Hallo lezers,
Ik zit een beetje letterlijk met de handen in het haar omdat ik gewoon geen idee heb wat ik zou moeten doen dus wat ik vraag is of de lezers van deze topic zouden willen reageren met "wat zou jij doen in deze situatie".
Even ter informatie,
Ik ben een alleenstaande man van 24 jaar, wonend in een huurflat.
Even nog extra ter informatie gezien ik dit terug zie in de reacties:
Heb 1 studie afgemaakt, vanaf september komt er nog een studie bij maar word door de stichting waar ik voor werk betaald, hierna nog een studie als het even mee zit.
Wegens onwetendheid en meerdere privé dingen, niet afgemaakte studies en ruim een jaar het onrechtmatig hebben ontvangen van geld van de Informatie Beheer Groep (DUO sinds kort) heb ik studielening schuld opgebouwd van maar liefst 20.000 Euro.
De vrouw van wie ik hield en toekomstplannen had heeft mij verlaten (kan haar dat niet kwalijk nemen) toen ik vertelde over de hoogte van deze schuld.
Ondanks dat ik een vrij nette afspraak met de DUO heb gemaakt op basis van mijn draagkracht van het kale netto loon (onregelmatigheidstoeslag, overwerk, dertiende maand en vakantietoeslag niet meegerekend) nu al een aantal maanden 100 Euro per maand aflos en dit voor zover mij bekend geen verdere gevolgen heeft voor de toekomst wil ik voorkomen dat een eventuele toekomstige vriendin mij zou verlaten om diezelfde rede. Dus ik wil hier zo snel mogelijk van af.
Wat ik nu van plan ben, ondanks dat het de komende 5 jaar ongelofelijk word afzien, alle extra's bestaande uit onregelmatigheidstoeslag, overwerk, dertiende maand en vakantietoeslag + de standaard afgesproken maandelijkse aflossing extra te gaan aflossen.
Nu is mijn vraag aan de mensen hier:
Wat zouden andere doen in deze situatie?
Alvast hartelijk bedankt
[ Bericht 6% gewijzigd door Stormivan op 08-07-2010 21:10:36 ]