Wel echt NICE. Deze OG is goed nagemaakt uit de film.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heavy [ afbeelding ]
Zijn die nog ergens te koop?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Bonzai. het volgende:
Leuk, maar zou er toch niet over straat mee lopen, dan maar gewoon die uit BTTF 1
[ afbeelding ]
Gaat wel naar het goede doel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef mrPanerai het volgende:
Helaas enkel voor US residents....alsof ik +5K zou neertellen voor een gimmick
BRUCE BANER *facepalm* /stoorquote:
Alle maten en kleuren mogelijk voor 10 eu? Ja man, dat is zeker legitquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Gaijin het volgende:
Offtopic, maar goed:
dit kan toch niet, zo goedkoop?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em6b1bec6448#vi-tTbl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Not my style with the tears, but very well executed c/w none the less.
Baner though? :lol:
quote:^ lol "Banner" was too long so I took an N out lol.
Cpt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:17 schreef Cpt. het volgende:
Retourneren zal geen probleem zijn, je moet dan natuurlijk wel weerverzendkosten betalen.
Je kan hier ook om hulp vragen mbt. maatvoering. We lijken soms wel gemeen maar zijn stiekem wel lief hoor.
Er komt binnenkort ook een veiling bij Patta hoorde ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef mrPanerai het volgende:
Helaas enkel voor US residents....alsof ik +5K zou neertellen voor een gimmick
Bron?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Er komt binnenkort ook een veiling bij Patta hoorde ik.
Zag het op lb ook ergens voorbij komen met een officieel bericht van patta erbij ofzo. Dus denk dat patta het zelf bevestigd heeft, kan het ook mishebben hoor.quote:
Dat had ik ook wel bedacht, heb alleen niet zo'n behoefte om 30 websites af te speuren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:01 schreef Nezhi het volgende:
Kijk in de lijst webshops in het begin van de topic.
En weinig tofs imo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef Modus het volgende:
De laatste maanden zijn er niet zo heel veel AM1s gereleased...
Prijs zal dan wel weer 1000+ worden. Wacht wel tot 2015 voor powerlace.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:12 schreef Cpt. het volgende:
[..]
RTL Boulevard van gisterZe krijgen 200 toegangsbewijzen voor de veiling.
Nike Vandal kloontje.quote:
Schoenen van 1000+ naar de disco aan doenquote:Op zondag 11 september 2011 06:44 schreef mrPanerai het volgende:
als ze niet te dragen zijn hoeft ik ze niet...maak wel anders sier in de disco![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |