Mannen die achter ballen aanrennen hebben me nooit in het bijzonder geïnterreseerdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
RKC Waalwijk gast, onder welke steen leef jij?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
Zelfs ik weet dat Waalwijk een dorp is.
Ze komen vaak genoeg in het nieuws over dat ze weer geld tekort hebben enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mannen die achter ballen aanrennen hebben me nooit in het bijzonder geïnterreseerd
sinds 2 jaar niet meer hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze komen vaak genoeg in het nieuws over dat ze weer geld tekort hebben enzo.
Juistquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Waalwijk heeft stadsrechten. Waalwijk is zelfs een gemeente.
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het heet waalwijk voor een reden
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het heet waalwijk voor een reden
dat zeg ik, een redenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waalwijk, in de dertiende eeuw als "Walwic" geschreven, is een samenvoeging van "Wal" en "wic". Uit recente onderzoekingen is gebleken dat de betekenis waarschijnlijk gezocht moet worden in: "wijk op de wal" (van een haventje). Deze haven zou, reeds vóór 1200, zijn gebruikt voor het vervoer van in de streek afgegraven turf naar plaatsen en gebieden in Holland en Brabant.
Wikipedia gast.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat gaat me dan toch net weer iets te ver om dat te weten.
Jawel, want daar wil je nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Helmond heeft ook niks met de hel te maken.
De naam 'Helmond' wordt wel uitgelegd als een samenvoeging van hel, dat 'laaggelegen' zou betekenen, en mond, dat zou verwijzen naar een hoger gelegen, beveiligde plaats.[1] Dit zou dan niets met een helm te maken hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Jawel, want daar wil je nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hel en mond makes sense
helm en ond slaat nergens op
Dat staat er toch ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hel en mond makes sense
helm en ond slaat nergens op
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De naam 'Helmond' wordt wel uitgelegd als een samenvoeging van hel, dat 'laaggelegen' zou betekenen, en mond, dat zou verwijzen naar een hoger gelegen, beveiligde plaats.[1] Dit zou dan niets met een helm te maken hebben.
hebben ze daar internet?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Zeg Koek, wanneer ga je naar australie
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hopelijk nog deze maand, maar regelen is niet mijn sterkste punt :l
Kan je dan Oscar meenemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee alles moet daar met satteliettelefoon
Ik zeg: doenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een ticket boek voor 30 sept. en dat ik dan gewoon gedwongen ben om een visum e.d. aan te vragen. Stress werkt voor mij het beste
Ken ik niet, hoe misselijk?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Een of andere misselijk ventje op FOK!
Heb jij echt onder een steen geleefdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.hartvannederla(...)ner-wil-berg-bouwen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |