quote:Op woensdag 14 september 2011 14:53 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
nog 1tje dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
konniekiezennie
Dank je. Ik had al een paar van onderstaande Adidas Center's, en die bevielen zo goed dat ik nog iets in die richting zocht. En op natte dagen leek het me wel prima.quote:
Pm.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Drive-r het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een beetje toffe Nike Free? Ik zoek een relaxte sneaker voor lange reizen (werk). Iets lichts, luchtigs en goed genoeg om nog mee de gym in te gaan. De meeste modellen zijn niet echt mijn ding, te "modern". Zag laatste iemand op helemaal egaal grijze lopen met een witte zool, die was best relaxed.
Absoluut, en het is ook een domme beschrijving. Ik bedoel meer te zeggen dat ze vrij veel modellen met "drukke" kleuren enzo overal hebben liggen. Misschien kan ik beter gewoon zelf online even iets in elkaar draaien.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Nike Free +2, niet gek dat die dingen er modern uitzien aangezien het ook nieuwe modellen zijn met moderne technieken.
Welke zijn dit?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef Drive-r het volgende:
In Stockholm weer langs Six Feet Fown geweest voor paar sneakers voor de winter.
[ afbeelding ]
Deze wolf grey free run +2 vind ik erg nicequote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Absoluut, en het is ook een domme beschrijving. Ik bedoel meer te zeggen dat ze vrij veel modellen met "drukke" kleuren enzo overal hebben liggen. Misschien kan ik beter gewoon zelf online even iets in elkaar draaien.
Ja, zoiets is wel nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Deze wolf grey free run +2 vind ik erg nice
[ afbeelding ]
geen idee, no-branded. Vorig jaar in HK gehaald.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat voor broekje heb je aan? Vind zo'n dunne cuff best stijlvol.
had ie dat maar wel gedaan. Echt een aanfluiting gewoon..quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Modus het volgende:
Gelukkig nam ie geen paardenhaar AF1s of Beast AM1s mee..
Die felgele doen echt pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Drive-r het volgende:
Om nog wat meer hoge sneakers te hebben, vond ik deze ook wel relaxed trouwens:
[ afbeelding ]
Ze hadden in Six Feet Down trouwens alle kleuren van die Air Max Hyperfuse staan. Echt enorm fel, maar de afwerking is wel tof.
[ afbeelding ]
idd heel slim om suede te dragen in de winter en in de regenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dank je. Ik had al een paar van onderstaande Adidas Center's, en die bevielen zo goed dat ik nog iets in die richting zocht. En op natte dagen leek het me wel prima.
[ afbeelding ]
welke?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die dingen zo vreselijk lelijk he.
Nee, daarom dus die leren Nike's....quote:Op donderdag 15 september 2011 13:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd heel slim om suede te dragen in de winter en in de regen
Ik zal ze ook niet snel aanschaffen, maar ik vond de afwerking gewoon vrij tof.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Die felgele doen echt pijn aan mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |