abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101527942
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.

Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.

Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?

Alvast bedankt voor het advies
pi_101527987
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101528012
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:49 schreef mEATT het volgende:
een importbruidje uit azie
Valt niet zo op Aziatisch, alhoewel Philipijns dan weer wel. Maar hoe weet je zeker dat dit soort vrouwen echt gek op je zijn en niet alleen bij je intrekken omdat je uit Europa komt en geld hebt?
pi_101528014
Als je een echte schrale Hollander bent pluk je een of ander grietje uit Thailand. Zoals iedereen doet die hier geen vrouw kan krijgen :') .
pi_101528018
Gek dat je slechte ervaringen hebt met Nederlandse vrouwen als je in Nederland woont :') Waar moet je anders relaties mee hebben, bij de islam kom je er toch niet in als westerling.
pi_101528025
De buurman zit hier te zonnen terwijl zijn Poolse vriendin aan het stofzuigen is
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:50:42 #8
139330 TNA
For the stars that shine
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:51:25 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528046
TS is zo'n gast die als lichtelijk vies uitziende vijftiger in de trein zit met een Thaise volgzame van 19.
pi_101528070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Als je een echte schrale Hollander bent pluk je een of ander grietje uit Thailand. Zoals iedereen doet die hier geen vrouw kan krijgen :') .
Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.

Liever een echte vrouwelijke vrouw. Dus die het prachtig vindt om er voor haar man te zijn. Het huis op orde te houden, goed kan koken en voor me kan zorgen, lief en teder en iemand met een goed onderhouden lichaam. Dus geen dikkerd.
pi_101528098
Ik vraag me af hoe jij eruit ziet _O- Zo'n vieze dikzak die de hele dag op kantoor de secetaresse neukt en dan thuiskomt met z'n stinkgeur en verwacht dat het huis op orde is en er eten klaar staat.
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:53:33 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101528102
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Kan prima een vrouw krijgen. Nog nooit zonder gezeten, ik hoef alleen geen Nederlandse meer. Altijd maar machtstrijd, bazig, krengerig, ze worden vatsig als ze baren en trouwen, veeleisend. Echt geen zin meer in.

Liever een echte vrouwelijke vrouw. Dus die het prachtig vindt om er voor haar man te zijn. Het huis op orde te houden, goed kan koken en voor me kan zorgen, lief en teder en iemand met een goed onderhouden lichaam. Dus geen dikkerd.
Zorg ervoor dat je vrouwen afwijst in de date fase (of eerder) die niet in dat beeld passen...
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:53:46 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528113
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Volgens mij val je op de verkeerde types jongen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:56:09 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101528187
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Ooit zei een wijs man: hoe beter je de vrouw leert kennen en haar ware aard, des te meer hekel krijg je eraan. Met 10 jaar ervaring kan ik dat inmiddels beamen en ik zal uitleggen waarom:

In feite kun je vrouwen in een aantal categorieen verdelen zoals: de gewieksten, de krengen, de labielen, de verkwisters en de goeden (eenvoudig, volgzaam en niet eisend). Want alle romannetjes, moderne man/vrouw verhoudingen en metrotheorieen ten spijt: uiteindelijk schuilt achter een prachtige vrouwelijke verschijning een duivels gebroed. Het gaat namelijk niet om jou als man en wie je bent, maar vooral hoeveel geld je op je rekening hebt en of je haar kan betalen.

Een vrouw wil vooraf de paringsdans aandacht en moeite (etentjes, drankjes, tijd = geld) vrouwen willen meestal trouwen en bij voorkeur een pracht en praal huwelijk (= nog meer geld) vrouwen willen vaak kinderen en willen het liefst zelf zo weinig mogelijk werken, zodat ze lekker kunnen shoppen en lui zijn en natuurlijk jou afzeiken dat je hen nooit aandacht geeft (= nog veel en veel meer geld) Ondertussen moet er ook een koophuis komen (i.v.m. de kinderen) geen rijtjeshuis, maar het liefst een groot huis met een dikke hypotheek waar jij als man je weer kapot voor mag werken.

ten slotte wil een vrouw gedurende een huwelijk/relatie voortdurend op haar wenken bediend worden. Weekendjes weg, uit eten, cadeautjes, alles onder het mom 'attent zijn en laten zien dat hij van me houdt) Ondertussen kost het je als man alleen maar geld.

En dan gaat er een knop om:

Vrouwlief is niet tevreden meer. Aan de ene kant willen ze vent die hen overlaadt met liefde en aandacht, maar geef je hen dat als man, dan ben je als kerel al snel te lief, te zacht, te broerachtig en niet interessant meer. Aan de andere kant willen ze een vent met veel geld die, bovenstaande, hen kan geven. De prijs is keihard werken om dit te betalen, dus minder aandacht voor de vrouw en dus worden ze alsnog ontevreden.

Vrouwlief wil dus weer van je af, vraagt een scheiding aan of eist je spullen op (= geld) eist het koophuis op (nog meer geld) en gaat ook nog om alimentatie bedelen, om haar luie shopleventje met kinderen te blijven in stand te houden (nog meer geld dus).

Kern van het verhaal is dat vrouwen je ontzettend veel geld kosten en zelden geluk opleveren. Als man ben je dus uiteindelijk beter af alleen op een flatje 3 hoog achter, vrijheid, geen gezeik, geen verkwisting van je zuur verdiende centen en geen emotionele ellende en stress. Een hoer af en toe voor de hoge nood, is per saldo nog stukken goedkoper dan een duur huwelijk met een zeurderig, claimend, verbitterd, vatzig en veeleisend kreng op de bank.

Kortom, hekel aan vrouwen gekregen :')
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Tegenwoordig biedt de moderne vrouw, laat ik ff de focus leggen op de Nederlandse vrouw, nauwelijks toegevoegde waarde voor de man. Vrouwwezens zijn tegenwoordig zelfs meer een last dan een lust laat ik ff uiteenzetten waarom:

Vrouwen kunnen niet meer schoonmaken
Wel eens een schoon en opgeruimd huis gezien bij een vrouw? Meestal struikel je over de schoenen en tassen, bevinden zich overal spullen en overal dingen ala Xenos, want dat 'staat zo gezellig' is vaak de redenering. Tegenwoordig kunnen vrouwen dus niet meer opruimen of schoonmaken

Vrouwen kunnen niet meer koken
Ken jij vrouwelijke topkoks?? Ik niet, vrijwel alleen maar mannen. Maar zo gaat het vaak: de man komt naar een harde dag werken thuis en heeft wel zin in een lekker prakje. De meeste vrouwen schotelen gemakshalve vaak kale aardappelen, vlees en groenten voor, nemen niet meer de moeite om het lekker op smaak te brengen of denken aan de presentatie. Vaak als mannen zelf gaan koken proberen ze er wel iets moois van te maken

Vrouwen verstoren de rust en concentratie van de man
Let op: dit geldt zeker voor de gehuwden en samenwonenden onder ons. Als man kun je zelden nog lekker in je eentje achter de comp gaan zitten of je hobby's beoefenen zonder het geraaskal van je wijf aan te horen. Of ze tetteren luid door de mobiele telefoon heen (en jij moet dat ook horen) of ze zetten de tv te hard of ze vallen jou lastig met oppervlakkig en vrouwelijk gezeur

Vrouwen maken je arm
Wil je rijk worden of blijven? Blijf dan vrijgezel, want de meeste vrouwen willen z.s.m. een gezin met bijbehorend hypotheek en financiele verplichtingen, dus leeggezogen worden zul je. Uiteraard ook eens in de zoveel tijd een nieuw huisinterieur, dus over de brug komen met je centen

Nederlandse vrouwen zijn vergeten om 'vrouw' te zijn.
ff afgezet tegen landen als Zuid-Amerika, Zuid-Europa etc. Cammon, zie hoe onze vrouwen zich (saai) kleden. Op stap zelden een leuk jurkje aan of mooie muiltjes, maar altijd broek en gympen aan. Niet mooi voor de man

Nederlandse vrouwen zijn te geemanicipeerd
Totaal niet waardevol voor de man. Altijd maar dat geblaaskaak en 'sterk' willen zijn. Altijd maar de man willen domineren. Totaal doorgeschoten. Het zou zoveel beter voor beide partijen zijn, als de vrouw haar traditionele rol uitoefent, dus: weer leren koken, weer leren schoonmaken, beter in bed worden, zwijgen en alleen praten als het echt nodig is o.a.

Conclusie: vrouwen, je hebt er helemaal niets meer aan :')

Paint:

[ afbeelding ]
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Mannen die zwaar onder de duim zitten bij hun vriendin/vrouw. Die dus niet op stap mogen en ook niet alleen naar vrienden mogen, maar altijd eerst toestemming moeten vragen :')
[ afbeelding ]
TS komt er wel.
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 16:56:22 #15
137949 Disana
pi_101528191
Zelfstandig én volgzaam? Ik zou het knap vinden als je dat voor elkaar zou krijgen.
pi_101528210
Ik vind het echt opmerkelijk dat op fok zoveel mannen klagen over 'de Nederlandse vrouw' (die volgens mij niet bestaat). Er zijn zoveel topics over, hoe kun je nou 'geen goede ervaringen hebben met een Nederlandse vrouw' (of Aziatisch, of Spaans, of Pools, whatever)? Niemand heeft er toch twintig geprobeerd in een relatie, neem ik aan?

Ik verbaas me altijd over die 'klacht' evenals de oplossing (een andere nationaliteit).
pi_101528268
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef TNA het volgende:

[..]

[..]

[..]

TS komt er wel.
:D Aaahww.. Dat is wel zielig.
pi_101528299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
Zelfstandig én volgzaam? Ik zou het knap vinden als je dat voor elkaar zou krijgen.
met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.

volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
pi_101528341
Volgens mij ligt het eerder aan jou, en de typjes waar je in eerste instantie op valt, dan aan het feit dat die vrouwen nederlands zijn..
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:02:25 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_101528352
Misschien is een Thaise iets voor je? Je moet evengoed wat centen te makken hebben ongeacht welke buitenlandse vrouw je aan de haak wilt slaan want bij een armoedzaaier blijven ze niet hangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_101528364
Je kan als vrouwen wel allemaal verontwaardigd met een pruillipje verkondigen dat het niet waar is.

Het is gewoon waar
Nederlandse vrouwen zijn moeilijk,bitcherig en cheap..... maar goed daar hou ik dan weer van :)
pi_101528394
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Duitse vrouwen.
pi_101528417
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:00 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

met zelfstandig bedoel ik een vrouw die naar school is geweest en in staat is om ook geld te verdienen. Dus geen analfabeet uit de bergen in roemenie bijvoorbeeld.

volgzaam, een vrouw die niet veeleisend is, maar gewoon haar man, in zekere zin, wil dienen en tevreden met hem is. En voor hem klaar staat.
Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar school :') Maar dan moet ze ook nog thuisblijven om voor het huishouden te zorgen. Jezus TS, wil je zo'n ubervrouw die werkt en geld verdient, maar wel thuiskomt voordat jij er bent om het huis op orde te brengen, 's ochtends na jou weggaat zodat ze eerst nog je boterhammetje kan smeren, rinse and repeat. Die bestaat niet!
pi_101528452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
Je kan als vrouwen wel allemaal verontwaardigd met een pruillipje verkondigen dat het niet waar is.

Het is gewoon waar :)

Nederlandse vrouwen zijn moeilijk, maar goed daar hou ik dan weer van :)
Ik vind het gewoon een beetje onzinnig klinken, heb je hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan of iets dergelijks? Natuurlijk is het niet 'gewoon waar', hier zijn geen feiten over. Het is ten eerste subjectief (en dan is niets 'waar'), en ten tweede is jouw ervaring of zijn jouw ervaringen niet representatief voor 'de Nederlandse vrouw'.
pi_101528459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef Ms.Wiggles het volgende:

[..]

Een vrouw die naar school is geweest wil wellicht carrière maken, waarom gaat ze anders naar school :')

Kijk dát is de Nederlandse vrouw bij uitstek!

Misschien om niet dom over te komen en een stuk intresse ?
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:07:19 #26
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101528474
quote:

[..]

Moet ze een vmbo-diploma basisberoepsgerichte leerweg hebben of moet ze Meester in de Rechten zijn?
pi_101528501
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Kijk dát is de Nederlandse vrouw bij uitstek!

Misschien om niet dom over te komen en een stuk intresse ?
Ik ben interessant genoeg zonder luchtvaarttechniek (of iets) te studeren. Dat is echt bullshit, om "interessant" over te komen en niet "dom" over te komen. Ik studeer zodat ik op mijn eigen benen kan staan over een paar jaar en niet afhankelijk ben van mensen zoals TS.
pi_101528504
hongaars ^O^
pi_101528530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef RammenDan het volgende:

[..]

Op welke school heb jij dan geleerd dat er bergen zijn in Roemenie?
Sukkel !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bergen_in_Roemeni%C3%AB
pi_101528574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef Ms.Wiggles het volgende:

[..]

Ik ben interessant genoeg zonder luchtvaarttechniek (of iets) te studeren. Dat is echt bullshit, om "interessant" over te komen en niet "dom" over te komen. Ik studeer zodat ik op mijn eigen benen kan staan over een paar jaar en niet afhankelijk ben van mensen zoals TS.
Cursus begrijpend lezen ?

Intresse in iets hebben is het hetzelfde als interessant doen ?
pi_101528587
ah maar met jou schulden willen ze je vast niet...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101528639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:10 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Cursus begrijpend lezen ?

Intresse in iets hebben is het hetzelfde als interessant doen ?
Ik denk niet dat veel mensen puur een studie volgen omdat ze het interessant vinden, ik denk dat een -grote- meerderheid het doet omdat ze plannen hebben iets te doen met de verworven kennis. Zo dan.
pi_101528668
Belgische sletjes
pi_101528676
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Poolse vrouwen. Prachtige lijfjes en ze schijnen erg huishoudelijk en niet zo veeleisend te zijn. Mijn moeder zei ook al dat ze zulke vrouwen het huis altijd tiptop in orde houden.

Iemand op Fok die miss ervaring heeft met een Poolse vrouw :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:15:44 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101528694
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef TNA het volgende:
Want alle Nederlandse vrouwen zijn hetzelfde.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:16:38 #36
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101528718
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef Leonidas82 het volgende:

Probeer het eens bij Ksenia van Boer Zoekt Vrouw.
pi_101528721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef Ms.Wiggles het volgende:

[..]

Hmm ik studeer geschiedenis en dat heeft niet bepaald met carrierejacht te maken. :') Ik heb er dan ook geen problemen mee om 'afhankelijk' te zijn van 'n man, maar ik wil gewoon de mogelijkheid hebben om te werken en om ook verder te komen daarin. Dan ben je ook niet afhankelijk, als hij bij me weggaat heb ik niet opeens 'niets'. Ik heb genoeg capaciteiten om mezelf te kunnen redden.

Ik vind de conservatieve verhoudingen tussen man en vrouw juist wel aantrekkelijk en fijn, het lijkt me niet erg vertrouwenswekkend wanneer mensen zo gericht zijn op het in hun eentje kunnen redden. Ik vind het niet eng of vervelend om het geld van een ander op te maken. :P Dus je kan prima studeren uit interesse of zelfverrijking (qua intellect) bedoel ik maar te zeggen.

Maar als hij het een vereiste vindt dat ik minder werk of dat ik 'volgzaam' ben zoals TS stelt, dat vind ik gek klinken. Lijkt me dat je naast neuken en iemand die 'zorgt' ook wel op niveau met iemand wil kunnen communiceren. Ik zou geen vent willen die het wel prima zou vinden als ik MBO of HBO zou hebben gedaan terwijl hij op het WO is afgestudeerd. Van mij moet meer verwacht worden dan 'het vrouwtje spelen'.
pi_101528800
En wat hebben die vrouwen aan jóu?

Enne: TS kan niet voor zichzelf opkomen :')
pi_101528861
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:19 schreef Sushimonster het volgende:
En wat hebben die vrouwen aan jóu?

Enne: TS kan niet voor zichzelf opkomen :')
Ik werk en breng geld in het laatje. Ik eis wel dat ze ook parttime werkt, desnoods schoonmaak, maakt mij niets uit. Wil geen vrouw hebben die fulltime thuiszit en mijn geld gaat opmaken.
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:22:33 #40
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101528878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:21 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Ik werk en breng geld in het laatje. Ik eis wel dat ze ook parttime werkt, desnoods schoonmaak, maakt mij niets uit. Wil geen vrouw hebben die fulltime thuiszit en mijn geld gaat opmaken.
Je klinkt mij echt als een cadeautje in de oren. O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_101528880
quote:

[..]

Wie wil er nou een schoonmaakster.. :{ Maakt je dat echt niets uit? Wil je helemaal geen passie buiten het bed of buiten het fornuis zien bij een vrouw?
pi_101528921
quote:

[..]

oh ik dacht dat jij alleen maar schulden met je mee bracht?
torenhoge studieschuld, wat te doen
Aflossen studieschuld DUO, kan dit goedkoper?
Hoe hoog is jouw studieschuld?
Studieschuld; hoe erg is dat nu écht?
Hoge studieschuld aflossen
Hoe groot zijn jullie studieschulden?
Hoge DUO studieschuld, wat te doen....
Studieschuld: hoe beste af te lossen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:24:24 #43
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101528931
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wie wil er nou een schoonmaakster.. :{ Maakt je dat echt niets uit? Wil je helemaal geen passie buiten het bed of buiten het fornuis zien bij een vrouw?
Een schoonmaakster kan toch ook vol passie zitten? Je doet een beetje denigrerend vind ik.
pi_101528941
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie.
Zij heeft het uitgemaakt voor je bedoel je? :P

Ik zie trouwens alweer bergen gefrustreerde dames voorbij komen; kennelijk heb je een gevoelig snaartje geraakt bij de gemiddelde grootgesmoelde Nederlandse boerin. _O-
pi_101528995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

hehe jij hebt het eindelijk door. Ik ben geen prater maar een doener. Dus ik zit niet te wachten op een vrouw die constant wil praten. Daar zoekt ze maar vriendinnen voor. Ik zoek gewoon een lief zorgzaam type met een prachtig slank lichaam die gewoon blij met haar vent is. Niet meer en niet minder. En dat kan idd net zo goed een schoonmaakster zijn.
pi_101529008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:24 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Zij heeft het uitgemaakt voor je bedoel je? :P

Ik zie trouwens alweer bergen gefrustreerde dames voorbij komen; kennelijk heb je een gevoelig snaartje geraakt bij de gemiddelde grootgesmoelde Nederlandse boerin. _O-
ja dit dus. ~:)

qua uiterlijk vind ik nederlandse vrouwen een van minst vrouwelijke vrouwen (in mijn ervaring, voordat er weer vrouwen over struikelen). qua mindset, mentaliteit, levensinstelling, etc, is nogal afhankelijk van het land/de cultuur. de nederlandse cultuur ligt je of ligt je niet. kun je niet echt algemene uitspraken over doen, over wat iemand wel en niet belangrijk vindt.
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:29:00 #47
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101529066
quote:
Kortgeleden is mijn relatie (van heel wat jaar) op de klippen gelopen en ga ik weer als vrijgezel man door het leven. Mijn vriendin was erg bazig en dominant en dat heeft een grote rol gespeeld in het verbreken van de relatie. Het ging al een hele tijd niet goed en was min of meer al voorbereid dat het mis zou gaan.

Zoals ik het lees ben jij een slapjanus en je ex heeft daar gebruik van gemaakt. Hulde aan je ex dat ze je beu is en een echte vent gaat zoeken.

Slappe gedoe altijd over Nederlandse vrouwen
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:29:16 #48
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101529077
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:25 schreef VicRattlehead het volgende:

[..]

Jij O+
Ik, gefrustreerde boerin met een grote smoel. ;)
Maar kom op zeg, TS komt op mij over als een mietje die een vrouwtje zoekt om te overheersen :r
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:30:04 #49
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101529102
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar kom op zeg, TS komt op mij over als een mietje die een vrouwtje zoekt om te overheersen :r
En vraagt zich af in welk land hij moet zijn om de meest vatbare vrouwen te vinden. :')
pi_101529113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Poolse vrouwen. Prachtige lijfjes en ze schijnen erg huishoudelijk en niet zo veeleisend te zijn. Mijn moeder zei ook al dat ze zulke vrouwen het huis altijd tiptop in orde houden.

Geen ervaring, maar met een import of Oostblokvrouw kijkt 'de gemeenschap' je volgens mij altijd met scheve ogen aan zo van: hij komt hier niet aan de vrouw dus dan maar zo.

Mijn vriendin studeert geneeskunde, ik wacht nu al op de dag dat zij juist degene is die de poen binnenbrengt en ik parttime kan werken / thuis kan blijven. :D
Vogelbek-verdubbel-inator
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:32:29 #51
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101529173
Trouwens, de Oostblokvrouwen die ik ken, zijn allesbehalve gedwee.. O-)
pi_101529185
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

van de andere kant hebben vrouwen in nederland gewoon veel eisen en wensen, eisen voor de man (onafhankelijkheid), en wensen voor haarzelf (onafhankelijkheid). en als je dat niks vindt, tja.
pi_101529196
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar met een import of Oostblokvrouw kijkt 'de gemeenschap' je volgens mij altijd met scheve ogen aan zo van: hij komt hier niet aan de vrouw dus dan maar zo.

Mijn vriendin studeert geneeskunde, ik wacht nu al op de dag dat zij juist degene is die de poen binnenbrengt en ik parttime kan werken / thuis kan blijven. :D
Ik kan niet ontkennen dat een Nederlandse man met een Thaise in Nederland toch altijd een soort loser-alert bij mij oproept. Vaak zijn het ook echt wat oudere kalende, niet zo aantrekkelijke of sociaal capabele heren. Maar goed, andersom komt het ook voor, ik zag laatst bij Spuiten en Slikken geloof ik Nederlandse oudere vrouwen die Afrikaanse toyboys genoten ;)
pi_101529262
quote:

[..]

aan de gemeenschap moet je lak hebben. Vrouwen zullen jaloers reageren omdat ze jaloers zijn om dat slank oostblok figuurtje en mannen zullen miss over je klagen om hun eigen ellendige situatie (dik en verwend wijf) goed te praten/te rechtvaardigen. Nou en.
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:36:06 #55
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101529280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef dawg het volgende:

[..]

van de andere kant hebben vrouwen in nederland gewoon veel eisen en wensen, eisen voor de man (onafhankelijkheid), en wensen voor haarzelf (onafhankelijkheid). en als je dat niks vindt, tja.
Maar om zo iedereen maar over één kam te scheren...
pi_101529376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat een Nederlandse man met een Thaise in Nederland toch altijd een soort loser-alert bij mij oproept. Vaak zijn het ook echt wat oudere kalende, niet zo aantrekkelijke of sociaal capabele heren. Maar goed, andersom komt het ook voor, ik zag laatst bij Spuiten en Slikken geloof ik Nederlandse oudere vrouwen die Afrikaanse toyboys genoten ;)
Hoezo verbitterd
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:39:43 #57
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101529398
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar om zo iedereen maar over één kam te scheren...
eens, maar dat zei ik eerder ook al :P

maar als ik zo af en toe eens rondkijk op fok, vooral hier in dit soort topics, of om me heen luister/kijk, dan heb ik ook snel zoiets van: nah, laat maar met die nederlandse dames. :P kan niet zo goed uitleggen waarom en misschien ligt het (deels) aan mijn ervaring met nederlandse vrouwen, maar toch, aan subjectiviteit ontkom je toch niet. :9
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:40:11 #59
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101529412
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Hoezo verbitterd
Het is de realiteit. Dat jij leeft in een fantasiewereld kan ik niks aan doen. :')
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:41:30 #60
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101529454
Dat je faalt bij vrouwen en de nationaliteit de schuld gaat geven. :')
pi_101529460
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Hoezo verbitterd
:? Ik heb niets tegen Nederlandse mannen, en keuze in overvloed. Eentje minder die het in het buitenland zoekt kan ik wel lijden hoor.. ;)
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:48:39 #62
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_101529653
Je hebt een aantal keer een negatieve ervaring gehad met ene Nederlandse vrouw en nu meen je het recht te hebben ze allemaal over 1 kam te kunnen scheren. Vind je dat niet wat overdreven?

Er zijn ook heus wel Poolse hoeren ehm vrouwen die bazig en verwend en dik zijn hoor.

Ik denk niet dat je kunt zeggen dat je niet meer op zoek bent naar een bepaalde nationaliteit. Je kunt wel zeggen ik ben niet meer op zoek naar een bepaald type, maar dat staat los van nationaliteit.
Real men don`t play with fire, they play in it!
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:53:59 #63
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_101529768
Maar om antwoord te geven op je vraag in je TT: Ik zou gaan voor een vrouwtje uit een of andere bananenrepubliek. Lekker low-maintenance en gesprekken hoef je er ook niet mee te voeren, want ze spreekt toch geen Nederlands.
Real men don`t play with fire, they play in it!
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 18:07:25 #64
137949 Disana
pi_101530049
quote:

[..]

Waarom zou ze een man dienen als ze zelf haar geld kan verdienen?
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:08:35 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101530078
Dienen :X
pi_101530279
Doet me denken aan een tv programma over mannen die een import vrouw hadden.

Man: "Maar je kan toch niet op haar blijven als ze je met der puppy ogen aankijkt?"
pi_101530398
Ik snap de Nederlandse vrouwen hier dat ze klagen over de generalisering, maar waarom ophef over een man die een traditionele rolverdeling wil? Er zijn zat vrouwen op deze wereld en ook hier in Nederland die dat ook willen. En sommige van deze vrouwen zullen ook gestudeerd hebben. Een studie volgen betekent niet automatisch dat die persoon echt een carriere wil maken.
pi_101530411
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:17 schreef TheStonedOne het volgende:
Doet me denken aan een tv programma over mannen die een import vrouw hadden.

Man: "Maar je kan toch niet op haar blijven zijn als ze je met der puppy ogen aankijkt"
das leuker dan elke dag het gezeik van nederlandse vrouwen aanhoren: "pak je nu alwéér een biertje?" "kam je haren eens!" "waarom draag je deze kleding niet, dat vind ik veel mooier?" etc etc :7

dan liever puppyogen die je aan blijven kijken terwijl je de frustratie uit haar neukt. ~:)
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:23:21 #69
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101530439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

das leuker dan elke dag het gezeik van nederlandse vrouwen aanhoren: "pak je nu alwéér een biertje?" "kam je haren eens!" "waarom draag je deze kleding niet, dat vind ik veel mooier?" etc etc :7

dan liever puppyogen die je aan blijven kijken terwijl je de frustratie uit haar neukt. ~:)
_O-
pi_101530460
En wat heeft TS zelf eigenlijk te bieden als persoon? En in een relatie? Waarom moeten deze vrouwen voor jou kiezen? :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:24:17 #71
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101530462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ik snap de Nederlandse vrouwen hier dat ze klagen over de generalisering, maar waarom ophef over een man die een traditionele rolverdeling wil? Er zijn zat vrouwen op deze wereld en ook hier in Nederland die dat ook willen. En sommige van deze vrouwen zullen ook gestudeerd hebben. Een studie volgen betekent niet automatisch dat die persoon echt een carriere wil maken.
Ik vind een traditionele rolverdeling toch iets anders dan waar TS op doelt hoor.
pi_101530522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik vind een traditionele rolverdeling toch iets anders dan waar TS op doelt hoor.
leg eens uit waar volgens jou ts op doelt dan. ben wel benieuwd :P
pi_101530542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat is toch wat hij wil? Of zie ik het verkeerd..
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:35:37 #74
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101530746
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef dawg het volgende:

[..]

leg eens uit waar volgens jou ts op doelt dan. ben wel benieuwd :P
Nou ik krijg bij TS het idee dat hij een onderdanig vrouwtje zoekt, dat is toch niet standaard zo bij een traditionele rolverdeling..
pi_101530810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
En wat heeft TS zelf eigenlijk te bieden als persoon? En in een relatie? Waarom moeten deze vrouwen voor jou kiezen? :)
geld

als persoon niet veel, behalve voor mezelf en mijn vrienden. Maar moet dat dan? Vroeger waren mannen ook geen superman en en was het wederzijds goed voor elkaar. Men was tevreden met de situatie. Maar tegenwoordig zoekt een vrouw naar een man die niet bestaat. Een prins, perfecte man, die aan al haar eisen voldoet, etc etc. En wat krijgt die man in ruil ervoor terug? Veelal niks.
pi_101530922
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou ik krijg bij TS het idee dat hij een onderdanig vrouwtje zoekt, dat is toch niet standaard zo bij een traditionele rolverdeling..
alleen door het woordje 'dienen'? ;)
in een traditionele rolverdeling doet de vrouw toch de zorg op zich nemen en de man de inkomsten? in die zin 'dient' ze hem toch? tenminste, volgens mij bedoelt hij het zo.
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:44:07 #77
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101530979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef dawg het volgende:

[..]

alleen door het woordje 'dienen'? ;)
in een traditionele rolverdeling doet de vrouw toch de zorg op zich nemen en de man de inkomsten? in die zin 'dient' ze hem toch? tenminste, volgens mij bedoelt hij het zo.
Nee, gewoon door de hele toon van zijn posts. Ik heb nl. niks tegen zo'n rolverdeling.
En ik zorgde voor mijn vent, met liefde, maar dat is toch niet hetzelfde als dienen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:46:30 #78
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101531052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

geld

als persoon niet veel, behalve voor mezelf en mijn vrienden. Maar moet dat dan? Vroeger waren mannen ook geen superman en en was het wederzijds goed voor elkaar. Men was tevreden met de situatie. Maar tegenwoordig zoekt een vrouw naar een man die niet bestaat. Een prins, perfecte man, die aan al haar eisen voldoet, etc etc. En wat krijgt die man in ruil ervoor terug? Veelal niks.
Als de NL vrouw zelf dus haar eigen bonen kan doppen, heb jij niks te bieden. Dan kun je idd beter opzoek naar een onderdanige vrouw uit het buitenland welke helemaal afhankelijk van jou is, aangezien ze geen vrienden/familie hier heeft.
pi_101531073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee, gewoon door de hele toon van zijn posts. Ik heb nl. niks tegen zo'n rolverdeling.
En ik zorgde voor mijn vent, met liefde, maar dat is toch niet hetzelfde als dienen.
vandaar quotejes :P

en het is net uit met zijn ex, dus nu zijn alle nederlandse vrouwen even kut, misschien dat daar de toon vandaan komt. ~:)
pi_101531077
quote:

[..]

Dat zul je een vent niet horen zeggen, die snapt precies waarom je zo hebt gehandeld als hij kijkt naar dat dikke mormel dat nietsnuttend bij hem thuis op de bank zit.

Het zijn simpelweg diezelfde vrouwen weer die daar commentaar op hebben, niet eens bewust van het feit dat het ze irriteert dat ze een spiegel voorgehouden krijgen. :')
pi_101531108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat zul je een vent niet horen zeggen, die snapt precies waarom je zo hebt gehandeld als hij kijkt naar dat dikke mormel dat nietsnuttend bij hem thuis op de bank zit.

Het zijn simpelweg diezelfde vrouwen weer die daar commentaar op hebben, niet eens bewust van het feit dat het ze irriteert dat ze een spiegel voorgehouden krijgen. :')
de reacties van vrouwen op dit soort topics zijn wel altijd vrij typisch inderdaad. ~:)
pi_101531111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:37 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

geld

Helemaal niets mis mee maar dan krijg je ook een vrouw die op emotioneel vlak jouw niets te bieden heeft, aangezien jij haar op dat vlak ook niets te bieden hebt. Als dat je gelukkig maakt en die vrouw ook gelukkig is met deze 'regeling' dan more power to ya.

Een traditionele rolverdeling is helemaal niet erg zolang de relatie maar gebasseerd is op liefde en niet geld. Geloof me, als geld de basis is voor je relatie dan is die vrouw binnen no time weg zodra er een betere optie langs komt.
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:52:09 #83
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101531186
quote:

[..]

Godver ja, je hebt me door. ;(
pi_101531201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:48 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Helemaal niets mis mee maar dan krijg je ook een vrouw die op emotioneel vlak jouw niets te bieden heeft, aangezien jij haar op dat vlak ook niets te bieden hebt. Als dat je gelukkig maakt en die vrouw ook gelukkig is met deze 'regeling' dan more power to ya.

Een traditionele rolverdeling is helemaal niet erg zolang de relatie maar gebasseerd is op liefde en niet geld. Geloof me, als geld de basis is voor je relatie dan is die vrouw binnen no time weg zodra er een betere optie langs komt.
als ik datingprofielen van nederlandse vrouwen lees zie ik vaak genoeg dat ze min of meer eisen dat "de man zijn zaakjes op orde heeft". ik weet niet zeker wat daarmee bedoeld wordt maar voor mij heeft het de schijn van geld/carriere. het komt op mij zo zakelijk en plastisch over.

wellicht stranden er daarom zoveel huwelijken. :')
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:55:24 #85
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101531280
quote:

[..]

Als je zelf een lelijk dik mormel bent, dan moet je ook niet zeiken dat je een lelijk dik mormel terug krijgt.
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:09:45 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101531649
Leonidas82-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101531857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef dawg het volgende:

[..]

als ik datingprofielen van nederlandse vrouwen lees zie ik vaak genoeg dat ze min of meer eisen dat "de man zijn zaakjes op orde heeft". ik weet niet zeker wat daarmee bedoeld wordt maar voor mij heeft het de schijn van geld/carriere. het komt op mij zo zakelijk en plastisch over.

wellicht stranden er daarom zoveel huwelijken. :')
Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat de man in ieder geval niet werkloos is en gewoon werkt, zelfstandig woont, etc.. Maar weet ik veel ;)

Huwelijken stranden nu zo vaak omdat er tegenwoordig makkelijker over scheidingen wordt nagedacht, mensen doen minder hun moeite en hebben minder geduld..life is too short. Als het met haar/hem niet lukt, lukt het met een ander wel.

Helaas :{
pi_101534121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:55 schreef kedge het volgende:

[..]

Als je zelf een lelijk dik mormel bent, dan moet je ook niet zeiken dat je een lelijk dik mormel terug krijgt.
Sommige jongetjes (want echte mannen trappen hier niet in) laten zich omlaag praten door zo'n feministisch bouwwerk dat hij echt niet meer waard is dan zij, haar vetrollen en haar enorme schoenen- en tassencollectie (die hij vanaf nu mag gaan financieren). Hoef je niet per definitie lelijk en dik voor te zijn. Andersom werkt dit ook zo met knappe meiden en mocro's.
pi_101534334
quote:

Ondertussen sta ik alweer open voor de toekomst. Ik heb besloten om de komende jaren alleen te blijven en aan mezelf te werken. Nu is het ook zo, dat ik liever geen Nederlandse vrouw meer wil (meer negatieve ervaringen mee) ook vrienden van mij die een relatie hebben met een Nederlandse, klagen allemaal hetzelfde. Bazig, verwend, dik etc. Allemaal dezelfde klachten.

Ik zit dus te denken om, over een paar jaar, miss eens te kijken naar een buitenlandse vrouw. Wat is een goed alternatief voor een Nederlandse vrouw? Iemand die zelfstandig maar wel vrouwelijk is, dus volgzaam, teder, huishoudelijk. Iemand ervaring met bijvoorbeeld Poolse vrouwen? Of Zuid-Amerikaans?

Alvast bedankt voor het advies
Manhattan de upperclass buitenwijk Stepford ^O^

pi_101534344
quote:

[..]

een goede vrouw rot op als je d'r betaalt hebt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:02:28 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101534844
Haha TS kan Nederlandse vrouwen niet aan
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:03:05 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101534857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

een goede vrouw rot op als je d'r betaalt hebt
hihi haha, stoere vent :')

TS succes met de allimentatie en/of de zorg voor het hele gezin van je importbruidje, of dacht je echt... no strings attached?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101534919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:02 schreef Hexagon het volgende:
Haha TS kan Nederlandse vrouwen niet aan
Dit dacht ik ook.
NL vrouwen zijn een league te hoog voor TS.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_101535098
Na een tijdje gereid te hebben in het buitenland en hier daar rondgescharrled met vrouwen uit verschillende landen ben ik tot de conclusie gekoemn dat ze uiteindelijk allemaal het zelfde zijn. Heb geen aziaten gehad daar heb ik ook nog wel het beeld van dat ze wat meer nederig zijn naar hun man.
pi_101535131
Allemaal gefrustreerde mannetjes die alleen maar over een kam kunnen scheren. :') Toch heb ik nooit problemen met kerels buiten FOK!, dus misschien ligt het aan het type man dat op FOK! rondzwerft? :+

Met het vingertje naar anderen wijzen zijn de mannen erg goed in, maar naar jezelf kijken is erg moeilijk.
pi_101535199
TS *;

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 03-09-2011 21:47:27 ]
pi_101535291
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Met het vingertje naar anderen wijzen zijn de mannen erg goed in, maar naar jezelf kijken is erg moeilijk.
Heel vervelend dat over één kam scheren, idd.
pi_101535319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:18 schreef BoerenkoolMetSpek het volgende:

[..]

Heel vervelend dat over één kam scheren, idd.
Ik had het specifiek over de mannen die in die topics posten, maar dat zal ik voor jou even vergroten in deze post.
pi_101535389
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik had het specifiek over de mannen die in die topics posten, maar dat zal ik voor jou even vergroten in deze post.
Had van 'de', 'deze' gemaakt en het was al ietsje beter geweest, maar ook in dat geval ben je hypocriet bezig, maar dat lijkt je oprecht niet door te hebben.
pi_101535419
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

aan de gemeenschap moet je lak hebben. Vrouwen zullen jaloers reageren omdat ze jaloers zijn om dat slank oostblok figuurtje en mannen zullen miss over je klagen om hun eigen ellendige situatie (dik en verwend wijf) goed te praten/te rechtvaardigen. Nou en.
ik zou geen poolse nemen hoor!
Mijn vader heeft een poolse vriendin en die is na een jaar ook 20 kilo aangekomen en kleedt zich.verschrikkelijk.
Zijn bulgaarse ex trouwens hetzelfde verhaal.

En een kennis van me heeft een poolse vriendin, heel mooi slank en zorgzaam, maar ontzettend jaloers.
Goede vriend heeft een thaise, die is heel leuk, maar wel heel afhankelijk van hem.

Verder geen ervaringen, succes.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')