Wat denk je dat er staat? Dayum :pquote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wil je zeggen dat je momenteel geen 35 euro hebt?
Oke.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef Pan.da het volgende:
Ik ga denk ik wel een paar Hyperfuse kopen. Geen 90, die zijn mij te gabber. Volledig zwart met kleine kleuraccenten of grijze accentenVind de afwerking ook erg tof. Je moet er idd van houden!
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopenquote:Op zondag 18 september 2011 13:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik post het hier maar eerst voor ik een verkoop topic aanmaak...
[ afbeelding ]
Dit gaat in de verkoop, Janoski's nieuw (grijs en bruin) zijn maat US 7.5/eu 40.5 blauwe zijn maat US 7/eu40... Blazers paar keer gedragen zijn US 8/ EU 41...
Valt mee, wat ik verkoop is toch tof. Ik ga ook 2 blazers (nike sb azure en bruine TZ) in maat 41 sellen. edit: ik zet alleen de TZ blazers op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopen
Ik moest even lachen om deze reactie, vanwege de manier waarop Leta reageerde op jouw vorige post en jij nu op die van hem.quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Er posten niet zoveel kinderen toch? Lijkt me moeilijk, kindermaatjes verkopen
Onverwachte kosten mbt school... daarom doe ik ze zo "cheap" wegquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik moest even lachen om deze reactie, vanwege de manier waarop Leta reageerde op jouw vorige post en jij nu op die van hem.
Maar die blazers zijn wel zeker vet
Hoeveel wil je voor je azures? (of heb je al een deal?)quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Valt mee, wat ik verkoop is toch tof. Ik ga ook 2 blazers (nike sb azure en bruine TZ) in maat 41 sellen. edit: ik zet alleen de TZ blazers op FOK!
Owh en ik ben al volwassen en volgens mij is atta boy ook geen "kind" meer en die heeft ook US7.
dan heb ik gelijkquote:Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Wat denk je dat er staat? Dayum :p
Moest boeken, schoolgeld en mijn rij-examen + veel kleine onverwachte shit betalen deze maand als je het echt zo nodig moet weten.
Hoeveel voor die brown/rattan janoski's ?quote:Op zondag 18 september 2011 13:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik post het hier maar eerst voor ik een verkoop topic aanmaak...
[ afbeelding ]
Dit gaat in de verkoop, Janoski's nieuw (grijs en bruin) zijn maat US 7.5/eu 40.5 blauwe zijn maat US 7/eu40... Blazers paar keer gedragen zijn US 8/ EU 41...
caliroots?quote:Op zondag 18 september 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand enig idee waar je deze kan bestellen? (Maat 46)
http://www.caliroots.se/sfd/product.asp?id=28627
Daar gaat ie ook tot US11...quote:Op zondag 18 september 2011 17:14 schreef omelette het volgende:
[..]
Oh sorry :p ik dacht dat us11 eu46 was.
http://www.wellgosh.com/a(...)anike_20398263_20701
Lekkere shape? In be4 shape police. Zit een asics outlet in roermond toch?quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef iRemco het volgende:
Iemand een idee waar ik Asics Gel Lyte III's kan kopen in size US13/14? En hoe vallen ze? Vindt ze namelijk een hele lekkere shape hebben
awh okequote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef iRemco het volgende:
[..]
Bedankt!
@vault_tec Ik bedoel qua vorm, de schoen vindt ik gewoon mooi
Limited betekent bijna niks meer. Zou dan wachten tot er weer een collabo uitkomt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen.. zie op eBay de nodige limited Air Max 1's staan.. Ik zou ze echter graag een keer kopen via een winkel/webshop. Welke winkels in Nederland verkopen deze en hoe kom ik er achter of ze binnen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |