quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:59 schreef Cinch het volgende:
Weet iemand waar ik goede (maar ook goedkoop als het kan) schoenspanners kan kopen voor sb dunks? De goedkope (plastic) van de HEMA en Ikea e.d. werken niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
nice Trainer en big up naar je beest.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:03 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04428 by Cali030, on Flickr
die vind ik wel cool...waarop moet ik googlen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:03 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04428 by Cali030, on Flickr
Ah, dat is niet handig nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Feestje, nat gras en suede is geen goede combo
Nike Air Trainer III, succes met zoeken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die vind ik wel cool...waarop moet ik googlen?
Ook altijd problemen met grote maten enzo? Ik heb nog geluk dat ik sommige US13 nog pas.. meeste gaat maar tot US13 en volgens mij de Honeycomb ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef thethoryd het volgende:
Shit wil zo graag Nike air max 1 Honeycomb in maat us 14. Nergens te vinden
Wel supra's gevonden in mijn maat, thanks voor de links!
Schoenmaker?quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Cinch het volgende:
Niemand antwoord op mijn vraag over schoenspanners?
Want ik vraag naar een limited ofzo? (geen idee dus noobquestion)quote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nike Air Trainer III, succes met zoeken.
Zijn oud...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Want ik vraag naar een limited ofzo? (geen idee dus noobquestion)
Doe je het beter dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie AT3s best vaak op eBay dus dat is het probleem niet.
eBay US10
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie AT3s best vaak op eBay dus dat is het probleem niet.
eBay USUK10
Niet goed genaait, heb dat bij geen enkel paartje...quote:Op woensdag 7 september 2011 22:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij m'n Janoski's zit een irritant stukje leer aan de binnenkant wat mee naar voren kan vouwen als je je voet erin stopt. Je voelt het dan tegen de zijkant van je voet aanzitten. Hoort dat zo of is deze niet goed genaaid?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |