quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:59 schreef Cinch het volgende:
Weet iemand waar ik goede (maar ook goedkoop als het kan) schoenspanners kan kopen voor sb dunks? De goedkope (plastic) van de HEMA en Ikea e.d. werken niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
nice Trainer en big up naar je beest.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:03 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04428 by Cali030, on Flickr
die vind ik wel cool...waarop moet ik googlen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:03 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04428 by Cali030, on Flickr
Ah, dat is niet handig nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Feestje, nat gras en suede is geen goede combo
Nike Air Trainer III, succes met zoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die vind ik wel cool...waarop moet ik googlen?
Ook altijd problemen met grote maten enzo? Ik heb nog geluk dat ik sommige US13 nog pas.. meeste gaat maar tot US13 en volgens mij de Honeycomb ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef thethoryd het volgende:
Shit wil zo graag Nike air max 1 Honeycomb in maat us 14. Nergens te vinden
Wel supra's gevonden in mijn maat, thanks voor de links!
Schoenmaker?quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Cinch het volgende:
Niemand antwoord op mijn vraag over schoenspanners?
Want ik vraag naar een limited ofzo? (geen idee dus noobquestion)quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nike Air Trainer III, succes met zoeken.
Zijn oud...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Want ik vraag naar een limited ofzo? (geen idee dus noobquestion)
Doe je het beter dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie AT3s best vaak op eBay dus dat is het probleem niet.
eBay US10
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie AT3s best vaak op eBay dus dat is het probleem niet.
eBay USUK10
Niet goed genaait, heb dat bij geen enkel paartje...quote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij m'n Janoski's zit een irritant stukje leer aan de binnenkant wat mee naar voren kan vouwen als je je voet erin stopt. Je voelt het dan tegen de zijkant van je voet aanzitten. Hoort dat zo of is deze niet goed genaaid?
[ afbeelding ]
Wel echt NICE. Deze OG is goed nagemaakt uit de film.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heavy [ afbeelding ]
Zijn die nog ergens te koop?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Bonzai. het volgende:
Leuk, maar zou er toch niet over straat mee lopen, dan maar gewoon die uit BTTF 1
[ afbeelding ]
Gaat wel naar het goede doel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef mrPanerai het volgende:
Helaas enkel voor US residents....alsof ik +5K zou neertellen voor een gimmick
BRUCE BANER *facepalm* /stoorquote:
Alle maten en kleuren mogelijk voor 10 eu? Ja man, dat is zeker legitquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Gaijin het volgende:
Offtopic, maar goed:
dit kan toch niet, zo goedkoop?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em6b1bec6448#vi-tTbl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Not my style with the tears, but very well executed c/w none the less.
Baner though? :lol:
quote:^ lol "Banner" was too long so I took an N out lol.
Cpt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:17 schreef Cpt. het volgende:
Retourneren zal geen probleem zijn, je moet dan natuurlijk wel weerverzendkosten betalen.
Je kan hier ook om hulp vragen mbt. maatvoering. We lijken soms wel gemeen maar zijn stiekem wel lief hoor.
Er komt binnenkort ook een veiling bij Patta hoorde ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef mrPanerai het volgende:
Helaas enkel voor US residents....alsof ik +5K zou neertellen voor een gimmick
Bron?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Er komt binnenkort ook een veiling bij Patta hoorde ik.
Zag het op lb ook ergens voorbij komen met een officieel bericht van patta erbij ofzo. Dus denk dat patta het zelf bevestigd heeft, kan het ook mishebben hoor.quote:
Dat had ik ook wel bedacht, heb alleen niet zo'n behoefte om 30 websites af te speuren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:01 schreef Nezhi het volgende:
Kijk in de lijst webshops in het begin van de topic.
En weinig tofs imo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef Modus het volgende:
De laatste maanden zijn er niet zo heel veel AM1s gereleased...
Prijs zal dan wel weer 1000+ worden. Wacht wel tot 2015 voor powerlace.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:12 schreef Cpt. het volgende:
[..]
RTL Boulevard van gisterZe krijgen 200 toegangsbewijzen voor de veiling.
Nike Vandal kloontje.quote:
Schoenen van 1000+ naar de disco aan doenquote:Op zondag 11 september 2011 06:44 schreef mrPanerai het volgende:
als ze niet te dragen zijn hoeft ik ze niet...maak wel anders sier in de disco![]()
maar liever helemaal geen omslag, vind ikquote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat voor broekje heb je aan? Vind zo'n dunne cuff best stijlvol.
Ligt maar helemaal aan het broekje. Als je een broek hebt waarbij de threads donker zijn, dan creëer je door een cuff wat contrast.quote:Op maandag 12 september 2011 01:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
maar liever helemaal geen omslag, vind ik
Krijgen altijd nieuwe releases binnen maar wat jij zoekt is alweer oud dus ik zou bellen maar denk het niet...quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Senderious het volgende:
Enig idee of je bij Sevenply bruine Janoski's kan halen of Obsidian/White's? En binnenkort nog nieuwe releases?
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
nog 1tje dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
konniekiezennie
Dank je. Ik had al een paar van onderstaande Adidas Center's, en die bevielen zo goed dat ik nog iets in die richting zocht. En op natte dagen leek het me wel prima.quote:
Pm.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Drive-r het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een beetje toffe Nike Free? Ik zoek een relaxte sneaker voor lange reizen (werk). Iets lichts, luchtigs en goed genoeg om nog mee de gym in te gaan. De meeste modellen zijn niet echt mijn ding, te "modern". Zag laatste iemand op helemaal egaal grijze lopen met een witte zool, die was best relaxed.
Absoluut, en het is ook een domme beschrijving. Ik bedoel meer te zeggen dat ze vrij veel modellen met "drukke" kleuren enzo overal hebben liggen. Misschien kan ik beter gewoon zelf online even iets in elkaar draaien.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Nike Free +2, niet gek dat die dingen er modern uitzien aangezien het ook nieuwe modellen zijn met moderne technieken.
Welke zijn dit?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef Drive-r het volgende:
In Stockholm weer langs Six Feet Fown geweest voor paar sneakers voor de winter.
[ afbeelding ]
Deze wolf grey free run +2 vind ik erg nicequote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Absoluut, en het is ook een domme beschrijving. Ik bedoel meer te zeggen dat ze vrij veel modellen met "drukke" kleuren enzo overal hebben liggen. Misschien kan ik beter gewoon zelf online even iets in elkaar draaien.
Ja, zoiets is wel nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Deze wolf grey free run +2 vind ik erg nice
[ afbeelding ]
geen idee, no-branded. Vorig jaar in HK gehaald.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat voor broekje heb je aan? Vind zo'n dunne cuff best stijlvol.
had ie dat maar wel gedaan. Echt een aanfluiting gewoon..quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Modus het volgende:
Gelukkig nam ie geen paardenhaar AF1s of Beast AM1s mee..
Die felgele doen echt pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Drive-r het volgende:
Om nog wat meer hoge sneakers te hebben, vond ik deze ook wel relaxed trouwens:
[ afbeelding ]
Ze hadden in Six Feet Down trouwens alle kleuren van die Air Max Hyperfuse staan. Echt enorm fel, maar de afwerking is wel tof.
[ afbeelding ]
idd heel slim om suede te dragen in de winter en in de regenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dank je. Ik had al een paar van onderstaande Adidas Center's, en die bevielen zo goed dat ik nog iets in die richting zocht. En op natte dagen leek het me wel prima.
[ afbeelding ]
welke?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die dingen zo vreselijk lelijk he.
Nee, daarom dus die leren Nike's....quote:Op donderdag 15 september 2011 13:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd heel slim om suede te dragen in de winter en in de regen
Ik zal ze ook niet snel aanschaffen, maar ik vond de afwerking gewoon vrij tof.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Die felgele doen echt pijn aan mijn ogen
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Atta-boy het volgende:
Die vind ik idd een stuk beter maar die neon kleurige zijn echt kermissletjes schoenen
Tja, niet elke meetup kan zoals met mij zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef vault_tec het volgende:
gast van MP die bod doet, duidelijk afspreekt en een uur van te voren belt dat die eraan komt... Eenmaal op tijd aangekomen betalen zonder af te dingen![]()
![]()
Na 30 keer mailtjes gehad te hebben van mensen die 10 euro boden voor nieuwe schoenen
en mensen die een reeel bod doen en na een afspraak niks meer laten horen
![]()
![]()
Ben blij verrast met gasten zoals hem
Jij > alles... bananen milkshakequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:51 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Tja, niet elke meetup kan zoals met mij zijn.
Check je FBquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef HAL9000S het volgende:
Ik weet niet wie hier nog toki's zocht maar hier heb je ze voor 22 shipped.
http://www.yoox.com/searc(...)h=&last=ene_designer
Ik heb de lage Valley's en dat is echt m'n slecht weer sneaker.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Drive-r het volgende:
Om nog wat meer hoge sneakers te hebben, vond ik deze ook wel relaxed trouwens:
[ afbeelding ]
Ze hadden in Six Feet Down trouwens alle kleuren van die Air Max Hyperfuse staan. Echt enorm fel, maar de afwerking is wel tof.
[ afbeelding ]
Heb jij maat 39 dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Nezhi het volgende:
Fuuu, 35 euro voor die Footscapes en mijn salaris is weer te laat
Zijn dat niet de veranderingen door koston die ook op dunk low en hi zijn? Ja 6.5 is 39. Niet de enige met kleine voeten hier. Heb vandaag een tof paartje gezien, kom alleen 50 eu te kort... FFFUUUUquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef Nezhi het volgende:
Yep, dat is us 6.5 toch?
[ afbeelding ]
Ik heb op n-sb.org gelezen dat deze een vernieuwde sole hebben. Hebben deze een lunar sole zoals de plums?
Ik hoorde Gemaskerde, en hier ben ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef Nezhi het volgende:
Ik dacht dat Gemaskerde ook niet zulke grote voeten had, maar kan het mis hebben
lucky bastardquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik hoorde Gemaskerde, en hier ben ik
Valt mee, maat 42,5 a 43.
Doe maar niet, haha.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef thethoryd het volgende:
[..]
ik heb 48.5, wil je ruilen dan?
wil je zeggen dat je momenteel geen 35 euro hebt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Nezhi het volgende:
Fuuu, 35 euro voor die Footscapes en mijn salaris is weer te laat
Wat denk je dat er staat? Dayum :pquote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wil je zeggen dat je momenteel geen 35 euro hebt?
Oke.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef Pan.da het volgende:
Ik ga denk ik wel een paar Hyperfuse kopen. Geen 90, die zijn mij te gabber. Volledig zwart met kleine kleuraccenten of grijze accentenVind de afwerking ook erg tof. Je moet er idd van houden!
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopenquote:Op zondag 18 september 2011 13:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik post het hier maar eerst voor ik een verkoop topic aanmaak...
[ afbeelding ]
Dit gaat in de verkoop, Janoski's nieuw (grijs en bruin) zijn maat US 7.5/eu 40.5 blauwe zijn maat US 7/eu40... Blazers paar keer gedragen zijn US 8/ EU 41...
Valt mee, wat ik verkoop is toch tof. Ik ga ook 2 blazers (nike sb azure en bruine TZ) in maat 41 sellen. edit: ik zet alleen de TZ blazers op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopen
Ik moest even lachen om deze reactie, vanwege de manier waarop Leta reageerde op jouw vorige post en jij nu op die van hem.quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopen
Onverwachte kosten mbt school... daarom doe ik ze zo "cheap" wegquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik moest even lachen om deze reactie, vanwege de manier waarop Leta reageerde op jouw vorige post en jij nu op die van hem.
Maar die blazers zijn wel zeker vet
Hoeveel wil je voor je azures? (of heb je al een deal?)quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Valt mee, wat ik verkoop is toch tof. Ik ga ook 2 blazers (nike sb azure en bruine TZ) in maat 41 sellen. edit: ik zet alleen de TZ blazers op FOK!
Owh en ik ben al volwassen en volgens mij is atta boy ook geen "kind" meer en die heeft ook US7.
dan heb ik gelijkquote:Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Wat denk je dat er staat? Dayum :p
Moest boeken, schoolgeld en mijn rij-examen + veel kleine onverwachte shit betalen deze maand als je het echt zo nodig moet weten.
Hoeveel voor die brown/rattan janoski's ?quote:Op zondag 18 september 2011 13:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik post het hier maar eerst voor ik een verkoop topic aanmaak...
[ afbeelding ]
Dit gaat in de verkoop, Janoski's nieuw (grijs en bruin) zijn maat US 7.5/eu 40.5 blauwe zijn maat US 7/eu40... Blazers paar keer gedragen zijn US 8/ EU 41...
caliroots?quote:Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand enig idee waar je deze kan bestellen? (Maat 46)
http://www.caliroots.se/sfd/product.asp?id=28627
Daar gaat ie ook tot US11...quote:Op zondag 18 september 2011 17:14 schreef omelette het volgende:
[..]
Oh sorry :p ik dacht dat us11 eu46 was.
http://www.wellgosh.com/a(...)anike_20398263_20701
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |