Nee joh... 21 mooie leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar 15 en 21 jwt. Sander vond mij zelfs te oud.
Maak even foto en stuur naar mijquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ik altijd blijven.
Je weet toch hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maak even foto en stuur naar mij
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja maar ik spaar foto's van wereldwonderen
Ik heb ook een goede kant.quote:
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezegd dat jij een slechte kant hebt!
Hoeft niet hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als het goed is dan.quote:
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee maar misschien is die ooit wel een keer naar voren gekomen.
quote:
Ik ben en blijf meestal redelijk rustig. En verschillende soorten denkwijzen kan ik soms ook van genietenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zelfs in discussies waar ik als een idioot reageer, blijf je nog rustig op me reageren.
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.quote:
Wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Even in de oven verwarmen tot het bijna smelt.![]()
![]()
![]()
Ja doe ik somsquote:
Ik kom op je werk! na het eten van Tosti & Brie & Tomaat.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben tosti brie met tomaat op het werk!
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kom op je werk! na het eten met Tosti & Brie & Tomaat.
Ze waren toch lekker ?quote:
Ringo Starrquote:
Bij wijze van spreken danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het of je klaarkomt na het eten van een tosti brie met tomaat op mijn werk.
EZELLLL EZELLL JIJ ZAG NIET WAT VOOR CADEAU IK HEB GEKREGEN HEB VAN JAN HE???? HET IS ZO SUPER GAAAF OMGGGquote:
Ringo's paraplu?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EZELLLL EZELLL JIJ ZAG NIET WAT VOOR CADEAU IK HEB GEKREGEN HEB VAN JAN HE???? HET IS ZO SUPER GAAAF OMGGG
Waar stuur je allemaal van die lieve berichtjes naar Sander en stalk je hem. Mag ik jaloers zijn ook al is het misschien niet zo goede eigenschap.quote:
NEE KIJK DIT:quote:
Moet waar waarom zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waar stuur je allemaal van die lieve berichtjes naar Sander en stalk je hem. Mag ik jaloers zijn ook al is het misschien niet zo goede eigenschap.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jade "O" en de "M" waren op.
Ik mis Sander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is iedere keer keilang weg enzo en ik mis hem enzo en hij is druk bezig enzo en wat is dezen
en je mag best jaloers zijn
![]()
NEE KIJK DIT:quote:
Ja want jouw aandacht is onbetaalbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik mis Sander.Hij is iedere keer keilang weg enzo en ik mis hem enzo en hij is druk bezig enzo en wat is dezen
en je mag best jaloers zijn
NEE DAT IS JOUW CADEAU NIETquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
NEE KIJK DIT:
Eerste schooldag erop
Morgen weer vroeg
Voor Sander blijkbaar nietquote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja want jouw aandacht is onbetaalbaar
Tof cadeau! Dat boek heb ik een keer in de winkel zien liggen.quote:
Sander speelt hard 2 get....denk ik.quote:
Gaaf he?!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof cadeau! Dat boek heb ik een keer in de winkel zien liggen.
Ja denk het ookquote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sander speelt hard 2 get....denk ik.
Volgende week, maar hij heeft allemaal onzin van z'n studentenverenigingquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is zijn studie al begonnen? Of is-ie gewoon druk met z'n kamer enzo?
Ontgroening?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgende week, maar hij heeft allemaal onzin van z'n studentenvereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |