ochtend vroeger op moet staan om schoon te maken en je ontbijt klaar te leggen (al verandert dat ook heel sterk met modernisering).
Ik denk dat het bij mij zeer zeker niet hieraan ligt aangezien mijn ervaring gelimiteerd is geweest tot vrouwen in mijn eigen spectrum (zelfde soort studie, opleidingsniveau, denkwijze min of meer - heel eerlijk gezegd ben ik wel altijd slimmer geweest dan de vrouw aangezien ik geen aantrekkelijke supernerd heb kunnen vinden).quote:Op zondag 4 september 2011 00:47 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik zie juist heel veel vrouwen in mijn omgeving die zoeken naar mannen die zij als gelijkwaardig achten (opleidingsniveau, interesses, levensbeschouwing). Ik krijg bij het lezen van jouw generalisatie het gevoel dat je te hoog hebt gegokt, en daarom teleurgesteld bent geraakt. Op ieder potje past een deksel, en als de vrouw merkt dat jij niet op haar potje past, dan is het niet zo raar dat zij zoekt naar een man die zij wel als 'de vader van haar toekomstige kinderen' kan zien (figuurlijk natuurlijk). Juist omdat je een langdurige en stabiele relatie nastreeft, is het verstandig om een verstandige keuze te maken. En mannen die dan te hoog gokken (en teleurgesteld raken), zullen waarschijnlijk deze opvatting/generalisatie met jou delen. De vrouw probeert te voorkomen dat zij bezwangerd wordt door een man die niet kan voldoen aan een beeld dat wenselijk is (fatsoenlijke baan, persoonlijkheid, minimum aan gewenste sociale vaardigheden, ervaringen en kennis). Wanneer de vrouw bezwangerd wordt, kan zij niet, in tegenstelling tot de man, zomaar verder gaan in haar zoektocht. Het is om die reden legitiem om goed te zoeken naar dat ene dekseltje. Juist om te vermijden dat je over 10 jaar scheidt (met minderjarige kinderen in the game).
Dat gaat wel heel ver terugquote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, historisch gezien heeft de man zich altijd buitenshuis kunnen ontplooien terwijl de afhankelijke vrouw thuis was. Zo ging dat voor de jagers/verzamelaars, voor de pre-industriële samenleving en alles dat erna volgde. De man leidde, de vrouw volgde. Nu vrouwen zich ook buitenshuis ontplooien en de rolpatronen doorbroken worden, botst dat. De man heeft historisch gezien nooit tijd moeten maken voor een normale relatie. De vrouw zorgde daar wel voor want die had haar tijd niet nodig om zich buitenshuis te ontplooien. Nu moeten mannen ineens ook investeren in de relatie en het gezin, en zie daar: trieste topics op fok.
De man kan nog steeds buitenshuis zich ontplooien. De leiders die naar hun vrouwen luisterden, denk je niet dat dat emotioneel gelijkwaardige partners waren?quote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Gamesua het volgende:
Dat gaat wel heel ver terugIk had het meer over tot de oudheid en sindsdien, aangezien ik daarvoor weinig als beschaving beschouw. Het is inderdaad zo dat de man buitenshuis heeft kunnen doen wat hij wil, maar de charmes van een vrouw zorgen er toch meestal voor dat de man in haar opdracht veel dingen doet die hij anders niet zou doen - denk aan de talloze leiders die naar hun vrouwen luisterden of de typische huwelijk waar meestal de vrouw de broek aan heeft.
quote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus de mannen hebben een imagoprobleem, maar in dit topic zijn alle Nederlandse vrouwen gelijk (dus omhooggevallen wijven).
Er zijn grote verschillen tussen culturen, dat ben ik met je eens. Maar toch durf ik te stellen dat TS ook dit probleem zal ondervinden met een Turkse. Want stiekem valt hij op opstandige vrouwen die tegen hem in durven gaan, een Turkse geeft er alleen op een hele andere manier uiting aan, mogelijk een manier waaraan TS zich minder ergert. TS heeft gewoon niet de ballen om zichzelf eens onder de loep te nemen en daarom zijn die verdorven inslechte Hollandse vrouwen zijn probleem.
niet allemaal skattiequote:Op zondag 4 september 2011 00:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Als ik jou was zou ik een Russische vrouw nemen die zijn heel gewillig.
Blijkbaar hebben de Nederlandse vrouwen sinds de emancipatie wél een imagoprobleem, de topicdiarree over dit onderwerp is daar slechts een minimale afspiegeling van. Het nice-guy syndroom heeft niets te maken met de emancipatie. Nice guys finished last in the fifties en dat doen ze vandaag de dag nog steeds.quote:Op zondag 4 september 2011 01:02 schreef Gamesua het volgende:
[..]![]()
Dat mannen een imagoprobleem hebben hoeft niet meteen te betekenen dat vrouwen dat ook hebben(een-of-andere-fallacy)
Deze klacht komt ook van de nice guy-type die behoort tot de overgrote groep mannen die lijden onder die imagoprobleem. Dus als de nice guy het niet kan vinden met de Nederlandse vrouw (zeer veel gegeneraliseer dit trouwens, wat slecht voor de argumenten) zou dat betekenen dat de Nederlandse vrouw die hier geportretteerd wordt wel een meerderheid aanneemt in het echt.
Bij mijn weten ben ik nog steeds hetero... maar dat geen sex hebben voor het huwelijk is gewoon een fabeltje.quote:Op zondag 4 september 2011 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent homo, hoe moet jij dat nou weten?
Brave zielen heb je overal.quote:Op zondag 4 september 2011 01:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bij mijn weten ben ik nog steeds hetero... maar dat geen sex hebben voor het huwelijk is gewoon een fabeltje.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Valt niet zo op Aziatisch, alhoewel Philipijns dan weer wel. Maar hoe weet je zeker dat dit soort vrouwen echt gek op je zijn en niet alleen bij je intrekken omdat je uit Europa komt en geld hebt?
Wat wil je nou?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
geld
Mocht je alweer naar buiten van je psych?quote:
Ah, het zit je nog steeds dwarsquote:Op zondag 4 september 2011 02:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mocht je alweer naar buiten van je psych?
Jij noemt het zwart/wit geleuter, ik noem het levenservaring. Het merendeel van dat verhaal heb ik ook door vele vrouwen letterlijk beaamd horen worden, waaronder meerdere vriendinnen van mij. En dat zijn toch ook echt geen ordinaire, domme kassasnolletjes.
Patsen met zijn baan als allroundmedewerker bij MacDonalds; hij is recentelijk opgeklommen van afwasser. Van zijn salaris boekte hij een jongerenreis met een vriend naar een Spaans jongerenoord. Zijn kapster heeft dikke tieten maar helaas een vriendin.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef Leonidas82 het volgende:
dus volgzaam, teder, huishoudelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijven de boze feministen toch?
Sorry, ik heb ze nu gezien. Blijf de OP respectloos vinden, ook al ben ik een jongen
[ Bericht 7% gewijzigd door G007Drummer op 04-09-2011 09:17:41 ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef TNA het volgende:
TS is zo'n gast die als lichtelijk vies uitziende vijftiger in de trein zit met een Thaise volgzame van 19.
Volgens mij is het onmogelijk dik te zijn als je op kantoor de hele dag de secretaresse neukt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:53 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Ik vraag me af hoe jij eruit zietZo'n vieze dikzak die de hele dag op kantoor de secetaresse neukt en dan thuiskomt met z'n stinkgeur en verwacht dat het huis op orde is en er eten klaar staat.
Vermoed dat het meer te maken heeft met de verslapping van de gemiddelde kerel dan dat vrouwen nu zo veranderd zijn. Bovendien; hier op Fok zitten relatief veel nerds die liever klagen dan iets aan hun eigen instelling verbeteren. Geen wonder dat je er veel gezeik over ziet.quote:Op zondag 4 september 2011 01:05 schreef Seven. het volgende:
Blijkbaar hebben de Nederlandse vrouwen sinds de emancipatie wél een imagoprobleem, de topicdiarree over dit onderwerp is daar slechts een minimale afspiegeling van. Het nice-guy syndroom heeft niets te maken met de emancipatie. Nice guys finished last in the fifties en dat doen ze vandaag de dag nog steeds.
De meeste "nice guys" zijn gewoon irritante kinderachtige slijmballen. Dus nee, het is niet meer terecht dat dat soort types geen vrouw krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 00:47 schreef Gamesua het volgende:
Het is inderdaad zeer jammer dat het waar is dat nice guys finish last.
Ik had al zo'n vermoeden dat ik deze persoon niet serieus kon nemen.quote:Op zondag 4 september 2011 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Patsen met zijn baan als allroundmedewerker bij MacDonalds; hij is recentelijk opgeklommen van afwasser. Van zijn salaris boekte hij een jongerenreis met een vriend naar een Spaans jongerenoord. Zijn kapster heeft dikke tieten maar helaas een vriendin.
Known troll is so obvious. And so known.
Er zijn maar weinig leuke meiden in Nederland. De meeste zijn arrogant, verwaand, denken alles beter te weten en vinden sex maar vies.quote:Op zondag 4 september 2011 11:53 schreef Frag_adder het volgende:
Wat maakt de afkomst nou weer uit? Alsof dat de gehele persoonlijkheid bepaaldanders versier je gewoon eens een leuke meid in plaats van een bazig kreng, je kiest er zelf voor hoor.
Trollin' the Sunday away?quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn maar weinig leuke meiden in Nederland. De meeste zijn arrogant, verwaand, denken alles beter te weten en vinden sex maar vies.
Ik geef hem groot gelijk. Nederlandse vrouwen zijn helemaal niks meer.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig leuke meiden in Nederland. De meeste zijn arrogant, verwaand, denken alles beter te weten en vinden sex maar vies.
De man heeft nooit geleid, de vrouw selecteerd de mannen en op basis daarvan onleend de man zijn macht en kreeg hij aanzien bij andere mannen, waardoor zelfvertrouwen groeide. Om dat in stand te houden moest de man jagen voor de vrouw en haar onderhouden.quote:Op zondag 4 september 2011 00:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, historisch gezien heeft de man zich altijd buitenshuis kunnen ontplooien terwijl de afhankelijke vrouw thuis was. Zo ging dat voor de jagers/verzamelaars, voor de pre-industriële samenleving en alles dat erna volgde. De man leidde, de vrouw volgde. Nu vrouwen zich ook buitenshuis ontplooien en de rolpatronen doorbroken worden, botst dat. De man heeft historisch gezien nooit tijd moeten maken voor een normale relatie. De vrouw zorgde daar wel voor want die had haar tijd niet nodig om zich buitenshuis te ontplooien. Nu moeten mannen ineens ook investeren in de relatie en het gezin, en zie daar: trieste topics op fok.
Blijkbaar kan je niet goed lezen. Een vrouw 'handelen' alsof het een dier isquote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]ja dat is het, 99% van de nederlandse vrouwen zijn verwaande arrogante betweters die jou niet kunnen bevredigen, maar zo een thaise slaaf is alles wat je wilt, je kan dr immers niet verstaan dus zelfs praten hoeft niet.
Groei eens wat ruggengraat en zorg dat je zo een Nederlandse vrouw een beetje kan handelen, ipv dat je weigert te erkennen dat je zelf de slappe hap bent die alles maar slikt.
Misschien in jouw leeftijdscategoriequote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
En met mij zijn er nog heel veel uitzonderingen op die frustratieregel.
Heldquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je niet goed lezen. Een vrouw 'handelen' alsof het een dier isget real.
Als ik kijk hoeveel vriendinnen er single zijn omdat ze geen leuke vent kunnen vinden en die de reden daarvoor niet bij zichzelf zoeken dan moet ik altijd keihard facepalmen
Dan zit er zo`n iets te zware, kleine, zwartharige bostrol te verkondigen dat mannen haar niet zien staan en ze dat niet snapt, ondertussen klagend over het mannelijk volk dat in de discotheek staat dat geen wasbordje heeft, geen bruto jaarinkomen > 60k bevat en niet de Prins op het Witte Paard speelt voor haar![]()
Dan snap je het niet helemaalDe Nederlandse vrouw is wat dat betreft vraatzuchtig, arrogant, lui en achterhaald geworden. De concurrentiestrijd met dames die wel weten waar het om draait hebben ze bij voorbaat al verloren. Wie wil er nou een zeurende, puffende, steunende, klagende, egoistische zak hooi op de bank hebben zitten dat zich voordoet als jouw vrouw? Niemand natuurlijk. Dan veel liever een mooie intelligente meid die zich bescheiden weet op te stellen en zich niet als de eerste de beste Amazone laat gelden als iets haar niet bevalt
Ja ik zeg ook echt dat je een vrouw moet handelen alsof ze een hond isquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je niet goed lezen. Een vrouw 'handelen' alsof het een dier isget real.
Als ik kijk hoeveel vriendinnen er single zijn omdat ze geen leuke vent kunnen vinden en die de reden daarvoor niet bij zichzelf zoeken dan moet ik altijd keihard facepalmen
Dan zit er zo`n iets te zware, kleine, 13-in-een-dozijn zwartharige bostrol te verkondigen dat mannen haar niet zien staan en ze dat niet snapt, ondertussen klagend over het mannelijk volk dat in de discotheek staat dat geen wasbordje heeft, geen bruto jaarinkomen > 60k bevat en niet de Prins op het Witte Paard speelt voor haar![]()
Dan snap je het niet helemaalDe Nederlandse vrouw is wat dat betreft vraatzuchtig, arrogant, lui en achterhaald geworden. De concurrentiestrijd met dames die wel weten waar het om draait hebben ze bij voorbaat al verloren. Wie wil er nou een zeurende, puffende, steunende, klagende, egoistische zak hooi op de bank hebben zitten dat zich voordoet als jouw vrouw? Niemand natuurlijk. Dan veel liever een mooie intelligente meid die zich bescheiden weet op te stellen en zich niet als de eerste de beste Amazone laat gelden als iets haar niet bevalt
Chop chop babe, dat weet je best!quote:Op zondag 4 september 2011 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor vrouwen komen jullie in godsnaam tegen zeg? En sinds wanneer geef je je ballen weg op de eerste date?
Ach kom op, dat is toch niet 'de Nederlandse vrouw'. Genoeg Nederlandse vrouwen die helemaal niet aan jouw omschrijving voldoen, en dat zijn geen uitzonderingen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zit er zo`n iets te zware, kleine, 13-in-een-dozijn zwartharige bostrol te verkondigen dat mannen haar niet zien staan en ze dat niet snapt, ondertussen klagend over het mannelijk volk dat in de discotheek staat dat geen wasbordje heeft, geen bruto jaarinkomen > 60k bevat en niet de Prins op het Witte Paard speelt voor haar![]()
Echt hè? En dan ook niet hun schijnbaar eigen falen om normale vrouwen te vinden en voor zich te interesseren onder de loep nemen. Nee! 'De vrouw' is de schuld en dus willen we nu vrouwen die zich wel graag in traditionele, onderdanige rollen schikken. Zodat we ons toch nog een beetje mans kunnen voelen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor vrouwen komen jullie in godsnaam tegen zeg? En sinds wanneer geef je je ballen weg op de eerste date?
Try it and I will rage over you like a napalmstrikequote:Op zondag 4 september 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chop chop babe, dat weet je best!
Schijnbaar zien ze het als gelijkwaardig relatiemateriaal, zo´n ja-knikkend zwijgzaam huishoudertje in te kort rokje dat graag voorover buigt over het fornuisquote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? En dan ook niet hun schijnbaar eigen falen om normale vrouwen te vinden en voor zich te interesseren onder de loep nemen. Nee! 'De vrouw' is de schuld en dus willen we nu vrouwen die zich wel graag in traditionele, onderdanige rollen schikken. Zodat we ons toch nog een beetje mans kunnen voelen.
Iets met wijzen en drie vingers.
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zie trouwens alweer bergen gefrustreerde dames voorbij komen; kennelijk heb je een gevoelig snaartje geraakt bij de gemiddelde grootgesmoelde Nederlandse boerin.
A: waaruit blijkt dat de mannen hier gefrustreerd zijn?quote:Op zondag 4 september 2011 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Uit het feit dat de gefrustreerde mannen hier niet in staat zijn om de arrogante vrouwen wat zelfreflectie bij te brengen blijkt al dat de mannen bij voorbaat niet gaan winnen van die vrouwen. En dan zeggen dat alle vrouwen zo zijn etaleert erg mooi de onmacht die men voelt. Neem een hond.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 4 september 2011 12:50 schreef picardmike het volgende:
Ze zouden bij aankoop van maanverband is een actie op touw moeten zetten voor een excursie naar een abortuskliniek. Kijk van mij mogen vrouwen gewoon zijn hoe ze zijn. Maar ze kunnen wel kinderen krijgen en als je gewoon ziet hoe het merendeel van de vrouwen daarmee omgaat. Dan is dat gewoon triest.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:
Maar voor TS: www.AnastasiaDates.com. Succes.
quote:"Hopeloze, onzekere man van 52 jaar ouddie houdt van commanderen zoekt lekker wijf van rond de 14 met een mooi, rond achterwerk en een mooi gevormde voorgevel, ze moet alles over zich heen laat komen en nooit zeiken."
Oh c´mon, lees het topic nog eens door.quote:Op zondag 4 september 2011 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
A: waaruit blijkt dat de mannen hier gefrustreerd zijn?
B: waaruit blijkt dat ze vrouwen geen zelfreflectie willen bijbrengen?
C: mannen niet gaan winnen?? Dus het is inderdaad een strijd.??
Antwoorden:
A: ik zie alleen reacties van mannen die dit soort vrouwen niet willen.
B: als je vrouwen zelfreflectie moet bijbrengen blijkt toch dat het eigenbeeld van die vrouwen niet correct is? Ergo; TS heeft dus gelijk.
C: ik heb helemaal geen zin in een strijd. Ik zeg ook niet dat alle vrouwen zo zijn dus voor hetzelfde geldt kom ik zo bij het vriesvak wel een 'normaal' iemand tegen.
Alleen het grote gros tegenwoordig,...gut gut wat een niveau. En durf er iets van te zeggen .... dan wordt je direct voor frust uitgemaakt
Ja hehe. Hier wordt reactie gegeven op klagende mannen in dit topic, terwijl de klagen de mannen afgeven op 'de Nederlandse vrouw'. Maakt nogal een verschil, de Nederlandse vrouw reflectie bijbrengen of de mannen in dit topic een spiegel voorhouden.quote:Op zondag 4 september 2011 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
A: waaruit blijkt dat de mannen hier gefrustreerd zijn?
B: waaruit blijkt dat ze vrouwen geen zelfreflectie willen bijbrengen?
C: mannen niet gaan winnen?? Dus het is inderdaad een strijd.??
Antwoorden:
A: ik zie alleen reacties van mannen die dit soort vrouwen niet willen.
B: als je vrouwen zelfreflectie moet bijbrengen blijkt toch dat het eigenbeeld van die vrouwen niet correct is? Ergo; TS heeft dus gelijk.
C: ik heb helemaal geen zin in een strijd. Ik zeg ook niet dat alle vrouwen zo zijn dus voor hetzelfde geldt kom ik zo bij het vriesvak wel een 'normaal' iemand tegen.
Alleen het grote gros tegenwoordig,...gut gut wat een niveau. En durf er iets van te zeggen .... dan wordt je direct voor frust uitgemaakt
Nou vrouwen hebben het over het algemeen wat makkelijker dan mannen om een sociale leven op te bouwen. En dat hoort ook zo. Maar zoals ik al zeg vrouwen kunnen kinderen krijgen en hun lichaam daarom niet gebruiken als open deur om hun persoonlijke ambities te verwezelijken. De eindverandwoordelijkheid ligt altijd bij de moeder.quote:
Ja, want in jouw narrowminded wereld moet elke man die het niet ziet zitten om met een nederlandse vrouw te daten wel gefrustreerd zijnquote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh c´mon, lees het topic nog eens door.
Even denken of ik het belangrijk vind om na aanleiding van vier posts om als 'loser achtig' te worden uitgemaakt.....uhhh neequote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Taurus het volgende:
Sorry, maar de indruk dat je gewoon een 'loser-achtig' type bent raak je toch echt niet meer kwijt hoor. Je hebt 'het grote gros' van de Nederlandse vrouwen nooit ontmoet, het moet statistisch gezien gewoon aan jou/jullie liggen.
Overigens heb ik niets tegen het daten van Nederlandse vrouwen he,.... ik wil er (over het algemeen) alleen geen relatie meequote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want in jouw narrowminded wereld moet elke man die het niet ziet zitten om met een nederlandse vrouw te daten wel gefrustreerd zijnhoogtepunt van retorisch talent, dit.
En bedankt, je hebt zojuist aangegeven dat Nederlandse vrouwen kritiek maar moeilijk kunnen handelen. Het ligt altijd aan de ander en nooit aan de vrouw, want hey, dat kan toch niet? Je bent zo`n lekker vrijgevochten, onafhankelijk type dat overal haar scheur over open doet, dus dan kan het per definitie niet zo zijn dat mannen je niet zien zitten. Logisch toch?quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja hehe. Hier wordt reactie gegeven op klagende mannen in dit topic, terwijl de klagen de mannen afgeven op 'de Nederlandse vrouw'. Maakt nogal een verschil, de Nederlandse vrouw reflectie bijbrengen of de mannen in dit topic een spiegel voorhouden.![]()
Sorry, maar de indruk dat je gewoon een 'loser-achtig' type bent raak je toch echt niet meer kwijt hoor. Je hebt 'het grote gros' van de Nederlandse vrouwen nooit ontmoet, het moet statistisch gezien gewoon aan jou/jullie liggen.
Ik vind het vervelend voor jullie dat jullie denken dat in Nederland het maar moeilijk is jullie gewenste vrouw te krijgen, maar dat de Nederlandse vrouw reflectie nodig heeft lijkt me onzinnig. Dit is toch echt jullie klacht - altijd - (zie OP), en niet de klacht van 'gefrustreerde vrouwen'.
Joh laat gaan, het bevestigt alleen maar het feit dat vrouwen in Nederland maar moeizaam met kritiek kunnen omgaan.quote:Op zondag 4 september 2011 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Even denken of ik het belangrijk vind om na aanleiding van vier posts om als 'loser achtig' te worden uitgemaakt.....uhhh nee![]()
Voorts, wanneer je spiegels wilt voorhouden over mannelijk FOK! moet je gewoon even een topic openen; 'de losers van FOK!' . Dan heb je je eigen topic en hoef je geen spiegels voor te houden in een topic die niet over mannen gaat. Hou je aan het onderwerp
[..]
Overigens heb ik niets tegen het daten van Nederlandse vrouwen he,.... ik wil er (over het algemeen) alleen geen relatie mee
quote:Op zondag 4 september 2011 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Even denken of ik het belangrijk vind om na aanleiding van vier posts om als 'loser achtig' te worden uitgemaakt.....uhhh nee![]()
Voorts, wanneer je spiegels wilt voorhouden over mannelijk FOK! moet je gewoon even een topic openen; 'de losers van FOK!' . Dan heb je je eigen topic en hoef je geen spiegels voor te houden in een topic die niet over mannen gaat. Hou je aan het onderwerp
quote:Op zondag 4 september 2011 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En bedankt, je hebt zojuist aangegeven dat Nederlandse vrouwen kritiek maar moeilijk kunnen handelen. Het ligt altijd aan de ander en nooit aan de vrouw, want hey, dat kan toch niet? Je bent zo`n lekker vrijgevochten, onafhankelijk type dat overal haar scheur over open doet, dus dan kan het per definitie niet zo zijn dat mannen je niet zien zitten. Logisch toch?
Dat zeg ik; kritiek op Nederlandse vrouwen is not done.
Exact, jullie kunnen niet tegen kritiekquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, doet een ander het wel: stop met dit soort topics, het ligt aan jullie.
Rijen met vrouwen voor abortusklinieken in Nederland?quote:Op zondag 4 september 2011 13:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou vrouwen hebben het over het algemeen wat makkelijker dan mannen om een sociale leven op te bouwen. En dat hoort ook zo. Maar zoals ik al zeg vrouwen kunnen kinderen krijgen en hun lichaam daarom niet gebruiken als open deur om hun persoonlijke ambities te verwezelijken. De eindverandwoordelijkheid ligt altijd bij de moeder.
Ik heb welleens naast een abortuskliniek gewerkt en daar staan rijen tot ver buiten de voordeur. Vrouwen die uren wachten,dagelijks van dit soort rijen. Vind ik niet normaal.
Internet nodig hebben om een date te hosselenquote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus.
De 'gemiddelde Nederlandse' vrouw kan ook niet tegen kritiek, dat blijkt wel weer uit dit topic(uiteraard zijn er uitzonderingen)
Ik kies er bewust voor om vrijgezel te blijven juist om dit soort uitvreters te voorkomen. Het moraal gaat zo hard omlaag dat je voor seks ook niet naar de hoeren hoeft, je hebt internet dus een date is zo gemaakt.
Veel beter dan die te dikke, veel eisende, op crocks lopende, uitzuigende wijven....
Wie zegt dat ze een relatie met jou willen man, ik heb nu al de pest aan jequote:Op zondag 4 september 2011 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Overigens heb ik niets tegen het daten van Nederlandse vrouwen he,.... ik wil er (over het algemeen) alleen geen relatie mee
Lekker retorisch idd. Je bent zeker dol op je zusje?quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh c´mon, lees het topic nog eens door.
Waarom reageer je dan wel ?quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik ben niet gefrustreerd, het maakt mij niet zoveel uit dat een handjevol mannen buitenlandse vrouwen prefereert.
Het maakt je dus wel uit? Kies eens wat je wil; of het maakt je uit, of het maakt je niet uit.quote:Een topic als dit is gedoemd van het onderwerp af te dwalen omdat het onderwerp zo onzinnig is, en daardoor opvallend.
Dat zeg ik, kritiek en vrouwen in Nederland gaan niet samen.quote:Als ik het niet doe, doet een ander het wel: stop met dit soort topics, het ligt aan jullie.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En bedankt, je hebt zojuist aangegeven dat Nederlandse vrouwen kritiek maar moeilijk kunnen handelen. Het ligt altijd aan de ander en nooit aan de vrouw, want hey, dat kan toch niet? Je bent zo`n lekker vrijgevochten, onafhankelijk type dat overal haar scheur over open doet, dus dan kan het per definitie niet zo zijn dat mannen je niet zien zitten. Logisch toch?
Dat zeg ik; kritiek op Nederlandse vrouwen is not done.
Mooi he, puur op uiterlijk, werkt het beste. Weet je direct wat je krijgt (allebei).quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Internet nodig hebben om een date te hosselen![]()
Ervaring leert dat........quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie zegt dat ze een relatie met jou willen man, ik heb nu al de pest aan je
Je bedoelt dezelfde soort kritiek als in 'het ligt aan jullie mannen, boedieboedieboe' ? Ja, dat is inderdaad een rationeel licht laten schijnen over het onderwerpquote:Op zondag 4 september 2011 13:10 schreef Taurus het volgende:
[..]Jullie doen toch hier ook je scheur open? En niet te zuinig.
Ik kan ontzettend veel kritiek verdragen, maar ongeloofwaardige kritiek die je simpelweg niet kunt uiten op zo'n grote groep; daar wil ik best een rationeel licht over laten schijnen ja. Ik begrijp dat het wederom makkelijk is om een tegenwoord weer af te doen als 'aha, de Nederlandse vrouw spreekt', maar je vraagt er om met dit soort topics. En ja, ook dat ligt dus aan jullie. Ik kan het niet mooier maken dan het is.
jaquote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Rijen met vrouwen voor abortusklinieken in Nederland?
Ik heb ook al 25 jaar een Griekse vent, ja dezelfdequote:Op zondag 4 september 2011 13:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooi he, puur op uiterlijk, werkt het beste. Weet je direct wat je krijgt (allebei).
[..]
Ervaring leert dat........
Helaas, jij zou niet kunnen want je bent een klager, hetgeen reeds is aangetoond.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens voor de mensen die zeggen dat er geen 'gemiddelde Nederlandse vrouw' is, ik woon tegenover een schooltje en zie dagelijks honderden moedertjes, ..... als je alleen al ziet hoe men zich kleedt en/of hoe ze qua fysiek in elkaar zitten..... daar zitten maar weinig pareltjes tussen hoor.
Hmm... ik zou geeneens een foto van jou willen zien. Na hun 30e takelen vrouwen sowieso ernstig af.quote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook al 25 jaar een Griekse vent, ja dezelfde![]()
dus ik mot jou ook niet
Hé, oppassen jij!quote:Op zondag 4 september 2011 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hmm... ik zou geeneens een foto van jou willen zien. Na hun 30e takelen vrouwen sowieso ernstig af.
Dus de gemiddelde man wil jou ook niet
Moet ik gefrustreerd zijn om te reageren? Dit topic vraagt om wat heldere inbreng, ik ben de kwaadste niet: ik wil daar best wat minuten aan besteden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan wel ?
[..]
Het maakt je dus wel uit? Kies eens wat je wil; of het maakt je uit, of het maakt je niet uit.
[..]
Dat zeg ik, kritiek en vrouwen in Nederland gaan niet samen.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hmm... ik zou geeneens een foto van jou willen zien. Na hun 30e takelen vrouwen sowieso ernstig af.
Dus de gemiddelde man wil jou ook niet
Als je wat beter leest, zul je zien dat er nergens 'boedieboedieboe' staat beste Scorpie, maar gewoon inhoudelijke argumenten, pagina's vol. Maar het ligt aan de Nederlandse vrouw hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt dezelfde soort kritiek als in 'het ligt aan jullie mannen, boedieboedieboe' ? Ja, dat is inderdaad een rationeel licht laten schijnen over het onderwerp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry!quote:
Dus je hebt zelf een buitenlandse partner maar begrijpt niet dat sommige mannen het niet op Nederlandse vrouwen hebben? Grappig.quote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook al 25 jaar een Griekse vent, ja dezelfde![]()
dus ik mot jou ook niet
A: Moeten de mannen in dit topic wel gefrustreerd zijn om te reageren?quote:Op zondag 4 september 2011 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
A:
Moet ik gefrustreerd zijn om te reageren? Dit topic vraagt om wat heldere inbreng, ik ben de kwaadste niet: ik wil daar best wat minuten aan besteden.
B:
Als je een leuke vent bent, goed opgeleid en aantrekkelijk is het helemaal niet moeilijk om een mooie Nederlandse vrouw te kunnen krijgen. Sorry, maar het beeld dat ik heb van jullie wordt er niet beter op naarmate jullie meer en meer afgeven en generaliseren. Grote verliezers.
Misschien heeft ze die buitenlandse partner niet omdat ze Nederlandse mannen niks vindt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf een buitenlandse partner maar begrijpt niet dat sommige mannen het niet op Nederlandse vrouwen hebben? Grappig.
Ik ben niet op hem ''gevallen'' omdat hij een Griek is maar omdat ik hem leuk vondquote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf een buitenlandse partner maar begrijpt niet dat sommige mannen het niet op Nederlandse vrouwen hebben? Grappig.
Viel mij ook opquote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juist !quote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die buitenlandse partner niet omdat ze Nederlandse mannen niks vindt.
Lijkt me heerlijk, jammer dat het nog zo lang duurtquote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
hebben we over 40 jaar enkel lichtbruine halfbloedjes
Och, dat zijn wel de mooiste kinderen toch.quote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel mij ook op
Conclusie:
De Nederlandse man kan het beter in het buitenland zoeken.
De Nederlandse vrouw kan het beter in het buitenland zoeken.
ik heb geen kindertjes skattie, dus je zit weer verkeerdquote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Re het volgende:
wat een projectie toch in deze hot topics van de laatste tijd, al zal het ook wat gespeelde trollerigheid zijn denk ik
ik heb trouwens een pracht nederlands exemplaar
Dan zijn mijn Arische kinderen tegen die tijd allochtonen zijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, jammer dat het nog zo lang duurt
dat zegt de mijnese ook altijdquote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Re het volgende:
Die er genoeg zijn maar door een enkele slechte ervaring zijn opeens alle Nederlandse vrouwen niet goed.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Re het volgende:
wat een projectie toch in deze hot topics van de laatste tijd, al zal het ook wat gespeelde trollerigheid zijn denk ik
Neequote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, dat zijn wel de mooiste kinderen toch.
quote:
Als ze hier geboren worden is dat sowieso onmogelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan zijn mijn Arische kinderen tegen die tijd allochtonen zijn
Ondanks mijn Surinaamse achtergrond, zal ik als een racist overkomen als ik hier mijn ongezouten mening zal ventilerenquote:
Volgens mij is het niet alleen 'overkomen'.quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks mijn Surinaamse achtergrond, zal ik als een racist overkomen als ik hier mijn ongezouten mening zal ventileren
quote:Op zondag 4 september 2011 13:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze hier geboren worden is dat sowieso onmogelijk.
Daarom zeg ik niksquote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen 'overkomen'.
Nee hoor. Maar dat er frustraties zijn is wel duidelijk. En het is altijd een wisselwerking tussen man en vrouw. Maar om maar voor het gemak alle vrouwen arrogant en zo te noemen omdat je er een paar bent tegen gekomen die dat zijn is natuurlijk heel open minded.quote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want in jouw narrowminded wereld moet elke man die het niet ziet zitten om met een nederlandse vrouw te daten wel gefrustreerd zijnhoogtepunt van retorisch talent, dit.
Wat heeft mijn zus ermee te maken?quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lekker retorisch idd. Je bent zeker dol op je zusje?
Zeg! Waar zie je me voor aan?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, dat zijn wel de mooiste kinderen toch.
Wij weten het he.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg! Waar zie je me voor aan?
Een vrouw?
En alleen maar arrogant in dit topic. Verwachtingspatroon en zulks.quote:
Behoorlijk ja, zo'n meid die de ganse dag op je nek zit.quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Mpj het volgende:
En, ik vermoed dat zo'n volgzame, afhankelijke en inhoudloze vrouw op een gegeven moment ook gaat irriteren..
Ik ook, al negen jaar, waarvan 4 jaar samenwonend. Daarom is het zo leuk om Taurus haar verhaaltje aan te horenquote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Re het volgende:
Precies, ik zie het ook bij de vorige vriendin van mijn vader (overigens gewoon een Nederlandse vrouw) die ook erg afhankelijk en onzeker was en álles deed wat hij zegt, en ook echt alles. Hij vond het eerst wel prima, maar ik ergerde me er dood aan, ten eerste de domme opmerkingen en ze kon (om maar een voorbeeld te noemen) niet eens een eigen treinkaartje kopen via de automaat, dat ging al te moeilijk. Heeft geen rijbewijs want durft niet te rijden. Zelf dingen ondernemen gaat ook moeilijk, leek net een klein meisje terwijl ze al begin 40 is. Het enige wat ze goed kan is schoonmaken, en dat deed ze dan ook. Geen eigen mening ook, altijd als mijn vader wat zei was ze het ermee eens. Gruwelijk irritant wijf.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, zo'n meid die de ganse dag op je nek zit.
Je reageert anders heel gefrustreerd. Overigens maak je zelf dezelfde fouten als je TS en andere mannen hier verwijt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moet ik gefrustreerd zijn om te reageren? Dit topic vraagt om wat heldere inbreng, ik ben de kwaadste niet: ik wil daar best wat minuten aan besteden.
Het is gewoon opvallend hoe verstrikt jullie zitten in het 'het ligt aan de ander'-idee, treurig. Sterk staaltje omdraaien overigens; de vrouwen in dit topic hebben geen probleem hoor. De klachten zijn altijd hetzelfde: van dezelfde mannen afkomstig, over de Nederlandse vrouw. Een veel te grote groep om over te kunnen oordelen, het is nogal obvious. Als je een leuke vent bent, goed opgeleid en aantrekkelijk is het helemaal niet moeilijk om een mooie Nederlandse vrouw te kunnen krijgen. Sorry, maar het beeld dat ik heb van jullie wordt er niet beter op naarmate jullie meer en meer afgeven en generaliseren. Grote verliezers.
Ik zou er ook gek van worden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies, ik zie het ook bij de vorige vriendin van mijn vader (overigens gewoon een Nederlandse vrouw) die ook erg afhankelijk en onzeker was en álles deed wat hij zegt, en ook echt alles. Hij vond het eerst wel prima, maar ik ergerde me er dood aan, ten eerste de domme opmerkingen en ze kon (om maar een voorbeeld te noemen) niet eens een eigen treinkaartje kopen via de automaat, dat ging al te moeilijk. Heeft geen rijbewijs want durft niet te rijden. Zelf dingen ondernemen gaat ook moeilijk, leek net een klein meisje terwijl ze al begin 40 is. Het enige wat ze goed kan is schoonmaken, en dat deed ze dan ook. Geen eigen mening ook, altijd als mijn vader wat zei was ze het ermee eens. Gruwelijk irritant wijf.
De insteek van TS is sowieso fout. Je moet niet mensen uit het buitenland halen want dan krijg je inderdaad ook die problemen. Zoek gewoon hier hoogopgeleide buitenlanders op waarmee je het goed kan vinden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Re het volgende:
een ander bijkomend probleem met je vrouw uit het buitenland halen is dat alhoewel ze zich blijkbaar dienbaar opstellen ze, nadat ze, met de "westerse" gewoontes in aanraking zijn gekomen, je helemaal kaalplukken. Als je geluk hebt, dan heb je dat door
Op een gegeven moment werd ik zelfs geirriteerd van haar hoofd. Of hoe ze liep. Of hoe ze ademde. Dus ja..quote:
Dat heb je met een irritatie, het begint klein maar neemt snel serieuze vormen aan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd ik zelfs geirriteerd van haar hoofd. Of hoe ze liep. Of hoe ze ademde. Dus ja..
No offence, maar het zijn altijd dezelfde users die met deze klachten komen. Een groepje van 10 tot 20 onzekere wankers. En het zijn ook altijd dezelfde vrouwen die reageren, en van dat groepje vrouwen kun je ook altijd met grote precisie vaststellen wie er in de verdediging schiet.quote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Je reageert anders heel gefrustreerd. Overigens maak je zelf dezelfde fouten als je TS en andere mannen hier verwijt.
Het probleem met dit onderwerp is dat je moet generaliseren om over "de Nederlandse vrouw" of "dit soort mannen" te hebben. Dus ja. Wat jij hier doet is nog erger. Jij zegt zelf dat wij fout zitten met "het ligt aan een ander". Jouw uitleg? "Het ligt aan een ander" (a.k.a. het soort mannen dat hier in dit topic hierover klaagt). Overigens snap ik NIET waarom de klacht ongegrond is als er ALTIJD over geklaagd wordt. Dezelfde groep mannen is overigens een heel groot deel van de mannen. Als zoveel mannen altijd klagen over Nederlandse vrouwen, zelfs al is het een grote groep, dan is er toch iets mis? Statistisch gezien heb jij het juist fout. Om een representatieve sample te hebben over heel Nederland moet je rond de 1500 mensen hebben in je sample voor een 95% kloppend beeld. Ik denk dat het redelijk te verwachten is dat alle mannen die jij hierover hebt horen klagen wel in totaal 1500 vrouwen kennen, ergo, ze weten zeker wat te zeggen over de Nederlandse vrouw.
bwahahaquote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef Seven. het volgende:
En het zijn ook altijd dezelfde vrouwen die reageren, en van dat groepje vrouwen kun je ook altijd met grote precisie vaststellen wie er in de verdediging schiet.
Dezelfde zure viswijven steeds dus. Leuke bende op FoK!quote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef Seven. het volgende:
En het zijn ook altijd dezelfde vrouwen die reageren, en van dat groepje vrouwen kun je ook altijd met grote precisie vaststellen wie er in de verdediging schiet.
quote:
Selectief quoten is inderdaad de weg van de minste weerstand. Leg eerst maar eens uit waarom rukkers zoals TS steeds zulke topics openen. Heb dan ook de ballen om die discussie aan te gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dezelfde zure viswijven steeds dus. Leuke bende op FoK!
Nee JIJ klinkt gezelligquote:Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dezelfde zure viswijven steeds dus. Leuke bende op FoK!
Waar in mijn reactie zit frustratie? Ik ben het niet met jullie eens, maar ik reageer volgens mij gewoon normaal. Ik ben veel te brak om gefrustreerd te zijn, geloof me.quote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Je reageert anders heel gefrustreerd. Overigens maak je zelf dezelfde fouten als je TS en andere mannen hier verwijt.
Het probleem met dit onderwerp is dat je moet generaliseren om over "de Nederlandse vrouw" of "dit soort mannen" te hebben. Dus ja. Wat jij hier doet is nog erger. Jij zegt zelf dat wij fout zitten met "het ligt aan een ander". Jouw uitleg? "Het ligt aan een ander" (a.k.a. het soort mannen dat hier in dit topic hierover klaagt). Overigens snap ik NIET waarom de klacht ongegrond is als er ALTIJD over geklaagd wordt. Dezelfde groep mannen is overigens een heel groot deel van de mannen. Als zoveel mannen altijd klagen over Nederlandse vrouwen, zelfs al is het een grote groep, dan is er toch iets mis? Statistisch gezien heb jij het juist fout. Om een representatieve sample te hebben over heel Nederland moet je rond de 1500 mensen hebben in je sample voor een 95% kloppend beeld. Ik denk dat het redelijk te verwachten is dat alle mannen die jij hierover hebt horen klagen wel in totaal 1500 vrouwen kennen, ergo, ze weten zeker wat te zeggen over de Nederlandse vrouw.
Ze kijken niet naar zichzelf maar het is allemaal de schuld van de vrouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Selectief quoten is inderdaad de weg van de minste weerstand. Leg eerst maar eens uit waarom rukkers zoals TS steeds zulke topics openen. Heb dan ook de ballen om die discussie aan te gaan.
Ik ga de discussie toch wel aan? Ik weet niet waarom TS een topic opent en dan weggaat, aan zijn posthistorie te zien is hij inderdaad wel een eenzame rukker maar hij is niet de enige type die Nederlandse vrouwen ruk vindtquote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Selectief quoten is inderdaad de weg van de minste weerstand. Leg eerst maar eens uit waarom rukkers zoals TS steeds zulke topics openen. Heb dan ook de ballen om die discussie aan te gaan.
Ik hoor niet bij "jullie" hoor. Ik ben zeer gelukkig met mijn vriendin (die toevallig Pools is) en heb geen problemen met vrouwen in het algemeen (ook niet met Nederlandse vrouwen - maar op individuele basis). Ik deel alleen zijn klacht zeer dat Nederlandse vrouwen over het algemeen enorm de moeite/enige moeite niet waard zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 14:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar in mijn reactie zit frustratie? Ik ben het niet met jullie eens, maar ik reageer volgens mij gewoon normaal. Ik ben veel te brak om gefrustreerd te zijn, geloof me.![]()
Het zijn altijd dezelfden die hierover klagen, het is geen landelijke klacht of iets dergelijks. Het is goed denkbaar dat er 'een bepaald type man' op een forum in een Relaties en Psychologie topic reageert. Dat is een stuk beter te typeren dan 'de Nederlandse vrouw'. Daar valt absoluut meer over te zeggen/concluderen.
En ja, dat is natuurlijk een vooroordeel en niet bewezen, maar ik krijg een beetje het 'het wil maar niet lukken, vrouwen zijn stom'-beeld bij jullie. Dat kun je uit de reacties en het probleem zelf aflezen.
Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw?quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??
Ik vind dit gewoon een grappige post, sorry. Ik begrijp niet zo goed hoe je geen problemen met Nederlandse vrouwen kunt hebben, en toch van mening bent dat ze enige moeite niet waard zijn. Dat is toch een rare uitspraak? En ik vind het een foutieve uitspraak, want je kunt dit zo niet stellen. Jij kent de Nederlandse vrouw 'in het algemeen' niet.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij "jullie" hoor. Ik ben zeer gelukkig met mijn vriendin (die toevallig Pools is) en heb geen problemen met vrouwen in het algemeen (ook niet met Nederlandse vrouwen - maar op individuele basis). Ik deel alleen zijn klacht zeer dat Nederlandse vrouwen over het algemeen enorm de moeite/enige moeite niet waard zijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef Mpj het volgende:
Overigens heeft TS wel een punt: bepaalde Braziliaanse vrouwen billen zijn echt![]()
![]()
![]()
Volwassen reactie.quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel Emily simpel omdat niet alle mensen hetzelfde zoeken in hun partner... sommige willen gewoon een traditionele relatie zoals die 50 jaar geleden bestond en andere huiveren bij die gedachte alleen al en zoeken dan iemand meer zoals jij. Simpel toch? Hoe staat het trouwens met het liefdesleven...??
Precies. Figuren/lichamen zijn vaak wel mooier dan die van Nederlandse vrouwen. Maar dat gaat nogal snel. In mijn ogen.quote:
Mwa, ik heb anders ook genoeg Nederlandse vrouwen gekend die dat zeker konden evenaren. Nederlands mixt tevens ook erg goed met andere exotische rassen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies. Figuren/lichamen zijn vaak wel mooier dan die van Nederlandse vrouwen. Maar dat gaat nogal snel. In mijn ogen.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend hoe verstrikt jullie zitten in het 'het ligt aan de ander'-idee, treurig. Sterk staaltje omdraaien overigens; de vrouwen in dit topic hebben geen probleem hoor. De klachten zijn altijd hetzelfde: van dezelfde mannen afkomstig, over de Nederlandse vrouw. Een veel te grote groep om over te kunnen oordelen, het is nogal obvious. Als je een leuke vent bent, goed opgeleid en aantrekkelijk is het helemaal niet moeilijk om een mooie Nederlandse vrouw te kunnen krijgen. Sorry, maar het beeld dat ik heb van jullie wordt er niet beter op naarmate jullie meer en meer afgeven en generaliseren. Grote verliezers.
Moeilijk he, voorstellen. Ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een grappige post, sorry. Ik begrijp niet zo goed hoe je geen problemen met Nederlandse vrouwen kunt hebben, en toch van mening bent dat ze enige moeite niet waard zijn. Dat is toch een rare uitspraak? En ik vind het een foutieve uitspraak, want je kunt dit zo niet stellen. Jij kent de Nederlandse vrouw 'in het algemeen' niet.
+1 Beste reactie.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
dit topic gaat helemaal niet over "aan wie het ligt", dit topic gaat over wat een hoop mannen voor beeld hebben bij de nederlandse vrouw in vergelijking met buitenlandse vrouwen. dit beeld etaleren wij hier en moet je zien wat voor reacties de vrouwen geven. het omdraaien naar dat wij losers zijn, of de nice guys, gefrustreerd zijn, etc etc. damn, dan heb je het echt niet begrepen. dit soort reacties van vrouwen bevestigt juist ts zijn punt.
wie is er gefrustreerd hier? verongelijkt gedoe.
verder nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het eens met scorpie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |