Nee helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en hij zit te schelden zeker
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat je best wel fel op reageert.laat hem lekker.
die heeft problemenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Het drama van de nieuwe 'vriendin' van je vader na overlijden moeder
Deze gast
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ben ik sowieso volgens mij toch al stukken gevoeliger dan de meeste mensen (zo werd mij
ook tot twee keer toe op een paranormaalbeurs door verschillende paragnosten verteld),![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:
HIJ IS HOOGGEVOELIG INDIGO KINDquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nou ben ik sowieso volgens mij toch al stukken gevoeliger dan de meeste mensen (zo werd mij
ook tot twee keer toe op een paranormaalbeurs door verschillende paragnosten verteld),![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word niet boos op je als je er niet zulke achterlijke standaarden op nahoudt als die gastquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil niet dat jij boos wordt tegen mij en me breekt
Gast dat staat al 80 keer in dat topicquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hij wil niet eens vertellen hoe oud hij is
Dat is de grapquote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast dat staat al 80 keer in dat topic
NEE MAG NIET MAG NIET MAG NIET *stampvoet*quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
Zijn vader mag na 6 jaar toch best verder gaan met zijn leven opnieuw op te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |