Lijkt er wel op hèquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ging chillen en wachten tot iemand een nieuwe aanmaakte
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ging chillen en wachten tot iemand een nieuwe aanmaakte
Mark.quote:
quickscopenquote:
MW2 valt wel mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik kutkoters wil horen krijsen loop ik wel even langs de dichtstbijzijnde basisschool
1 straat verder is bij ons een Basisschool wat een tering herrie kunnen die personen produceren.:')quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik kutkoters wil horen krijsen loop ik wel even langs de dichtstbijzijnde basisschool
nou nouquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude ik ben awesome, ik game altijd op Marks PS3.
MW2 is sowieso ruk.quote:
ssstquote:
jij liep er tien jaar geleden ook zo bij, dus niet zo zeuren lieverdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1 straat verder is bij ons een Basisschool wat een tering herrie kunnen die personen produceren.:')
Ohja aha.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=quick%20scope
Dat dusquote:
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef xCore het volgende:
[..]
jij liep er tien jaar geleden ook zo bij, dus niet zo zeuren lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenNiks mis met pokemon hoor, wij deden altijd ping pongen, maar ik verloor altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik zat altijd stil in een hoekje pokemon te spelenNiet haten op pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger zo baas hè
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wij mochten nooit foetballenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Joosterd het volgende:
Ik zat altijd te voetballen of te knikkeren
Naar school gaan met een stuk of 10 knikkers, en dan met een zak vol thuiskomenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Joosterd het volgende:
Ik zat altijd te voetballen of te knikkeren
Wel veel gewonden altijd en zo nu en dan ging er een raampje doorquote:
Housequote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, ik ga House kijken en daarna vroeg naar bed want morgen om 6 uur op.
Houdoe.
Niet teveel aantrekken van Etsu, die is niet helemaal helder meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, ik ga House kijken en daarna vroeg naar bed want morgen om 6 uur op.
Houdoe.
Ik trek me nooit iets aan van wie dan ook, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet teveel aantrekken van Etsu, die is niet helemaal helder meer.
Ik was ook al van plan om morgen van een flat te springen, gelijk heb je.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik trek me nooit iets aan van wie dan ook, dus dat komt wel goed.
Tevens, haten op House.Staat gelijk aan het leven niet kunnen waarderen.
Nooit he.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Niet teveel aantrekken van Etsu, die is niet helemaal helder meer.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat iedereen dat wel kan bevestigen.
Pics.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
Nou, ik moest dus vandaag mijn laptop ophalen, staat er zo'n mongooltje van Technische Innovatiewetenschappen (___! ) achter mij, en zegt ie: "Wat moeten al die nerdjes van informatica hier toch, die mafkezen hebben thuis toch allemaal al een super deluxe computer thuis staan?!"
Toen heb ik hem op z'n bek geslagen
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om een SES baas te worden, moet je eerst mijn voeten kussen.
Top Gear natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
top gear, of kenny vs spenny, moeilijk moeilijk
Makkelijk voor mijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef xCore het volgende:
[..]
Den Bosch CS, makkelijk voor jou, makkelijk voor mij
Neequote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik kunstnagels laten zetten.. Het is zo mooi.
Kom naar Rotterdam ouwe.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik kan je daarna ook nog een half uur met de bus laten rijden, ook goed
hoe heetie dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Baas, daar woont een mattie van mij. Is ook een fokker.
wanneer?quote:
http://geleleger.nl/quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waalwijk, weer zo'n gehucht waar ik nog nooit van gehoord heb
RKC Waalwijk gast, onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waalwijk, weer zo'n gehucht waar ik nog nooit van gehoord heb
Mannen die achter ballen aanrennen hebben me nooit in het bijzonder geïnterreseerdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
RKC Waalwijk gast, onder welke steen leef jij?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
Zelfs ik weet dat Waalwijk een dorp is.
Ze komen vaak genoeg in het nieuws over dat ze weer geld tekort hebben enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mannen die achter ballen aanrennen hebben me nooit in het bijzonder geïnterreseerd
sinds 2 jaar niet meer hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze komen vaak genoeg in het nieuws over dat ze weer geld tekort hebben enzo.
Juistquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Waalwijk heeft stadsrechten. Waalwijk is zelfs een gemeente.
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het heet waalwijk voor een reden
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het heet waalwijk voor een reden
dat zeg ik, een redenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.
Wikipedia gast.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat gaat me dan toch net weer iets te ver om dat te weten.
Jawel, want daar wil je nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Helmond heeft ook niks met de hel te maken.
De naam 'Helmond' wordt wel uitgelegd als een samenvoeging van hel, dat 'laaggelegen' zou betekenen, en mond, dat zou verwijzen naar een hoger gelegen, beveiligde plaats.[1] Dit zou dan niets met een helm te maken hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Jawel, want daar wil je nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hel en mond makes sense
helm en ond slaat nergens op
Dat staat er toch ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hel en mond makes sense
helm en ond slaat nergens op
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De naam 'Helmond' wordt wel uitgelegd als een samenvoeging van hel, dat 'laaggelegen' zou betekenen, en mond, dat zou verwijzen naar een hoger gelegen, beveiligde plaats.[1] Dit zou dan niets met een helm te maken hebben.
hebben ze daar internet?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Zeg Koek, wanneer ga je naar australie
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hopelijk nog deze maand, maar regelen is niet mijn sterkste punt :l
Kan je dan Oscar meenemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee alles moet daar met satteliettelefoon
Ik zeg: doenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een ticket boek voor 30 sept. en dat ik dan gewoon gedwongen ben om een visum e.d. aan te vragen. Stress werkt voor mij het beste
Ken ik niet, hoe misselijk?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Een of andere misselijk ventje op FOK!
Heb jij echt onder een steen geleefdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.hartvannederla(...)ner-wil-berg-bouwen/
Nee helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en hij zit te schelden zeker
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat je best wel fel op reageert.laat hem lekker.
die heeft problemenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Het drama van de nieuwe 'vriendin' van je vader na overlijden moeder
Deze gast
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ben ik sowieso volgens mij toch al stukken gevoeliger dan de meeste mensen (zo werd mij
ook tot twee keer toe op een paranormaalbeurs door verschillende paragnosten verteld),![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:
HIJ IS HOOGGEVOELIG INDIGO KINDquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ben ik sowieso volgens mij toch al stukken gevoeliger dan de meeste mensen (zo werd mij
ook tot twee keer toe op een paranormaalbeurs door verschillende paragnosten verteld),![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word niet boos op je als je er niet zulke achterlijke standaarden op nahoudt als die gastquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil niet dat jij boos wordt tegen mij en me breekt
Gast dat staat al 80 keer in dat topicquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hij wil niet eens vertellen hoe oud hij is
Dat is de grapquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast dat staat al 80 keer in dat topic
NEE MAG NIET MAG NIET MAG NIET *stampvoet*quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
Zijn vader mag na 6 jaar toch best verder gaan met zijn leven opnieuw op te pakken
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje heeft nieuwe nagellak ontdekt: Met stiften op zn nagels kleuren. Sukkel.
Waarom ga jij naar een paranormaalbeurs.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het voor hem jaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is toch trolltopic, of tenminste dat hoop ik voor hem
Had hij toch al een keer gedaan?????????? Of had je die foto op FB niet een keer gepost... Ja ja goed geheugen dit dat lijkt enger dan het is.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje heeft nieuwe nagellak ontdekt: Met stiften op zn nagels kleuren. Sukkel.
Ja klopt, maar nu is hij opgehouden met nagellak, nu heeft hij stiften ontdekt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had hij toch al een keer gedaan?????????? Of had je die foto op FB niet een keer gepost... Ja ja goed geheugen dit dat lijkt enger dan het is.
Tja, je weet maar nooit wat je in de toekomst te wachten staatquote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar een paranormaalbeurs.
Is veel goedkoper en makkelijker te verwijderen... Als klein kind heb ik mijn kamer gedecoreerd met glow in the dark stiften... Tot ik besefte dat ik fout bezig wasquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu is hij opgehouden met nagellak, nu heeft hij stiften ontdekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Vet serieus over dat d'r pa dood is komt hij aan bek houden snollebolquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lijkt wel een soap zo, jij vieze snollebol!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is veel goedkoper en makkelijker te verwijderen... Als klein kind heb ik mijn kamer gedecoreerd met glow in the dark stiften... Tot ik besefte dat ik fout bezig wasIk ging terug naar mijn kamer en zag dat het wel mee viel.. Ging mijn moeder mee naar bed om mij in te stoppen deed ze het rolluik dicht zag je precies waar ik bezig was geweest
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen![]()
Blijf heel please!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga helemaal kapot om dat topic
Dankjequote:
Wie.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb trouwens een substituut voor Sander.
Beetje lekker?quote:
6 jaar valt mee joh... lijkt zoveel op jongere leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is 15.Ik ben 6 jaar ouder gast.
Ja, maar 15 en 21 jwt. Sander vond mij zelfs te oud.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
6 jaar valt mee joh... lijkt zoveel op jongere leeftijd
Nee joh... 21 mooie leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar 15 en 21 jwt. Sander vond mij zelfs te oud.
Maak even foto en stuur naar mijquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ik altijd blijven.
Je weet toch hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maak even foto en stuur naar mij
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderen
Ik heb ook een goede kant.quote:
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezegd dat jij een slechte kant hebt!
Hoeft niet hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als het goed is dan.quote:
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.
quote:
Ik ben en blijf meestal redelijk rustig. En verschillende soorten denkwijzen kan ik soms ook van genietenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.quote:
Wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.![]()
![]()
![]()
Ja doe ik somsquote:
Ik kom op je werk! na het eten van Tosti & Brie & Tomaat.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben tosti brie met tomaat op het werk!
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kom op je werk! na het eten met Tosti & Brie & Tomaat.
Ze waren toch lekker ?quote:
Ringo Starrquote:
Bij wijze van spreken danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het of je klaarkomt na het eten van een tosti brie met tomaat op mijn werk.
EZELLLL EZELLL JIJ ZAG NIET WAT VOOR CADEAU IK HEB GEKREGEN HEB VAN JAN HE???? HET IS ZO SUPER GAAAF OMGGGquote:
Ringo's paraplu?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EZELLLL EZELLL JIJ ZAG NIET WAT VOOR CADEAU IK HEB GEKREGEN HEB VAN JAN HE???? HET IS ZO SUPER GAAAF OMGGG
Waar stuur je allemaal van die lieve berichtjes naar Sander en stalk je hem. Mag ik jaloers zijn ook al is het misschien niet zo goede eigenschap.quote:
NEE KIJK DIT:quote:
Moet waar waarom zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waar stuur je allemaal van die lieve berichtjes naar Sander en stalk je hem. Mag ik jaloers zijn ook al is het misschien niet zo goede eigenschap.
Jaquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jade "O" en de "M" waren op.
Ik mis Sander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is iedere keer keilang weg enzo en ik mis hem enzo en hij is druk bezig enzo en wat is dezen
en je mag best jaloers zijn
![]()
NEE KIJK DIT:quote:
Ja want jouw aandacht is onbetaalbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik mis Sander.Hij is iedere keer keilang weg enzo en ik mis hem enzo en hij is druk bezig enzo en wat is dezen
en je mag best jaloers zijn
NEE DAT IS JOUW CADEAU NIETquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
NEE KIJK DIT:
Eerste schooldag erop
Morgen weer vroeg
Voor Sander blijkbaar nietquote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja want jouw aandacht is onbetaalbaar
Tof cadeau! Dat boek heb ik een keer in de winkel zien liggen.quote:
Sander speelt hard 2 get....denk ik.quote:
Gaaf he?!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof cadeau! Dat boek heb ik een keer in de winkel zien liggen.
Ja denk het ookquote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sander speelt hard 2 get....denk ik.
Volgende week, maar hij heeft allemaal onzin van z'n studentenverenigingquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is zijn studie al begonnen? Of is-ie gewoon druk met z'n kamer enzo?
Ontgroening?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgende week, maar hij heeft allemaal onzin van z'n studentenvereniging
Ah, lieffff.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf he?!Van Jan gewoon.
![]()
Wees jaloers Ezulll.
Ben je wezen douchen ? Of heb je mega lang haar?quote:
Officieel toegelaten tot de studentenvereniging.quote:
Douchen. Had ik maar megalang haar.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben je wezen douchen ? Of heb je mega lang haar?
Laat eens een foto zien hoe het nu isquote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga mijn haren weer langer laten groeien.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga mijn haren weer langer laten groeien.
haha omgquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
haha omgik stuur je van 't weekend wel een foto.. de kapster is net vorige week bij ons geweest.. ik word altijd een beetje verdrietig als ik in de spiegel kijk als ik net geknipt ben.
Te kort dit dat.quote:
Bij ons elke 6 weken of zoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ook trouwens, daarom ga ik meestal een keer in het halfjaar naar de kapper
Oneerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, lieffff.![]()
Ik heb de eerste gitaar van George Harrison gezien, nu mag jij jaloers zijn.
Ja, als onze thuiskapster komt, ben ik er meestal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij ons elke 6 weken of zoDoe alleen maar de puntjes nu.
Mijn haar groeit wel snel... Maar ik moet me dan ook super vaak scherenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als onze thuiskapster komt, ben ik er meestal niet.En ik heb bijna nooit tijd om naar de kapper te gaan PLUS mijn haar groeit echt een cm per jaar ofzo
dus ik weiger naar de kapper te gaan.
Die kan jij ook zien hoor. Hij hangt in Het Beatles Museum in Alkmaar. Daar kan je o.a. George's eerste gitaar, Ringo's jasje van de cover van Abbey Road en Paul's jasje van Shea Stadium zien. Best tof.quote:
Rawr.quote:
Ohja! Daar ga ik ooit nog eens heen met een fokker.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kan jij ook zien hoor. Hij hangt in Het Beatles Museum in Alkmaar. Daar kan je o.a. George's eerste gitaar, Ringo's jasje van de cover van Abbey Road en Paul's jasje van Shea Stadium zien. Best tof.
Boeiend make-up is overrated.quote:
Als ik moe ben lijk ik op een chineesquote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou mascara is wel prettig bij mij, anders zie ik eruit als een chinees.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ik moe ben lijk ik op een chineesalleen dan wel de grote versie
![]()
Voor Ezels is dat dan ook wel een beetje onnodigquote:
Zeg jij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt serieus overal een hekel aan hè?
Jeetjequote:
Zaterdag bij mijquote:
Jaquote:
Waar kom je vandaan dan ? Of hoe ken je het?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet alleen dat er een tuincentrum is, en dat is dus ook mijn algehele indruk van Groenlo.
Ahquote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben er een keer doorheengereden, en toen moest mijn ma ff naar het tuincentrum, true story.
Hey jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |